Kysymys miehille ja miksei naisilekin: onko viiden kilon painonpudotuksella väliä miesten kiinnostuksen kannalta? Olen 170cm ja painan nyt 68 kiloa. Onko sillä merkitystä jos laihdutan 5 kiloa? PItäisikö laihduttaa ennen kuin lähtee nettitreffeille?
Naisen paino
37
176
Vastaukset
- iuytrescvbnm,ölkuyt
5 kiloa noilla mitoilla tekee aneemisen näköiseksi, etenkin jos paino putoaa nopeasti, koska nesteet lähtee ensin, ja ihon kimmoisuus käväisee alalukemissa.
- Paino kohdalleen
Kyllä viisi kiloa alkaa jo varmasti näkyä. Suosittelen. Sun pituiselle tosiaan joku n. 60kg olisi aika lähellä ihannepainoa. Hyvä nyrkkisääntö naisen ihannepainolle on pituus-110.
Ei nyt yksiä treffejä varten kannata laihduttaa, vaan ottaa painonhallinta ihan elämäntavakseen, niin elinikäkin pitenee. Ei muuta kuin juoksulenkille niin siitä se uusi elämä lähtee liikkeelle.- oho.
Aikojen saatossa muistan, että ensin se oli miinus 100, sitten joku keksi että se onkin -105, nyt on jo -110 ja kohta epäilemättä -120.
Kannattaa muistaa sekin, että jos elinikää haluaa pidentää ja terveyttään parantaa, niin liian laihaksi ei kannata vetää. Aloittajahan on terveyden kannalta ihannepainossa, vaikka ei ilmeisesti kauneusihannepainossa.
riippuu missä se 5 kiloa on, jos se roikkuu poskissa kuten miulla niin onhan se aika rankan näköistä.
No jos ei ihmisellä itsellä muuten ole väliä, niin joo voi olla. Jos haluaa pillunkarvoja halkoa ja 5 kg vaatia pois painosta. Etköhän mee vaan sellasena kun oot treffeille. Jollei kelpaa, niin anna mennä. Mun mielestä kaikista selkein ja hyvä periaate on, että jos et kelpaa ittenäs ei tartte kelvata muutenkaan. :-)
On toiminu ja turhat ukot pysyy kauempana. :-)- :)
Viisi kiloa pois, niin olet ihannemitoissa, et laiha etkä lihava :) Et nytkään ole lihava, mutta paremman näköinen olet todennäköisesti 5kg hoikempana.
- :)
Ahaa, siin ä oli joku nettitreffi-kysely. Jos siihen on aikaa viisi viikkoa tai yli, voit koettaa. Jos paino ei sen verran putoa, niin ei haittaa mitään. Viidestä kilosta ei kenekään kiinnostus ole kiinni, varsinkin kun olet ihan normaalimitoissa. Jos ei natsaa, niin se ei kiloista johtunut.
:) kirjoitti:
Ahaa, siin ä oli joku nettitreffi-kysely. Jos siihen on aikaa viisi viikkoa tai yli, voit koettaa. Jos paino ei sen verran putoa, niin ei haittaa mitään. Viidestä kilosta ei kenekään kiinnostus ole kiinni, varsinkin kun olet ihan normaalimitoissa. Jos ei natsaa, niin se ei kiloista johtunut.
Voihan se olla 5 kg kiinnikin. Jos on bmi talukko miehiä tai jos tykkää laihemmasta tai lihavemmasta. Sehän on ihan siitä kiinni mikä silmää miellyttää, ei bmi:stä. :-)
Sillain aika vaarallista vastailla ja muokata muiden mielipiteitä itsestä, johonkin ihanteeseen verraten, kun ne ihanteet ei ole kaikilla samat.- sopiva vai lihava?
:) kirjoitti:
En ole vielä laittanut edes ilmoitusta tai vastaillut mihinkään ilmoitukseen, joten ne mahdolliset treffit on vasta viikkojen päässä. En tiedä miten markkinoida itseäni noin ulkoisesti. Eli olenko normaali? Olisinko viisi kiloa kevyempänä peräti hoikka vai vasta normaali? Urheilullisia miehiä varmaan kiinnostaa hoikemmat naiset.
- :)
sopiva vai lihava? kirjoitti:
En ole vielä laittanut edes ilmoitusta tai vastaillut mihinkään ilmoitukseen, joten ne mahdolliset treffit on vasta viikkojen päässä. En tiedä miten markkinoida itseäni noin ulkoisesti. Eli olenko normaali? Olisinko viisi kiloa kevyempänä peräti hoikka vai vasta normaali? Urheilullisia miehiä varmaan kiinnostaa hoikemmat naiset.
Olet normaali, viisi kiloa enemmän tai vähemmän. Jos mies on sanonut pitävänsä urheilullisista, hän pitää enemmän 5kg hoikempana, mutta tuskin hylkää sinua tuonkaan painoisena, koska olet ihan normaali.
Se vähän riippuu, alkaako pahastikin riippumaan vai riippuuko jo valmiiksi.
- sopiva vai lihava?
Tässä esimerkkikuva jossa kolme eri painoluokkaa. http://www.golivewire.com/forums/img.cgi?i=35609
Mikä on sopiva?Toi anorektikko ei mun silmää oikein miellytä, mutta noi kaks muuta on ihan tasaveroisia. Toi oikean puoleinenkin voi muuttua "rumemmaksi", jos laihduttaa tai sitten ei.
Mun silmää hivelee toi oikean oleva eniten. Ja sitten se keskimmäinen. Ja siis en ole bisseli. Kyllä sitä joku varmaan epäilee tai kohta taas kysyy. :-)
tinka_tiger kirjoitti:
Mun silmää hivelee toi oikean oleva eniten. Ja sitten se keskimmäinen. Ja siis en ole bisseli. Kyllä sitä joku varmaan epäilee tai kohta taas kysyy. :-)
Siis oikealla ei oikean.
- 1
Onko sulla tissit. Jos ei, niin lenkille siitä ja äkkiä.
- sopiva vai lihava?
Ne on ihan keskikokoiset. Ei ymmärrä? Jos on pienet tissit niin sitten pitää laihduttaa?
sopiva vai lihava? kirjoitti:
Ne on ihan keskikokoiset. Ei ymmärrä? Jos on pienet tissit niin sitten pitää laihduttaa?
Katsos mikään muu vartalomalli ei oo niin ruma, ku "tissitön" lihava.
Paitsi lihava mies, jolla on isommat tissit kuin vaimollaan :)sopiva vai lihava? kirjoitti:
Ai niin, toi sun "ylipaino" on vielä niin pientä, että tissien koko ei ole kovin kriittinen asia. B-kuppi riittää... xD
- uytresdghjklhg
Richartti kirjoitti:
Ai niin, toi sun "ylipaino" on vielä niin pientä, että tissien koko ei ole kovin kriittinen asia. B-kuppi riittää... xD
Siis jos on hirveet (isot siis) daisarit, niin läskiä näyttää muka olevan vähemmän?
*johan on logiikka* - miääs
Richartti kirjoitti:
Katsos mikään muu vartalomalli ei oo niin ruma, ku "tissitön" lihava.
Paitsi lihava mies, jolla on isommat tissit kuin vaimollaan :)Ai niinku Hanna Pakarinen? Ei se musta ole paha:
http://2.bp.blogspot.com/_XxhdDu_cwtA/SY9DNu2aDoI/AAAAAAAAAhw/0CxsVUW-NSA/s400/hanna.. 013.jpg - Näi o
miääs kirjoitti:
Ai niinku Hanna Pakarinen? Ei se musta ole paha:
http://2.bp.blogspot.com/_XxhdDu_cwtA/SY9DNu2aDoI/AAAAAAAAAhw/0CxsVUW-NSA/s400/hanna.. 013.jpgHanna on persemiesten ihanne. Hyvä perse hoikempana ja lihavampana. Omasta mielestä hoikempana kyl parempi.Tissejä ei kukaan hänellä noteeraa.
uytresdghjklhg kirjoitti:
Siis jos on hirveet (isot siis) daisarit, niin läskiä näyttää muka olevan vähemmän?
*johan on logiikka*Ne mittasuhteet...ihmisen hahmotuskyky, kun perustuu hyvin pitkälle mittasuhteisiin. Isolla ihmisellä pitää olla isot tissit ja perse, että vartalo on samalla tavalla kurvikas kuin hoikemmalla, pienempi rintaisella ja perseisellä.
- iuytscvbnmlkjhgf
Richartti kirjoitti:
Ne mittasuhteet...ihmisen hahmotuskyky, kun perustuu hyvin pitkälle mittasuhteisiin. Isolla ihmisellä pitää olla isot tissit ja perse, että vartalo on samalla tavalla kurvikas kuin hoikemmalla, pienempi rintaisella ja perseisellä.
No voi helkatti, menen sittenkin siihen leikkaukseen. Olen toivoton.
miääs kirjoitti:
Ai niinku Hanna Pakarinen? Ei se musta ole paha:
http://2.bp.blogspot.com/_XxhdDu_cwtA/SY9DNu2aDoI/AAAAAAAAAhw/0CxsVUW-NSA/s400/hanna.. 013.jpgEi se nyt ihan "rekka-lesbo"-kategoriaan mene, mutta jonkun sortin sukupuolineutraali poikatyttö se mun mielestä on. Ei niinku mun makuun, ei fyysisesti eikä muutenkaan.
iuytscvbnmlkjhgf kirjoitti:
No voi helkatti, menen sittenkin siihen leikkaukseen. Olen toivoton.
Kyllä meidän kannattaa tarkistaa toi leikkauksen tarve ensin ihan kongreettisesti. Jos aluks heität vaikka nude-photon mun meiliin, niin katotaan sit pitääkö leikkaustarvetta arvioida vielä ihan näppituntumalla.
Richartti kirjoitti:
Ei se nyt ihan "rekka-lesbo"-kategoriaan mene, mutta jonkun sortin sukupuolineutraali poikatyttö se mun mielestä on. Ei niinku mun makuun, ei fyysisesti eikä muutenkaan.
Voi ny vittu teidän rekkalesbo fantasioitanne. x'-D
tinka_tiger kirjoitti:
Voi ny vittu teidän rekkalesbo fantasioitanne. x'-D
Se nyt vaan on sen oloinen ihminen, että on helpompi kuvitella tekevänsä sen kanssa koneremontti DX Corollaan, ku jotain vaakamamboa makuuhuoneessa...
Richartti kirjoitti:
Se nyt vaan on sen oloinen ihminen, että on helpompi kuvitella tekevänsä sen kanssa koneremontti DX Corollaan, ku jotain vaakamamboa makuuhuoneessa...
Hahhaaa. Mut sit remppaa varten ei tartte olla rekkalesbo kuitenkaan. :-)
Mä sit tykkään, kun miehiä arvostetaan. Jos oikeen haluat olla miehen mieleen niin muuta nimesi kolmas kirjain.
Ennen kuin lähtee nettitreffeille kannattaa hankkia pienikokoinen käsiase, pippurisumutin ja lukollinen siveysvyö. =D.
jotenki nyt tuntuu ettei nää kaikki ota ihan tosissaan... :D
mut siis joo, lähehän kuule ihan omana ihtenäs niin ei tarvi panikoida ja kuten tuo tikruki tais mainita niin pysyypähän turhat miehet kaukana jos ei kelpaa.Sori, jos tässä nyt innostuin pelleilemään vakavalla asialla, mutta kyllä mun jokaisessa kirjoituksessa jotain asiaakin on, jos sen oikein oivaltaa.
Richartti kirjoitti:
Sori, jos tässä nyt innostuin pelleilemään vakavalla asialla, mutta kyllä mun jokaisessa kirjoituksessa jotain asiaakin on, jos sen oikein oivaltaa.
eeipä tuo mua haittaa :P
- no joo,
varmasti joillekin on merkitystä, mutta suurimmalle osalle viiden kilon vaihtelu on ihan samantekevää. Tärkeintä on se, että itse viihtyy kropassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760