Sanotaan että ihmisen peruskulutus naisilla on 1800. Itse en sais ikinä syöty niin paljon päivässä. Silti en mitenkään laihdu.
Missä mättää? Ennen söin jopa 2100 päivässä, 2 vuoden aikana tippunut ja nyt syön joka päivä korkeitaan 1500-1600. Jos niin paljon kaloreita on pudonnut pois niin miksi ei läski sula????
Minun tikkulaiha kaveri syö triplasti enemmän kuin minä ja vielä kamalaa roskaruoka ja karkkeja eikä liho. Itse vedän sitten kunnon terveysruokaa.
Pitäisi pudottaa noin 5-10 vanhoja kiloja. Älkää sanotko että jätä roskaruoka ja makeiset ja sipsit. Niitä en ikinä syö koska en tykkää.
Onko se ongelma sitten siinä että syön maitotuotteita ja viljoja? en millään jaksais elää pelkällä salaatilla ja lihalla joka päivä.
73kg 170cm 1400kcal ?
2
110
Vastaukset
- Onkohan provo...
Sulla on väärää tietoa peruskulutuksen kaloreista. Siinä vika.
Lihot, jos syöt enemmän kuin kulutat. Laihdut, jos syöt vähemmän kuin kulutat. Painosi pysyy kohdillaan, jos kulutat sen minkä syöt. Sun kaverisi syömiset eivät vaikuta sinun painoosi millään tavalla. Et voi tietää koko totuutta hänen kulutuksestaan jos noin väität.
1500 kcal on aika paljon päivässä normaalipainoiselle, joka ei harrasta liikuntaa tai työ ei ole fyysisesti raskasta.
Jos haluat pudottaa painoasi, voit tiputtaa kalorit 1200 ja ruveta liikkumaan.
Et kertonut ikääsi, painoasi etkä pituuttasi, jotka ovat oleellisia asioita kun painosta ja laihdutuksesta puhutaan. Liikutamäärästäsikään et maininnut mitään. Voisitko vähän tarkentaa noita tietoja, niin joku osaa auttaa sinua tarkemmin.- Sama...
Luin huonosti. Painosi ja pituutesi oli otsikossa. Eikös tuo ole ihan normaalipainon rajoissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760