Feikkejä (naiseksi naamioituja homomiehiä kuten dazun tukinikit zisel, frost-free jne.) ei saa mainita!
-alruna
-Jazuli
-siivoojaperse (papu)
-xena-183
-tosi-typy
-NtiBebs
-timanttia
-emmanuela
-hunaja-71
-au-liskot
-SupremeSatan
-yksinkertainen.blondi
-mariamania
-Pikku-Murri
-KoppavaHoro
Antakaa pisteitä asteikolla 1-10 niin saadaan asia selville.
Kuka on palstan seksikkäin nainen-gallup
30
175
Vastaukset
- vili.
alruna (kuvallinen) 5-pistettä
Jazuli (kuvallinen) 4-pistettä
siivoojaperse (papu) (kuvallinen) 2-pistettä
xena-183 (kuvallinen) 7-pistettä
tosi..typy (kuvaton) 0-pistettä
NtiBebs (kuvallinen) 6-pistettä
timanttia (kuvaton) 0-pistettä
emanuela (kuvallinen) 7-pistettä
hunaja-71 (kuvallinen) 6-pistettä
au-liskot (kuvaton) 0-pistettä
SupremeSatan (kuvallinen) 4-pistettä
yksinkertainen.blondi (kuvaton) 0-pistettä
mariamania (kuvallinen) 6-pistettä
Pikku-Murri (kuvallinen) 5-pistettä
KoppavaHoro (kuvallinen) 6-pistettä
Hähä! :D - ihan sexyjä löytyy
-alruna 9
-Jazuli 7
-siivoojaperse (papu) 8
-xena-183 7
-tosi-typy ?
-NtiBebs ?
-timanttia 8
-emmanuela 9
-hunaja-71 8
-au-liskot 7
-SupremeSatan ?
-yksinkertainen.blondi 9
-mariamania 8
-Pikku-Murri 6
-KoppavaHoro 8- outopuro
Kiitos kommentista, mutta miten voit arvioida kuvattomien ulkonäkö?
- ihan sexyjä löytyy
outopuro kirjoitti:
Kiitos kommentista, mutta miten voit arvioida kuvattomien ulkonäkö?
Olen nähnyt kaikista noista kuvan, joista laitoin numeron. Palstalla tai muuten.
- MisterXZY
-alruna 8
-Jazuli 5
-siivoojaperse (papu) 6
-xena-183 4
-tosi-typy ?
-NtiBebs ?
-timanttia ?
-emmanuela ?
-hunaja-71 ?
-au-liskot ?
-SupremeSatan ?
-yksinkertainen.blondi 8
-mariamania 6
-Pikku-Murri 3
-KoppavaHoro 9- outopuro
Linkitätkö yksinkertaisen.blondin kuvan nähtäväksi?
Ei muuten, mutta on saanut aika hulppeat pisteet ilman kuvaa... - MisterXZY
outopuro kirjoitti:
Linkitätkö yksinkertaisen.blondin kuvan nähtäväksi?
Ei muuten, mutta on saanut aika hulppeat pisteet ilman kuvaa...En keräile kuvia. Sullahan niitä yleensä on. Yybeen sexikkyys muodostui: huulet galleriassa joskus pyjamakuva joskus rantakuva
Voihan se naamasta silti olla ruma, mutta noista päätellen sexy. - utelias ukko
MisterXZY kirjoitti:
En keräile kuvia. Sullahan niitä yleensä on. Yybeen sexikkyys muodostui: huulet galleriassa joskus pyjamakuva joskus rantakuva
Voihan se naamasta silti olla ruma, mutta noista päätellen sexy.Annoit Koppavalle horolle ainoan yhdeksäisen, miksi?
- MisterXZY
utelias ukko kirjoitti:
Annoit Koppavalle horolle ainoan yhdeksäisen, miksi?
Nätti naama ja kokonaisuus. Pidän kyllä myös muodokkaista yybeen tyyliin, ei tarvi olla langan laiha.
- vai mikä se oli?
utelias ukko kirjoitti:
Annoit Koppavalle horolle ainoan yhdeksäisen, miksi?
listasta puuttuu se uusi nikki SEXSENSE
vai mikä se oli? kirjoitti:
listasta puuttuu se uusi nikki SEXSENSE
No mutta kun et ole alkanut vielä käyttänyt sitä, niin en minäkään voi pisteyttää sua :)
- kyssää pukkaa
MisterXZY kirjoitti:
Nätti naama ja kokonaisuus. Pidän kyllä myös muodokkaista yybeen tyyliin, ei tarvi olla langan laiha.
Entä jazu? Vain 5? Hänestä ainakin on ollut kuvia jos jonkinlaisia.
- xbabe
kyssää pukkaa kirjoitti:
Haa!
Jazuli puskissa!
Kai itsekin ymmärrät ettet ole mitenkään klassisen kaunis?
En ole itsekään :) xbabe kirjoitti:
Haa!
Jazuli puskissa!
Kai itsekin ymmärrät ettet ole mitenkään klassisen kaunis?
En ole itsekään :)Kuka hullu tohon aikaan valvoo? En minä ainakaan. :-)
- Mister XZY
kyssää pukkaa kirjoitti:
Kivat tissit .Parasta hänessä. Näin sen pitsiliivi kuvan aikoinaan ;)
Mutta muuten pidän naisellisemmasta seksikkyydestä, luonteesta ja ropasta.
Jazuli on hieman rekkalesbo- tyyppinen, vartalosta ja luonteesta. Mutta ei oteta näitä nyt niin vakavasti ;)
Ihan kiva nassu Jazulilla;) Mister XZY kirjoitti:
Kivat tissit .Parasta hänessä. Näin sen pitsiliivi kuvan aikoinaan ;)
Mutta muuten pidän naisellisemmasta seksikkyydestä, luonteesta ja ropasta.
Jazuli on hieman rekkalesbo- tyyppinen, vartalosta ja luonteesta. Mutta ei oteta näitä nyt niin vakavasti ;)
Ihan kiva nassu Jazulilla;)Rekkalesbo?!!! Nyt kuule alkaa kohta hihat palamaan. >:-( Mjaa, ehkei sittenkään. Mielipiteeseen on jokaisella oikeus kuitenkin. Mut en ole ennen kuullu tota muilta. Ampiaisena on pidetty sekä luonteen, että kropan vuoksi, mutta ehkä tänä päivänä olenkin vaan laiskan pullea kimalainen. x'-D
- isomiespuskasta
tinka_tiger kirjoitti:
Rekkalesbo?!!! Nyt kuule alkaa kohta hihat palamaan. >:-( Mjaa, ehkei sittenkään. Mielipiteeseen on jokaisella oikeus kuitenkin. Mut en ole ennen kuullu tota muilta. Ampiaisena on pidetty sekä luonteen, että kropan vuoksi, mutta ehkä tänä päivänä olenkin vaan laiskan pullea kimalainen. x'-D
Et ole ampiaisen mallinen. Ison ja rotevan kuvan saa, kun kuvia katsoo. Ei läskin tai muodokkaan, vaan isotissisen rekkalesbon, totta tosiaan. Mutta ymmärrän, että haluat kaltaiseni ison miehen, että tuntisit itsesi pieneksi.
isomiespuskasta kirjoitti:
Et ole ampiaisen mallinen. Ison ja rotevan kuvan saa, kun kuvia katsoo. Ei läskin tai muodokkaan, vaan isotissisen rekkalesbon, totta tosiaan. Mutta ymmärrän, että haluat kaltaiseni ison miehen, että tuntisit itsesi pieneksi.
En enää, olen ollut amppari pamppari. Vai meinaatko että mörssärit on voimistelijoita joskus olleet? :-)
Kroppa muuttuu vuosien saatossa. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Mä kuulun joukkoon enemmän. :-)
- mauno kuuppa
Ei osata vastata kun ei ikinä olla nahny heita D:
Etta silviisiin. - monten sisko
se olen mie
Seksikkyys on muustakin, kun ulkonäöstä kiinni. Kuten luonteesta. Joten miksi antaa pisteitä kaikille, kun yksi on seksikkäin. Jokainen vaan sanois kuka se on omasta mielestään. Ei tarvittas numeroita lainkaan. :-)
Naisen näkökulmasta katsottuna, Alruna on ehkä seksikkäin kokonaisuus.- isomiespuskasta
allu on läski, ei ihme läski äänesti läskiä.
isomiespuskasta kirjoitti:
allu on läski, ei ihme läski äänesti läskiä.
Mjaa, ihan niin kun tykkäät ajatella. Mun mielestä Alruna ei ole läski, vaan sopivasti muhkea. Naisellinen ja pehmoisen oloinen. :-)
- ?
tinka_tiger kirjoitti:
Mjaa, ihan niin kun tykkäät ajatella. Mun mielestä Alruna ei ole läski, vaan sopivasti muhkea. Naisellinen ja pehmoisen oloinen. :-)
Oletko lesbo?
? kirjoitti:
Oletko lesbo?
Heh, en mielestäni ole. Tiedän silti mistä mun silmä ja pää pitää, olematta seksuaalisesti kiinnostunut kenestäkään. :-)
- mä en..
tiedä noista, mut mua ei ainakaan yhtään kiinnosta olla seksikäs.
Eipä sen mikään itseisarvo pitäis ollakkaan. Nykymaailma vaan on niin seksikeskeinen. Kaikki määritellään numeroina tai ulkokuorella ja seksikkyytenä. Pikkasen aneemista, mutta sellasta se on. :-)
- ...
helvetin tampio, menoskohan tällainen kysely tämä on..
Mistä sen vois tietää kuka on seksikäs, kuka ei?
Minun ainakin tarvii olla naisen kanssa sängyssä asti, ennen kuin osaan vastata.
Palstanaisten kanssa en ole niin syvällisiä suhteita ajatellut muodostaa. - .
.
- ne jotka tietän:
-alruna ?
-Jazuli 7
-siivoojaperse (papu) 9
-xena-183 7
-tosi-typy ?
-NtiBebs ?
-timanttia ?
-emmanuela ?
-hunaja-71 ?
-au-liskot ?
-SupremeSatan ?
-yksinkertainen.blondi 10
-mariamania 9
-Pikku-Murri 6
-KoppavaHoro 7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889