Naisten ruma hiusmuoti

miehen mielipide

Minkä takia naiset rumentavat itseään värjäämällä hiuksensa mustiksi vaikka kilometrien päähän näkee, ettei se ole edes lähellä omaa hiusväriä?
Koko nainen näyttää tämän jälkeen joltain kalpealta köyhältä saatananpalvojalta.

30

1552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä syy:

He tykkäävät siitä itse eivätkä kysele muiden mielipiteitä. Eikös se olekin PÄÄasia?

• jkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Musta tukka sopii yllättävän monelle. Tekee upean näköisen jos on ruskettunut iho! Mutta joo ei sovi todellakaan millekkäään köyhälle vanhalle akalle. Jokainen on sen näköinen kun on turha tulla arvostelemaan tänne. Minkäslainen idjootti tukka itselläsi on...

• Yäk...

Just, feikkimusta ja tekorusketus oranssine läikkineen. Siihen vielä uurteiset meikkivoiteella tehdyt nudehuulet ja suttuinen silmämeikki 10 sentin tekoripsillä niin a vot.

Ei voi kuin nauraa. Vanha, köyhä akka ja kokonaista 14 vuotta!

• vaaleaminä

minusta täysin musta ei näytä useinkaan hyvältä.

Sopii ehkä nuorille naisille jotka yrittävät näyttää joltain etelän kaunottarilta rusketuksineen tai gooteille, mutta jos on semmoinen perus kalpeahko suomalainen niin semmoinen pikimusta tukka näyttää lähinnä joltain pääsiäisnoita peruukilta :D
      Kattokaa nyt vaikka jotain Kirsi Paakkasta. Hanna Pakarisellekin sopii paljon paremmin se vaaleampi sävy. Ainakin minusta :)

• katomoro

jooo, musta se näyttää useimmiten aika kauheelta ku joku jolla luonnostaa on vaalee iho, hiukset, kulmat yms vetää hiuksensa tummiks. näyttää kuolleelta, hrrrrrr.. Yleensä parhaimman tuloksen (ja tulee muuten halvemmaksikin!) saa korostamalla omia värejään.;)

poikkeuksiakin löytyy

• mariaw_

en mäkää värjäis I-KI-NÄ mustaks :SS

T: tyttö, jonka luokka on täynnä mustapäitä

• pelkkiä kehuja saanu

Itse olen alle 40-vuotias nainen, jonka oma hiusväri on hyvin väritön. Minulla hiukset ovat lyhyeksi leikatut ja mustaksi värjätyt.

Olen saanut pelkästään kehuja hiuksistani, hiusteni mallista ja pääni muodosta. Myös silmien väri tulee paremmin esille, kun on tuollainen vahva väri.

Vaikka oma hiusvärini on hyvin väritön, on minulla silti aina ollut luonnostaan hyvin tummat kulmakarvat. Täten musta hiusväri ei sodi kulmien kanssa.

• B+ 6

Mun kuolussa hirveen monet vaaleahiuksiset tytön on värjänny mustaks, ja se on tyhmän näköstä varsinki jos on vaalet kulmakarvat ja ripset :S

• ojgieorjgoit

Pikimusta tukka ei oikein näytä luonnolliselta minustakaan. Vielä hirveämpää minusta tosin on naisten miehekkään lyhyet hiukset, on kuin kynitty kana :D
      Onneksi sentään 80-luvun kauhea kiharatyyli on taaksejäänyttä elämää, nuoretkin naiset näyttivät silloin vanhoilta akoilta, aargh!

Nykyään yleisesti ottaen naisilla on kauniit hiukset, näyttävät nuorilta ja hyvännäköisiltä vähän vanhempanakin :)

• Mimi..

Itse ainakin värjään hiuksia vaihtelun ja huvin vuoksi.
      Kun on kiva vaihtaa välillä eri väriin, kun alkaa tympimään edellinen.

Voi olla että naiset värjää tukkaansa kun ei oikei lämmitä sellanen maantien värinen tukka mikä joillakin on luonnostaan.

Itellä luonnostaan vaalea tukka, mutta tällä hetkellä tumma, melkein musta, ja käy ihan hyvin. Ja kohta värjään hiukseni jälleen...

Ja ei musta tukka mikään kauhea ole.
      Muttei kuitenkaan käy kaikille, niinku ei mikään muukaan väri sovi kaikille.

• tarkka mies

Kun puhutaan maantien värisestä hiuksista, tarkoitetaanko silloin asfaltoitua maantietä vai soratietä :P

• Sora sora
        tarkka mies kirjoitti:

Kun puhutaan maantien värisestä hiuksista, tarkoitetaanko silloin asfaltoitua maantietä vai soratietä :P

Sora

• Mitä milloinkin

On se kyllä jännä, miten tämä kitinä on aina mustista hiuksista. Harvalla on luonnostaan mitään tosi vaaleaa tukkaa, ja ko. väri näyttää monella aika hirveältä ja luonnottomalta, mikäli ei ole oma väri. Jostain syystä se tuntuu olevan sallitumpi feikki silti.

• näin on näreet

Ei vaalea väri ole yhtään sen sallitumpi. ei kukaan sano sua bimboksi jos värjäät tukan mustaksi. jos värjää tumman tukkansa vaaleaksi, alkaa arvostelu ja mollaaminen ("tuo yrittää olla blondi"). En ole kuullut että kukaan sanoisi tummaksi värjätystä "tuo yrittää olla brune".

• mustaonmusta

Miksi mustan pitäisi kaikkia rumentaa? Itellä ollu jo parisen vuotta musta letti enkä ikinä ole saanut palautetta että näyttäisin kalpealta ja rumalta. Päinvastoin. Toisille sopii, toisille ei. Tummalla kuontalolla saa hyvin ryhtiä ja raamia. :)

• crystalscuttoo

Musta tukka näyttää hyvältä, jos se sopii tyyliin. Melkein nännit peittäviä toppeja ja legginsejä housuina käyttävillä musta on huomionhakua ja näyttää hirveältä. Rock-, punk- ja goottihenkisille musta tukka sopii kuin nenä päähän.
      Mitä tyyliä edustaa, se sinänsä on se ja sama (ja tämä ei ole paikka sille keskustelulle), kunhan osaa katsoa, että mustat hiukset sopivat siihen.

• ------

Mullepa sopii mustat hiukset. Korostaa kivasti kalpeaa ihoa. Ikinä en ole saanut ulkonäöstäni niin paljon kehuja kuin mustahiuksisena.

• WannabeLumikki

Mulla on keskiruskeat/vaaleanruskeat hiukset luonnostaan. Tuntuu, että mustahiuksisena sain paljon enemmän ihailevia katseita osakseni, joten taidanpa värjätä taas pian :). Mulla on vaaleahko, beigeen ja rosaan taittava ihonväri sekä intensiivisen sinivihreät silmät, ja musta tukka korostaa ja puhdistaa molempien sävyä.

• Schwarzkopf

Olen kalpeaihoinen, ja voin sanoa että mustat hiukset näyttävät ihanalta kalpealla ja tasaisella iholla. Kaunis kontrasti tulee.... Silmien väri näkyy paremmin, ja itselläni kun on mustat hiukset, valkea naama ja vihreät silmät niin on vain kehuja kuulunut! :)
      ja jos mustat hiukset näyttävät jonkin mielestä kamalalta, aina yksi asia näyttää vielä kamalammalta; vaaleat hiukset ja liiallinen rusketus.

• Lumikki

Minusta musta hiusväri ei rumenna,erityisesti tummat silmät ja kulmat omaavalla se näyttää upealta,vaikka olisi vaalea iho.

• iprwuyiou

Musta näyttää hyvältä suomalaisen päässä. Korostaa sinisiä silmiä ja kalpeaa ihoa. Lopputulos on kyllä jotenkin luonnoton, mutta friikillä tavalla söpö.

• brunetteeeeeeeee1

suomalaiseen tukkaan pikimusta 2 viikkoa eteen päin ja tyvi rupeaa näkymään. Ai kamala mikä näky......

• dwere24rw

Martina tyrkky on tästä hyvä esimerkki, kamala tukkaväri ja se tekotukka muutenkin.

• silvu

Niin tämä kamala musta tukka johtuu yleensä vaaleista kulmista ja ripsista, mutta heti kun osaa maalata nekin oikein näyttää paljon paremmalta.

• M28_*_

Niille kelle sopii tummat hiukset luonnostaan, niin lähes musta rikotusti leikattuna ja laitettuna on todella seksikäs ja menevä. :) Jos ei mustaa, niin sitten tummanruskea ehdottomasti! Välillä pitää repäistä ja antaa mennä. Enemmän mua säälittää ne lättähiukset, missä ei ole mitään mallia ja väri on oma kauhea eikä hiuksia laiteta mitenkään. Ei mikään ihme että pysytte sinkkuina.

Vaaleahiuksiset naiset yhdenillan huviksi.

Tummahiuksiset naiset vaimomatskua.

*90% miehistä yhtyy tähän. ;)

Terv,

Komea tummahiuksinen kundi

• ei-ainakaan-blondi

Musta on tyylikäs aina.

• satananpalvastelija

Itellä melkein mustat kulmakarvat ja tummat silmät, kalpea iho ja kymmenen vuotta mustaksi värjätyt hiukset. Ihan lapsena omasin luonnostaan melkein mustan tukan, mutta sepä sitten vaaleni värittömäksi myöhemmin. Niin ja meikkaan silmät tietysti hyvin esille mustalla. Niin ja olen gootti. Näillä silmillä ja kulmakarvoilla näyttäisin varmaan idiootilta blondina.

• mikääää

mustaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe