Voivatko palstan naiset (lähinnä nyt ikäisiäni vähän päälle parikymppisiä tarkoitan), jotka ovat noin 160-165 cm, kuvitella olevansa yhdessä miehen kanssa joka on noin 194cm pitkä? Muut seikat siis huomiotta jättämällä.
Itse tunnen todella suurta vetoa juuri kyseisen kokoisia naisia kohtaan (en tiedä miksi, se nyt vaan on niin), paljon enemmän kuin päälle 170 senttisiä. Mietityttää aina vain se pituusero että onko liian friikkiä :)
160-165cm pituiset naiset?
60
2833
Vastaukset
- keskimittainen
Kuulun tuohon pituuskastiin, mutta en pidä pitkistä enkä lyhyistä miehistä. Normaalipituiset ja pitkähköt ovat mieleeni eli 170-185.
- Ole senteistäsi!
Olen itse 164 cm ja poikaystäväni on 194 cm. Minusta on ihanaa, kun hän on niin pitkä. Voin helposti tepastella 12cm korkkarissa ja mies on vielä reilusti minua pidempi! Ison miehen kainaloon on kiva käpertyä, enkä sitä vaihtais pois. Sun täytyy olla vaan ylpeä pituudestasi, olet täydellisen pituinen:)
- Rock-A-Babe
Ite en usko, et alkaisin seurustelemaa noin paljo pidemmän miehen kans... ite oon siis pikkusen päälle 160 cm. Mun silmää on aina miellyttäny semmoset noin 175 cm pitkät miehet, ne on mulle just sopivii.
Ajatus liian isosta pituuserosta herättää kaikenlaista epäilystä... :D - diudiu___21
Itse olen 158cm pitkä ja oma poikaystävä on 186cm. Hänkin tuntuu välillä liian lyhyeltä! Eli ei pituusrajaa, pitkät miehet ovat vaan hyvä juttu :).
- TYTTÖ199
mä oon 163,5cm, ja mä tykkään tosi paljo pitkist miehist, melkee nii et mitä pitempi sen parempi :D mut kyl joku 185cm tai siitä ylöspäin ois aika sopiva :)
- Makaa vai seisoo
Mä oon 145 senttiä ja mieheni on 197. Painan 120 kg ja hän 60 kg. Kyllä herättää kaikellaisia epäilyksiä! Hän luulee aina että olen syöny hänenki rillimakkarat!
- joooo!
Kyllä,kyllä,KYLLÄ! Vielä kun mies on sopivasti raamikas,on pakko nielaista.
- HömmelötPöljjät
Höh, riippuu luonteesta, älykkyydestä ja keskinäisestä ymmärryksestä. Pituus, sukupuoli ja pitkälti ulkonäkö ovat sivuseikkoja.
- Sisälukutaito
Niin,
aloittaja täsmensikin asiaa ensimmäisen kappaleen viimeisellä lauseella...
Höh ittelles.
- Yggdrasil00
Itse olen 156 cm pitkä ja ex-mieheni tasan kaksi metriä. Meitä pituusero ei haitannut, mutta kyllähän me katseita käänsimme yhdessä liikkuessamme :) Nykyäänkin sinkkuna ollessa mielenkiintoni kohdistuu pitkiin miehiin.
- Moonie20
Ei pituudella ole niin väliä. Eli kyllä voisin.
- Lyhyt tyttönen
Olen 163 cm pitkä ja muutenkin kovin pieni ja siro ja mieheni on hieman alle 190 cm, joten ei se 5 cm lisää pituutta olisi mitenkään ongelmallista. :) Ja olen samaa mieltä sen kanssa, joka sanoi, että voi huoletta käyttää korkeita korkoja ja se on aivan mahtavaa! Jotkut ovat kyllä joskus vinoilleet pituuserostamme, mutta olen jättänyt sen ihan omaan arvoonsa! Ja voin sanoa, että se pituus ei todellakaan ole mikään tärkein seikka KOSKAAN! En ole ainakaan ikinä valinnut miehiä pituuden vuoksi.
- Wau!
Korkoja voi käyttää vaikka 205 sentin transvestiitti vaikka oma kulta olis 140senttinen latinoinkkari.
- 164cm
Aivan hyvin voisin olla.
- Jes !
Kiva kuulla näin paljon myönteistä palautetta !
Ei kai siinä sitten mitään, turhaan ihmettelin :) - ...mm...
no itse olen hiukan yli eli 166, mutta olin suhteessa yhden 198 pitkän miehen kanssa... ei ole mun juttu, se pituus ero kyllä häiritsee suhdetta ://
- gfdhgfjjh
En kuulu tuonpituisiin (168cm) mutta en haluaisi seurustella itseäni hurjasti pidemmän miehen kanssa. Sopiva ois joku 175 cm. Korkeita korkojakaan en juuri käytä, joten ei ole vaaraa olla miestä pidempi. Tosin ois aika outoa jos miestä OIKEASTI haittaisi jos nainen olisi korkkareilla miestä pidempi.
- nainen 180cm
ei oo reilua että kaikki pitkät miehet on aina lyhyiden kanssa ja pitkät naiset saa sitte niitä lyhyitä miehiä:// no joo eihän se pituus oikeesti oo tärkeintä mut kyl se ois kiva olla pitkän miehen kanssa kun itekki pitkä. mut kyllä varmaan melkein kaikki lyhyetkin naiset haluaa pitkän miehen et eihän tos oo varmaan ongelmaa:)
- m_175cm
Niin ei oo reilua kun pitkät miehet vie lyhyet naiset ja te pitkät naiset ette sit kiinnitä huomiota meihin keskimittaisiin miehiin :P
Ei se ole ongelma ainoastaan teille naisille... - N173cm
m_175cm kirjoitti:
Niin ei oo reilua kun pitkät miehet vie lyhyet naiset ja te pitkät naiset ette sit kiinnitä huomiota meihin keskimittaisiin miehiin :P
Ei se ole ongelma ainoastaan teille naisille...Siinä on se, että minä ainakin tunnen itseni suunnilleen samanpituisen miehen seurassa jotenkin isokokoiseksi, vaikka olen tosi hoikkakin. Se helpottaa, jos mies on harteikas rakenteeltaan.
- xlkkshlkxksl
olen 161 ja mieheni 190cm. tuo 190 on miehen unelmapituus..myös eksäni oli 190..nykyinen on muutenkin vartaloltaan nam:) jalat ovat kyllä tooosi pitkät, pidemmät näytäis jo hölmöltä.
194cm on jo paljon pidempi kuin 190cm, mut tuskinpa muutamasta sentistä niin väliä..
juu vetoa on just pitkiin miehiin..eli toisinkin päin toimii kertomasi vetovoima-asia.
uskon kyllä silti niin, että parhaat naiset (luonne ulkonäkö) vie parhaat miehet (luonne ulkonäkö) óman makunsa mukaan: toisilla ei ole pituudella väliä ja toisilla on. - keskikokoinen
190 cm mies.. hah. Tuollaista pituutta ei tarvita kuin hevosen naimiseen!
- vituttaako? Naminami
Miksi olet noin katkera?
- Roosapom
Olen 163 ja todellakin himoan pitkiä miehiä ! Mieluiten yli 180, reilustikkin
Olen 162, ja oi KYLLÄ miehen pitää pitkä olla. Tykkään kun tunnen itseni pieneksi ja se on varsinkin kivaa kun pitkä mies nostaa silloin voin tuntea itsenikin pitkäksi xD
- 14+7
niin onhan se totta että ei se automaattisesti tarkoita että on pieni, jos on 162cm pitkä. Voihan sitä silti painaa vaikka 110kg, niin ei todellakaan ole pieni, vaikka on lyhyt. Pitkän, ison miehen rinnalla voi tuntea olevansa pieni, vaikka ei oikeasti olekaan.
- aassholea naita..nau
mieluummin lyhempi nainen rinnalla kuin hirvi.Mutta nykyään pitää olla pitkä akka viekussa olla niin samiksia.Ällöä katseltavaa..
Eikös tunteet ja muu mene kaiken pinnallisen ohi.Sama onko pitkää pätkää kunhan kiva ja ihana. - Pitkä(kö)?
Olen tasan 150cm nainen ja kyllä mielellään ottaisin pitemmän miehen, nykyinen n.170cm.. Olisi se kiva kokea millaista on olla piitkän miehen kanssa ;)
- Koolla on väliä :D
Olen tuon pituinen ja mun mielestä kuulostaa just hyvältä -voin huoletta käyttää korkoja ja mahtuu silti kainaloon jne. :) Päinvastoin noita pikkumiehiä tuntuu olevan ihan liikaa liikenteessä. Yli 2m tosin alkaa menee jo vähän hankalaks -niskat jumissa jne.
Olen tasan 160cm lyhyt ja olen joskus tapaillutkin yli 190cm pitkiä miehiä. Olen tapaillut myös hädin tuskin 170cm pitkiä miehiä. Ei pituus ole mikään este tai kriteeri.
- ei pituudella väliä
mutta ehkä unelmamieheni pituus olisi 175-180. Ite oon 153cm...
itse kylläkin oon vasta 17v ja 164cm enkä enää tästä kasva, mutta ei mua ainakaan yhtään tollanen pituusero haittais. Oikeastaan melkee mikä vaan 170cm ylöspäin on ihan jees. Ja muutenkin kun mies on pitkä niin se on mun mielestä vaan plussaa :)
Otsikkoon vastaten.
Saisivat olla kymmenen senttiä lyhyempiä.Olen 162 cm parikymppinen ja toivoisin kyllä miehenki olevan n. 170-185 cm väliltä :)
- 170/58
Jaa, mä olen 170 cm nainen ja mua on yritellyt vuosien saatossa monenpituiset miehet. Aika harvoin kyllä lyhyet, paljon useammin 180 ja ylöspäin.
Itse kyllä pitäisin rajana 180 senttiä miehellä, se on vaan mulle tärkeä juttu. Luojan kiitos on riittänyt valinnanvaraa.
Tiedän, että moni mies silti haluaa minua lyhyemmän naisen, onneksi eivät kuitenkaan kaikki. - Nainennnnn
Olen 164 cm ja mieheni on yli 190 cm.. Pituusero ei ole koskaan haitannut! En voi kuvitella suhdetta lyhyen miehen kanssa. Kerran olen kokeillut ja tunsin itseni jättiläiseksi miehen vieressä, vaikka olen myöskin hoikka ihminen.. Pituusero häiritsi minua sen verran paljon, että suhde jäi siihen..
Nykyään en enää edes ihastu lyhyisiin miehiin!- 19+16
taidat olla aika läski, jos tunnet olosi jättiläiseksi alle 190cm miehen kanssa? Hoikka ihminen (vaikka niin kirjoititkin) tuskin tuntee oloaan jättiläiseksi jos mies on vaikka 20cm pidempi ja 40kg painavampi. Tai sitten sulla on todella vääristynyt minäkuva.
- mitä vollotat?
19+16 kirjoitti:
taidat olla aika läski, jos tunnet olosi jättiläiseksi alle 190cm miehen kanssa? Hoikka ihminen (vaikka niin kirjoititkin) tuskin tuntee oloaan jättiläiseksi jos mies on vaikka 20cm pidempi ja 40kg painavampi. Tai sitten sulla on todella vääristynyt minäkuva.
Mikä pakkomielle sinulla on tuosta toisten läskiydestä? Pitää oikein kahteen eri pitkiä miehiä ylistävään vastaukseen tulla pätemään että nämä muijat ovat varmasti itse lihavia. Olet joko katkera tappi joka haluaa lyhyen naisen muttei saa, tai sitten katkera pitkä muija jota vituttaa että lyhyet naiset vie pitkät miehet..
- 7+3
mitä vollotat? kirjoitti:
Mikä pakkomielle sinulla on tuosta toisten läskiydestä? Pitää oikein kahteen eri pitkiä miehiä ylistävään vastaukseen tulla pätemään että nämä muijat ovat varmasti itse lihavia. Olet joko katkera tappi joka haluaa lyhyen naisen muttei saa, tai sitten katkera pitkä muija jota vituttaa että lyhyet naiset vie pitkät miehet..
No itse asiassa en ole katkera, enkä vittuuntunut mistään. Elämä on minun kohdallani aika mallillaan. Kummastelin vaan, miten lyhyt nainen voi tuntea olonsa jättiläiseksi itseään huomattavasti pidemmän miehen rinnalla, jos ei ole siis huomattavan lihava.
Itse asiassa minua enemmän ihmetyttää se seikka, että isot, pitkät miehet valitsee kumppanikseen oikein pienen naisen, jotta tuntisivat itsensä oikein mega-super-ultra alfauroksiksi, mutta auton pitää olla vastavuoroisesti iso...? Eikö isolle miehelle sopisi tällä kaavalla joku micra tai mopoauto, että tuntisi olevansa todella iso? Että pitää oikein ovenpielet autosta rasvata, jotta körmy mahtuu sulloutumaan autoon sisälle? siitähän vasta miehekäs olo tulisikin!
- b89
Vosin seurustella noin about 165-200cm pitkän kanssa xD Ei pituudella ole niin paljon merkitystä. Olen kyllä vaan 158, mutta ei paljon 160cm puutu.
- 162cm
Joo itse tykkään pitkistä miehistä, paras on sellanen 185-190 mutta eipä toi nyt mikään pakollinen juttu oo. Jotenkin vaan ei viehätä noi 170 senttiset miehet ollenkaan...
- nainen 160cm
Mielestäni yli 190 senttinen mies on kyllä jo liian pitkä : /. Tällä hetkellä tapailen poikaa joka on 183cm pitkä ja hänkin tuntuu kauhealta hujopilta :D.
- Sopusuhtainen
Olen itse 164cm ja mies 175cm. Pituusero on mielestäni ihanteellinen, joskin tuohon mahtuisi vielä miehelle maksimissaan 10cm pituutta lisää. Sen pitemmän kanssa tuntisin itseni jotenkin "lapseksi" (olen 30v.), vaikka olisikin korot jalassa.
- Elde-
Oon 20-vuotias 159-senttinen nainen ja seurustelen 198-senttisen leveäharteisen jörrikän kanssa :) ei kumpikaa nähä mitään ongelmaa täs, päinvastoin :) kaukinpuolin näyttävä katseit keräävä pari ollaan, et jotkut saattaa kyllä katella, mut katelkoot pois vaan. Ei siis mitenkää häiritsevissä määrin tuu tuijottelijoita tms. Anna mennä jos löyrät luonteelta passelin pätkän, me ollaan villejä! ;)
- sportman 87
Tämän viestin ehkä olisi voinut eri palstallekkin kirjoittaa, mutta laitoimpa tänne. Juurikin äskettäin rullaluistellessani näin erittäin hyvän pyllyn omaavan naisen koiran kans kävelyllä, kuten melko useasti! Oli kyllä oikea herkkuperse, naamakin oli ihan nätti, mitä nyt ehdin vähän vilkaiseen, hänkin oli tässä 160-165cm kastissa. Mietin että miten kummassa uskaltaisin aloittaa hänelle jotain jutteleen, että voisi kiinnostua? Kaipais todellaki neuvoja, miten vastaavassa tilanteessa tulisi toimia että ei heti säikäyttäs karkuun? :)
- liian kyhytkö?
Pitäskö tän palstan kirjoitusten perusteella tulkita ettei keskimittasella noin 175cm miehellä ole mitään kysyntää, kun sekä lyhyet, keskimittaiset että pitkät naiset tahtovat hongan kolistajan miehekseen? :(
- Keskimitta..
No, alottaja oli parikymppinen.
Tässä ikäryhmässä naisten keskipituus on jo lähempänä 170 cm, ja miesten yli 180 cm.
Itse 30 ja en ole 160 senttisenä tuntenut itseäni _omanikäisten_ naisten joukossa hirveän lyhyeksi, lyhyehköksi toki.
Minusta myös 175cm miehellä on täysin normaali pituus.
Mutta keskipituus nousee huimaa vauhtia ravinnon vuoksi, ja siksi ettei länsimaissa ole enää vuosikymmeniin tarvinnut kasvuiässä tehdä ruumiillista työtä. Ilmeisesti ei.
"Rock-A-Babe, 17.6.2011 15:29
Ite en usko, et alkaisin seurustelemaa noin paljo pidemmän miehen kans... ite oon siis pikkusen päälle 160 cm. Mun silmää on aina miellyttäny semmoset noin 175 cm pitkät miehet, ne on mulle just sopivii.
Ajatus liian isosta pituuserosta herättää kaikenlaista epäilystä... :D"- frgthyjuki
Uskoisin, että valtaosalle naisista pituus ei ole mitenkään tärkeä kriteeri. Mitä enemmän on ikää, sitä vähemmän ulkoiset ominaisuudet merkitsevät.
Voisiko alle 170cm pitkä mies kuvitella seurustelevansa yli 175cm pitkän naisen kanssa?
- katjuska...
Todellakin voi! Itse olen 163cm ja 21v ja poikaystävä 185cm, mutta en pistäisi pahitteeksi lisäsenteistä. :>
- pituudella ei välii
No eihän sillä iälläkään ole kovin suurta merkitystä, miksi siis pituudellakaan? Eihän se vaikuta mihinkään!
Tuttavapariskuntani pituudet menee laidasta laitaan: toinen 162 cm, toinen 198 cm. Ovat olleet yhdessä yhdeksän vuotta. - NO27
Itse olen 165 cm ja mieheni 195 cm. Kummankaan pituudella ei ollut mitään tekemistä sen kanssa että aloimme seurustelemaan 8 vuotta sitten. Emme koe olevamme mitenkään friikki pariskunta, vaikka vähän epäsuhtaisilta voimmekin ehkä jonkin ulkopuolisen silmään näyttääkin.
En jaksa kuvitella että kukaan potentiaalisesta partneristaan oikeasti kiinnostunut välittäisi pätkän vertaa tämän pituudesta. - petite 165
Tapasin kesällä Ilosaarirockin aikaan jonkun pääle 190cm miehen ja siis ei muuta ku juteltiin ja hassuteltiin, oon ite 165cm ja AI ETTÄ oli ihanaa.. tunsin oloni niin pieneksi ja mulla oli älyttömän turvallinen olo siinä. Hän välillä halas mua kun käveltiin ja höpöteltiin ja lauleskeltiin yhessä. Hän muutenki pukeutu älyttömän hyvin ja oli mieleinen ulkonäkö., mmm.. Kyllä jäi harmittamaan, kun ei tullu vaihettua mitään yhteistietoja. Mutta anyways, sellainen mies olis miun suosikki tällä hetkellä.. En osaa kuvailla sitä tunnetta, että mies halaa"ylhäältä".. tulee niin petite olo.,.
Mutta jos siis löydän elämäni rakkauden lyhyempänä, en valita. :) - fuuiuii
Siis tietenkin yli 190 cm on aina plussaa! Itselläni exä oli 194 ja nykyinen 193cm ja itse olen 164cm. Ja jos vielä on raamikas niin namh !!!
- minimimi
Oih kyllä! Minäkin pieni nainen ja tunnen eniten vetoa juurikin pitkiin ja isokokosiin miehiin! Siis mitä isompi, sitä parempi :D (ainakin pituussuunnassa..) Pisin deitti oli 210 cm, ja itse 160. Haha, olihan se jo aika koomista.. Mut olo oli ainaki turvallinen.
- persjalkapallo
"En jaksa kuvitella että kukaan potentiaalisesta partneristaan oikeasti kiinnostunut välittäisi pätkän vertaa tämän pituudesta. "
Niin, kunhan mies on pidempi.
"No eihän sillä iälläkään ole kovin suurta merkitystä, miksi siis pituudellakaan? Eihän se vaikuta mihinkään!"
No edelleenkin tämäkin keskustelu todistaa valitettavasti, että onhan sillä väliä. tai ei sillä tosiaan ole väliä kunhan mies on pitkä :(
"Voisiko alle 170cm pitkä mies kuvitella seurustelevansa yli 175cm pitkän naisen kanssa?"
No voisi, vaikka olenkin jotain 170m pitkä. Miksi en voisi. He vaan eivät voisi kuvitella seurustelevansa minun kanssani. Miksi kuvittelisivatkaan kun 160 senttinenkin kelpuutta mieluummin 190 senttisen.
Mut sitä vaan ihmettelen (katkerana tai miten haluat asian tulkita, who cares), että mites moni itseään itsevarmana pitävä nainen sanoo melkein aina tuon syyn, että ei tunne itseään naiselliseksi, naiseksi, tai tuntee itsensä liian isoksi, joka samanpituisen miehen kanssa. Se on jääny vähän hämäämään minua. Luulisi, että itsensä kanssa sinut oleva nainen ,joka tietää oikeasti kuka on, uskaltaa hyvin näyttäytyä itsensä pituisen tai jopa itseään hieman lyhyemmän miehen kanssa. Mutta kaipa se yhteisön tuomio on niin tärkeä. Ei parana näyttäytyä ainakaan lyhyemmän kanssa kun siitähän voisi joku huomauttaa.
Mutta onnea kuitenkin sinulle 194 senttinen häiskä. Kaikkihan pituudesta riippumatta tuntuvat kuolaavan perääsi. Nauti siitä kun näinä aikoina sentit ja kilot ovat tärkeimpiä ihmisessä. Sinulla on sentään käynyt hyvä onni. Kun onnestahan tässä on kyse. Toiset syntyvät pitkinä ja toiset lyhyinä. Olisin itse valinnut toisin jos sitä olisi kysytty.- woman all the way
Olen 162 cm nainen, ruumiinrakenteeni on hoikka (sillä tuntuu tässä ketjussa olevan merkitystä). Olen ollut pitkissä seurustelusuhteissa 180-185 cm miesten kanssa. Olen myös ollut ihastunut n. 190 cm mieheen (en tiedä tarkkaa pituuttansa kun ei päästy ihan sille asteelle..). Olen ollut palavasti ihastunut hieman alle 170 cm pitkään mieheen. Tunsin oloni yhtä naiselliseksi hänen kanssaan eikä tullut kyllä mieleenkään mitä "muut" ajattelevat. Suuteleminen, tanssiminen, halaaminen oli helppoa, ja mikä tärkeintä, kyseessä oli huumorintajuinen ja karismaattinen mies. Korkkareissa olisin öbaut hänen mittainen, ei haittaa. Voisikos olla että sulla on itselläsi huono itsetunto kun otat asian noin raskaasti?
- dfdsgergth
Hei miehet, ihan oikeasti ei sillä pituudella ole mitään väliä.
Olen itse seurustellut eripituisten miesten kanssa välillä 190-168cm.
Ja kaikki ovat olleet yhtä ihania, ei pituus miestä tee.
T.nainen 165cm - persjalkapallo
"Voisikos olla että sulla on itselläsi huono itsetunto kun otat asian noin raskaasti?"
Tiedän, että et ole ilkeä ja en siksi halua kuulostaa liian pisteliäältä, mutta eikös tuo jo tullut vähän selväksikin, että on.
Ja mistä johtuu; no olen koittanut esim. luoda kontaktiakin rohkeasti itseni pituisiin ja pidempiinkin naisiin (tuolla treffienkin puolella), mutta ei se nyt mieltä ylennä kun vastaus on juuri se mitä moni täälläkin sanoo, että ei kelpaa kun ei ole tarpeeksi miehekäs noin lyhyenä. Enkä ole ruumiinrakenteelta edes mitenkään heiveröinen tms. Ja miksi siitä nyt ilahtuisi, kun tässäkin tulee kovasti faktaa siitä kuinka ihana ja mieheskä juuri pitkä mies on? No mitäs me lyhyemmät sitten olemme? Niinpä. Varmaan vastakohta tuolle. Se jatkuva naljailu tavalla tai toisella jostain asiasta, mille ei voi mitään on aika rasittavaa pidemmän päälle. Haluaisin itse kovasti keskustella eri asioista ja jutella täälläkin, mutta sitten törmää aina kaikkeen paskaa, jossa tiettyjä ihmisiä halveksutaan ja halvennetaan. Se ei tietty ollut ehkä tämän aloittajan motiivi. Tai ainakin toivon niin.
Eihän tässäkään ole siis tullut aloittajastakaan muuta kovaa faktaa kuin, että hän on nimenomaan pitkä. Meinaan, että se tuntuu jo olevan sellainen arvo itsessään, että kai se antaa monia muita seikkoja anteeksi automaattisesti. Tai siltä tuntuu. Voihan hän olla kaiken muun lisäksi superkomea/ihana mistä sen tietäisi, mutta ei siitä ole ollut mitään puhetta. Kaikki olettavat hänet sellaiseksi pituuden johdosta, tai jotenkin mieltävät sellaiseksi.
Mut en mä nyt erityisesti vihaa pitkiä miehiä kun moni ystäväkin on sellainen. Olen kylläkin jokseenkin kateellinen välillä. - yrrrdd
Voisin, eihän se este olisi - vaikka minulla pituutta onkin vain 157 senttiä. Poikaystävä onkin 184 ja oikein hyvä niin. :)
(okei, okei... mulla miehen alamitta menee 176 sentissä olettaen, että silloin miehellä pitää olla jo lihaksia, etten tunne oloani isoksi kaikella 48 kilollani. :D)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760