Joo elikkäs olen 166 cm pitkä ja 63 kg painava nainen, rinnan ympärys on 90 cm, vyötärö 69cm ja lantio 97 cm. Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen, mutta kun peilin edessä seisoo niin totuus on painoindeksiä karumpi. Läskiä/selluliittia löytyy ja haluaisin päästä niistä eroon. Erityinen ongelmakohta on kuitenkin reidet/peppu. Ja niistä erityisesti haluaisin saada senttejä pois.
Varsinainen ongelma on se, että olen todella riippuvainen juuri makeista herkuista. Eli suklaata ja karkkia tulee syötyä päivittäin. 8 km kävely lenkillä käyn n. 4-5 kertaa viikossa ja siinä se viikon liikunta saldo sitten onkin. Lisäksi iso perse/ reidet ovat sukuni geeneissä, joka ei tilannetta yhtään helpota.
Olisin todella kiitollinen jos vain joku voisi kertoa millaista liikuntaa kannattaisi harrastaa ja kuinka paljon, jotta saisin nuo edellä mainitut ongelma kohdat kuntoon. Entä miten paljon ja miten kannattaa syödä? ja miten pääsen noista kirotuista makeisista eroon? Onko joku kokeillut mehiläis sairaaladiettiä? toimiiko?
Ikuinen herkkuperse
reisiproblem
3
105
Vastaukset
- hyvä neuvo toimii
Kokeile vähähiilihydraattista ruokavaliota pysyvänä elämäntapana niin pääset eroon makean himosta. Se on ainoa tuntemani keino koska jos et perusruokavaliossasi sy´ö paljon hiilihydraatteja=sokeria niin vähitellen et kaipaa sitä muutenkaan. Liikunta on huono laihdutuskeino.
- reisiproblem
Mitä kaikkea siinä vähähiilihydraattisella saa sitten syödä?
- whataaa
liikuntako muka huono laihdustuskeino? just....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750