eli jaahas, oon pitkään jo miettiny, että ollaanko jo ihan kyllästytty toisiimme.. Tuntuu ettei mies hirveästi edes välitä, esim. kaupungilla ollessamme toljottaa kokoajan toisia naisia, tai ollessamme baarissa, kun voisimme viettää aikaa kahdestaam, aika menee usein muiden töljöttelyyn. Olenkin miettinyt miten kysyä tätä asiaa, tai huomauttaa siitä. olen siitä joskus jtn sanonutkin.
Muilla samalaista? Vai onko tämä jo merkkiä kyllästymisestä? Mies ei juuri edes minua kehu, mutta kun hänen ilmeestään oikein näkee kun vastaan tulee kaunis nainen "ooo vittu mikä nainen, onpa kaunis" ja minäkään en mikään ihan rumilus ole, ja se minua harmittaakin, kun kuulen hyvää kommenttia muilta, mutta en koskaan mieheltäni. Tai edes katse voisi olla kiva saada mieheltäni, mutta ei en saa juuri mitään huomiota ollessamme esimerkiksi siellä kaupungilla. Kuljen tyyliin hänen vierellään olematta olemassa, kyllähän me jutellaan niitä näitä.
Joku huomio tai edes sellainen katse olisi kiva, kun olen laittautunut, mutta ei.. Olis melkein sama oonko yöpaidassa vai iltamekko päällä.. Ovatko miehet vain tämmöisiä, vai oonko hänen mielestään niin vitun ruma, mene ja tiedä, sehän selviäisi vain kysymällä häneltä itseltään. Ja miks sit pitää kokoajan töljöttää niitä muita, ku ei voi omaa naistaan edes vilkasta. Mitähän pitäs tehä, ottaa asia varmaan puheeks, mutta miten?
Mies ei huomioi..
tämmöstä tänään
1
200
Vastaukset
- :DD
Töksäytät suoraan. Mies todennäkoisesti saa slaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558