Voisko joku neuvoa rentouttavan lääkkeen

Josta tulee hyvä olo. Itse tiedän panacodin, siitä saan miellyttävän rennon tasaisen hyvänolon tunteen (codeiini). Antaisitteko vinkkejä mitä muuta voisi ottaa. (turvallisesti).

Olen kuullut "bentsoista". Mitä niistä sanotte, meneekö jo huumeiden puolelle? Tuovatko hyvän olon? En halua väärinkäyttää, vaan hiukan helpottaa oloani arjen kovissa paineissa, kun en ryypätä enkä polttaakaan voi.
Ilmianna
Jaa

27 Vastausta

Codeiini joka on opiaatti aiheuttaa useasti nautittuna hyvin nopeasti ikävän riippuvuuden. Paikkoja särkee, ahdistaa, on kuumeinen olo eikä pysty nukkumaan. Bentsot rauhoittaa tehokkaasti, mutta kun vaikutus lakkkaa on ahdistus sitten jo paljon pahempi.
Jos jo kerran opiaatteja käytät niin mitä nyt enää huolehdit meneekö bentsot huumeiden puolelle? Etköhän tiedä että opiaatit ovat huumausaineiksi luokiteltavia lääkkeitä.
Ilmianna
Jaa
Kuvio menee niin, että Sinun tehtävä on kertoa lääkärille sairautesi oireet.

Niiden perusteella lääkäri harkintansa mukaan antaa lääkemääräyksen tai jättää antamatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Juu, ja lääkäri on määrännyt minulle Panacodin. Olen vain todennut sen tuottavan mukavaa, rentouttavaa oloa. Siksi kyselin, mistä muusta lääkkeestä voisi saada sellaisen. Mutta eihän teiltä kusipäiltä saa mitään asiallista tietoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lääke ei saa tuottaa hyvää oloa, ainoastaan lievittää kipua tai ahdistusta.
Hyvän fiiliksen saa laillisesti vain alkosta ja sen eri tavoista nauttia sitä, siis nautintoaineista.
Ehkäpä yksi sikari silloin tällöin konjakin kera on nautinnollista minun mielestäni.

Hyvää Juhannusta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Miksi ei saisi tuottaa hyvää oloa? Eihän se pahastakaan ole. On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa. Täysin laillista se on, jos lääkäri minulle määrää lääkkeen, ja haen sitten sen apteekista.

Tekopyhää kirjoittelua sinultakin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pöhkö sinäkin kirjoitti:
Miksi ei saisi tuottaa hyvää oloa? Eihän se pahastakaan ole. On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa. Täysin laillista se on, jos lääkäri minulle määrää lääkkeen, ja haen sitten sen apteekista.

Näköjään tarvitset todellakin jotain rentouttajaa kun räjähdät jokaisesta pikkujutustakin. Eiköhän kannattaisi puhua lääkärillekin näistä ongelmista niin hän voisi kirjoittaa siihen todella tehoavan lääkkeen eikä tarvitsisi kysellä täällä.

Minulle on kirjoitettu Panacodia koviin kipuihin enkä ole koskaan saanut siitä mitään rentouttavaa tai tasaista oloa, eikä se ole ollut tavoitteenanikaan. Olen lopettanut Panacodin niin nopeasti kun vain on mahdollista pärjätä pelkällä parasetamolilla. Viimeksikin lääkäri kirjoitti kolmen kuukauden annoksen Panacodia vaikean leikkauksen toipumiseen, mutta suurin osa jäi lääkekaappiin odottamaan mahdollista tarvetta (tarvetta ei ole tullut).
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pöhkö sinäkin kirjoitti:

>On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa.
Saman olen minäkin huomannut. Vielä 80- ja jopa 90-luvullakin lääkärit (varsinkin vanhanpolven lääkärit) kirjoittivat pyytämättä näitä nykyään lähes kiellettyjä lääkkeitä, kuten Codesan yskänlääkettä.

Tuntuu, että nykytrendi on, että lääke ei saisi tuottaa potilaalle rentouttavaa ja hyvää oloa. Sen sijaan esim. on ihan oikein, ja jopa suositeltavaakin vetää työelämässä niin tiukalle ihmisten kestävyys, että jo alle 30-vuotiaita palaa loppuun.

Sairas nykyaika....

Itselläni on tuttu lääkäri, jolta saan vanhan ajan kunnollisia lääkkeitä, en edes kävisi nykyajan nipottajilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
totta töriset kirjoitti:
>On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa.
Saman olen minäkin huomannut. Vielä 80- ja jopa 90-luvullakin lääkärit (varsinkin vanhanpolven lääkärit) kirjoittivat pyytämättä näitä nykyään lähes kiellettyjä lääkkeitä, kuten Codesan yskänlääkettä.

Tuntuu, että nykytrendi on, että lääke ei saisi tuottaa potilaalle rentouttavaa ja hyvää oloa. Sen sijaan esim. on ihan oikein, ja jopa suositeltavaakin vetää työelämässä niin tiukalle ihmisten kestävyys, että jo alle 30-vuotiaita palaa loppuun.

Sairas nykyaika....

Itselläni on tuttu lääkäri, jolta saan vanhan ajan kunnollisia lääkkeitä, en edes kävisi nykyajan nipottajilla.
Todellakin sairas nykyaika. Lääkkeillä pitäisi tehdä rentouttava ja hyvä olo. Minulle lääkkeet ovat sairauden hoitoa varten. Rentouttavan ja hyvän olon saan muulla keinoin ilman lääkkeitä tai nautintoaineita. Mutta tällaista tämä on nykyaikana, kaikkeen pitää löytyä pilleri.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sirdalud on hyvä lihasrentouttaja. Diapam ja mm.Opamox rentouttavat mieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tulee hyvä olo siitä kun saan kivun pois, niska paskana ja hermosärky jalassa, Panacod lääkettä 4kpl pvä, lisäksi kipupolilta määrättiin aikoinaan Abalgin 150mg 2 kertaa pvä, Abalgin on nyt lopetettu, hyvä lääke ja kipu lähti, ainahan hyvät lääkkeet lopetetaan, syytä en tiedä ja kaiken lisäksi terv. kesk. lääkäri vähensi panagodin 4kpl vaikka kipuklinikalta määrättiin 6kpl, sais itse lääkäri nämä tuskat, toivon sitä kun menee muuttamaan erikoislääkärin reseptejä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Juurikin, norflex tai sirdalud
Ilmianna
Jaa
Itselläni tulee hyvä ja rentoutunut olo lääkkeestä nimeltä Librax. Jos vatsasi on kipeä, pyydä tätä lääkäriltä. Voin suositella, että rentouttaa myös mieltä.
Ilmianna
Jaa
Ehkä kannattaisi kokeilla mielialalääkkeitä, jos on pitkäaikaista ahdistusta ym. Itselleni ainakin Sertralin on ollut hyvä vaihtoehto ja kyllä lääkäri todellakin voi määrätä potilaalle hyvää oloa aiheuttavaa lääkettä niin kuin minulle katsokaas kun jos henkilö sairastaa esim. masennusta niin silloin hänen elimistössään on sellainen vika että hän ei pysty tuntemaan mielihyvää mistään asiasta ja lääkärin tehtävä on korjata tilanne ja mielialalääkkeet tekevät juuri sen. Etsi käsiisi hyvä ja taitava lääkäri (psykiatri) joka ihan varmasti ymmärtää sinua toisin kuin täällä palstalla toisia arvostelevat jotka eivät tiedä mistään mitään.
Ilmianna
Jaa
mee lenkille sillä sä saat sen hyvän olon.. tai pyydä sitten lääkäriltä tramalia tai morfiinia..
Ilmianna
Jaa
Tästä saa hyvän olon:

Olen tässä laittanu vanhaa tietsikkaa...
Lopputulos: Potkasin sitä ja heitin parvekkeelta, kaikki yhden ****n verkkokortin takia jota en saanut asennettua.

Tätä kirjoitan vaimon läppäriltä ja oon vetäny asennuskaljaa ja lääkkeitä.

Nyt alkaa nukuttaa.
Terveisin puolilomaa lusittua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
hah.. :D
tietokone pitää itsessään jo verkkokortin.. ei sitä tarvii asentaa :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ajuriongelma se oli... Ja ehkä joku toinenkin on taistellu niitten kanssa.

Ja sitten se oli muutenkin täysi fiasko se asennusrumba kun kolme kertaa win xp asennetaan eikä löydä ajureita joten lopputulos oli mitä oli ja viäläkin hereillä vaikka pari opamoxia naamarissa ja kaljaa kyydiks.
Ilmianna
Jaa
Ei mielialalääke tee mitään hyvää oloa , ei ainakaan minulle. Se vain tasaa ne pahimmat olot pois mutta ei tuo hyvää tilalle.
Ilmianna
Jaa
"Olen kuullut "bentsoista". Mitä niistä sanotte, meneekö jo huumeiden puolelle? Tuovatko hyvän olon?"

Mun henk.koht mielipide on, että se panacodin (kipulääke) syöminen rentoutumistarkotuksessa on jo sitä "huumeiden puolelle" menoa. Käsittääkseni panacodin tarkoitus on poistaa kipu, ei tuottaa mitään "hyvää oloa" muuten kuin korkeintaan kivun helpotuksen kautta, vaikka se kodeiini onkin euforisoiva aine.
Ilmianna
Jaa
no jos tykkäät kodeiinista ni mikset sit syö niitä vaan.. mihi sitä muuta tarvii?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Se haluaa vielä enemmän kamaa, olla vielä enemmän sekaisin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sen kuvan mäkin sain, ei riitä enää kodeiinikiksit, pakko saada lisää, on jo niin koukussa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vejät käteen
Ilmianna
Jaa
Lasi tai pari lasia viiniä. Tulee rento ja hyvä olo. Saunominen... liikunta..

Miksi hitossa jotain bentsoja tai panacodia...
Ilmianna
Jaa
Olut
Ilmianna
Jaa
Pajauttakaa jointti jos haluutte rentoutua. Cbd öljy myös rentouttaa vaikka ei päihdytä.
Ilmianna
Jaa
pikkupojat kirjottelee tänne...kokeile vaikka heroiinia...ja suonen sisäsesti....siitä tulee hyvä olo
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Voisko joku neuvoa rentouttavan lääkkeen

Josta tulee hyvä olo. Itse tiedän panacodin, siitä saan miellyttävän rennon tasaisen hyvänolon tunteen (codeiini). Antaisitteko vinkkejä mitä muuta voisi ottaa. (turvallisesti).

Olen kuullut "bentsoista". Mitä niistä sanotte, meneekö jo huumeiden puolelle? Tuovatko hyvän olon? En halua väärinkäyttää, vaan hiukan helpottaa oloani arjen kovissa paineissa, kun en ryypätä enkä polttaakaan voi.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta