Raha sanelee kuka on

vain raha merkitsee

ihanne mies ja kuka tyhjätasku!

14

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfvcx

Rahalla saa vaikutusvaltaa ja pystyy tekemään mukavia asioita. Tottakai sellainen viehättää. Tuskin se ketään ihannemieheksi tekee, mutta se on ainakin vahva alku.

• pitkä ja rikas

No ei, kyllä raha ja komeus on se joka vetää.
      Minä tykkään että mies on pitkä, hän ei saa ollakalju missään nimessä. Siistit vaatteet, mieluiten suorat housut aina, ja kauluspaita.

Rahaa pitää olla, koska sitä on minullakin.

• 33

Paljonko rahaa sitten pitää olla, että mies on viehättävä?

• onko kukaan

Miettinyt sitä, että suurin syypää ilmastonmuutokseen on ihmisen ahneus. En tarvitse toisten miesten kunnioitusta enkä sellaisten naisten joille pitää olla varakas kelvatakseen. Sen takia raha rikkaus ei kiinnosta pätkääkään, koska silloin nämä kiipijät tulevat liian tuttavalliseksi.

• ei kiinnosta raha

Miten varakas mies suhtautuukin siihen, että nainen ei ole kiinnostunut hänen rahoistaan. Jos hänen itsetuntonsa onkin rakennettu sen massin ympärille, mutta muu jääkin vähän toisarvoiseksi? Miehen elämäntavoitteet on kuitenkin rakentuneet sen rahan ympärille jollain lailla. Loukkaantuuko mies, jos nainen ei jaksa ihailla hänen sitä ja tätä rahalla hankittua asiaa tai olla hurmioitunut nyt uusimmasta sähkövehkeestä mitä nyt ehkä tällä vuosineljännekselle on keksitty.

• Naisesi

haaveilee salassa seksiseikkailusta rahvaan pahiksen kanssa. Revi siitä mikkihiiri. Noin puhuu mies jonka ainut valtti on rahoilla leveily.

• Nainen48..

Ei pelkkä raha, vaan myös ulkonäkö ja tyyli. Minä olen kylläkin nainen, mutta olen huomannut, että saan todellakin hyvää palvelua joka paikassa sekä nuoriltä että vanhemmiltä myyjiltä, olen aina huolitelut, hyvinpukeutunut ja ystävällinen. Ehkä joissakin liikkeissä tiedetään, että olen varakas, mutta en ole kyllä huomannut isoja eroja, tunnetaanko minut vai ei.

• ei hyvä...

kukin valitkoon ihannemiehensä arvojensa mukaan, rakkaus on kuitenkin se jota tarvitsemme - luksuksesta ja ulkonäöstä voidaan haaveilla huvikseen, mutta ei niillä onnellista elämää rakenneta. Ihannemies kaappaa naisensa syliin ennen läppäriään.

• VihaaRahaa

Minua ei kiinnosta rikkaat miehet. En usko, että minusta olisi rikkaalle miehelle mitään erustusrouvaa, en ole tarpeeksi sivistynyt heille, enkä ole tarpeeksi kauniskaan sellaisten seuraan. Rahamiehellä pitää olla joku missi tai leikelty bimbo tyttökaverina. Olen yrittänyt löytää itselleni tavallista miestä, joka olisi tyytyväinen työhönsä ja ei stressaa raha-asioitaan. Mielestän menot on suhteutettava tuloihin, eikä toiste päin. Kaikki suhteet ovat tyssänneet siihen, että mies on pitänyt minua liian hyvin toimeentulevana, koska vanhempani tukevat minua taloudellisesti nyt opiskelujeni aikana. Miten helvetissä hyvin toimeentulevat vanhempani aina mukamas ovat esteenä sille, että normaali tuloinen mies ei voi kiinnostua minusta. En minä ole pyytämässä miestä säilyttävään minun elintasoani, sillä menen kyllä itse töihin ja tienaan omat rahani... Raha on ärsyttävä asia! Haluan mieheltä palvontaa ja seuraa, en rahoja.

• Rahalla saa naisia

Eivät miehet pyri välttelemään "liian hyvin toimeentulevia" naisia. Naisen taloudellisella asemalla ylipäätään ei ole miehelle juuri mitään merkitystä. Tuo kuulostaa lähinnä joltain tekosyyltä, mikseivät suhteet luista.

• EIYmmärrä---

Itse oon 28-vuotias yrittäjämies ja kolutukseltani vain merkonomi (joka ei liity alaani mitenkäään)

Omien kokemuksieni mukaan naiset etsii jotain statusherraa nykypäivänä. Itse amispohjalla olen nykyään suhteellisen varakas. Baareissa en viitisi enää käydä, koska naisten eka kysymys on jotain koulutukseen ja rahaan liittyvää. Jos sanon olevani vain merkonomi, mut käsketään painumaan vittuun. Jos sanon työni, saan kuulla yleensä, että "mikä vittu sä luulet olevas"

• VihaaRahaa
        Rahalla saa naisia kirjoitti:

Eivät miehet pyri välttelemään "liian hyvin toimeentulevia" naisia. Naisen taloudellisella asemalla ylipäätään ei ole miehelle juuri mitään merkitystä. Tuo kuulostaa lähinnä joltain tekosyyltä, mikseivät suhteet luista.

En tiedä vaikuttaako siihen, että mut aina jätetään se, että äitini on kotiäiti. Eli isäni siis elättää koko perhettä... En tiedä tuleeko minusta kiinnostuleille miehille joku panikki, että heidänkin pitäisi pystyä elättämään minut. Kaikki on aina sujunut hyvin siihen asti, kunnes ollaan käyty tutustumassa vanhempiini. Ihmetyttää sekin, miten mielikuvat vanhemmistani vaikuttavat MINUN suhteisiini, itsellenihän minä olen miestä ottamassa!!! Ehkä pitäisi seuraavalle miehelle valehdella, etten ole väleissä vanhempieni kanssa, eikä kertoa hänelle mitään heistä? Ja missään nimessä viedä häntä tapaamaan heitä... Ja edelleen olen sitä mieltä, että olen köyhä niin kauan kuin pääsen oikeisiin töihin.

• Kokemusta on..

Rahalla ei voi onnea ostaa...

• Tantta von tonttu

Tyhjätaskua en huoli.
      Rumaa en katsele.
      Laiskaa en elätä.
      Lyhyttä en nostele.
      Lihavaa en syötä.
      Pitkää en kantele.
      Laihaa en ruoki.

Ole siis mies täydellinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe