Olen ensi viikonloppuna menossa sukulaiseni häihin eikä minulla ole mitään päälle pantavaa. Olen kiertänyt kaikki mahdolliset kaupat mekon perässä mutta mikään ei miellytä tai sovi päälle. Olen juuri synnyttänyt joten sekin vaikuttaa asuvalintaani, sillä en ole vielä entisissä mitoissani (: Kysynkin että voiko häihin mennä mustassa "tunikassa", bolerossa, sukkahousuissa ja korkokengissä? "Tunika" on polviin asti ylettyvä, tavallaan jopa mekko, lantiosta alaspäin vartalonmyötäinen. Ajattelin lisäksi laittaa juhlavia koruja ja hiukset nätisti. Mitä mieltä olette? Onko ehdotuksia kuinka saada asuun vielä lisää juhlavuutta? Kaikki ideat otetaan vastaan (:
Vastaukset 1
- joku tyyppi
Itse laittaisin mustan tunikan (tai muun mekon) seuraksi esim. turkoosit tai oranssit sukat / sukkahousut korut - tulisi vähän väriä - eikä häihin periaatteessa pitäisi pukeutua ainakaan kokomustaan! Se ei ole "vakavaa", jos on joku asuosa (paita tai hame tai housut tms) musta - mutta ei koko puku asusteet! Jos on pitkä hiukset, niin voit laittaa niihin esim. turkoosin tai oranssin kukan - tai hatun - tai muun koristeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630