Pitäskö koittaa löytää joku kesäkolli itselleen, jonka kanssa viettää mukava kesä vaikkei jatkoa olisikaan tiedossa? Vai onko parempi pysyä sinkkuna, mikäli ei löydy miestä jonka kanssa voisi olla jotain pidempiaikaisempaa tiedossa?
Miten piristää kesää?
10
111
Vastaukset
- Tää bambi on paha
Ja eiku lutkailemaan vaan! Mä tuun perässä jahka saan täpläni kerättyä maailman tuulista ja opin lentämään...
- vanhan neuvo
Pysyttele sinkkuna ja erossa miehistä, paitsi jos löytyy joku sellanen jonka kanssa voisi viihtyä pidempäänkin.
No niinhän mulla on ollut tapana tehdä. Välillä vaan tuntuu, ettei millään meinaa löytyä sellaista miestä, jonka kanssa voisi joku pidempi aikanen juttu kehittyä. Joten on tullut sinkkuiltua pitkään ja alan kaipaan jotain muuta vaihteeks.
- ????
Minkä takia ei voisi etsiä kesäromanssia, jos molemmille on selvä ettei jatkoa ole tiedossa? Ja voihan kesäromanssiksi tarkoitetusta jutusta seurata jotain muutakin.
- Cranky_geek
No miksikäs ei. Onhan tuo jo auttamattomasti vanhanaikaista ajattelua, ettei ole olemassa muuta kuin joko avioliitto tai yksinäisyys. Miksei sitä saisi viettää aikaa jonkun mukavan ihmisen kanssa ilman mitään sen suurempia yhteisiä suunnitelmia ja nauttia elämästä, jos sellainen vaan tuntuu itsestä hyvältä. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka kolahtaakin siinä määrin, että hommasta kehittyy jotain pidempiaikaisempaakin. :)
- Eewuli.....
Minä pysyn nyt mieluummin sinkkuna, en ole valmis uusiin juttuihin, koska minulla on edelleen tunteita erästä miestä kohtaan. Minulla kun menee aikaa, että unohdan ne.
Enkä harrasta näitä "laastari"-suhteita. Minusta se on vain toisen tunteilla leikkimistä. - Cranky_geek
"Enkä harrasta näitä "laastari"-suhteita. Minusta se on vain toisen tunteilla leikkimistä."
Entä onko tuo siinäkin tapauksessa mielestäsi toisen tunteilla leikkimistä, jos ollaan yksissä tuumin puhuttu, että kyseessä on laastarisuhde? Eikö tuollainen suhde saisi oloasi paremmaksi, jos se tapahtuisi yhteisymmärryksessä ihmisen kanssa, joka saa kuitenkin olosi tuntumaan hyvältä.- Eewuli.....
En minä halua sellasta harrastaa. En kertakaikkiaan, mieluummin otan sen aikani tunteitteni unohtamiseen kuin alan leikkiä eikä ole olemassa ihmistä lähipiirissäni, joka saisi oloni tuntumaan hyvältä.
Ainaiset takkiin saamiset vain kovettaa ihmisluontoa. Lopulta sitä jatkaa elämäänsä kuin tunteita ei olisi koskaan ollutkaan. - 4+20
Eewuli..... kirjoitti:
En minä halua sellasta harrastaa. En kertakaikkiaan, mieluummin otan sen aikani tunteitteni unohtamiseen kuin alan leikkiä eikä ole olemassa ihmistä lähipiirissäni, joka saisi oloni tuntumaan hyvältä.
Ainaiset takkiin saamiset vain kovettaa ihmisluontoa. Lopulta sitä jatkaa elämäänsä kuin tunteita ei olisi koskaan ollutkaan.Annoin 1.
Olen mies enkä perusta laastarisuhteita. Kerran olen sellaisen pelleilym takia ottanut siipeeni aika pahasti, kun nainen ei etukäteen viitsinyt mainita että olen hänelle pelkkä laastari. No nainen sai mitä halusi, kohotti itsetuntoaan ja paransi oloaan ja mulle kehitty ihan oikeita tunteita... :( - Eewuli.....
4+20 kirjoitti:
Annoin 1.
Olen mies enkä perusta laastarisuhteita. Kerran olen sellaisen pelleilym takia ottanut siipeeni aika pahasti, kun nainen ei etukäteen viitsinyt mainita että olen hänelle pelkkä laastari. No nainen sai mitä halusi, kohotti itsetuntoaan ja paransi oloaan ja mulle kehitty ihan oikeita tunteita... :(Joo noh, minulla on sydän enkä pystyisi moiseen leikkiin.
Tunteet ne on miehelläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021