Satama Open Air 2011

KemiRulz

Ketä Satama Open Airissa on tänä vuonna esiintymässä?!? Eikai taas Sonata? Alkaa pikkuhiljaa tympiin tuo saman %€#kan veivaaminen vuodesta toiseen. Festarista tullu bändin oma keino rahastaa kotikaupungin jengiä...

36

970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfasfasfasfasfasfas

Tiedätkö, mikä Google on? Jos tiedät, niin koitappa huviksesi sinne kirjoittaa "Satama Open Air 2011".

Ja eiköhän siellä Sonata taas ole, kun koko paska järjestetään juuri sen takia.

• Kemi jeejee

Jaa näytti olevan ainaki halvemmat liput ku viime vuonna.. Vois kait tuota taas käydä Sonataa kuunteleen. Oli siellä Kiuas semmonen kans minkä vois käydä kattoon.

Perjantaina vois ehkä töiden jälkeen käydä piipahtaan siellä kaljalla.. sanokaa mulle kuka on Arttu Wiskari? :D näky olevan perjantaina siellä soittamassa.

• satama hahahahaha

arttu on ihan vitun paska joka rallatteloo jostain perkeleen mökkitiestä,toki se on sentään heviä,entä tämä sonta artikla!

• Kesäkissat

Ihanaa kun on muitakin esiintyjiä tänä vuonna ku pelkkää heviä ja möykkää! Alkaa oleen toi Sonatakin jo nähty. Tää tyttöporukka menee kyllä perjantaille mieluummin... tai ehkä myös lauantaillekin...

• lsdgfnl

Kiuasta katsoon tää lyyli menee nam :)

• kemiläiset edustaa

just perinteistä kemiläisten kitinää täällä. On se kumma ku koskaan ei oo mikään hyvin. Minusta ainaki on hyvä juttu että täällä kemissä sentään jotaki tapahtuu ja joku viittii järjestää. Jos nyt Satama Open päättäis kans lopettaa niinku vissiin kävi Skandalille ja Alhonkaturockille niin alkais taas kitinä että ku täällä ei tapahu mitään ja plaplaa. Mie ainaki tuonne menen katteleen jos vain vapaata saan. Ei mulla nuo artistit nyt kummemmin nappaa mutta saapa sieltä ainaki viinaa. Kuitenki jossain baarissa kävisin niin samapa se on tuonne mennä missä on muitaki.

• kummaa edustusta

Olen samaa mieltä. Iänikunen jorina siitä että kaikki kuolee ja mitään ei tapahdu. Tämäkin tapahtuma on jo neljättä vuotta. Olkoonkin että on Sonata siellä joka kerta mutta onpahan ainaki joku isompi show ku joku kellaribändi. Toisekseen nyt alkaa oleen jo isomman festarin makua kun on kaks päivää ja vähän erilaistaki musaa ja viinaakin tarjolla...

• Kysyn vaan

Voisko joku asiasta tietävä kertoa miksi Sonata taas? Onko tää joku Sonatan festari vai?

• köyhät

kai esiintyy halvalla?

• faafsaffasf

ON.

Ensimmäisenä vuonnahan (2009?) koko Satama Open Air järjestettiin Sonatan keikkaa varten. Joku Sturm und drang tjms oli lämppäämässä. Viime vuonna tarjontaa kasvatettiin ja nyt sitten edelleen. Oisko Sonata halvempi saada, koska kotikaupungin yhtye, ja monet haluaa nähdä.

• Vulpuritar.

Abrey rokkaa, hyvää vaihtelua. Sivut on kyl aika jälkeen jääneet. Viime vuonna oli hienot. Ei aukea kuin puolet mun miniläppiksee ja siihen jummaa. Säälittävää toimintaa.

• bfdmlfdoapf

Enpä minäkään internetsivujen perusteella tuonne menis, tuskinpa tuo kuites artistien esiintymiseen vaikuttaa. Toivottavasti ainakaan :D Mun mielestä on kuites pääosin ihan kivat esiintyjät tänä vuonna, eikä edes kovin kalliit liput.

• Anniina-Tornio

Samaa mietin, toivottavasti taso ei oo noi pissis kuin sivut on, ala-astemeininkiä! Kaipa tuo sit kertoo palvelun laadusta. Viime vuonna oli kivaa mutt taidanpa jättää väliin tälle vuodelle.

• ukkonen10

Siis onha se kumma kun järjestetään jotain niin sitten kitistään esiintyjistä....oisko paree ku jotku paikalliset kellaribändit siellä soittaa tai joku räppitukka lippa vinossa huutelee ett "joujou"....täydet 10 pojoa Sonatan pojille että viitsivät tulla tänne esiintyyn.....ja lisäksi kaikki maksaa...hommatkaa vaikka kitisijät iron maiden esiintyyn jos varallisuus antaa myöden.....

• bbsddsfs

Vai että oikein Iron Maiden. Voi poikarukka. Sonata on helppo valinta järjestäjille, koska paikallinen bändi, ja varmaan suostuu esiintymään vähän halvemmalla. Pienempi lava ja vähemmän yleisöä, mutta kotikaupungilla saadaan yhtye esiintymään. Jos täällä olis joku Olympiastadionin kokoinen areena, niin voitais Iron Maiden hommatakin. Ei se pelkkä raha ratkaise, ota selvää asioista.

• ggggggggggggggg11111

lue vastaus loppuun ennenku alat päästeleen järjettömyyksiä...poju

• asdadasafwwawa
        ggggggggggggggg11111 kirjoitti:

lue vastaus loppuun ennenku alat päästeleen järjettömyyksiä...poju

Luin sen loppuu, vaikka todella surkea kieliopillinen anti tuottikin ongelmia. Kaveri käski hankkimaan Iron Maidenin, jos rahat riittää. Selvensinpä vain, että kyse ei ole pelkästään siitä, paljonko yhtyeelle maksetaan. Opi lukemaan, ja sen jälkeen opettele ymmärtämään lukemasi...poju

• hippi juppi

tai vaikka lady gaga.pannaan rahat likoon ja kunnon esiintyjät

• awsd

vittu koko satama open air on ihan perseestä

• rape äykky

kyllä näin vain on.

• ehtwopdag

perjantaina näytti olevan aika jees ohjelma.. ainaki ku vertaa lauantaihin. lippuki halvempi perjantaille joten sinne siis. lauantaina ei kiinnosta noista mikään niin saa mulle toi yks päivä riittää.

toivottavasti ens vuonna järkätään kans ja ois ulkomailta joku helmi :) onks muuten kukaan voittanu noista satama open air kilpailuista mitään vai onko toi ihan läppä? ite oon osallistunu monesti mutta ei oo vissiin onni kohillaan.

• adsfgsfg

No nyt on ainaki tullu festarin puolelta jotain kommenttia nurinoihin ja valituksiin. Josko ois vähän parempaa palvelua ainaki viinamyynnissä tänä vuonna ettei tarttis kuivin suin jonottaa vitutuksen kourissa. http://www.satamaopenair.fi/satamanews.html

• Kyllävain

Onhan se mukavaa, että kemissä on jotain tapahtumaa, mutta oikeasti taas se Sonata Arctica? Muistan kun oli vielä hullun mylly, niin se oli siellä vuodesta toiseen aina "yllätysesiintyjä" sitäkään tarvinut enää edes miettiä. Tulee niin korvista ulos, kun sama bändi hoilaa täältä vuodesta toiseen eikä muista artisteista ole tietoakaan. Kuka ihme näitä tapahtumia oikein järjestää? Hankkisivat edes muita hyviä menestyviä kotimaisia artisteja tänne, olisi varmasti kysyntää.

• pappa,com

mukavaa kun toimintaa.kemi jees.

• tympiintynyt

mahtaa se olla näin.

• Jaana ett camut

Miksi nuo sivistot ei toimi ibodissa?

• Bjööörn

nyt on liput tilattu :) hyvä ku on tullu alaspäin hinnat viime vuodesta. Lauantaina sitte Sonata ja Kiuas kattoon :) perjantain taidan skipata, ellei nyt satu hyvä ilma kohilleen.

• Dana loves her man

Voi herranjestas pikku paviaaniaivot! Tottakai siel on Sonata! Ja sitä menossa katsomaan. Menkää Tornioon bilettään, jos ei kelpaa!

• jebajeba

kuka vittu nyt tornioon menee.. onhan siellä tietty antti tuisku ja cheek ja mitä lie muuta ihanaan.. twin city festivals vai mikä lie rulettaa joo.. ei kiitos. Satamassa sentään jotain kuunneltavaa.

• Love, Dana

Sitähän mä tuossa tarkoitin, et mun mielestä noi idiootit, jotka ei tajua hyvän musiikin päälle yhtään mitään, voi painua suoraan vaikka Tornion perukoille. Bye, bye!

• jebajeba

Juuri näin.. en kyllä tiedä kelle toikin on suunnattu siis nää tornion festit. Kattoo perjantain ohjelmistoa ja ikärajaa niin hohhoh. Voi olla melko hiljasta. Saatan olla väärässä, mutta mulla ei kyllä nappaa vähäähään. Enemmän ehkä tuollaisille 15 kesäisille tytöille suunnattu juttu on toi. No mutta poikkesin asiasta. Älkää vittu ihmiset jaksako valittaa, että Sonata taas. Mun mielestä on ihan loisto juttu, että Sonata jaksaa tulla vuodesta toiseen Satama Open Airiin. Siitä on tullu semmonen perinne joka ei toivottavasti katkea pitkään aikaan. Okei.. enemmän sais olla heviin keskittyny juttu tää, mutta menee ku on sentään jotain muutakin ku listapaskaa nrj:ltä.

• jebajeba kirjoitti:

Juuri näin.. en kyllä tiedä kelle toikin on suunnattu siis nää tornion festit. Kattoo perjantain ohjelmistoa ja ikärajaa niin hohhoh. Voi olla melko hiljasta. Saatan olla väärässä, mutta mulla ei kyllä nappaa vähäähään. Enemmän ehkä tuollaisille 15 kesäisille tytöille suunnattu juttu on toi. No mutta poikkesin asiasta. Älkää vittu ihmiset jaksako valittaa, että Sonata taas. Mun mielestä on ihan loisto juttu, että Sonata jaksaa tulla vuodesta toiseen Satama Open Airiin. Siitä on tullu semmonen perinne joka ei toivottavasti katkea pitkään aikaan. Okei.. enemmän sais olla heviin keskittyny juttu tää, mutta menee ku on sentään jotain muutakin ku listapaskaa nrj:ltä.

Siis herranjumala. On toi Sonata nyt sentään hyvä bändi. Täällä missä mä asun ei ole kun tammerfestit! Jos niihin kerran menee, niin ei toista kertaa mene. Se on ihan varma. Yks hikinen kaljateltta keskellä kaupungintoria ja siellä pitäs viihtyä. Hyi helvetti mä en mene lähellekkään sitä. Toista se olis jos pääsis merenrannalle kunnon keikalle. Kierrä nyt täällä noita helvetin rupusia baareja ja klubeja. Ei todellakaan kiinnosta. Mä jätän tammerfestit taas ihan omaan arvoonsa.

• Totta kai Sonata esiintyy siellä . Hyvä vaan,sillä mun mielestä sonata on parasta satama open airissa. Sen takia kyllä kannaattaa käyä siellä joka vuosi jos mahollista. Sonata Arctica on paras! Mun mielestä open air ei olisi mitään ilman Sonataa!

• vittun idiootit

kemistä tuleva arktinen sonta? mitä paskaa se on ?

• Uskolliset

Poppis ja hevi on hyvä yhdistelmä eri päiville. Ehkä sitten ensi vuonna lady gaga ja iron maiden lämppäreiksi :) Ihmetyttää myös meitäkin suuresti teidän sivuston laadun lasku viime vuodesta, kenties virolainen/puolalainen media vastaava? Sonataa tullaan katsomaan tänäkin vuonna uskollisesti. Toivottavasti kaljateltat toimii nopsempaa ja ei satele. t. mari, lispa ja annu

• Sonata4ever

Enää pari viikkoa ja Sonata :) huippua! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6444
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3863
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3240
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      374
      1761
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1003
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe