Voisko joku neuvoa rentouttavan lääkkeen

äläkäsitäväärin.....

Josta tulee hyvä olo. Itse tiedän panacodin, siitä saan miellyttävän rennon tasaisen hyvänolon tunteen (codeiini). Antaisitteko vinkkejä mitä muuta voisi ottaa. (turvallisesti).

Olen kuullut "bentsoista". Mitä niistä sanotte, meneekö jo huumeiden puolelle? Tuovatko hyvän olon? En halua väärinkäyttää, vaan hiukan helpottaa oloani arjen kovissa paineissa, kun en ryypätä enkä polttaakaan voi.

36

4789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....idiootti.

      Codeiini joka on opiaatti aiheuttaa useasti nautittuna hyvin nopeasti ikävän riippuvuuden. Paikkoja särkee, ahdistaa, on kuumeinen olo eikä pysty nukkumaan. Bentsot rauhoittaa tehokkaasti, mutta kun vaikutus lakkkaa on ahdistus sitten jo paljon pahempi.
      Jos jo kerran opiaatteja käytät niin mitä nyt enää huolehdit meneekö bentsot huumeiden puolelle? Etköhän tiedä että opiaatit ovat huumausaineiksi luokiteltavia lääkkeitä.

    • socto

      Kuvio menee niin, että Sinun tehtävä on kertoa lääkärille sairautesi oireet.

      Niiden perusteella lääkäri harkintansa mukaan antaa lääkemääräyksen tai jättää antamatta.

      • vitun tärkeilijät

        Juu, ja lääkäri on määrännyt minulle Panacodin. Olen vain todennut sen tuottavan mukavaa, rentouttavaa oloa. Siksi kyselin, mistä muusta lääkkeestä voisi saada sellaisen. Mutta eihän teiltä kusipäiltä saa mitään asiallista tietoa.


    • Suomessa

      Lääke ei saa tuottaa hyvää oloa, ainoastaan lievittää kipua tai ahdistusta.
      Hyvän fiiliksen saa laillisesti vain alkosta ja sen eri tavoista nauttia sitä, siis nautintoaineista.
      Ehkäpä yksi sikari silloin tällöin konjakin kera on nautinnollista minun mielestäni.

      Hyvää Juhannusta

      • pöhkö sinäkin

        Miksi ei saisi tuottaa hyvää oloa? Eihän se pahastakaan ole. On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa. Täysin laillista se on, jos lääkäri minulle määrää lääkkeen, ja haen sitten sen apteekista.

        Tekopyhää kirjoittelua sinultakin.


      • Ota rauhallisesti
        pöhkö sinäkin kirjoitti:

        Miksi ei saisi tuottaa hyvää oloa? Eihän se pahastakaan ole. On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa. Täysin laillista se on, jos lääkäri minulle määrää lääkkeen, ja haen sitten sen apteekista.

        Tekopyhää kirjoittelua sinultakin.

        Näköjään tarvitset todellakin jotain rentouttajaa kun räjähdät jokaisesta pikkujutustakin. Eiköhän kannattaisi puhua lääkärillekin näistä ongelmista niin hän voisi kirjoittaa siihen todella tehoavan lääkkeen eikä tarvitsisi kysellä täällä.

        Minulle on kirjoitettu Panacodia koviin kipuihin enkä ole koskaan saanut siitä mitään rentouttavaa tai tasaista oloa, eikä se ole ollut tavoitteenanikaan. Olen lopettanut Panacodin niin nopeasti kun vain on mahdollista pärjätä pelkällä parasetamolilla. Viimeksikin lääkäri kirjoitti kolmen kuukauden annoksen Panacodia vaikean leikkauksen toipumiseen, mutta suurin osa jäi lääkekaappiin odottamaan mahdollista tarvetta (tarvetta ei ole tullut).


      • totta töriset
        pöhkö sinäkin kirjoitti:

        Miksi ei saisi tuottaa hyvää oloa? Eihän se pahastakaan ole. On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa. Täysin laillista se on, jos lääkäri minulle määrää lääkkeen, ja haen sitten sen apteekista.

        Tekopyhää kirjoittelua sinultakin.

        >On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa.
        Saman olen minäkin huomannut. Vielä 80- ja jopa 90-luvullakin lääkärit (varsinkin vanhanpolven lääkärit) kirjoittivat pyytämättä näitä nykyään lähes kiellettyjä lääkkeitä, kuten Codesan yskänlääkettä.

        Tuntuu, että nykytrendi on, että lääke ei saisi tuottaa potilaalle rentouttavaa ja hyvää oloa. Sen sijaan esim. on ihan oikein, ja jopa suositeltavaakin vetää työelämässä niin tiukalle ihmisten kestävyys, että jo alle 30-vuotiaita palaa loppuun.

        Sairas nykyaika....

        Itselläni on tuttu lääkäri, jolta saan vanhan ajan kunnollisia lääkkeitä, en edes kävisi nykyajan nipottajilla.


      • Sairas nykyaika....
        totta töriset kirjoitti:

        >On nykyajan sairaita käsityksiä, että mistään ei saisi tulla hyvää oloa.
        Saman olen minäkin huomannut. Vielä 80- ja jopa 90-luvullakin lääkärit (varsinkin vanhanpolven lääkärit) kirjoittivat pyytämättä näitä nykyään lähes kiellettyjä lääkkeitä, kuten Codesan yskänlääkettä.

        Tuntuu, että nykytrendi on, että lääke ei saisi tuottaa potilaalle rentouttavaa ja hyvää oloa. Sen sijaan esim. on ihan oikein, ja jopa suositeltavaakin vetää työelämässä niin tiukalle ihmisten kestävyys, että jo alle 30-vuotiaita palaa loppuun.

        Sairas nykyaika....

        Itselläni on tuttu lääkäri, jolta saan vanhan ajan kunnollisia lääkkeitä, en edes kävisi nykyajan nipottajilla.

        Todellakin sairas nykyaika. Lääkkeillä pitäisi tehdä rentouttava ja hyvä olo. Minulle lääkkeet ovat sairauden hoitoa varten. Rentouttavan ja hyvän olon saan muulla keinoin ilman lääkkeitä tai nautintoaineita. Mutta tällaista tämä on nykyaikana, kaikkeen pitää löytyä pilleri.


    • 24

      Sirdalud on hyvä lihasrentouttaja. Diapam ja mm.Opamox rentouttavat mieltä.

      • Minulle..........

        Tulee hyvä olo siitä kun saan kivun pois, niska paskana ja hermosärky jalassa, Panacod lääkettä 4kpl pvä, lisäksi kipupolilta määrättiin aikoinaan Abalgin 150mg 2 kertaa pvä, Abalgin on nyt lopetettu, hyvä lääke ja kipu lähti, ainahan hyvät lääkkeet lopetetaan, syytä en tiedä ja kaiken lisäksi terv. kesk. lääkäri vähensi panagodin 4kpl vaikka kipuklinikalta määrättiin 6kpl, sais itse lääkäri nämä tuskat, toivon sitä kun menee muuttamaan erikoislääkärin reseptejä.


    • relaxgood

      Juurikin, norflex tai sirdalud

    • kokeilepa libraxia.

      Itselläni tulee hyvä ja rentoutunut olo lääkkeestä nimeltä Librax. Jos vatsasi on kipeä, pyydä tätä lääkäriltä. Voin suositella, että rentouttaa myös mieltä.

    • Valeria

      Ehkä kannattaisi kokeilla mielialalääkkeitä, jos on pitkäaikaista ahdistusta ym. Itselleni ainakin Sertralin on ollut hyvä vaihtoehto ja kyllä lääkäri todellakin voi määrätä potilaalle hyvää oloa aiheuttavaa lääkettä niin kuin minulle katsokaas kun jos henkilö sairastaa esim. masennusta niin silloin hänen elimistössään on sellainen vika että hän ei pysty tuntemaan mielihyvää mistään asiasta ja lääkärin tehtävä on korjata tilanne ja mielialalääkkeet tekevät juuri sen. Etsi käsiisi hyvä ja taitava lääkäri (psykiatri) joka ihan varmasti ymmärtää sinua toisin kuin täällä palstalla toisia arvostelevat jotka eivät tiedä mistään mitään.

    • ihme touhua

      mee lenkille sillä sä saat sen hyvän olon.. tai pyydä sitten lääkäriltä tramalia tai morfiinia..

    • Puolilomaa lusittua

      Tästä saa hyvän olon:

      Olen tässä laittanu vanhaa tietsikkaa...
      Lopputulos: Potkasin sitä ja heitin parvekkeelta, kaikki yhden ****n verkkokortin takia jota en saanut asennettua.

      Tätä kirjoitan vaimon läppäriltä ja oon vetäny asennuskaljaa ja lääkkeitä.

      Nyt alkaa nukuttaa.
      Terveisin puolilomaa lusittua.

      • amatööri___

        hah.. :D
        tietokone pitää itsessään jo verkkokortin.. ei sitä tarvii asentaa :D


    • Puolilomaa lusittua

      Ajuriongelma se oli... Ja ehkä joku toinenkin on taistellu niitten kanssa.

      Ja sitten se oli muutenkin täysi fiasko se asennusrumba kun kolme kertaa win xp asennetaan eikä löydä ajureita joten lopputulos oli mitä oli ja viäläkin hereillä vaikka pari opamoxia naamarissa ja kaljaa kyydiks.

    • wd

      Ei mielialalääke tee mitään hyvää oloa , ei ainakaan minulle. Se vain tasaa ne pahimmat olot pois mutta ei tuo hyvää tilalle.

    • j-hiipp

      "Olen kuullut "bentsoista". Mitä niistä sanotte, meneekö jo huumeiden puolelle? Tuovatko hyvän olon?"

      Mun henk.koht mielipide on, että se panacodin (kipulääke) syöminen rentoutumistarkotuksessa on jo sitä "huumeiden puolelle" menoa. Käsittääkseni panacodin tarkoitus on poistaa kipu, ei tuottaa mitään "hyvää oloa" muuten kuin korkeintaan kivun helpotuksen kautta, vaikka se kodeiini onkin euforisoiva aine.

    • fasajyyj

      no jos tykkäät kodeiinista ni mikset sit syö niitä vaan.. mihi sitä muuta tarvii?

      • sairastameininkiä

        Se haluaa vielä enemmän kamaa, olla vielä enemmän sekaisin.


      • SaraTTT

        Sen kuvan mäkin sain, ei riitä enää kodeiinikiksit, pakko saada lisää, on jo niin koukussa.


    • Vejät käteen

    • relaaaax

      Lasi tai pari lasia viiniä. Tulee rento ja hyvä olo. Saunominen... liikunta..

      Miksi hitossa jotain bentsoja tai panacodia...

    • saunakalja-

      Olut

    • buustaavatbudit

      Pajauttakaa jointti jos haluutte rentoutua. Cbd öljy myös rentouttaa vaikka ei päihdytä.

    • mieekkooooo

      pikkupojat kirjottelee tänne...kokeile vaikka heroiinia...ja suonen sisäsesti....siitä tulee hyvä olo

    • olet narkkari..tuo on lääkkeiden väärinkäyttämistä

    • RandomWalker

      Syön itse Panacodia selkäperäiseen hermosärkyyn. En ole huomannut mitään erityisen miellyttävää ja rentouttavaa vaikutusta vaan pikemminkin päinvastoin. Käytöstä seuraa väsymystä, ajattelun hidastumista, fatiikkia yms. mutta suurimmilla annoksilla (joita joskus joutuu ottaan)huomaan kyllä stressin lievittyvän - ehkä kivun aiheuttamaa stressiä enimmäkseen.

      Toiset kertoo miten jää koukkuun jo yhdestä tabletista ja saavat voimakkaita hyvänolon tunteita. On myös esitetty hyvin värikkäitä kertomuksia miten persoonallisuus on muuttuu ja elämänhallinta katoaa yms... Esimerkkinä tänään taas Iltalehdessä oli toisinto tapauksesta sairaanhoitaja Sanna Kallio. Vähän epäilyttää tällaiset jutut.

      Haittavaikutuksia voi tulla enemmän jos käyttää vain päihdemielessä, mutta aineenvaihdunta kyllä vaihtelee ihmisillä, joten vaikutuksissa on eroja, mutta merkittävät psyko-oireet lienevät kuvitelmaa ja/tai vastuunpakoilua omista tekemisistä. Kolmiolääkkeellä voi myös olla plasebo ja nosebo vaikutuksen kautta merkitystä eli potilas luulee lääkkeen aiheuttavan oireita, joita se ei todellisuudessa aiheuta vaan syy on joku muu. Oireet sinänsä ovat kyllä ihan todelliset.

      • ViinijaOlut

        Täysin samaa mieltä. Kodeiinista ei saa mitään "oloja", ellei ole jo valmiiksi opiaateista riippuvainen, jolloin hyvä olo kai perustuu vieroitusoireiden välttämiseen. Muuten sitä tulee lievää pahoinvointia ja erittäin paha ummetus pitkäaikaisessa käytössä. Ummetus voi edetä jopa paksusuolentulehdukseksi asti. Lääkkeen pitkäaikaiskäyttöä kannattaa ehdottomasti välttää sen takia. Jouduin sitä itse käyttämään kerran kolme kuukautta suuria annoksia päivässä, eikä siinäkään ajassa syntynyt riippuvuutta, lääkkeen lopetus oli vaivatonta heti, kun kivut loppuivat.

        Sen sijaan leikkausten jälkeen käyttämästäni oxycontinista tuli kiva, rentoutunut olo, joka ei mielestäni ollut ihan pelkkää kivun lievittymistä.

        Parhaita "kiva olo" lääkkeitä ovat olleet lyhytvaikutteiset bentsot ja stilnoct.

        Toivoisin, että viihdekäyttäjät kuitenkin tyytyisivät kaljaan, että lääkkeitä oikeasti tarvitsevat eivät leimautuisi päihdeongelmaisiksi.


      • RandomWalker

        "Toivoisin, että viihdekäyttäjät kuitenkin tyytyisivät kaljaan, että lääkkeitä oikeasti tarvitsevat eivät leimautuisi päihdeongelmaisiksi.".... Nimenomaan juuri näin! Lääkkeiden käytössäkin näyttää marginaali jossain määrin määräävän mitä ja paljonko enemmistö käyttää. Niidenkin joille lääke on erittäin perusteltu eivät aina meinaa saada.

        Stilnoctia joskus muistaakseni kokeillut, ja siitä tuli heti hyvin epämääräinen epämukava olo, joten se jäi siihen. Oxycontinia en ole syönyt, mutta vastaavat fiilikset kylläkin tullut suoneen pistettävistä kipulääkkeistä, sairaalassa siis.


    • Sitäjatuota

      Minä kulun ilmeisesti niihin, joilla Panacodista ei tule mitään hyvää oloa. Kyllä se taisi kipua poistaa, mutta vmäinen ummetus tuli kanssa.

      Olen sitä mieltä että aina kun lääkettä syödään vain siksi että tulisi hyvä ja rento olo, niin silloin ei lääkitä, vaan otetaan niitä huumausmielessä. Silloin on loppujen lopuksi sama vedätkö Panocodia vai kannabista. Se on pelkkää itsensä huijaamista että "sehän on laillista".

      • RandomWalker

        Mulla myös ummetusta silloin joutuu joutuu vähän enemmän ottamaan pillereitä, Voiko pelkästä Panacodista saadakaan hyvää oloa jos ei mekään? Vaikuttaako se ottaako kipuun vai huvikseen? On myös väitetty, että paketin punaisella kolmiolla olisi plasebo-efektiä - tiedä sitten.
        Kannabista ja Panacodia ei voi verrata, koska vaikutustavat ovat eri kasvista alkujaan peräisin. Panacod on opiaatti eli juuret oopium-kukassa.


    • drgreenthumb

      panacod on vaha niinku heroiinia ottas koska kodeiini metabolisoituu maksassa morfiiniksi.. ehdottomastinterveellisempaa olisi ottaa jotain bentsoa kuten diapam tai xanori.. ja sitten tietty kannabis oikein kaytettyna..

    • drgreenthumb

      niin ja sekin viela etta panacodissa on aika paljon paracetamolia kylkiaisena jos sita kodeiinin takia nauttii.. eli jos olet onnistunut opiaattikoukun hommaamaan panacodeilla niin saastaaksesi maksan tuhoutumisen paracetamolin takia kannattaa tehda vesierottelu.

    • mukawata

      Akineton, Ipsatol :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe