En ole koskaan edes suudellut naista. Hit and run?
Pitäiskö suudella väkisin?
11
150
Vastaukset
- Rhett Butler
Anna mennä vaan.
- --
Varo naisen suu voi maistua mälliltä
- Älyn haamu
Sehän se suomalaisen naisen kanssa on. Ainakin sais nussia kaunista naista. Oisko se sen kaiken arvoista mitä siitä seurais? Mähän en ole koskaan saanut pillua......
- Älyn haamu
Älyn haamu kirjoitti:
Sehän se suomalaisen naisen kanssa on. Ainakin sais nussia kaunista naista. Oisko se sen kaiken arvoista mitä siitä seurais? Mähän en ole koskaan saanut pillua......
Säälittäväähän mun "elämäni" jokatapauksessa on niin antais mennä vaan.
- Älyn haamu
Älyn haamu kirjoitti:
Säälittäväähän mun "elämäni" jokatapauksessa on niin antais mennä vaan.
Suomalaisten naisten suomalaisiin miehiin kohdistuva seksuaalisyrjintä on yksi seksuaalisen väkivallan muoto! Miettikää miten vitusti meitä kokemattomia aikuisia suomalaismiehiä tälläkin palstalla on vaikka suomalaiset naiset ovat maailman pahimpia jakorasioita.
- Älyn haamu
Älyn haamu kirjoitti:
Ekasta kerrasta selviäis varmaan ehdollisella.
- Bimboliini
Voi mun ikiomaa pikku muruliinia. Jos se jaksais odottaa sinne vuoteen 2016, niin se sais ihan kaikkea...
- hdsjjhfjg
Sä olet ruma.
- Bimboliini
hdsjjhfjg kirjoitti:
Sä olet ruma.
En ole, vaan aika hyvännäköinen, vaikka itse sanon. Mua kannattaa odottaa.
- kuhdjfghdsjhljk
Bimboliini kirjoitti:
En ole, vaan aika hyvännäköinen, vaikka itse sanon. Mua kannattaa odottaa.
Painu vittuun. POTKASEN sun koiraas
- Vihainen haukku
Murrrrrrrrrrrrr!! (näyttää hampaita)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798