Seurustelen ja olemme tavanneet useita kertoja, lähemmäs kymmenen. Miesystäväni suudellessa alkaa jossakin vaiheessa sanomaan, nyt pitää rauhoitella eikä anna tilanteen siis mennä pidemmälle. Minä haluaisin, tunnen vaatteiden läpi että hänkin haluaa. Mikä siis ongelma? En mikään seksihullu ole, mutta jotenkin tuntuu intohimo haalentuvan tämän takia. Ja jos rakastelua koko ajan kauemmaksi siirtää, sekin vaikeuttaa tilannetta. Olemme molemmat hieman päälle 30v. siis mistään teinijutusta ei ole kysymys.
Montako treffiä ennen petiä?
19
2099
Vastaukset
- äköljhkgjf
Miksi et kysy asiasta suoraan?
- Näin on
Olen sitä mieltä, että ei seksiä ennen ensitreffejä. Sen jälkeen kaikki onkin sitten ok.
- 34
päivän paras vitsi.."ei seksiä ennen ensitreffejä"
miten olisi sitten vaikkapa niillä ensitreffeillä tai jo toisilla? :D
- janis petke
Joko sillä on niin pieni "se", ettei kehtaa näyttää sulle tai sitten voi olla ongelmia potenssin kanssa. Tai voihan sillä olla joku sukupuolitauti (esim herpes, kondylooma tjs), josta ei kehtaa kertoa. Tässäpä ne todennäköisimmät syyt...
- ihmettelevä nainen
Tämä on ihan uutta minun kohdallani, yleensä ne muutamat miehet joiden kanssa olen treffaillut, ovat olleet erittäin halukkaita ja minä olen joutunut toppuuttelemaan. Housujen läpi tuntuu ainakin ihan kovalta eikä mitenkään pieneltäkään. Toivottavasti joku muu syy kuin sukupuolitauti kumminkin olisi.
- 11+3
ihmettelevä nainen kirjoitti:
Tämä on ihan uutta minun kohdallani, yleensä ne muutamat miehet joiden kanssa olen treffaillut, ovat olleet erittäin halukkaita ja minä olen joutunut toppuuttelemaan. Housujen läpi tuntuu ainakin ihan kovalta eikä mitenkään pieneltäkään. Toivottavasti joku muu syy kuin sukupuolitauti kumminkin olisi.
Varmaankin ikäisekseen kokematon. Miehelle tulee aika kovat suorituspaineet kun tossa iässä "pitäis" jo olla aika paljon kokemusta nykymaailman seksikeskeisessä maailmassa...
Nainenhan tyydyttää miehen vaikka olemalla lahna, mutta toisin päin se ei olekkaan välttämättä ihan niin helppoa..
- ihme touhuu teil
Lähetä sille tekstari tai soita et haluut harrastaa seksiä sen kanssa. Se joko lähtee karkuun tai tulee salamana sun luo.Lopetat vaan sen pelleilyn. pitää sanoo suoraan jos haluu jotain.
- Joo-ooo...
Ehkä tekstiviesti ei ole kuitenkaan se paras valinta kertoa asiasta.
- ihmettelevä nainen
Se mies ei varmaan halua sitten vaan seksiä. On alkanu vaikuttaa mielialaan ja tapaamishaluun vaikka muuten treffit sujuneet. Näyttää olevan miehelle arka paikka, joten en kysy miksi ja vaikeaa olisikin kun monta tapaamista jo takana. Näyttää myös että en tällaista suhdetta jaksa kovin kauaa. Kehtaanko sanoa loppumisen syyksi seksittömyyden? Kun ei seksielämä tuon miehen kanssa vuosien saatossa piristy. Alussa pitäis olla intohimo enimmillään.
- justjuutiina
Oletteko käyneet toistenne luona?
Jos ette, niin kutsu vaikka kylään.... ja sitten
voisi jossain sopivassa kohtaa kysyä,
haluaisitko jäädä yöksi tms.
Noinhan "se jokin" sitten selviäisi.- ihmettelevä nainen
Ei olla vielä vierailtu toistemme luona. Kiitos vinkistä, kokeilen. Jos mies ei halua jäädä yöksi, teen johtopäätöksen ja alan lopettelemaan suhdetta. Himot ne on hiirelläkin ja on ilmaantunut muutama muukin treffeille kysyvä mies. Pettämään en ala. Tämä nykyinen suhde olisi hyvä jos olisi edes jotain seksiä.
- 12+16
En oikein ymmärrä... jos noinkin monta kertaa olette jo tavanneet, etkö tosiaan voi kysyä? Luulisi että tuossa vaiheessa voi jo keskustella mistä vaan.
Minä olisin kyllä heti kun mies sanoo, että "nyt pitää rauhoitella" kysynyt, että miksi?
Entä jos mies on kuitenkin ujo ja odottaa sinulta aloitetta mennä pitemmälle? - voin olla väärässä
pyydä yökylään ja juota viiniä..yms ja anna tilanteen edetä..sen näkee sitten..ehkä hän voisi myös avautua jos on vaikka jännittäjätyyppiä..
- kaikenlaisia
Ihmettelin ihan samaa tos hetki sitten kun olin yhtä miestä monta kertaa jo tavannut ja se sanoi, että haluaa ensin oppia muuten tuntemaan. Kuitenkin kiusas ihan koko ajan ja puheet oli enimmäkseen vaan seksistä. Ihmeellistä käytöstä! Siinä vaihees ku oli kiusannut mua parikin tuntia lopetti aina ja lähti kotia.
Mitähän tuostaki pitäis sit ajatella?? - 19+3
Minkä takia pitäs olla samantien hyppäämässä sänkyyn? Eikö miehellä ole oikeutta tutustua naiseen rauhassa ILMAN seksiä? Onko seurustelun aloittamisen tärkein edellytys se että harrastetaan seksiä? Etsitkö sinä edes seurustelukumppania vai vakipanoa? Miksei sitä henkistä puolta voisi kehittää ihan rauhassa ennen sänkyyn hyppäämistä?
Ihmetyttää tää naisten ajatusmaailma. Jos kysyt seksiä olet kauhea seksin vonkaaja, mutta jos et ole heti vonkaamassa, niin tulkitaan ettei mies ole kiinnostunut.- ihmettelevä nainen
Henkinen puoli tärkeää, mutta pakko myöntää seksuaalisten halujen latistuvan ajan ja treffien kuluessa ja suhteen muuttuvan enemmänkin kaveripohjalle ja siitä on muutenkin väkinäisempää syventää. Kun asia pitkistyy se mutkistuu.
- voivoi :/
Kuulostaa aivan mun eksältä. Hänellä on hepatiitti C. Ei tosin tartu seksissä ellei kummallakin ole haava. Itse en koskaan tartuntaa saanut.
- Minääääääääääää
No ei se varmaan siitä ole kiinni. Tuskin he seksiä harrastaa ilman kondoomia kumminkaan näin "nopeasti"?
- Tasan ei mene...
Kuulostaa ihan mun kamun ex "panolta". Nainen haki seksiseuraa iskurissa ja sai riesakseen ripustautuvan komistuksen, joka ei sitten pannutkaan.
Kaikki eivät vaan ole yhtä seksuaalisia. Ehkä teidän kannattaisi jutella aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573471Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472826Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482640Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572331Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561724
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241184