Siis mistä tällaisen YTM:n, pelimiehen, yms tapauksen oikein tunnistaa ? Siis sitähän pitäisi omistaa erittäin laaja ja juoruileva tuttavapiiri ja mahdollisesti myös asua joka viikonloppu ravintolassa ja tarkkailla tilannetta pystyäkseen bongaamaan ne aina naisille kelpaavat ja lukuisia naisia pyörittävät pelimiehet kaikista muista miehistä.
Tässä kun vähän alkaa vaikuttaa siltä, että naisen pitäisi omistaa telepaattisia kykyjä ja kyetä yhdellä vilkaisulla tietämään, että kuka on ns. peluri ja kenen kanssa kannattaa harkita suhdetta. Ehkä olen sitten jotenkin taitamaton, mutta en minä ainakaan osaa erottaa pelimies/Yt-miehiä tai AT-miehiä muista miehistä.
(Mistä kertonee myöskin se, että olen useamman kerran tavannut miehiä -en tosin baariympäristössä- joita olen pitänyt äärimäisen kuivakkaina, tylsinä ja ikävän näköisinä ja oloisina, siis miehiä jotka minun silmissäni ja kriteereilläni olisivat AT-miehiä, mutta kummasti nuo kaikki miehet olivat joko kaikki kihloissa tai naimisissa. Eli se siitä minun kyvystäni erottaa kuka on AT-mies)
Mistä tunnistaa pelimiehen tai AT-miehen
30
730
Vastaukset
- mestarit, kuinka on?
onko mahdollista olla yt toisaalla ja at toisaalla? esimerkiksi tilanne että on toivoton koulussa/töissä mutta loistaa yössä tai toisinpäin. tai on nuorempien tai vanhempien suosiossa mutta omanikäiset ei syty!
- dfjhgdkfjkd
Kun puhutaan yt-miehistä tässä yhteydessä, ei puhuta työmenestyksestä tai menestyksestä elämässä yleensä. Se tosin auttaa usein naistenkin kanssa.
- 31
dfjhgdkfjkd kirjoitti:
Kun puhutaan yt-miehistä tässä yhteydessä, ei puhuta työmenestyksestä tai menestyksestä elämässä yleensä. Se tosin auttaa usein naistenkin kanssa.
tarkotin et voiko olla naismenestystä toisella rintamalla ja toisella ei? harvahan vetoaa kaikkiin naisiin kaikkialla... vaan on se oma niche.
- mvcmncvmc
Pelimies osaa vetää hyvän iskushow'n niin että pidät sitä ihan luontevana käytöksenä.
- VÄLTÄ PELIMIES
Pelimies puhuu seksijuttuja sinulle heti, mutta niin että sinua ei ärsytä (jutut tulevat siis kulman takaa). Tai sitten pelimies hivuttaa kätensä heti ensi tapaamisella vähitellen eri paikkoihin, ensin olkapäähän, sitten selkään, sitten jo pyllyyn, eikä sinua ärsytä tämäkään. Pelimies tekee sen niin luontevasti.
1. neuvo: OPETTELE ÄRSYYNTYMÄÄN MIEHILLE, JOTKA KOHTELEVAT SINUA LIIAN LUONTEVASTI JA SULAVASTI.
Pelimiehellä on paljon naistuttavia, joiden kanssa hän meilailee, tekstailee ja facebookkaa. Kaupungilla liikkuessaan pelimies saattaa tavata tavallista enemmän naispuolisia tuttuja, jotka moikkaavat häntä tai pelimies heitä. Pelimiehellä on koko ajan monta rautaa tulessa, tai suoremmin sanottuna, monta pillua märkänä. Sinä et ole ainoa nainen pelimiehelle, muista se.
2. neuvo: OPETTELE HUOMAAMAAN, JOS MIES VIESTEILEE JATKUVASTI NAISTEN KANSSA TAI POISTUU SEURASTASI VIESTEILEMÄÄN, TAI MOIKKAILEE JULKISILLA PAIKOILLA OMITUISEN MONIA NAISIA.
Johtuen kaikista naisista, joita pelimiehellä on varastossa, pelimies ei tarvitse ketään naista erityisesti. Pelimies tulee luoksesi, ja sanoo että oli ihana ilta ja että seksi kanssasi oli nautinnollista. Pelimieheltä ei kuitenkaan tule ikinä mitään lausahduksia, joista voisi päätellä, että hän tarvitsee sinua. Eihän hän tarvitse, hänellä on muitakin naisia.
3. neuvo: OPETTELE HYVÄKSYMÄÄN, ETTÄ REHTI JA REILU TAVALLINEN MIES TARVITSEE NAISTA. OPETTELE HYVÄKSYMÄÄN, ETTÄ SE ETTÄ MIES RIPAUKSEN TAKERTUU SINUUN, ON POSITIIVINEN ASIA.
OPETTELE HUOMAAMAAN, JOS MIES EI TARVITSE SINUA, JOS MIES NAUTTII SINUSTA VAIN SILLÄ HETKELLÄ KUIN ON KANSSASI. SE EI OLE MIEHEKÄSTÄ RIIPPUMATTOMUUTTA. SE ON PELIMIES.- ap.
no tuota....
"1. neuvo: OPETTELE ÄRSYYNTYMÄÄN MIEHILLE, JOTKA KOHTELEVAT SINUA LIIAN LUONTEVASTI JA SULAVASTI."
Eli naisen siis pitäisi innostua miehistä, jotka kohtelevat häntä inhottavasti ja epäkohteliaasti taikka välinpitämättömästi ?
"2. neuvo: OPETTELE HUOMAAMAAN, JOS MIES VIESTEILEE JATKUVASTI NAISTEN KANSSA TAI POISTUU SEURASTASI VIESTEILEMÄÄN, TAI MOIKKAILEE JULKISILLA PAIKOILLA OMITUISEN MONIA NAISIA."
Eikös pelimiehen taitoihin olennaisena osana kuulu se, että hän osaa piilottaa muut naissuhteensa ja uskottelee jokaiselle naiselle tämän olevan se ainoa ? Ja mistä sen tietää, että onko miehellä kuinkakin mittava naisystävien verkosto, ellei oikeasti tunne ihmisiä joiden kautta kuulee juoruja ko. miehestä
"3. neuvo: OPETTELE HYVÄKSYMÄÄN, ETTÄ REHTI JA REILU TAVALLINEN MIES TARVITSEE NAISTA. OPETTELE HYVÄKSYMÄÄN, ETTÄ SE ETTÄ MIES RIPAUKSEN TAKERTUU SINUUN, ON POSITIIVINEN ASIA.
OPETTELE HUOMAAMAAN, JOS MIES EI TARVITSE SINUA, JOS MIES NAUTTII SINUSTA VAIN SILLÄ HETKELLÄ KUIN ON KANSSASI. SE EI OLE MIEHEKÄSTÄ RIIPPUMATTOMUUTTA. SE ON PELIMIES. "
Mutta eihän miehetkään pidä liian takertuvista naisista, joten sama se on naisilla, Normaalit kiintymyksenosoitukset ovat hyviä, mutta jos mies heittäytyy takertuvaksi ja riippuvaiseksi "vauvaksi", josta naisen pitää huolehtia, niin silloin menee yli.
(Ja ongelma näiden "tarvitsee naista" ja "mies takertuu ripauksen" juttujen kanssa on se, että ne tarkoittavat ihmisille eri asioita ja erilaista määrää yhdessäoloa.) - VÄLTÄ PELIMIES
ap. kirjoitti:
no tuota....
"1. neuvo: OPETTELE ÄRSYYNTYMÄÄN MIEHILLE, JOTKA KOHTELEVAT SINUA LIIAN LUONTEVASTI JA SULAVASTI."
Eli naisen siis pitäisi innostua miehistä, jotka kohtelevat häntä inhottavasti ja epäkohteliaasti taikka välinpitämättömästi ?
"2. neuvo: OPETTELE HUOMAAMAAN, JOS MIES VIESTEILEE JATKUVASTI NAISTEN KANSSA TAI POISTUU SEURASTASI VIESTEILEMÄÄN, TAI MOIKKAILEE JULKISILLA PAIKOILLA OMITUISEN MONIA NAISIA."
Eikös pelimiehen taitoihin olennaisena osana kuulu se, että hän osaa piilottaa muut naissuhteensa ja uskottelee jokaiselle naiselle tämän olevan se ainoa ? Ja mistä sen tietää, että onko miehellä kuinkakin mittava naisystävien verkosto, ellei oikeasti tunne ihmisiä joiden kautta kuulee juoruja ko. miehestä
"3. neuvo: OPETTELE HYVÄKSYMÄÄN, ETTÄ REHTI JA REILU TAVALLINEN MIES TARVITSEE NAISTA. OPETTELE HYVÄKSYMÄÄN, ETTÄ SE ETTÄ MIES RIPAUKSEN TAKERTUU SINUUN, ON POSITIIVINEN ASIA.
OPETTELE HUOMAAMAAN, JOS MIES EI TARVITSE SINUA, JOS MIES NAUTTII SINUSTA VAIN SILLÄ HETKELLÄ KUIN ON KANSSASI. SE EI OLE MIEHEKÄSTÄ RIIPPUMATTOMUUTTA. SE ON PELIMIES. "
Mutta eihän miehetkään pidä liian takertuvista naisista, joten sama se on naisilla, Normaalit kiintymyksenosoitukset ovat hyviä, mutta jos mies heittäytyy takertuvaksi ja riippuvaiseksi "vauvaksi", josta naisen pitää huolehtia, niin silloin menee yli.
(Ja ongelma näiden "tarvitsee naista" ja "mies takertuu ripauksen" juttujen kanssa on se, että ne tarkoittavat ihmisille eri asioita ja erilaista määrää yhdessäoloa.)No jos haluat pelimiehen, niin ota ihmeessä sellainen mies joka tulee, harrastaa kanssasi seksiä, kehuu sinut taivaisiin, ja sitten häviää taas vähäksi aikaa elämästäsi kokonaan, jotta saat ihquja sydämentykytyksiä. Sitten sama rundi taas uusiksi. Ota ihmeessä sellainen mies, jos kerran haluat pelimiehen, joka pettää sinua eikä rakasta sinua eikä tule ikinä oikeasti rakastamaan.
Ja sen kyllä huomaa, jos miehellä on muita viestittelykavereita. Totta kai se yrittää peittää sen, mutta riippuu ihan sinusta, haluatko oman ihqun pelimiehen. Jos haluat, niin et yritä saada miestä kiinni mistään ikävästä. - ap.
VÄLTÄ PELIMIES kirjoitti:
No jos haluat pelimiehen, niin ota ihmeessä sellainen mies joka tulee, harrastaa kanssasi seksiä, kehuu sinut taivaisiin, ja sitten häviää taas vähäksi aikaa elämästäsi kokonaan, jotta saat ihquja sydämentykytyksiä. Sitten sama rundi taas uusiksi. Ota ihmeessä sellainen mies, jos kerran haluat pelimiehen, joka pettää sinua eikä rakasta sinua eikä tule ikinä oikeasti rakastamaan.
Ja sen kyllä huomaa, jos miehellä on muita viestittelykavereita. Totta kai se yrittää peittää sen, mutta riippuu ihan sinusta, haluatko oman ihqun pelimiehen. Jos haluat, niin et yritä saada miestä kiinni mistään ikävästä.Siis yritätkö väittää, että kaikki mukavat ja ystävälliset miehet ovat pelimiehiä ja kelvollisia seurustelukumppaneita olisivat vain epäkohteliaat ja inhottavat miehet ?
- Sancho Pancha
ap. kirjoitti:
Siis yritätkö väittää, että kaikki mukavat ja ystävälliset miehet ovat pelimiehiä ja kelvollisia seurustelukumppaneita olisivat vain epäkohteliaat ja inhottavat miehet ?
Sun pitää tunnistaa, missä kohtaa mies on vähän LIIAN sulava ja taitava viemään asioita seksin suuntaan. Eikä sekään ehkä toimi, vaan joku sellainenkin mies voi olla ihan yhden naisen mies.
- VÄLTÄ PELIMIES
ap. kirjoitti:
Siis yritätkö väittää, että kaikki mukavat ja ystävälliset miehet ovat pelimiehiä ja kelvollisia seurustelukumppaneita olisivat vain epäkohteliaat ja inhottavat miehet ?
En. Väitän, että mies joka on nopeasti pyrkimässä housuihisi, mutta pidät häntä silti mukavana ja ystävällisenä, eikä mieleesi tule epäillä häntä, on pelimies. Koita ymmärtää, että kivan naisen vietteleminen tavalliselle, hiukan ihastuneelle miehelle on suuri henkinen koetus. Siksi tavallisen miehen toiminta ei ole niin sulavaa. Hän ujostelee, tai sanoo jotain typerää, tai vetäytyy yhtäkkiä pois, tai etenee liian nopeasti, tai jotain muuta vastaavaa. Ei tavallinen mies koko aikaa mokaile, mutta jonkun mokan tavallinen mies taatusti tekee naisen kanssa, jos hänellä on minkäänlaisia tunteita naiseen, edes juuri äsken syntyneitä tunteita vasta tavattuun naiseen. Iskeminen ja vietteleminen on tavalliselle miehelle stressitilanne.
Pelimies sen sijaan vaikuttaa iskiessään äärettömän mukavalta ja ystävälliseltä, eikä tee mokia. Pelimiehelle iskeminen ja vietteleminen ei ole stressitilanne. Pelimiehelle nainen ei ole minkään arvoinen, joten vaikka joku menisikin pieleen, niin sillä ei ole pelimiehelle mitään väliä. Pelimies ei pelkää menettävänsä sinua. Pelimies toimii rutiinilla. Mukavalla ja ystävällisellä ja vaarattomalta vaikuttavalla rutiinilla, jossa ei mokia tapahdu.
Mokat, kulmikkuus, ujous, ehkä lievä epäkohteliaisuuskin kertovat siitä, että miehellä on tunteita sinua kohtaan ja sinä oikeasti merkitset miehelle jotain. - naiselta kiitos.
En. Väitän, että mies joka on nopeasti pyrkimässä housuihisi, mutta pidät häntä silti mukavana ja ystävällisenä, eikä mieleesi tule epäillä häntä, on pelimies. Koita ymmärtää, että kivan naisen vietteleminen tavalliselle, hiukan ihastuneelle miehelle on suuri henkinen koetus. Siksi tavallisen miehen toiminta ei ole niin sulavaa. Hän ujostelee, tai sanoo jotain typerää, tai vetäytyy yhtäkkiä pois, tai etenee liian nopeasti, tai jotain muuta vastaavaa. Ei tavallinen mies koko aikaa mokaile, mutta jonkun mokan tavallinen mies taatusti tekee naisen kanssa, jos hänellä on minkäänlaisia tunteita naiseen, edes juuri äsken syntyneitä tunteita vasta tavattuun naiseen. Iskeminen ja vietteleminen on tavalliselle miehelle stressitilanne.
Pelimies sen sijaan vaikuttaa iskiessään äärettömän mukavalta ja ystävälliseltä, eikä tee mokia. Pelimiehelle iskeminen ja vietteleminen ei ole stressitilanne. Pelimiehelle nainen ei ole minkään arvoinen, joten vaikka joku menisikin pieleen, niin sillä ei ole pelimiehelle mitään väliä. Pelimies ei pelkää menettävänsä sinua. Pelimies toimii rutiinilla. Mukavalla ja ystävällisellä ja vaarattomalta vaikuttavalla rutiinilla, jossa ei mokia tapahdu.
Mokat, kulmikkuus, ujous, ehkä lievä epäkohteliaisuuskin kertovat siitä, että miehellä on tunteita sinua kohtaan ja sinä oikeasti merkitset miehelle jotain.kiitos, olipa hyvä viesti. Tajusin juuri olleeni aika tyhmä erään miehen suhteen.
Sehän jo auttaa, kun tunnistaa, kuka on tavallinen mies. - Kantikas
Mokat, kulmikkuus, ujous, ehkä lievä epäkohteliaisuuskin kertovat siitä, että miehellä on tunteita sinua kohtaan ja sinä oikeasti merkitset miehelle jotain.Voiko ujo mies olla pelimies?
- VÄLTÄ PELIMIES
Kantikas kirjoitti:
Voiko ujo mies olla pelimies?
Voi ilmeisesti, ainakin olen netistä lukenut naisten kirjoittamana sellaisia juttuja. Siihen en osaa kommentoida, että millainen olisi ujo pelimies. Ne pelimiehet/ panomiehet, joita itse tunnen, ovat tuollaisia mitä kuvailin yläpuolella.
Jostain syystä minulle tulee ujosta pelimiehestä mieleen Hugh Grantin monissa leffoissa esittämät roolit. Ehkä joku nainen osaa kertoa paremmin näistä ujoista pelimiehistä? - Uppomunakas
Kantikas kirjoitti:
Voiko ujo mies olla pelimies?
Ne pelimiestyypit joita itse tunnen ovat aika ulospäinsuuntautuneita. Usein pelimies vie tilannetta koko ajan eteenpäin luontevaan tyyliin. Ujo ei välttämättä sovi siihen rooliin.
- näinhän se menee
Juuri näin kuin nimimerkki "VÄLTÄ PELIMIES" krijoittaa. Tunnistan itse pelimiehet kaukaa, ja oma aviomieheni esimerkiksi oli tavatessa ujo (suuri plussa) verrattuna niihin yli-itsevarmoihin hauskuttajiin, joita kapakoista kyllä löytää.
Luulen, että suuri(n) osa naisista ei omaa riittävästi sosiaalista silmää näiden asioiden erottamiseksi. Olen onnekas, koska olen jo melko nuoresta nähnyt tämän esityksen taakse. Sitä ennen piti kokeilla kantapään kautta, mikä on aitoa ja mikä ei. Punkkaan asti en tosin päätynyt yhden illan vonkaajien kanssa, mutta siipeeni kyllä sain. Nuorena ei vain voi tietää kaikkea, ja kaikille tuota silmää ei kehity koskaan. Harmi. - Eroja on
Ulospäin varmimmat merkit ovat ehkä ne että pelimiehellä on jotain ylimääräistä hermettä päällä varsinkin kun liikkuu yöelämässä.
AT-mies taas pukeutuu kuin tavallinen tauno tai jopa omituisen epäsiististi/huolimattomasti kaikissa tilanteissa.
Mutta AT-mieshän voi olla kuka tahansa lähes, varsin normaali mieskin joka jostain syystä ei vain natsaa naisten kanssa.
Samaa voidaan sanoa pelimiehestäkin.- lasdfjsladfk
On sellaisiakin AT-miehiä, jotka pukeutuvat viimeisimpiin muotireleisiin. Ja on rönttysästi pukeutuvia pelimiehiä. NAisen ei kannata luottaa miehen pukeutumiseen vinkkinä miehen pelimieheydestä tai AT-mieheydestä. Parempi tarkkailla miehen käytöstä kuten ketjussa on useampaan otteeseen jo neuvottu.
- ap.
Hmm... onko lopputulos sitte se, että pelimiehiä on niin vaikea erottaa muista miehistä, että siihen tarvitaan äärimmäisen hyvää psykologista silmää, mitä kaikilla naisilla ei välttämättä koskaan tule olemaan.
(Jos pelimies määritellään sen perusteella, että hän yrittää saada naisen harrastamaan seksiä kanssaan, niin sittenhän joka ikinen mies baariympyröissä on pelimies, vai mitä?)
Ja minä en ainakaan kykene erottamaan tällaista "liian sulavasti" käyttäytyvää taktikoivaa miestä miehestä joka on normaalilta luonteeltaan ystävällinen, kohtelias ja sosiaalinen.
Siis jos ei tunne miestä entuudestaan tai saa tietää hänestä mmitään
Enkä edes usko olevani ainoa. Joten miten ihmeessä nainen voi välttää pelimiehen "uhriksi" joutumisen, kun kerran ei ole olemassa mitään keinoja, mistä asian voisi huomata. Siis eihän se seksistä pidättäytyminenkään auta, sillä onhan olemassa meihiä, jotka jättävät naisen seksin jälkeen, vaikka nainen olisi sitä ennen pihdannut vuoden.
Ja on se aikamoista, että miehet syyttävät naisia pelimiesten kanssa touhuiluista. Enpä nyt menisi ihan uskomaan, että jos arvon naisia syyttelevät herrahenkilöt itse olisivat naisia että se pelimiesten tunnistaminen oikeasti olisi niin helppoa kuin mitä nämä kyseiset miehet tuntuvat uskovan.- yksinkertaista
"Joten miten ihmeessä nainen voi välttää pelimiehen "uhriksi" joutumisen, kun kerran ei ole olemassa mitään keinoja, mistä asian voisi huomata."
Pihtaamalla kuukauden ja tutustumalla mieheen tarkemmin.
- violet.
En kyllä tajua teini-iän ylittäneitä naisia (tai miehiä) jotka menevät ns. pelurien lankaan, tiedostamatta lainkaan tilannetta. Mukana leikkiminen on eri asia. Joskus tuollaista on hauska vedättää ja katsoa kumpi on kovempi. Ja toisaalta ei-täysin-paatuneen pelaajan voi onnistua kesyttämäänkin, ainakin joksikin aikaa.
Kerrankin tunsin erään jätkän joka oli kaikkea tuota mitä edellä kuvattiin. Todella läpinäkyvä tapaus. Liikuttiin samoissa porukoissa ja jonkun verran kahdestaankin. Aikansa se leikki ihastunutta, itse suhtauduin häneen alusta lähinnä asti kaverina. Sitten kun juttu ei edennyt, alkoi kehuskella naisillaan, toi heitä näytille ja yritti mitä naurettavimmilla keinoilla painostaa panoon. Meni maku täysin siinä vaiheessa. Kerran sitten vastapainoksi kertoilin hänelle omasta hoidostani, ja mies suuttui niin paljon että alkoi ITKEÄ!!!!!?? Ja tästä alkoi pitkäaikainen mykkäkoulu ja dissaus... Kunnon kusipää ja huono häviäjä :)- ap.
Sis onhan noita tyyppejä olemassa, jotka ovat niin surkeita näyttelijöitä, että heidän lävitseen näkee heti, mutta enpä minä heitä varsinaisiksi pelimiehiksi laskekaan.
Minun mielestäni oikea peluri on sellainen, joka on niin taitava näyttelijä ja huijari että vaatii äärimmäisen tarkkaa silmää pystyä huomaamaan tuo huijaaminen. - violet.
ap. kirjoitti:
Sis onhan noita tyyppejä olemassa, jotka ovat niin surkeita näyttelijöitä, että heidän lävitseen näkee heti, mutta enpä minä heitä varsinaisiksi pelimiehiksi laskekaan.
Minun mielestäni oikea peluri on sellainen, joka on niin taitava näyttelijä ja huijari että vaatii äärimmäisen tarkkaa silmää pystyä huomaamaan tuo huijaaminen.Oletko koskaan tavannut sellaista? Itse en. Mutta tiedän kyllä useita naisia, jotka ovat sinisilmäisiä omasta mielestäni täysin selville tapauksille.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ap. kirjoitti:
Minun mielestäni oikea peluri on sellainen, joka on niin taitava näyttelijä ja huijari että vaatii äärimmäisen tarkkaa silmää pystyä huomaamaan tuo huijaaminen.Tekstimuodossa voit tarkkailla yhtä huijaria täällä palstalla. Sir_eino on hyvä esimerkki miehestä, joka on tehnyt koko olemuksestaan naisiin vetoavan huijauksen. Elää, hengittää, syö, kävelee ja nukkuu sellaista olemusta, jolla naiset voi huijata ihastumaan. Harmillista, että emme pääse näkemään sir_einoa livenä. Olisi hyvä oppitunti kaikille naisille.
- Vanhamies...........
Silloin harvoin kun teen aloitteen minua luullaan pelimieheksi, juttelemaan tuleminen tapahtuu kuulemma liian helposti ja itsevarmasti. Heh, naisia on siis vaikeaa miellyttää. Tämä käy melkein joka kerta. Pitäisi kai hermoilla ja takellella sanoissaan että vaikuttaisin varteenotettavalta suhteeseen :-)
- sama................
Ehkä tuo supliikin osaaminen johtuu siitä että olen joutunut käyttämään sosiaalisia kykyjä työssäni aika paljon..
- violet.
Pelkkä supliikki ei tee kenestäkään pelaajaa. Tiedän tosielämästä sellaisia miehiä, jotka ovat erittäin sujuvasanaisia ja kovia yrittämään, mutta siitä huolimatta menestys naisrintamalla on surkea, jopa täysin olematon. Jos luokittelua harrastaisin, kutsuisin heitä AT-miehiksi.
- sama...........
violet. kirjoitti:
Pelkkä supliikki ei tee kenestäkään pelaajaa. Tiedän tosielämästä sellaisia miehiä, jotka ovat erittäin sujuvasanaisia ja kovia yrittämään, mutta siitä huolimatta menestys naisrintamalla on surkea, jopa täysin olematon. Jos luokittelua harrastaisin, kutsuisin heitä AT-miehiksi.
Tiedän ihmistyypin jota tarkoitat, eivät he mielestäni ole mitenkään sosiaalisesti lahjakkaita ns. pelimiehiä. Yritteliäitä kylläkin ja kovia puhumaan.
- hallelujaaaa
Mielenkiinnolla lueskelin ketjun.. tuli itselle mieleen kysyä voiko pelimies piirittää kauankin et pääsis panolle, vuosi pari.. jopa kolme..?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Voi hyvinkin jos se on patologinen flirttailija joka yrittää seksuaalista yhteyttä kirjaimellisesti joka toisen naisen kanssa. Seuraa sir_einoa palstalla.
- Karvanaama jostain
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Voi hyvinkin jos se on patologinen flirttailija joka yrittää seksuaalista yhteyttä kirjaimellisesti joka toisen naisen kanssa. Seuraa sir_einoa palstalla.
Einon toiminnassa on tyylikästä se, että se levittää tasaista flirttimattoa joka suuntaan, ja säilyttää mahdollisuuden vetää hanat kiinni: "flirttailin vain ihan huvikseen! En ollut tosissaan."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse954745Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2063786Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.912180Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311234
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611203- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???429952