Miten piristää kesää?

Pitäskö koittaa löytää joku kesäkolli itselleen, jonka kanssa viettää mukava kesä vaikkei jatkoa olisikaan tiedossa? Vai onko parempi pysyä sinkkuna, mikäli ei löydy miestä jonka kanssa voisi olla jotain pidempiaikaisempaa tiedossa?

10

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää bambi on paha

Ja eiku lutkailemaan vaan! Mä tuun perässä jahka saan täpläni kerättyä maailman tuulista ja opin lentämään...

• vanhan neuvo

Pysyttele sinkkuna ja erossa miehistä, paitsi jos löytyy joku sellanen jonka kanssa voisi viihtyä pidempäänkin.

• No niinhän mulla on ollut tapana tehdä. Välillä vaan tuntuu, ettei millään meinaa löytyä sellaista miestä, jonka kanssa voisi joku pidempi aikanen juttu kehittyä. Joten on tullut sinkkuiltua pitkään ja alan kaipaan jotain muuta vaihteeks.

• ????

Minkä takia ei voisi etsiä kesäromanssia, jos molemmille on selvä ettei jatkoa ole tiedossa? Ja voihan kesäromanssiksi tarkoitetusta jutusta seurata jotain muutakin.

• Cranky_geek

No miksikäs ei. Onhan tuo jo auttamattomasti vanhanaikaista ajattelua, ettei ole olemassa muuta kuin joko avioliitto tai yksinäisyys. Miksei sitä saisi viettää aikaa jonkun mukavan ihmisen kanssa ilman mitään sen suurempia yhteisiä suunnitelmia ja nauttia elämästä, jos sellainen vaan tuntuu itsestä hyvältä. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka kolahtaakin siinä määrin, että hommasta kehittyy jotain pidempiaikaisempaakin. :)

• Eewuli.....

Minä pysyn nyt mieluummin sinkkuna, en ole valmis uusiin juttuihin, koska minulla on edelleen tunteita erästä miestä kohtaan. Minulla kun menee aikaa, että unohdan ne.
      Enkä harrasta näitä "laastari"-suhteita. Minusta se on vain toisen tunteilla leikkimistä.

• Cranky_geek

"Enkä harrasta näitä "laastari"-suhteita. Minusta se on vain toisen tunteilla leikkimistä."

Entä onko tuo siinäkin tapauksessa mielestäsi toisen tunteilla leikkimistä, jos ollaan yksissä tuumin puhuttu, että kyseessä on laastarisuhde? Eikö tuollainen suhde saisi oloasi paremmaksi, jos se tapahtuisi yhteisymmärryksessä ihmisen kanssa, joka saa kuitenkin olosi tuntumaan hyvältä.

• Eewuli.....

En minä halua sellasta harrastaa. En kertakaikkiaan, mieluummin otan sen aikani tunteitteni unohtamiseen kuin alan leikkiä eikä ole olemassa ihmistä lähipiirissäni, joka saisi oloni tuntumaan hyvältä.

Ainaiset takkiin saamiset vain kovettaa ihmisluontoa. Lopulta sitä jatkaa elämäänsä kuin tunteita ei olisi koskaan ollutkaan.

• 4+20
        Eewuli..... kirjoitti:

En minä halua sellasta harrastaa. En kertakaikkiaan, mieluummin otan sen aikani tunteitteni unohtamiseen kuin alan leikkiä eikä ole olemassa ihmistä lähipiirissäni, joka saisi oloni tuntumaan hyvältä.

Ainaiset takkiin saamiset vain kovettaa ihmisluontoa. Lopulta sitä jatkaa elämäänsä kuin tunteita ei olisi koskaan ollutkaan.

Annoin 1.

Olen mies enkä perusta laastarisuhteita. Kerran olen sellaisen pelleilym takia ottanut siipeeni aika pahasti, kun nainen ei etukäteen viitsinyt mainita että olen hänelle pelkkä laastari. No nainen sai mitä halusi, kohotti itsetuntoaan ja paransi oloaan ja mulle kehitty ihan oikeita tunteita... :(

• Eewuli.....
        4+20 kirjoitti:

Annoin 1.

Olen mies enkä perusta laastarisuhteita. Kerran olen sellaisen pelleilym takia ottanut siipeeni aika pahasti, kun nainen ei etukäteen viitsinyt mainita että olen hänelle pelkkä laastari. No nainen sai mitä halusi, kohotti itsetuntoaan ja paransi oloaan ja mulle kehitty ihan oikeita tunteita... :(

Joo noh, minulla on sydän enkä pystyisi moiseen leikkiin.
        Tunteet ne on miehelläkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe