pitäkkää mulle peukkuja.. :)

pfpfpfofofoflof

28 vuotta olen elänyt yksin, nyt en enää jaksa. Niimpä tuossa kirjoitellut aika paljon nätin ja mukavan naisen kanssa joka asuu eri paikkakunnalla.. huomenna menen häneen luokseen kylään. :) pyysi että jos olisin yötäkin niin voitaisiin olla lauantaikin yhdessä. :) aika hienoa. Tähän asti en ole ikinä käynyt edes treffeillä kun olen pitänyt itseäni niin kehnona ihmisenä. No, toivottavasti kaikki menee hyvin. Varmaan ihana fiilis päästä nukkumaan jonkun viekkuun. :) tietysti se että jos kirjoitellessa ja puhelimessa puhuessa synkkaa, ei tarkoita että livenä synkkaisi.. mutta toivon ainakin mitään menetettäväähän tässä ei ole.. :)

22

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä pidän peukkuja sulle! :-) Tsemppiä ja positiivista asennetta matkaan.

• ldldldldllldldl

Kiitos.. vähän kyllä jänskättää kun olen vähän ujokin.. :) mutta tyttö on kovasti selittänyt että se ei haittaa yhtään.. :) että varmasti tulen hänen kanssaan juttuun, ja ainakin puhelimessa on ollut kiva jutella. :) tuo tyttö olisi kyllä ujon miehen unelma. Ei ole paljon kavereita ja näin. Hän käy tosi harvoin baarissa ja ehkä siksi hän ei edes tiedä itse olevansa kaunis. Ei sillä, että itselle ulkonäöllä niin hirveästi on merkitystä, tärkeintä on se että tulisin juttuun hyvin.. no, pitääpä katsoa jos viikonlopun jälkeen laittaisin vaikka raporttia tänne että mitenkä meni. Sehän tässä se tärkein asia on että ainakin yrittää tehdä jotain.. saapahan ainakin kokemusta naisten tapailusta. Ja sitä kautta varmasti itseluottamustakin.. että jos tämä menee puihin niin uutta matoa koukkuun vaan. :) huh, kyllä niin toivon että huomisesta tulisi kiva päivä. :)

• hyvä hyvä!
        ldldldldllldldl kirjoitti:

Kiitos.. vähän kyllä jänskättää kun olen vähän ujokin.. :) mutta tyttö on kovasti selittänyt että se ei haittaa yhtään.. :) että varmasti tulen hänen kanssaan juttuun, ja ainakin puhelimessa on ollut kiva jutella. :) tuo tyttö olisi kyllä ujon miehen unelma. Ei ole paljon kavereita ja näin. Hän käy tosi harvoin baarissa ja ehkä siksi hän ei edes tiedä itse olevansa kaunis. Ei sillä, että itselle ulkonäöllä niin hirveästi on merkitystä, tärkeintä on se että tulisin juttuun hyvin.. no, pitääpä katsoa jos viikonlopun jälkeen laittaisin vaikka raporttia tänne että mitenkä meni. Sehän tässä se tärkein asia on että ainakin yrittää tehdä jotain.. saapahan ainakin kokemusta naisten tapailusta. Ja sitä kautta varmasti itseluottamustakin.. että jos tämä menee puihin niin uutta matoa koukkuun vaan. :) huh, kyllä niin toivon että huomisesta tulisi kiva päivä. :)

Paljon tsemppiä! :)

• White wolf

Juu kyllä mies saa plussaa, jos käy tälläinen flaksi mutta nainen jos saa hetken onnea niin johan tulee paskaa niskaan.
      Palstan luuserit nostaa itsensä ylemmälle tasolla ja naisia syyttää lutkailusta.

• Kiittämättömyys on m

Onhan sinullekin tarjottu täällä treffejä vaikka kuinka monelta taholta. Silti syytät miehiä vain lutkittelusta...

• White wolf
        Kiittämättömyys on m kirjoitti:

Onhan sinullekin tarjottu täällä treffejä vaikka kuinka monelta taholta. Silti syytät miehiä vain lutkittelusta...

Voi en tarkoittanutkaan itseäni ja miksi ihmeessä huolisin miehen elämääni. Paremman se kuitenkin löytää.

• ldldgllllflfflfllf

En mä nyt lähtis sanoon että on flaksi käynyt.. mähän meen vaan tapaamaan ihmistä jota en ole koskaan nähnyt, silti on kiva fiilis. Voi olla että huomisen jälkeen on tosi huono fiilis, ei voi tietää. Mä en ole koskaan elämässäni haukkunut yhtään naista lutkaksi, saati millään muullakaan halventavalla nimellä. Joten suotakoon mulle tämä mukava tunne. :) ja kyllä itse aivan varmasti antaisin plussaa naisten kirjoituksille, jos joku kirjoittaisi jotain vastaavaa. :) 28 vuoden yksinolon jälkeen elämäni ensimmäiset treffit, kai sitä hiukan saa fiilistellä. :)

• ei tee mitään
        White wolf kirjoitti:

Voi en tarkoittanutkaan itseäni ja miksi ihmeessä huolisin miehen elämääni. Paremman se kuitenkin löytää.

No se on kyllä totta. Käytetyllä taviksella ei tee mitään.

• White wolf
        ei tee mitään kirjoitti:

No se on kyllä totta. Käytetyllä taviksella ei tee mitään.

Mistäs tiedät, että olen tavis? Olen vain miehiin pettynyt ja sinäkin olet minulle lähinnä paskakasa, säälittävä rassukka.

• Free Fanny

Ihanaa, onnea matkaan!

• Totta mooses

Hyvä, hyvä, jotakin sentään lykästää, ja suoran yöpymis ehdotuskin; pidän ehdottomasti peukkuja. Muista tulla kertomaan miten kävi.

• sdgsdg45747

Ei kannata elätellä turhia toivoja. Sinussa ei kuitenkaan lopulta "ole sitä jotain" tai muuten vaan "hänen elämän tilanteensa ei sovi nyt seurustelu". Vituiksi menee kuitenkin.

• La Donna Mobile

Kuulostaa hyvältä! Luepa tuo toinen ketju, jossa nainen tuli lenkin jälkeen miehen luokse. Sieltä saattaa löytyä ajatuksia sunkin tilanteeseen...

• ddkjdk

Jahans. Nyt oon sitte matkalla kotia kohti.. :) tuli pakollista menoa niin reissu kutistui tolleen lyhyemmäksi. Oli tosi kivaa kyllä, tyttö olis juuri niin mukava kuin ajattelinkin. Muutamat asiat vaan jäi vaivaamaan mieltä. Ja olihan tuo mukava tunne kun pääsi tyttöä pusuttelemaan.. ja onhan tuo toisen vieressä niin paljon kivempaa kuin yksin nukkuminen :) saapa nähdä nyt sitten mitä jatkossa. Välimatka on aina aika raskasta toki. Vaikka sitä nyt niin hirveästi ei olekaan.

• sdgsdg45745745

Teitkö klassisen virheen leikkimällä herrasmiestä? Sehän on ihan fakta, että naiset esittävät kunniallisia ("ei varmana panna"), mutta sitten jos edes yritä panna niin helvetti pääsee irti.

• nglgllfllfllfl

Se lienee ihan mun ja ton tytön välinen asia mitä yöllä on tapahtunut.. kiinnosta alkaa ihan kaikkea tänne kertomaan.

• jsjjjjdjdjddmd

Ja mitä helvettiä mä teen simlä tiedolla monenko miehen kanssa hän on harrastanut seksiä? Ei mua se kiinnosta. 22v tyttö, niin varmasti kumppaneita on ollut.. sillä nyt ei ole mulle mitään merkitystä..

• "kunnon tyttö"
        sdgsdg45745745 kirjoitti:

Teitkö klassisen virheen leikkimällä herrasmiestä? Sehän on ihan fakta, että naiset esittävät kunniallisia ("ei varmana panna"), mutta sitten jos edes yritä panna niin helvetti pääsee irti.

Näinhän se monesti menee.

Tälläki tytällö on todennäköisesti vakikulli jolla hoitaa panetukset.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6057
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3566
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2721
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2199
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1272
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1236
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1127
    Aihe