Olen ensi viikonloppuna menossa sukulaiseni häihin eikä minulla ole mitään päälle pantavaa. Olen kiertänyt kaikki mahdolliset kaupat mekon perässä mutta mikään ei miellytä tai sovi päälle. Olen juuri synnyttänyt joten sekin vaikuttaa asuvalintaani, sillä en ole vielä entisissä mitoissani (: Kysynkin että voiko häihin mennä mustassa "tunikassa", bolerossa, sukkahousuissa ja korkokengissä? "Tunika" on polviin asti ylettyvä, tavallaan jopa mekko, lantiosta alaspäin vartalonmyötäinen. Ajattelin lisäksi laittaa juhlavia koruja ja hiukset nätisti. Mitä mieltä olette? Onko ehdotuksia kuinka saada asuun vielä lisää juhlavuutta? Kaikki ideat otetaan vastaan (:
Miten pukeutua häihin
häihin...
1
557
Vastaukset
- joku tyyppi
Itse laittaisin mustan tunikan (tai muun mekon) seuraksi esim. turkoosit tai oranssit sukat / sukkahousut korut - tulisi vähän väriä - eikä häihin periaatteessa pitäisi pukeutua ainakaan kokomustaan! Se ei ole "vakavaa", jos on joku asuosa (paita tai hame tai housut tms) musta - mutta ei koko puku asusteet! Jos on pitkä hiukset, niin voit laittaa niihin esim. turkoosin tai oranssin kukan - tai hatun - tai muun koristeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781396
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181100- 21996
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652