Mies ei huomioi..

tämmöstä tänään

eli jaahas, oon pitkään jo miettiny, että ollaanko jo ihan kyllästytty toisiimme.. Tuntuu ettei mies hirveästi edes välitä, esim. kaupungilla ollessamme toljottaa kokoajan toisia naisia, tai ollessamme baarissa, kun voisimme viettää aikaa kahdestaam, aika menee usein muiden töljöttelyyn. Olenkin miettinyt miten kysyä tätä asiaa, tai huomauttaa siitä. olen siitä joskus jtn sanonutkin.
Muilla samalaista? Vai onko tämä jo merkkiä kyllästymisestä? Mies ei juuri edes minua kehu, mutta kun hänen ilmeestään oikein näkee kun vastaan tulee kaunis nainen "ooo vittu mikä nainen, onpa kaunis" ja minäkään en mikään ihan rumilus ole, ja se minua harmittaakin, kun kuulen hyvää kommenttia muilta, mutta en koskaan mieheltäni. Tai edes katse voisi olla kiva saada mieheltäni, mutta ei en saa juuri mitään huomiota ollessamme esimerkiksi siellä kaupungilla. Kuljen tyyliin hänen vierellään olematta olemassa, kyllähän me jutellaan niitä näitä.
Joku huomio tai edes sellainen katse olisi kiva, kun olen laittautunut, mutta ei.. Olis melkein sama oonko yöpaidassa vai iltamekko päällä.. Ovatko miehet vain tämmöisiä, vai oonko hänen mielestään niin vitun ruma, mene ja tiedä, sehän selviäisi vain kysymällä häneltä itseltään. Ja miks sit pitää kokoajan töljöttää niitä muita, ku ei voi omaa naistaan edes vilkasta. Mitähän pitäs tehä, ottaa asia varmaan puheeks, mutta miten?

1

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DD

Töksäytät suoraan. Mies todennäkoisesti saa slaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18254
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      5142
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4787
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4690
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4510
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      74
      4407
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3973
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3625
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2904
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2619
    Aihe