Käytätkö harkintaa tekemisissäsi siten, että otat huomioon oikean ajoituksen? Pystytkö joustamaan sopimuksistasi itsesi kanssa silloin, kun sopimus on menettänyt merkityksensä vai onko pääasia vain pitää puheistaan jääräpäisesti kiinni?
Koska on hyvä aika lähteä matkoille; silloin, kun arkielämässä kaikki on hyvin vai huonosti?
Näyttäytyykö ja käyttäytyykö matka arkielämän peilikuvana?
Menestymättömyys elämässä on ymmärtämättömyyttä oikealle ajoitukselle?
Oikea ajoitus
10
<50
Vastaukset
- Hyljätty.
Olen impulssivinen persoona, saatan äkillisesti hypätä Kemijärven junaan. Ja juoda itseni humalatilaan...................perillä hohottelen..... mikä maa? mikä valuutta?
- jääice
Minkä satoa tuo impulsiivisuus sitten on?
- Hyljätty.
jääice kirjoitti:
Minkä satoa tuo impulsiivisuus sitten on?
Minulla on tämä ADHD eli keskittymishäiriö sen lisäksi, että olen AS. Se on aika määräävä piirre luonteessa. Aikaisemmassa elämässäni, kun asiasta ei ollut tietoa kärsin itse ja takuulla kaikki muutkin.
Olen varmaankin ollut ns. epäluotettavien kärkiryhmää.
Mutta nyt kun syy on selvinnyt, niin osaan itse suhtautua tekemisiini järjellä ... ja läheiseni tietävät mitä minulta voi vaatia ja mitä ei.
Eli ... vaikka en kykene täyttämään ihanneihmis vaatimuksia, en yltämään lähellekkään sellaisia normeja, joiden mukaan yksilöt nykyisin luokitellaan ns. "hyviksi", niin silti ne jotka minut tuntevat, voivat luottaa minuun niine kykyinen joita minulla on. Hallitsen joitain osa-alueita todella hyvin, kuten seksin. - jääice
Hyljätty. kirjoitti:
Minulla on tämä ADHD eli keskittymishäiriö sen lisäksi, että olen AS. Se on aika määräävä piirre luonteessa. Aikaisemmassa elämässäni, kun asiasta ei ollut tietoa kärsin itse ja takuulla kaikki muutkin.
Olen varmaankin ollut ns. epäluotettavien kärkiryhmää.
Mutta nyt kun syy on selvinnyt, niin osaan itse suhtautua tekemisiini järjellä ... ja läheiseni tietävät mitä minulta voi vaatia ja mitä ei.
Eli ... vaikka en kykene täyttämään ihanneihmis vaatimuksia, en yltämään lähellekkään sellaisia normeja, joiden mukaan yksilöt nykyisin luokitellaan ns. "hyviksi", niin silti ne jotka minut tuntevat, voivat luottaa minuun niine kykyinen joita minulla on. Hallitsen joitain osa-alueita todella hyvin, kuten seksin.Väitätkö, että häiriösi on geeneissä eikä kasvatuksessa...
- Hyljätty.
jääice kirjoitti:
Väitätkö, että häiriösi on geeneissä eikä kasvatuksessa...
Juuri löytyi alkoholismigeeni, tee siitä johtopäätös mitä minä olen mieltä.
- jääice
Hyljätty. kirjoitti:
Juuri löytyi alkoholismigeeni, tee siitä johtopäätös mitä minä olen mieltä.
Mistä nimimerkkisi kertoo? Sinä vastaan maailmako?
- Hyljätty.
jääice kirjoitti:
Mistä nimimerkkisi kertoo? Sinä vastaan maailmako?
Saan pillua aina.
- jääice
Hyljätty. kirjoitti:
Saan pillua aina.
Esittämällä säälittävääkö?
- Hyljätty.
jääice kirjoitti:
Esittämällä säälittävääkö?
Onko hauskaa päivystää 24/7? Ole sen tehnyt ja lähden haistelemaan ilmaa.
Kyllä mä aika usein käytän harkintaa. Ennen seuraavaa siirtoa. Onhan tarkoitus minimoida vahingot. ;-)
Pystyn, olen jouston mestari. Jääräpäisyys taas ilmenee ehkä vähän muissa asioissa, kun asioissa joissa pitää älytä hellittää. On mulla asioitakin, joissa mä en anna periksi yhtään enkä kavahda tuumaakaan. Niistä sitten toisissa keskusteluissa ehkä joskus.
No rahatilannetta ajatellen kannattas mennä silloin, kun siitä reissaamisesta ei koidu harmia taloudelle muussa kohdassa. Pysyy tilanne vakaana reissailusta huolimatta. Mutta taas korvienvälin tuulestusta ajatellen, joskus on vaan pakko ajatella sitä mikä saa sut takas iskuun ja rentoutumaan.
Eli ihan kuinka kulloinkin paremmaksi asian kokee, kunhan osaa ajatella ennakkoon mitä siitä jatkossa seuraa. Eli onko se mitä nyt teet edessäpäin valtava huolien vuori, jonka päälle kapuaminen ottaa liikaa voimille. Vai oletko nyt tehtyäsi näin, niin voimissasi että se tuleva ei huoleta ja menee helposti painollaan tai ainakin pienemmillä ponnistuksilla.
Pientä puntarointia, ennen ratkaisua.
Peilikuvana? Onhan se ehkä irtiottoa arjesta eli ei se peilaa samaa kuvaa arjen kanssa. Se on oma peilinsä. Mutta kiertoteitse se kaikki minkä taakse jätti voi silti olla edessä, kun palaat. Hankkimalla uuden peilin, ei silti välttämättä vanhoista peileistä ole hankkiuduttu eroon.
Mitä sitten on menestyminen? Sen tarkoitus ihmisille on niin paljon erilaisia asioita. Kaikki ei koe ja kuvaile menestymistä samoin. Pidä samoja asioita menestymisen osa-alueina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760