Suhde tai aineellinen omaisuus

valita voi

Saat valita, menetätkö nyt tällä päivämäärällä työsi, statuksesi, asuntosi ja kaiken muunkin maallisen omaisuutesi(päällä olevia vaatteitasi lukuunottamatta) TAI suhteesi, jossa nyt elät. Ellet elä suhteessa, niin parhaan ystäväsi kanssa välien haaksirikkoutumisen.

48

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä jos ei oo parasta kaveriakaan? :D en minä tiiä mikä ihmissuhde mulle ois tällä hetkellä tärkein mut valitsen sen silti.

• valita voi

Valitset menettää aineellisen omaisuutesi?

• valita voi kirjoitti:

Valitset menettää aineellisen omaisuutesi?

eikä vaan sen suhteen.

• dazu-Z

Mikä se pääkallo sun kavereissa sitten on?

NIIN?:D

Haha!

• dazu-Z kirjoitti:

Mikä se pääkallo sun kavereissa sitten on?

Haha!

no höh, hupsu, onhan siellä nyt muitaki :P

• dazu-Z
        LaRito kirjoitti:

no höh, hupsu, onhan siellä nyt muitaki :P

Mutta mä oon tärkein! :D

Haha!

Lähdetkö kanssani illalliselle tulevana viikonloppuna? Minä tarjoan yön Kämpin sviitissä illallisen jälkeen...

• dazu-Z kirjoitti:

Mutta mä oon tärkein! :D

Haha!

Lähdetkö kanssani illalliselle tulevana viikonloppuna? Minä tarjoan yön Kämpin sviitissä illallisen jälkeen...

kaikki mun kaverit on ihQja, vielä ku kehtais pari pyytää lisää ja joudun nyt tällä haavaa torjumaan illallispyyntösi ;)

• dazu-Z
        LaRito kirjoitti:

kaikki mun kaverit on ihQja, vielä ku kehtais pari pyytää lisää ja joudun nyt tällä haavaa torjumaan illallispyyntösi ;)

Senkin höynähtänyt raakku! Minoon paraaaaas!!!

Niin?:D

Haha!

• LaRito kirjoitti:

En sitten ollu minä, että älä haaveilekaan.

• dazu kirjoitti:

En sitten ollu minä, että älä haaveilekaan.

tiesin jo alusta alkaen, edes sinä et noin höynä oo :D

• yr8oitdhdgsfgszfszfz

Toisilla on enemmän kuin toisilla.

• valita voi

Sitä suurempi painoarvo annetaan, mitä enemmän aineellista on valmis uhraamaan ihmisen edestä.

• Mitä nössöilyä tuo on?

Elämän hard mode vie kaiken. Saat pitää kolikot taskussasi ja puolet naamastasi!

• Suhde.

Suhteita tulee ja menee muutenkin.

• Paras ystävä

menisi sekin suhteen ohi.
        Eli tässä ärjestyksessä

1. Omaisuus
        2. Paras ystävä
        3. Suhde

Ihan vaikka sillä perustein mikä on vaikeinta saada.

• no olipa helppo,
      ei mikään maallinen mammona millään muotoa vois korvata rakkautta.

mur

• täällä on paljon romantikkoja ja sinkkuja

• monte24 kirjoitti:

täällä on paljon romantikkoja ja sinkkuja

ellei tuo ollu sarkasmia niin saanu just päinvastaisen vaikutelman.

• LaRito kirjoitti:

ellei tuo ollu sarkasmia niin saanu just päinvastaisen vaikutelman.

joka toinenhan uskoo rakkauteen täällä ja vähintään joka toinen on sinkku. mie oon juonut aivan liikaa kahvia tänään ja noussut väärällä jalalla ylös.

• monte24 kirjoitti:

täällä on paljon romantikkoja ja sinkkuja

no sit on yks romanttinen hömppä lisää,

mur :)

• helppo :)

Lapset ajavat tuon kaiken edelle. Sitten lapsille tärkeä isä, sitten heille tärkeä koti jne.

• soon ni

Suhteita tulee ja menee. Kaikki muu pysyy.

• Raaka fakta lienee: no money, no honey.

Ultimate egonnostatus: veljeni, joka aina nappas ne kauneimmat chicksit oli napannut kotikylän megachicksin, jota kaikki kuolas .. aikansa olivat hengailleet ja menin ex-vaimon kanssa niille jaggella pihaan, vedin tietenkin parskaringin siihen ihan periaatteesta ja kompensoidakseni omaa alemmuuttani veljeni komeutta kohtaan ... ex-rakkaani omegan kelloineen ja unoeran kultakoruineen nousi minkkiturkissa autosta ja minä bossin puvussa kultainen iwc-chrono ranteessa, tietenkin bossille tuoksuen, avasin hänelle oven ja kipsuteltiin savista tietä kuistille missä veljeni poltteli sätkää ... hänen megachicksi siihen, kana kun oli...

"hän on aina ihmetellyt tätä, miten toisella on ja toisella ei"

HÄHÄ! :D

• jou man

Kuulostaa ihan joidenkin amerikkalaisten mustien ghetto-elämältä, kun joku rikastuu rötostelyllä. Oletko musta?

• jou man kirjoitti:

Kuulostaa ihan joidenkin amerikkalaisten mustien ghetto-elämältä, kun joku rikastuu rötostelyllä. Oletko musta?

kirjoitin ton hätäisesti... mutta kai sait ajatuksesta kiinni?

Ghetto Rulez!

• hihihi..
        jou man kirjoitti:

Tai manne? Suomalainen köyhälistö ei käyttäydy noin :D

• :)

Kultakorut ja -kellot ja minkkiturkit.. Tuon on täytynyt tapahtua -70 tai 80-luvulla.. Olet aika vanha?

• :) kirjoitti:

Kultakorut ja -kellot ja minkkiturkit.. Tuon on täytynyt tapahtua -70 tai 80-luvulla.. Olet aika vanha?

Tottakai olen .. hei c'moon ... tää on miehen logiikkaa, eikä mitään teinien logiikkaa, (joka sekin on miehen logiikkaa) ... :D

• Sinänsä pitää nostaa hattua aloituksen suhteen, että se mitä minulla oli joskus taloudellisesti, jonka nyt olen tottakai pelannut, laulanut ja tuhlannut ... mikä laula... no, tulee, se menee ... niin sillä sain sen mitä veljelläni oli ihan vain luonnostaan olemalla oma itsensä.

Tätä on joidenkin vaikea käsittää. Mm. se megachick ei koskaan ymmärtänyt minkä vuoksi se oli mun veljen kanssa eikä mun. No se teki oikean valinnan sydämellään, kun mun veljellä ei ollut mitään muut kuin se mitä se oli ja mulla oli vain se mitä mä tein. Siinä on ero.

• Valitsen tietenkin suhteen. Semminkin kun olen varma, että Rouva Ratikka hankkisi meille pikaisesti asunnon ja muun aineellisen takaisin. Minun pitäisi vain ostaa uusia vaatteita ja alkaa etsimään töitä. Helsingissä tilanne olisi koulutuksellani ja kokemuksella melko valoisa.

• Ihmiset tietysti aina tärkeysjärjestyksessä ennen materiaa.

• ku on materiaa niin ihmiset ajautuu sen ympärille ihan vaivatta.
        materia on kuin keidas jota ilman elollinen kuolee.

• tikru..
        monte24 kirjoitti:

ku on materiaa niin ihmiset ajautuu sen ympärille ihan vaivatta.
        materia on kuin keidas jota ilman elollinen kuolee.

Juu, mutta jos valita täytyy rakkaitten ja omaisuuden välillä. Niin omaisuus lähtee ja rakkaat jää. En jaksanu enää kirjaantua. :-)

• Mä tiedän miltä tuntuu kun ei ole perusturvaa ja tästä vaivalla kasaamastani hyvästä alusta en hevillä luovu, joten kamu menköön.

• No,

minulla lie kevyttä elämää, koska työstä, statuksesta, asunnosta ja kaikesta muusta maallisesta omaisuudesta luopuminen ei merkitsisi mitään, ei yhtään mitään. Ne voi viedä minulta, ja vaikka ne päällä olevat vaatteetkin, mitäs noista.

• vitsiminkävitsinvään

no niinku sulla ei ole niitä enää mistä luopua niin se on helppoo luopua ;))

• Suhde

• tsirra

Kaikki muu on samantekevää paitsi Teletappidevarit ja espressokeitin.

• tylsistynyt palstal

En jaksa vastata tällaisten ala-aste ikäisten keskusteluihin
      Kertaax tääl joku peruskoulua vai mistä idea noin persekysymykseen
      Ainiin, se tarkoitus oli vain masentaa muita, Moido!

• ...

Suhde!

Ja jos hintana olisi menettää kaikki muukin, luopuisin mielelläni kaikesta maallisesta omaisuudestani ja työstäni, jos vaan pääsisin suhteestani eroon!

• Ihmiset tietysti menee edelle. En omista juurikaan materiaa esim. tavaroita, konkreettisesti. Koti on rakas, koska se liittyy ihmisiin, edesmenneisiin ja nykyisiin, mutta ei ole kumminkaan = rakkaat ihmiset. Työ ja status ovat tulevia ja meneviä asioita aina ollut mun elämässä, niitä saa ja niistä luopuu, niihin ei ole tunnesidettä. Status, muuten, mikä sekin on? Omistettavassa materiassa olen pyrkinyt vuosi vuodelta enemmän niukkuuteen, jos saan jostain riittävästi rahaa, luovun taas toisesta, vähemmän tärkeästä tulolähteestä, että saan aikaa rakkailleni. Mua kiinnostaa elää nykyään niin, että tulen just toimeen, mutta elämäni on läheisten ihmisten lähellä mahdollisimman paljon.

• Status on olotila, jonka saa, kun omaa persesilmään asti velkaa ja kantaa unissaankin huolta sen maksusta. Silti elää "hienosti" ja paskat välittää kenestäkään muusta kuin itsestään.

Pieni kupla. Suurempi kupla on valtion taloudessa.
      (saako täällä nykyään soittaa edes musaa?)

Jos ei saa, niin antaudun. http://www.youtube.com/watch?v=tY5x8pF512k&feature=related (M)

• Olen erakko ja valitsisin aineellisen omaisuuden.

• Maallista omaisuutta ei oo paljon mitään....mutta siitä huolimatta pitäisin työpaikkani. Ei oo kovin paljon vastaavia hommia tarjolla täällä päin.

• bebob1

Valitsen suhteeni. Töitä riittää, en tulisi olemaan pitkään työttömänä. Veisi tietysti aikansa päästä samaan tilanteeseen nykytilan kanssa, jos aivan nollasta pitäisi aloittaa.

• trollbole.prastkulla

Antaisin suhteen mennä. Ei siinä, että juurikaan kumarran hienoja titteleitä tai kerään maallista mammonaa ympärilleni, mutta elän juuri nyt sellaista hetkeä jossa uusi työ näyttelee pääosaa. Jos asiaa olisi kysytty puoli vuotta sitten, olisin valinnut juuri päin vastoin.

• weawery

Kaikki muu saa mennä, mutta ei ihmissuhteita joilla mulla on. Olen nukkunut lattialla ja syönyt lattialla, tavaraa , sekä asuntoja saa aina ihmisuhteita ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe