Suomalainen mies ei osaa

Anna-älä anna

Pitää naista hyvänä.
Te ette osaa puhua mistään, avautuminen tapahtuu vasta (kännissä) kun nainen on jo pakannut kamat ja on eteisessä lähdössä pois.
Te valitatte että, suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia? Haloo..!! Mitä itse olette? Katsokaa peiliin kaljut möhköt!
Vaikka nainen olisi kuinka kaunis enkeli, ette pysty mihinkään, te ette osaa rakastaa kuin itseänne ja mäyräkoiraa. Suureen ääneen valitatte surkeaa kohtaloanne.
Siksi me suomalaiset kauniit naiset valitsemme ulkomaalaisen miehen jolla on käytöstapoja, tunteita ja ulkonäköä.

24

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomal.mies

Ei kannata edes vastata tähän provoon.

• Miestä palvova n

Monen vaimon suomalainen mies avautuu tosiaan vasta kännissä ja silloinkin vieraalle naiselle.
      Koska ei tarvi viedä sitä sitä roskapussia aina, eikä lepytellä naista jollain uudella kotona, vaan saa olla ja tyydyttää nainen.

• totta tosiaan

vieraalle naiselle. Eipä kannata siis sitoutua jos ei ikinä voi roskapussia viedä ulos. Jos toinen kaipaa jonkinlaista hygieniaa ja järjestystä kotiin ja mies ei osaa kuin panna (sekin vain äkkiä nylkyttämällä) ja kitata kaljaa, älkää lyökö hynttyitä yhteen!!!! Lapsoset.

• Nuorinainen123

Niinhän se on. Minä, minä, minä, minä, minun tarpeet, minä haluan kaljaa, minä haluan seksiä, minä, minä, minä, minä.

Onneksi itsellä on mies joka sanoo ettei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa jos joskus harvoin en satu haluamaan seksiä samaan aikaan (olen aktiivinen) eikä ala vittuilla ja mököttää. Ja kehuu kauniiksi päivittäin. Mutta kyllä ne omat tarpeet tulee miehellä melko usein ykkösenä. Sellainen on vaan mies ja sellaiseksi se on "luotu". Jotkut miehet osaavat asettaa lapsensa etusijalle, muttei minkäänlaista ystävällisyyttä, empaattisuutta tai huomioon ottamista ei sitten muille osoitetakaan. Itselle ainakin tulee hyvä mieli ihmisille hymyilemisestä ja käytöstavoista. Näin ei ole suurimmalla osalla miehistä.

Kokeilkaa huviksenne auttaa miehiä tavaroiden nostamisessa/kantamisessa tai pitääkää ovea auki, niin johan on naama norsunvitulla.

• mökötiukot, joo..

juuri näin, tuo on todellisuutta..

• gööörl91

Suomessa nuorten miesten naama muistuttaa vanhan ämmän alapäätä.
      Miksi näin?

• menny sekaisin...

No varmaankin sen takia, kun ne vanhemmat naiset taas muistuttaa järkiään kaikki ulkonäöltään vanhoja miehiä..

• dfsfsd

Joo, vastaantulleet miehet ovat tälläisiä.

1) Alkoholisteja jotka avautuvat vaan kännissä ja eivät kestä jos sanoo suoraan heidän ollessa selvinpäin -> alkavat heti juomaan kun kanssakäymistä.

2) nynnyjä. Laitetaan nainen tekemään kaikki, luullaan vaimoa 'äidiksi' joka hoitaa pyykit, roskat, tapaamiset, kaikki... Ja tämä laitetaan "minä huomion naistani" taakse.

3) Miehiä, jotka luulevat olevansa jotain todella hienoa ja syyttävät naisia kaikista, jopa vihaavat näitä. Heissä ei mitään ongelmaa, kaikki ongelma on naisissa.

Olen tainnut tavata vain vääränlaisia miehiä.

• Anna-älä anna

Kiitos kanssasisaret!!
        On lohduttavaa huomata että en ole yksin murheineni.
        Joku typerä mies vielä luuli kirjoitustani provoksi! Törkeää!
        En liioittele pätkääkään vaan tämä on sitä normielämää suomalaisen tyypillisen miehen kanssa.
        Joku palkinto meille pitäis antaa kun kestetään tätä..?

• suomal.mies
        Anna-älä anna kirjoitti:

Kiitos kanssasisaret!!
        On lohduttavaa huomata että en ole yksin murheineni.
        Joku typerä mies vielä luuli kirjoitustani provoksi! Törkeää!
        En liioittele pätkääkään vaan tämä on sitä normielämää suomalaisen tyypillisen miehen kanssa.
        Joku palkinto meille pitäis antaa kun kestetään tätä..?

Olet tainnut vain, tyttörukka, vastailla omaan postiisi kun muut eivät lähde hömppääsi mukaan.

• karvaiset kädet

Siksi me suomalaiset kauniit naiset valitsemme ulkomaalaisen miehen jolla on käytöstapoja, tunteita ja ulkonäköä.

alistuskykyä ja pitsanpaistotaitoa

• hyi karvakäsi

Tiedoksesi vaan rasisti, että suomalaiset miehet osaavat alistaa ihan yhtä pätevästi kuin muutkin kansallisuudet, äläkä unohda sitä karhuntaljaa siellä sun selässäs.
        Tässäpä nyt älähti heti sellainen norsunvittunaamamies.

• 9
        hyi karvakäsi kirjoitti:

Tiedoksesi vaan rasisti, että suomalaiset miehet osaavat alistaa ihan yhtä pätevästi kuin muutkin kansallisuudet, äläkä unohda sitä karhuntaljaa siellä sun selässäs.
        Tässäpä nyt älähti heti sellainen norsunvittunaamamies.

rasisti? sinäkin puhut kansallisuuksista etkä roduista

• löytyy monenlaisia

käytöstapoja, tunteita ja ulkonäköä

käytöstavat = "viettelee" eli ahdistelee naisia kadulla ja yökerhoissa

tunteita = sairaalloinen mustasukkaisuus ja naisviha joka näyttäytyy alistamisena...

ulkonäkö = enemmän hajuvettä kuin suomalaisnaisilla yhteensä. ai niin, vaatteet on hienommat kyllä kuin kotimaansa naisten burkhat

• gfjgvh

Kuka sanoo että se ulkomaalainen mies tulee jostain muslimimaista tai että mies on tummaihoinen? Monet jenkit ja eurooppalaiset miehet ovat todella ystävällisiä? Kyllä huomaa tämän miehen logiikan taas että jos mainitaan ulkomaalainen niin alkaa tuo "mee sä vaan sen musus luo"-lässytys vaikka mies ei edes tiedä onko tuon naisen miesystävä Euroopasta vai Egyptistä.

• pöljät
        gfjgvh kirjoitti:

Kuka sanoo että se ulkomaalainen mies tulee jostain muslimimaista tai että mies on tummaihoinen? Monet jenkit ja eurooppalaiset miehet ovat todella ystävällisiä? Kyllä huomaa tämän miehen logiikan taas että jos mainitaan ulkomaalainen niin alkaa tuo "mee sä vaan sen musus luo"-lässytys vaikka mies ei edes tiedä onko tuon naisen miesystävä Euroopasta vai Egyptistä.

aika moni yhteiskunta pohjolan ulkopuolella alistaa naista. ei vain muslimimaat jotka onkin helvettejä maan päällä.

ps. ne jotka on jenkkien ja eurooppalaisten kanssa ei ihmeemmin sillä hekumoi - kohtelias mies on kohtelias mies tuli se mistä tahansa. nää kebabmorsiamet on näitä jotka haukkuu kotimaisia ja kehuu ulkomaisia. ainakin tosielämässä ja miksei sit palstoilkin.

• :DD

Mulla on niin ihana mies. Rakastan häntä joka päivä.

• >_<

Täältä löytyy naiset jotka vihaavat miehiä. .-) Eipä yksikään kavereistani ole tässä ketjussa kuvailtu mies.

• Totuudenlaukoja 3

Jos kerran miehen ihanneominaisuuksia on jonkin sortin sosiaalisuus, kiltteys, sopiva raittius/alkoholi on hanskassa, käytös-/pöytätavat, ja siedettävä ulkonäkö, niin millä helvetin ilveellä tämä maaginen "kaunis ja älykäs" nainen osaa valita sitten pahimman pulloperse-ankan, mitä maa päällään kantaa?

Ja tätä minä ihmettelen jopa lähipiirissäni...muija voi olla kuin ruusu, mutta valittee lapsensa isäksikin pahimman ja rumimman kusipään, mitä maa päällään kantaa...

• Kasi2

Mä kerron sulle; Jokainen pystyy tietyn aikaa esittämään jotakin muuta kuin mitä todellisuudessa on. Ajan kanssa ne oikeat luonteenpiirteet ja muutkin repsahdukset tulevat julki, ei kukaan pysty lopun elämää olemaan feikki.
        Ensihuumassa olaan niin unelmamiestä että...

Elämä ja vaikeudet muokkaa lisäksi ihmistä; lopputili - alkoholismi - väkivaltaisuus - itsekeskeisyys - pettäminen - valehtelu....näitähän riittää. Lisäksi aika ja ikä muuttaa ihmistä.
        Ei useimmat miehet (eivät naisetkaan) pysty puhumaan tunteistaan ja käsittelemään niin vaikeita asioita. Sitten kun kaikki lähtee menemään päin persettä, niin tuumataan, että antaa mennä.
        En vihaa miehiä, mutta silmät ovat auenneet, eikä se mitä näen ole mitään kivaa. Usein ei edes siedettävää.
        Mistä te tiedätte millaisia teidän kaverit ovat kotona vaimoilleen? Oletteko jotain selvännäkijöitä, et näette toisten seinien sisään?

• Sen takia

minä valitsinkin Venäläisen naisen..Sellaisen jolle mieskin saa näyttää tunteet,ja joka on raitis ja nuorekas niinkuin itsekkin.
      Suomesta ei sellaista puhdasihoista naista jolla ei ole jotain metallikillukkeita tai tatuointia hakattu jonnekkin tahdo enää löytyä.
      En valita surkeaa kohtaloa kun kohtalo on oikein hyvä.

• pskianen

En jaksa lukea koko viestiketjua läpi. Oma kokemukseni suomalaisista ja ruotsalaisista miehistä on, että suomalaiset ovat kyenneet selvinpäin ilmaisemaan tunteitaan hyvinkin avoimesti ja ruotsalaiset ovat olleet sulkeentuneempia. Ulkoisesti ruotsalaiset poikaystäväni ovat olleet sosiaalisen oloisia, mutta kuoren alle on ollut vaikeampi päästä, jos vertaa suomalaisiin miehiin. Suomalaiset tuntuvat olevat enemmän avoimia ja rohkeammin omia itsejään vaikka olisivatkin ujon puoleisia. Tässä siis vain minun näkemykseni aika suppeaan otantaan perustuen.

• tn

otta ulkomalainen mies osaa.

• dhfghfdgdk

Valitse toisenlaisia miehiä. Kyllä niitäkin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe