Mies, luuletko että naiset meikkaavat sinua varten?
Jos ei, niin kenen vuoksi he sitten sen tekevät?
- en luule enkä tosiaankaan tiedä mutta tahtoisin tietää -
Naisten meikkaus
96
1423
Vastaukset
Naiset meikkaavat pääsääntöisesti siksi, että ajattelevat sen kuuluvan asiaan. Kuten vaikkapa huoliteltu ulkonäkö työpaikalla. Sitten itsensä ja ystäviensä vuoksi. Illanviettoon meikataan, että nainen tuntisi itsensä viehättävämmäksi ja itsevarmemmaksi. Vasta sitten meikataan miesten iloksi ja pahnanpohjimmaisena syynä tulee oma mies.
- Ratikkakuski ´
Pännii kauniiksi laittautunut RvaRatikka, sellainen häiritsee keskittymistäni palstan parisuhdeongelmien ratkomisessani:
Ratikkakuski ´ kirjoitti:
Pännii kauniiksi laittautunut RvaRatikka, sellainen häiritsee keskittymistäni palstan parisuhdeongelmien ratkomisessani:
Minulla on ratkaisu ongelmaasi, kaima hyvä. Pistä pussi päähäsi, niin Rouva Ratikka ei häikäise sinua kauneudellaan, etkä sinä pelottele pieniä lapsia ja muita heikkohermoisia kalapuikkoviiksilläsi.
- 28
Hyvä näin. Muistakaa myös että ette koskaan syytä miehiä kauneusihanteista.
- Ei
28 kirjoitti:
Hyvä näin. Muistakaa myös että ette koskaan syytä miehiä kauneusihanteista.
meikkaaminen luo kauneusihanteita, vaan media. Hmph, että tuokin pitää vielä sanoa.. enkä ole kenenkään naisen koskaan kuullut valittavan että "joutuu" = saa meikata.
- uytrewsxcvbnm,liuytf
Kerrotko sitten, miten meidän meikkamattomien kanssa tuo siun logiikka, eikö me sitten haluttais olla nättejä (ihan omina ittenämme)?
- eivätköhän..
ne meikkaa siksi että olisivat paremman näköisiä ja kun on paremman näkönen on itsevarmempi olo.
- vaikkakin...
mitä vanhemmista naisista on kyse sen tod.näkösemmin eivät ainakaan arkisin meikkaa, johtuu varmaan siitä että se itsevarmuus tulee jo muista asioista kuin ulkonäöstä. Osa silti meikkailee ihan tavan vuoksi.
- tavan..
vaikkakin... kirjoitti:
mitä vanhemmista naisista on kyse sen tod.näkösemmin eivät ainakaan arkisin meikkaa, johtuu varmaan siitä että se itsevarmuus tulee jo muista asioista kuin ulkonäöstä. Osa silti meikkailee ihan tavan vuoksi.
ja sopivuuden vuoksi pitää myös esim. säärikarvat ajella ja nyppiä rehottavat kulmakarvat. Miehet saa repsottaa miten lystää, tai ei oikeastaan enää.
- pätkii..
tavan.. kirjoitti:
ja sopivuuden vuoksi pitää myös esim. säärikarvat ajella ja nyppiä rehottavat kulmakarvat. Miehet saa repsottaa miten lystää, tai ei oikeastaan enää.
mun ajatus pätiii siksi tulee niin monta viestiä. Mä en ole putkiaivo, mä oon pätkäaivo.
tavan.. kirjoitti:
Säärikarvat on sellanen juttu minkä ajamista aikoinaan kadun tänäpäivänä. Mulla oli niin olemattomat ja lähes näkymättömät säärikarvat, kunnes kerran yksi mies narisi niistä. naisen pitäs ajella säärensä, koska se on naisten tapa ja naisellista. Ja mä vitun aasi menin ja ajoin ne pois. >:-(
Ihan tollon touhuja!!! No nyt on sitten jo syytäkin ajella ne pois...
Kulmat kans pitää muotoilla, koska polveudun karut ja rumat suvusta. Jossa kulmakarvojen ei ole ollut koskaan tarkoitus koristaa kasvoja. Eli ne on mitä on, jos ei muotoile yhtään.- Ebenizer
tavan.. kirjoitti:
Kylläpäs saa miehet repsottaa ja olla kuin siat vatukossa. Ehkä jotkut metropoliseksuaalit ja muut lökäpöksyt ja paskahousut luulee että ne ei saa, mutta se johtuu siitä että ne ei ole vielä löytäneet itsevarmuuttaan tai edes itseään.
- toi on..
tinka_tiger kirjoitti:
Säärikarvat on sellanen juttu minkä ajamista aikoinaan kadun tänäpäivänä. Mulla oli niin olemattomat ja lähes näkymättömät säärikarvat, kunnes kerran yksi mies narisi niistä. naisen pitäs ajella säärensä, koska se on naisten tapa ja naisellista. Ja mä vitun aasi menin ja ajoin ne pois. >:-(
Ihan tollon touhuja!!! No nyt on sitten jo syytäkin ajella ne pois...
Kulmat kans pitää muotoilla, koska polveudun karut ja rumat suvusta. Jossa kulmakarvojen ei ole ollut koskaan tarkoitus koristaa kasvoja. Eli ne on mitä on, jos ei muotoile yhtään.ihan väärä luulo, että karvojen ajelu aiheuttais karvojen lisäkasvua. Se on ihan tieteellisesti todistettu. Vanhemmiten ehkä ne karvat paksunee, mutta ei niitä tule enempää. Sehän olisi muuten kätevä kaljun hoito, että ajelisi vaan karvat veks.
Ootko sä kokeillu epilaattoria? Ei se satu kuin ensimmäisen kerran ja karvojen kasvu hidastuu niin että riittää kun kerta viikossa ajelee. - ehkä..
Ebenizer kirjoitti:
Kylläpäs saa miehet repsottaa ja olla kuin siat vatukossa. Ehkä jotkut metropoliseksuaalit ja muut lökäpöksyt ja paskahousut luulee että ne ei saa, mutta se johtuu siitä että ne ei ole vielä löytäneet itsevarmuuttaan tai edes itseään.
maaseudulla on noin, mutta yritäpä citissä mennä toimistoon duuniin paskalle haisten risoissa verkkareissa.
toi on.. kirjoitti:
ihan väärä luulo, että karvojen ajelu aiheuttais karvojen lisäkasvua. Se on ihan tieteellisesti todistettu. Vanhemmiten ehkä ne karvat paksunee, mutta ei niitä tule enempää. Sehän olisi muuten kätevä kaljun hoito, että ajelisi vaan karvat veks.
Ootko sä kokeillu epilaattoria? Ei se satu kuin ensimmäisen kerran ja karvojen kasvu hidastuu niin että riittää kun kerta viikossa ajelee.Miks ne sitten tummuu, kun niitä ajelee? Mulla oli ihan kullanhaaleat karvat ennen, kun ajelin ne kintuista pois. :-(
Vai onko se tuo ikä kysymys? Paksunee kyllä. Olen kokeillu epillaattoria, mut sellanen halpa malli mikä tuntui repivän hermotkin mukanaan. Vahalla olen joskus kiskonnu irti. Ei mulla paljon ole karvoja siis ylipäänsäkkään säärissä, mutta ne on tummia ja pitkiä!!- mä en..
tinka_tiger kirjoitti:
Miks ne sitten tummuu, kun niitä ajelee? Mulla oli ihan kullanhaaleat karvat ennen, kun ajelin ne kintuista pois. :-(
Vai onko se tuo ikä kysymys? Paksunee kyllä. Olen kokeillu epillaattoria, mut sellanen halpa malli mikä tuntui repivän hermotkin mukanaan. Vahalla olen joskus kiskonnu irti. Ei mulla paljon ole karvoja siis ylipäänsäkkään säärissä, mutta ne on tummia ja pitkiä!!mutta sama juttu koskee myös kulmakarvoja ja nenäkarvoja ja korvakarvojakin. Jostain syystä vanhemmiten karvat pitenee, tummunee ja paksunee. Oon huomannu että ukon alaselässä oleville karvoille on käynyt just noin, vaikkei se niitä ikinä ole ajanu, eikä se siihen pystyiskään. Ja varmaan oot joskus pistäny merkille miten monella ikäihmisellä on valtavan pitkät kulmakarvat..
munkin epis on halpamalli,mut tosiaan jos sen ekan kerran kestää, niin seuraava kerta ei tunnu niin missään, kun vain osa karvoist lähtee kasvamaan ja ne toiset jää viel miettimään et mitä tapahtu. - otsikko..
mä en.. kirjoitti:
mutta sama juttu koskee myös kulmakarvoja ja nenäkarvoja ja korvakarvojakin. Jostain syystä vanhemmiten karvat pitenee, tummunee ja paksunee. Oon huomannu että ukon alaselässä oleville karvoille on käynyt just noin, vaikkei se niitä ikinä ole ajanu, eikä se siihen pystyiskään. Ja varmaan oot joskus pistäny merkille miten monella ikäihmisellä on valtavan pitkät kulmakarvat..
munkin epis on halpamalli,mut tosiaan jos sen ekan kerran kestää, niin seuraava kerta ei tunnu niin missään, kun vain osa karvoist lähtee kasvamaan ja ne toiset jää viel miettimään et mitä tapahtu.tai siis nimmari piti olla mä en tiedä.
mä en.. kirjoitti:
mutta sama juttu koskee myös kulmakarvoja ja nenäkarvoja ja korvakarvojakin. Jostain syystä vanhemmiten karvat pitenee, tummunee ja paksunee. Oon huomannu että ukon alaselässä oleville karvoille on käynyt just noin, vaikkei se niitä ikinä ole ajanu, eikä se siihen pystyiskään. Ja varmaan oot joskus pistäny merkille miten monella ikäihmisellä on valtavan pitkät kulmakarvat..
munkin epis on halpamalli,mut tosiaan jos sen ekan kerran kestää, niin seuraava kerta ei tunnu niin missään, kun vain osa karvoist lähtee kasvamaan ja ne toiset jää viel miettimään et mitä tapahtu.Mjoo. Ikäihmisillä kasvaa karvat ja korvat ja nenä. Olen pistäny merkille kyllä. Ehkäpä se sitten on sitä iän tuomaa tosiaan. En ole kyllä karvoista perillä, mikä niiden kehityskulku on.
On kyllä ennenkin joku sanonu, ettei ajelu vaikuta karvan kasvuun. Nyt kun aloin miettimään et kuulosti tutulle. Noin se sitten menee. :-)
Kääk. Mä oon laittanu semmosta töhnää jalkaa mikä haisee kauhean pahalle ja irrottaa karvat, kun laskee vettä päälle rai höylänny. Mut ehkäpä pitää kokeilla sitä epilaattoria. :-I Ainakin ennen reisuun lähtöä, ettei tartte siellä höyliä.- Ebenizer
ehkä.. kirjoitti:
maaseudulla on noin, mutta yritäpä citissä mennä toimistoon duuniin paskalle haisten risoissa verkkareissa.
Joo ei me maaseudulla peseydytä kuin sateiden aikaan kun ei olla vielä keksitty vesijohtoa täällä.
Isolle citille kun menee käymään niin kannattaa pukea kauluspaita päälle kun ne kuitenkin jo ovella antavat vierailijakortin. Se on kätevämpi ripustaa kaulukseen tai taskuun kuin t-paidan tai villapaidan helmaan. - ja vielä..
tinka_tiger kirjoitti:
Mjoo. Ikäihmisillä kasvaa karvat ja korvat ja nenä. Olen pistäny merkille kyllä. Ehkäpä se sitten on sitä iän tuomaa tosiaan. En ole kyllä karvoista perillä, mikä niiden kehityskulku on.
On kyllä ennenkin joku sanonu, ettei ajelu vaikuta karvan kasvuun. Nyt kun aloin miettimään et kuulosti tutulle. Noin se sitten menee. :-)
Kääk. Mä oon laittanu semmosta töhnää jalkaa mikä haisee kauhean pahalle ja irrottaa karvat, kun laskee vettä päälle rai höylänny. Mut ehkäpä pitää kokeilla sitä epilaattoria. :-I Ainakin ennen reisuun lähtöä, ettei tartte siellä höyliä.sekin on väärä yleinen luulo, että vanhemmiten nenä kasvaisi. Tuo vaikutelma nenän kasvamisesta tulee siitä, että joistain kohdista kasvoja rasva vähenee enemmän kuin muualta, mutta ite nenä ei siis kasva. naama vaan loittonee nenästä :D
Tottakai naiset meikkaavat minua varten. Mitä helvettiä, asian pitäisi olla jo wikipediassakin julkista tietoa?
Voipi ne toisia naisiakin varten meikata.
täh meinaatko ettei ne juuri miuta varten meikkaa mut jotain toista varten kyllä?
- Ebenizer
Tämä oli koko aloituksen ydin miehen logiikan kannalta, vaikka naiset tietysti keskittyy noihin ehostusvinkkeihin.
Miehenä voit joko ajatella että satunnainen nainen on meikannut jotta näyttäisi hyvältä sinunkin silmissäsi tai sitten voit ajatella että hän on meikannut muusta syystä.
kohta joku hullu tulee ja väittää ettei naiset ole luotu just miuta varten, hhmm
Koska se on kulttuurinen normi - aivan kuten kaulan venytys tai sukupuolielinten leikkaus. Parhaimmat kusettavat itseään ja keksivät muita hyviä syitä käytökselleen. Kenen vuoksi - itsensä, koska normin noudattaminen koetaan pienemmäksi pahaksi.
"Kenen vuoksi - itsensä, koska normin noudattaminen koetaan pienemmäksi pahaksi." - Niin, moni silppuaa itse itsensäkin ennemmin, kun tulee selkatuksi. Kyllä sulla tossa ideaa on. Ulkoa tuleva paine tuntuu ennen kaikkea omassa päässä, jos paineita haluaa ottaa ulkoa tulevasta.
- Ei nyt ihan
Ei kukaan katso pahalla vaikkei naisella olekaan meikkiä.
Ei nyt ihan kirjoitti:
Ei kukaan katso pahalla vaikkei naisella olekaan meikkiä.
Ei se mikään vaatimus ole - saman saa aikaiseksi normin noudattamisen ylistämisellä. Onnistunut hienovarainen arvostus tehoaa jopa suoraa paheksumista paremmin - eikä arvostuksen tarvitse edes olla todellinen - riittää, että se koetaan sellaiseksi.
tinka_tiger kirjoitti:
"Kenen vuoksi - itsensä, koska normin noudattaminen koetaan pienemmäksi pahaksi." - Niin, moni silppuaa itse itsensäkin ennemmin, kun tulee selkatuksi. Kyllä sulla tossa ideaa on. Ulkoa tuleva paine tuntuu ennen kaikkea omassa päässä, jos paineita haluaa ottaa ulkoa tulevasta.
Laumassa eläminen on aika vaikeaa jos ei piittaa lauman sanomisista tai tekemisistä - vai tiedäks monta ketkä ovat havaijipaidassa hautajaisissa?
ttuplai kirjoitti:
Laumassa eläminen on aika vaikeaa jos ei piittaa lauman sanomisista tai tekemisistä - vai tiedäks monta ketkä ovat havaijipaidassa hautajaisissa?
toi on asia joka miuta on ottanut aivoon jo pitkään et hautajaisiin ja häihin ei saa pukeutua kuten haluaa.
monte24 kirjoitti:
toi on asia joka miuta on ottanut aivoon jo pitkään et hautajaisiin ja häihin ei saa pukeutua kuten haluaa.
Miten niin ei saa? Laki kieltää ainoastaan siveettömän asun eli kalukukkaro kandee jättää kaappiin (tai peittää pvc-housuilla).
ttuplai kirjoitti:
Miten niin ei saa? Laki kieltää ainoastaan siveettömän asun eli kalukukkaro kandee jättää kaappiin (tai peittää pvc-housuilla).
kalukukkaron käyttäminen ei ole epäsiveellistä, mut se et kulkee kalu paljaana ei ole sopivaa.
kalukukkarot muuten näyttää epämukavilta, kui joku viittii huvikseen tukehduttaa vehkeensä tiukkaan kankaaseenmonte24 kirjoitti:
kalukukkaron käyttäminen ei ole epäsiveellistä, mut se et kulkee kalu paljaana ei ole sopivaa.
kalukukkarot muuten näyttää epämukavilta, kui joku viittii huvikseen tukehduttaa vehkeensä tiukkaan kankaaseenEikö? Onko ennakkotapauksia vai pitääkö lähteä kävelykadulle testaamaan?
- Tarkoitin
ttuplai kirjoitti:
Ei se mikään vaatimus ole - saman saa aikaiseksi normin noudattamisen ylistämisellä. Onnistunut hienovarainen arvostus tehoaa jopa suoraa paheksumista paremmin - eikä arvostuksen tarvitse edes olla todellinen - riittää, että se koetaan sellaiseksi.
en pidä meikkaamista normina, toisin kuin esimerkiksi säärikarvojen ajelua.
ttuplai kirjoitti:
Eikö? Onko ennakkotapauksia vai pitääkö lähteä kävelykadulle testaamaan?
pieniähän noi miesten uimahousutkin on nykyään, paljoakaan enemmän kangasta ole ku kalukukkaroissa.
kalukukkarot on verrattavissa rintsikoihin ja bikinien yläosiin ei nekään paljon mitään peitä, itseasiassa kalukukkaro peittää enemmänTarkoitin kirjoitti:
en pidä meikkaamista normina, toisin kuin esimerkiksi säärikarvojen ajelua.
Eli meikkaaminen on siis vaan kivaa - miten sillä voi saada lisää itsevarmuutta tai miksi baareista löytyy melkoisen vähän meikittömiä naisia - tai yläasteella meikittömiä tyttöjä? Voidaan toki ajatella, että normi onkin nuoruus ja sileä iho ja meikit on yksi keino joilla naiset uskotellaan sen saavuttavan.
- Baarit ja
ttuplai kirjoitti:
Eli meikkaaminen on siis vaan kivaa - miten sillä voi saada lisää itsevarmuutta tai miksi baareista löytyy melkoisen vähän meikittömiä naisia - tai yläasteella meikittömiä tyttöjä? Voidaan toki ajatella, että normi onkin nuoruus ja sileä iho ja meikit on yksi keino joilla naiset uskotellaan sen saavuttavan.
muut juhlimiset ovat eri asia, siellä voidaan sanoa että se on normi. Teinitytöt meikkaa siksi kun haluavat olla aikuisia.
Baarit ja kirjoitti:
muut juhlimiset ovat eri asia, siellä voidaan sanoa että se on normi. Teinitytöt meikkaa siksi kun haluavat olla aikuisia.
Eli kuuluuko meikki naisen aikuisuuteen?
- Voisi
ttuplai kirjoitti:
Eli kuuluuko meikki naisen aikuisuuteen?
sanoa, että meikkailu on tytöille yhdenlainen aikuistumisriitti. Miehetkin tietysti meikkaisivat, jos se olisi miehille hyväksyttyä. Se on normi, että miehet eivät meikkaa, mutta se ei ole normi että naiset meikkaavat. Naisilla on muutenkin enemmän valinnanvapautta roolien suhteen. Ei ole normi että naiset käyttävät hametta/korkokenkiä/sukkahousuja, mutta se on normi että miehet ei noin tee. (Syy? Koska naisila ja miehillä on eri status).
Poikkeuksen meikkinormiin, tai sääntöön tekevät rokkistarat. Muistatko sen mainoksen, jossa jotain tapahtuu sitten kun miehetkin käyttävät korvakoruja? Eli ehkä jo muutaman vuosikymmenen päästä ei olekaan outoa jos miehellä on silmämeikkiä. Voisi kirjoitti:
sanoa, että meikkailu on tytöille yhdenlainen aikuistumisriitti. Miehetkin tietysti meikkaisivat, jos se olisi miehille hyväksyttyä. Se on normi, että miehet eivät meikkaa, mutta se ei ole normi että naiset meikkaavat. Naisilla on muutenkin enemmän valinnanvapautta roolien suhteen. Ei ole normi että naiset käyttävät hametta/korkokenkiä/sukkahousuja, mutta se on normi että miehet ei noin tee. (Syy? Koska naisila ja miehillä on eri status).
Poikkeuksen meikkinormiin, tai sääntöön tekevät rokkistarat. Muistatko sen mainoksen, jossa jotain tapahtuu sitten kun miehetkin käyttävät korvakoruja? Eli ehkä jo muutaman vuosikymmenen päästä ei olekaan outoa jos miehellä on silmämeikkiä.Ei hassummin perusteltu. Mä tunnustan tappioni. Eli naisen meikkaamisen normatiivisuus on paikkasidonnaista - esim. työ, baari, etc.
ttuplai kirjoitti:
En mä montaa tiedä, vaikka en käsitä miksi joku vaate siihin suruun jotenkin liittyis? Mä voisin mennä havajipaidassa hautajaisiin. En itse ole kauhean etikettien perään, vaikka ne tiedostankin olemassa oleviksi ohjenuoriksi. Kysyn vaan miksi, mitä järkeä?
Miksi ihmiset tekee jotain ihm symbolisia eleitä, millä loppujen lopuksi ei ole oikeasti mitään merkitystä?ttuplai kirjoitti:
Niin ja ei se nyt niin vaikeaa ole. Ei vaan piittaa liikoja lauman narisijoista. Kyllä nekin oppii aikanaan, ettei kaikkien mielipiteet käy yksiin. Ja ehkä jopa miettimään, onko järkee vai ei.
- uytresxcvbnmliuyt
monte24 kirjoitti:
pieniähän noi miesten uimahousutkin on nykyään, paljoakaan enemmän kangasta ole ku kalukukkaroissa.
kalukukkarot on verrattavissa rintsikoihin ja bikinien yläosiin ei nekään paljon mitään peitä, itseasiassa kalukukkaro peittää enemmänNo haloo, jo muutaman vuoden on in ollut uimashortsit :D
uytresxcvbnmliuyt kirjoitti:
No haloo, jo muutaman vuoden on in ollut uimashortsit :D
ainoastaan niille jotka tarvii enemmän tilaa, ol muistaakseni jossain automainoksessakin
Jos ne on omasta mielestään rumia ilman ehostusta tms? Ei oikeastaan edes kiinnosta tietää.
- Ebenizer
Sitten kun tulee kommunistinen vallankumous, niin pitäähän viisivuotissuunnitelmassa olla montako tonnia huulipunaa ja ripsiväriä pitää tuottaa ja kenelle se jaetaan. Saako naiset ja etenkin rumat naiset enemmän kuin muut. Kun pitää olla jokaiselle tarpeen mukaan.
Ebenizer kirjoitti:
Sitten kun tulee kommunistinen vallankumous, niin pitäähän viisivuotissuunnitelmassa olla montako tonnia huulipunaa ja ripsiväriä pitää tuottaa ja kenelle se jaetaan. Saako naiset ja etenkin rumat naiset enemmän kuin muut. Kun pitää olla jokaiselle tarpeen mukaan.
Sitten kun tämä kapitalsimi kehittyy huippuunsa niin kaikki rumat naiset kaasutetaan ettei ne pääse lisääntymään ja kauniita naisia varten tehdään lisää turhia eläinkokeita, jolla varmistetaan että turhamaiset lutkat varmasti ovat turvassa idioottimaisuudeltaan sen meikkinaamionsa alla.
(mikä helvetin pikku-Ratikkakuski sä nyt oot?)- Ebenizer
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Sitten kun tämä kapitalsimi kehittyy huippuunsa niin kaikki rumat naiset kaasutetaan ettei ne pääse lisääntymään ja kauniita naisia varten tehdään lisää turhia eläinkokeita, jolla varmistetaan että turhamaiset lutkat varmasti ovat turvassa idioottimaisuudeltaan sen meikkinaamionsa alla.
(mikä helvetin pikku-Ratikkakuski sä nyt oot?)Sori. Meni vähän ohi aiheen vittuiluksi.
En meikkaa miehiä varten, ainoastaan säärikarvat ja kainaloista ajelen karvat miehen takia. Kuten tinka mainitsi, kun kerran sen meni tekee niin se kiihtyi niin että on pakko ajaa ne säännöllisesti.
Ihan oman itsensä takia sitä kaunistelee, tulee varmempi olo kun on edes meikkiä ja huoliteltu.
Tosin mä kävelen suurimman osan ajastani ilman meikkiä, en nyt sentään viitsi laittaa kesällä kerrosmeikkejä. Muuten ei iho saa ilmaa eikä aurinkoa.
Valokynä on nyt mulle kovasana, sillä mä peitän ihoni virheitä vaikka en meikkaa.
Ja jotkut miehet kavahtaa naista jolla on runsaasti meikkiä, senkin olen huomannut.
Riittää ihan pieni sipaisu puuteria, ripsaria ja huulikiilto se on siinä näin kesäiltoina.Miksei miehet saa lisää itsevarmuutta meikistä? Eli mikä ainesosa meikissä vaikuttaa vain ihmislajin naaraisiin - vai onko kyseessä puhdas placebo vaikutus?
ttuplai kirjoitti:
Miksei miehet saa lisää itsevarmuutta meikistä? Eli mikä ainesosa meikissä vaikuttaa vain ihmislajin naaraisiin - vai onko kyseessä puhdas placebo vaikutus?
Monet miehetkin meikkaa ja siinä sen meikkaamisen taidot onkin, paras meikki näyttääkin siltä ettiei näytä meikatulta.
Olen käynyt meikkikurssin ja silmä eroittaa hyvin meikatut miehet.
Itse en pidä meikatuista miehistä, en tiedä miksi.
Meikki on naisten juttu kai?weawery kirjoitti:
Monet miehetkin meikkaa ja siinä sen meikkaamisen taidot onkin, paras meikki näyttääkin siltä ettiei näytä meikatulta.
Meikki on naisten juttu kai?Joo - miesten pukkarit täyttyy meikkaavista miehistä ja kahvitauolla käydään vessassa ehostusta kohentamassa. Jotenkin toi monet ei vastaa sitä maailmaa missä elän - tai sit kaappimeikkaaminen on yleisempää kuin luulen.
ttuplai kirjoitti:
Joo - miesten pukkarit täyttyy meikkaavista miehistä ja kahvitauolla käydään vessassa ehostusta kohentamassa. Jotenkin toi monet ei vastaa sitä maailmaa missä elän - tai sit kaappimeikkaaminen on yleisempää kuin luulen.
Uskon tuohon kaappimeikkiin, eilen käivin Lumenen tehtaan myymälässä...siellä miehet kokeili kiinteyttäviä voiteita ja pikakaunistajia joissa oli paksua ja ohutta fluidikerrosta.
Olin kuin en huomaisikaan.
Siis miehille on tehty ihan oma sarjakin.- No,
weawery kirjoitti:
Meikki on naisten juttu kai?et pidä miesten meikkaamisesta, koska haluat itse olla kauniimpi. Koet miesten meikkauksen uhkaksi itsellesi.
- ja se
karvankasvun kiihtyminen on pelkkää mielikuvitusta. Ajaminen ei lisää karvan kasvunopeutta.
weawery kirjoitti:
Uskon tuohon kaappimeikkiin, eilen käivin Lumenen tehtaan myymälässä...siellä miehet kokeili kiinteyttäviä voiteita ja pikakaunistajia joissa oli paksua ja ohutta fluidikerrosta.
Olin kuin en huomaisikaan.
Siis miehille on tehty ihan oma sarjakin.Mä taasen pelasin pyörätuolikorista - päätelmä: monet ihmiset kulkevat pyörätuolissa - niitä myös valmistetaan ihmisille.
- Ei, vaan
No, kirjoitti:
et pidä miesten meikkaamisesta, koska haluat itse olla kauniimpi. Koet miesten meikkauksen uhkaksi itsellesi.
tietysti siksi että sitä pidetään epämiehekkäänä, kuten ennen korvakoruja.
- Niinniin,
Ei, vaan kirjoitti:
tietysti siksi että sitä pidetään epämiehekkäänä, kuten ennen korvakoruja.
mutta miksi sitä pidetään epämiehekkäänä? Koska se uhkaa omaa naisellisuutta.
mää oon niin huono ja laiska meikkaamaan
joskus on tietty kiva tällääntyä jos ollaan lähösä johonki juhlimaan
tykkäisin käyttää huulipunaa enemmänkin, mut sit ei voi pussailla
sen sävy kun on ihan väärä miehelle..
arkisin oon yleensä ilman meikkaamatta, paitsi jos on kauhee finni naamass
siihen jotain pakkelia ettei ny kilometrien päähän näy,
mur- bebob1
Naiset meikkaavat näyttääkseen kauniimmalta, kuin mitä omasta mielestään näyttävät ilman meikkejä. Peittävät sen mitä eivät halua toisten näkevän (vaikka luomi) ja korostavat sitä, mitä haluavat toisten näkevän (vaikka kauniit silmät).
Siinä sivussa he näyttävät kauniilta myös minulle, joten minua ei haittaa, vaikka naiset meikkaavatkin itselleen.- Ebenizer
Jos nainen tietää olevansa koko päivän yksin kotonaan, niin meikkaako hän silloinkin. Jos ei niin hän ei meikkaa vain itseään varten.
- bebob1
Ebenizer kirjoitti:
Jos nainen tietää olevansa koko päivän yksin kotonaan, niin meikkaako hän silloinkin. Jos ei niin hän ei meikkaa vain itseään varten.
Naiset pitävät huolta puhtaudestaan ja jos he tuntevat olonsa hyväksi, he voivat meikata vaikka olisivatkin yksin kotona, joskin kevyemmin, kuin lähtiessään ulkoilemaan.
- siiskö tosiaan,
bebob1 kirjoitti:
Naiset pitävät huolta puhtaudestaan ja jos he tuntevat olonsa hyväksi, he voivat meikata vaikka olisivatkin yksin kotona, joskin kevyemmin, kuin lähtiessään ulkoilemaan.
jos tietää, että mikään elävä olento ei tule häntä näkemään, niin silti meikkiä naamaan? Aika uskomatonta!
- bebob1
siiskö tosiaan, kirjoitti:
jos tietää, että mikään elävä olento ei tule häntä näkemään, niin silti meikkiä naamaan? Aika uskomatonta!
Eihän sitä voi tietää. Voihan sitä joku tulla käymään ihan yllättäen ilmoittamatta. Samasta syystä oma koti on hyvä pitää putsputsclean.
- Jos on
siiskö tosiaan, kirjoitti:
aivan satavarma että kukaan ei tule näkemään, niin sitten ei kesäkuumalla tarvitse laittaa edes vaatteita päälle. Me olemmme sosiaalisia olentoja ja toimimme kuten yhteisön säännöt sanelevat ja jos emme toimi, niin saamme niskaamme paheksuntaa ja pahoitamme oman mielemme. Me siis toimimme normien mukaan itsemme takia, vaikka normit olisikin muiden sanelemia.
Ebenizer kirjoitti:
Kyllä mä ole meikannut, tosin ihan pikkuisen vaan :D Kampaan mä hiuksetkin, vaikka kukaan ei näkis mua koko päivänä. Se on jotenkin sellaista itsekontrollin säilyttämistä itselle. Jos olisin ihan meikittä ja tukka sekaisin tyyliin yöpaidassa koko päivän, mulla tulis sellainen olo, että olen jotenkin sekoamassa tai ainakin sen näköinen. Haahuilisin veitsi kädessä kuin joku Inho-elokuvan päähenkilö(en tosin yhtä hyvännäköisenä..) Ja sitten se, että joku tulee yllättäen, sitäkin ajatellen.. Mulle sanoi äiti kerran kun olin meikkaamatta 20v. kotona, että olenko sairas, vai miten näytän niin kalpealta..
Mutta siis ihan vain leivästi meikkaan kun yksin olen, niin että tuskin sitä kukaan huomaisi, kunhan itse tiedän.. Toisaalta en mä hirveätä pakkelia käytä muutenkaan, kesällä ei ole usein kuin ripsaria ja huulikiiltoa "ihmisten ilmoilla"kaan.- bebob1
Jos on kirjoitti:
aivan satavarma että kukaan ei tule näkemään, niin sitten ei kesäkuumalla tarvitse laittaa edes vaatteita päälle. Me olemmme sosiaalisia olentoja ja toimimme kuten yhteisön säännöt sanelevat ja jos emme toimi, niin saamme niskaamme paheksuntaa ja pahoitamme oman mielemme. Me siis toimimme normien mukaan itsemme takia, vaikka normit olisikin muiden sanelemia.
Se yhteiskunnan normisto tai kirjoittamattomat säännöt on paradoksi, johon en tiedä ratkaisua. Oli osaltani vääryys kaikkia naisia kohtaan sanoa, että pidän meikatuista naisista, koska näin sanoessani pelkästään vahvistin paradoksia, jos mielipiteeni alunalkaenkaan mitään merkitsee.
Omat tuntemukseni ovat myös siis ristiriitaiset.
Voisin tietysti pidättäytyä osoittamasta kiinnostusta meikkejä käyttäviä naisia kohtaan ja olla myös puhumatta asiasta, sekä toivoa, että omalta osaltani toimiessani näin saan aikaan yhdessä muiden kanssa muutoksen enemmän naisten haluamaan suuntaan, mutta tällä toiminnalla tuottaisin itselleni mielipahaa eikä se olisi muutenkaan helppo ratkaisu.
Kärjistetysti: Pitäisikö siis toimia helpoimmalla tavalla vai rankaista itseä oman mielipiteen takia? Ostanko ruoskan seuraavalla kauppakäynnillä ja hutkin sillä itseäni sen takia mikä olen? - Leivästi meikkaat
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Kyllä mä ole meikannut, tosin ihan pikkuisen vaan :D Kampaan mä hiuksetkin, vaikka kukaan ei näkis mua koko päivänä. Se on jotenkin sellaista itsekontrollin säilyttämistä itselle. Jos olisin ihan meikittä ja tukka sekaisin tyyliin yöpaidassa koko päivän, mulla tulis sellainen olo, että olen jotenkin sekoamassa tai ainakin sen näköinen. Haahuilisin veitsi kädessä kuin joku Inho-elokuvan päähenkilö(en tosin yhtä hyvännäköisenä..) Ja sitten se, että joku tulee yllättäen, sitäkin ajatellen.. Mulle sanoi äiti kerran kun olin meikkaamatta 20v. kotona, että olenko sairas, vai miten näytän niin kalpealta..
Mutta siis ihan vain leivästi meikkaan kun yksin olen, niin että tuskin sitä kukaan huomaisi, kunhan itse tiedän.. Toisaalta en mä hirveätä pakkelia käytä muutenkaan, kesällä ei ole usein kuin ripsaria ja huulikiiltoa "ihmisten ilmoilla"kaan.Ja vähän voita päälle, mutta ei paljoa.
- Luulen
bebob1 kirjoitti:
Se yhteiskunnan normisto tai kirjoittamattomat säännöt on paradoksi, johon en tiedä ratkaisua. Oli osaltani vääryys kaikkia naisia kohtaan sanoa, että pidän meikatuista naisista, koska näin sanoessani pelkästään vahvistin paradoksia, jos mielipiteeni alunalkaenkaan mitään merkitsee.
Omat tuntemukseni ovat myös siis ristiriitaiset.
Voisin tietysti pidättäytyä osoittamasta kiinnostusta meikkejä käyttäviä naisia kohtaan ja olla myös puhumatta asiasta, sekä toivoa, että omalta osaltani toimiessani näin saan aikaan yhdessä muiden kanssa muutoksen enemmän naisten haluamaan suuntaan, mutta tällä toiminnalla tuottaisin itselleni mielipahaa eikä se olisi muutenkaan helppo ratkaisu.
Kärjistetysti: Pitäisikö siis toimia helpoimmalla tavalla vai rankaista itseä oman mielipiteen takia? Ostanko ruoskan seuraavalla kauppakäynnillä ja hutkin sillä itseäni sen takia mikä olen?että saisit vain nautintoa ittes ruoskimisesta.
Leivästi meikkaat kirjoitti:
Ja vähän voita päälle, mutta ei paljoa.
Vilisee kyllä noita kirjoitusvirheitä sen verran, ettei ilkeä uudestaan enää katsoa omia tekstejä, kun on lähettänyt, ja mitä turhaan ennen lähettämistäkään :P.. Mitäs yritän tehdä montaa asiaa yhtä aikaa, ei ole blondien juttu se..
- bebob1
Luulen kirjoitti:
että saisit vain nautintoa ittes ruoskimisesta.
Ostan siis ruoskan.
- Teepä niin.
bebob1 kirjoitti:
Ostan siis ruoskan.
En vain ymmärtänyt ajatustasi että naisten meikkaamisessa olisi jotain väärää, mukavahan se on välillä laittaa itseään kauniimmaksi. Enemmän se on väärin, jos kerrän jotain vääryyksiä haetaan, että miehille se ei ole sallittua. Se on sitten eri asia että me sisäsyntyisesti kuvitellaan tietävämme mikä on kaunista ja mikä ei. Joissain kulttuureissa on kaunista kaulan venytys, jalkojen surkastaminen, hampaiden viilaus teräviksi, ihon arpeuttaminen jne. Me taas pidämme punattuja huulia ja poskia kauniina, mutta emme kehon maalaamista punaiseksi.
- Kuulosti
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Vilisee kyllä noita kirjoitusvirheitä sen verran, ettei ilkeä uudestaan enää katsoa omia tekstejä, kun on lähettänyt, ja mitä turhaan ennen lähettämistäkään :P.. Mitäs yritän tehdä montaa asiaa yhtä aikaa, ei ole blondien juttu se..
vaan hyvältä toi leivästi meikkaus, suorastaan herkulliselta. Ainakin jos on nälkä. Kun on persikkaisia poskivärejä ja mansikkaisia huulipunia, niin miksei sitten leipämäisiä puutereita? Yms.
- bebob1
Teepä niin. kirjoitti:
En vain ymmärtänyt ajatustasi että naisten meikkaamisessa olisi jotain väärää, mukavahan se on välillä laittaa itseään kauniimmaksi. Enemmän se on väärin, jos kerrän jotain vääryyksiä haetaan, että miehille se ei ole sallittua. Se on sitten eri asia että me sisäsyntyisesti kuvitellaan tietävämme mikä on kaunista ja mikä ei. Joissain kulttuureissa on kaunista kaulan venytys, jalkojen surkastaminen, hampaiden viilaus teräviksi, ihon arpeuttaminen jne. Me taas pidämme punattuja huulia ja poskia kauniina, mutta emme kehon maalaamista punaiseksi.
Oh, sain käsityksen, että mielestäsi meikkaaminen on naiselle langenut rasite, joka johtuu pelkästään yhteisön painostuksesta (miesten vaateet, toisten naisten vaateet) ja vallitsevista normeista koskien kauneutta, sekä tarpeesta olla yhteisöön sosiaalisesti ja ulkoisesti täysin yhteensopiva jäsen.
No ei se mitään säästyi selkänahkat. - Ai?!
bebob1 kirjoitti:
Oh, sain käsityksen, että mielestäsi meikkaaminen on naiselle langenut rasite, joka johtuu pelkästään yhteisön painostuksesta (miesten vaateet, toisten naisten vaateet) ja vallitsevista normeista koskien kauneutta, sekä tarpeesta olla yhteisöön sosiaalisesti ja ulkoisesti täysin yhteensopiva jäsen.
No ei se mitään säästyi selkänahkat.Ei kyllä ole ensimmäinen kerta kun näen jonkun kinaavaan omien luulojensa kanssa. Nähdäkseni aika harva nainen edes meikkaa joka päivä. Naisilla mä tarkoitan naisia, enkä vain alle 30v tapauksia.
Rupesin vielä miettimään tota että miehet ei saa meikata, joku jo ehti siitä naisia syyttämään. Jos nyt on vaikka kulmakarvat räjähtäny otsalle, niin onhan se harmi jos ei voi meikkikynällä aukkopaikkoja täydentää ja jos täydentääkin niin se ei missään nimessä saa näkyä. Kun se on niin homoa! Paitsi jos on rokkistara, sitten ei ole homoa. Rokkistaroilla on vapaus muutenkin tehdä mitä ne lystää ja jännä kun moni niistä näyttää ihan naiselta, enemmän kuin naiset ite. Hmm, sitäkö ne miehet pohjimmiltaan haluavatkin, ei sitten muuta kuin meikkimarssille, marsmars - Sitä vielä että
Ai?! kirjoitti:
Ei kyllä ole ensimmäinen kerta kun näen jonkun kinaavaan omien luulojensa kanssa. Nähdäkseni aika harva nainen edes meikkaa joka päivä. Naisilla mä tarkoitan naisia, enkä vain alle 30v tapauksia.
Rupesin vielä miettimään tota että miehet ei saa meikata, joku jo ehti siitä naisia syyttämään. Jos nyt on vaikka kulmakarvat räjähtäny otsalle, niin onhan se harmi jos ei voi meikkikynällä aukkopaikkoja täydentää ja jos täydentääkin niin se ei missään nimessä saa näkyä. Kun se on niin homoa! Paitsi jos on rokkistara, sitten ei ole homoa. Rokkistaroilla on vapaus muutenkin tehdä mitä ne lystää ja jännä kun moni niistä näyttää ihan naiselta, enemmän kuin naiset ite. Hmm, sitäkö ne miehet pohjimmiltaan haluavatkin, ei sitten muuta kuin meikkimarssille, marsmarsEilen näin vahvasti meikatun nuoren naisen kaupassa. Meillä täällä pistää enemmän silmään jos jollain on paljon meikkiä kuin ei olisi meikkiä lainkaan. Vahvalla meikillä tarkoitan semmoista tukiaisen vahvuista kerrosta. Joissain linnan juhlissa on sitten eri asia, siellä pidetään yhtä outona jos naisella ei ole maalia naamassa kuin jos miehellä (yleensä) on. Jos olisi tuollainen normi olemassa arkielämässä, niin se olisi väärin.
Naisena voin sanoa että harvemmin meikkaan miehen takia. Jos on menossa miesmetsälle, niin silloin. Samaten voi suhteessa joskus panostaa hieman, kun haluaa näyttää viehättävältä puolison silmissä.
Mä olen laiska meikkaaja ja voin käydä töissä yms. ilman meikkiä. Itseasiassa meikkaankin aika harvoin.
Mun itsetunto kyllä kestää ulkoilun ilman meikkiä.
Yleisemmin meikkaan oikeasti itseni takia. Laittautuminen jotenkin piristää ja kohottaa mielialaa, ja tykkään puunauksesta kun ei tarvi pakolla joka päivä sitä tehdä.- tsirra
Naiset meikkaavat toisiaan varten; mitä huonompi meikki niin sitä ontompi nauru.
Miehet ostelee hienompia ja isompia autoja, siinä missä naiset koruja, vaatteita, kenkiä, hajuvesiä ja meikkejä. Sama asia.
Siinä missä naiselta voi kysyä, mikä tuo sinun tuoksusi on? Mieheltä voi kysyä, millä autolla sä ajat?temppuilija kirjoitti:
Miehet ostelee hienompia ja isompia autoja, siinä missä naiset koruja, vaatteita, kenkiä, hajuvesiä ja meikkejä. Sama asia.
Siinä missä naiselta voi kysyä, mikä tuo sinun tuoksusi on? Mieheltä voi kysyä, millä autolla sä ajat?kyl jos miulta kysytään mitä partavettä käytän niin osaan vastata heti.
oon tarkka mitä partavettä käytän, on perskeles muuten päässyt loppumaan partavesimonte24 kirjoitti:
kyl jos miulta kysytään mitä partavettä käytän niin osaan vastata heti.
oon tarkka mitä partavettä käytän, on perskeles muuten päässyt loppumaan partavesiheh .. mikä partavesi sulta on loppu?
- Ei yhtään sama asia
temppuilija kirjoitti:
Siinä missä naiselta voi kysyä, mikä tuo sinun tuoksusi on? Mieheltä voi kysyä, millä autolla sä ajat?Jos menet Etelä-Eurooppaan, niin siellä myös miehet satsaa vaatteisiin. Joissain maissa, kuten Kreikassa miehet tyypillisesti panostaa vaatteisiin naisia enemmän. Täällä vaan miehet vinkuvat pillun puutetta, mutta eivät tee mitään.
- Ebenizer
Ei yhtään sama asia kirjoitti:
Jos menet Etelä-Eurooppaan, niin siellä myös miehet satsaa vaatteisiin. Joissain maissa, kuten Kreikassa miehet tyypillisesti panostaa vaatteisiin naisia enemmän. Täällä vaan miehet vinkuvat pillun puutetta, mutta eivät tee mitään.
Jaahas, siis käänteisesti ajatellen naiset tekevät jotain, eli meikkaavat, jotta ei vain joutuisi olemaan ilman kyrpää? Näinkö se logiikka menee?
"Kreikassa miehet tyypillisesti panostaa vaatteisiin naisia enemmän. Täällä vaan miehet vinkuvat pillun puutetta, mutta eivät tee mitään. "
Eli siis kreikkalaiset naiset antaa enemmän ja useammin pillua? Eihän Kreikalla sitten niin huonosti menekään. Erilaiset on ongelmat kansoilla: toisilla on taloushuolet ja toisilla iliman pilluu. monte24 kirjoitti:
obsession
voin heittää sulle lainaan tuolta ethernityn ja euphorian... jostain syystä ei toimi, vaikka oon huolella valkannu .. the one sensijaan toimii... pitää muistaa ostaa lisää
Ebenizer kirjoitti:
Jaahas, siis käänteisesti ajatellen naiset tekevät jotain, eli meikkaavat, jotta ei vain joutuisi olemaan ilman kyrpää? Näinkö se logiikka menee?
"Kreikassa miehet tyypillisesti panostaa vaatteisiin naisia enemmän. Täällä vaan miehet vinkuvat pillun puutetta, mutta eivät tee mitään. "
Eli siis kreikkalaiset naiset antaa enemmän ja useammin pillua? Eihän Kreikalla sitten niin huonosti menekään. Erilaiset on ongelmat kansoilla: toisilla on taloushuolet ja toisilla iliman pilluu.ne kreikkalaiset elää oikeasti oikein ... mullekin kelpais ilmaiset 200 miljardia lainaksi ...
- :(
monte24 kirjoitti:
kyl jos miulta kysytään mitä partavettä käytän niin osaan vastata heti.
oon tarkka mitä partavettä käytän, on perskeles muuten päässyt loppumaan partavesiHyi, oletko partavesi-mies? Dödö riittää miehelle. Vaikka sitten tuoksullinen, jos pitää haista.
- Ei voi kääntää
Ebenizer kirjoitti:
Eli siis kreikkalaiset naiset antaa enemmän ja useammin pillua? Eihän Kreikalla sitten niin huonosti menekään. Erilaiset on ongelmat kansoilla: toisilla on taloushuolet ja toisilla iliman pilluu.Koska miehet ja naiset ovat erilaisia, etenkin mitä tulee seksuaalisuuteen. Miehet kun haluaisivat öh, rakastella jokaisen naisen kanssa, mutta naiset haluavat laatua. Naiset ovat valikoivampia, miehet roiskivat. :)
Etkä voi väittää etteikö naiset tykkäisi Etelä-Euroopan miehistä. Ei pärjää suomalaiset lökäpöksyt siinä vertailussa, vaikka kuinka olisi audi alla. Ei voi kääntää kirjoitti:
Koska miehet ja naiset ovat erilaisia, etenkin mitä tulee seksuaalisuuteen. Miehet kun haluaisivat öh, rakastella jokaisen naisen kanssa, mutta naiset haluavat laatua. Naiset ovat valikoivampia, miehet roiskivat. :)
Etkä voi väittää etteikö naiset tykkäisi Etelä-Euroopan miehistä. Ei pärjää suomalaiset lökäpöksyt siinä vertailussa, vaikka kuinka olisi audi alla.Ne kreikkalaiset vasta roiskiikin joka suuntaan ... toisiaankin.
temppuilija kirjoitti:
voin heittää sulle lainaan tuolta ethernityn ja euphorian... jostain syystä ei toimi, vaikka oon huolella valkannu .. the one sensijaan toimii... pitää muistaa ostaa lisää
kokeilin kerran black codea ku oli niin hyvä nimi et sattu miun mielestä tummalle maahanmuuttajalle, mut ei se sopinut miulle ollenkaan joten palasin entiseen
:( kirjoitti:
Hyi, oletko partavesi-mies? Dödö riittää miehelle. Vaikka sitten tuoksullinen, jos pitää haista.
tuon saa sarjana missä on dödö sekä partavesi joka desifio höyläyksen jälkeen herkän hipiän
monte24 kirjoitti:
kokeilin kerran black codea ku oli niin hyvä nimi et sattu miun mielestä tummalle maahanmuuttajalle, mut ei se sopinut miulle ollenkaan joten palasin entiseen
Totta toi, et aina on joku suosikki, mihin palaa. Mulla on toi the one sellanen, että sitä jostain syystä kuluu enemmän ku noit muit. Mut niiden kierrättämisessä on sellanen idea, et kun ne on kaikki vähän eri 'taajuudella', niin ei mene nenä tukkoon ja pysyy tolkku käytetyssä määrässä ...
- rose18
tiedän, minäkin haluisin olla todella kaunis mutta en meikkaa koska se on naamio..
eli todellinen minä piiloutuu 8D- Tuota.
Miten sinun naamakerroin = todellinen sinä? Naama rypistyy, mutta rypistytkö sinä?
- rose18
Tuota. kirjoitti:
Miten sinun naamakerroin = todellinen sinä? Naama rypistyy, mutta rypistytkö sinä?
enhän minä vie tarvi mitään meikkiä ja eiköhän sitten kun 30 iskeytyy niin ihan ryppy voiteet käyttöö mutta minä kuintenkin vanhenen sitten arvokkaasti..
kyllä minä juhliin laitan vähän kun pitää perhettä edustaa esim häissä..8D
ärsyttää sinäänsä kun siskoni on aina lisäämässä. ihan kun ei minulle riittäis 8D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760