Beatlemania on ohi jo? +++

Taateli+ +++++++

Niin varmaan. Mutta äijien yhteenlaulu ei. Tai ämmien. Oma kurkku on hyvä istrumentti. Jotenkin tuntuu, että oman äänen soittaminen olisi helpompaa kuin kitaran rimputtaminen.

Voihan se niinkin olla. En ole kokeillut koulun jälkeen ääntäni. Kaunishan se on, tok opettajan mukaan. Jotenkin on tässä vuosien varrella tullut sellainen tuntuma, että kaikki osaaminen, mitä liekin, sen osaaminen vie aikansa. Oli sitten konekirjoitusta, kitaransoittoa tai pikajuoksua. Tai muuta.

Jostain kummasta syystä en pidä hyvää konekirjoittajaa hyvää kitaristia huonompana. Enkä siivoojaa toimitusjohtajaa huonompana. Itse asiassa pidän toimitusjohtajaa siivoojaa huonompana. Ihmettelen kuinka paskan puhumisesta saa rahaa rutkasti, mutta raa asta työstä ei.

Mikä nyt ei tarkoita ettei minulle raha kelpaisi. Kelpaa taatusti. Tosin rahaa pitäisi olla jaossa enemmän kuin toimitusjohtaja tienaa kuukaudessa. Siis illan duunista.

Minun kun pitää huolehtia muistakin kuin pelkästään itsestäni. Pitää otta sukulainen mukaan ja hoitaja. Tilata niille hotellihuone jne. Ongelma on saada hoitaja extempore. Siis minne tahansa. Ja hoitajan pitää tuntea sukulaiseni. Siis tuntea.

Iisi homma? Iisimpää on tulla claptoniksi. Ihan kaikkine huumeongelmineen. Jos haluaisin olla koukussa huumeisiin, se olisi ihan iisiä. Hyvin iisiä. Pääsisin hengestäni amfetamiinilla hyvin nopeasti. Lääkärien mukaan. Samantien.

Tietty minua ihmetyttää suomalainen käytäntö., missä poliisi voi tehdä kotietsinnän, jos olen ottanut jotain kaljaa vahvempaa. Katsoa onko minulla esim lääkityksenä jotain kaljaa vahvempaa.

On minulla ja kasapäin reseptejä. Nuppini vuosi ja sen jälkeen on lääkkeitä piisannut.

Uskokaa hyvällä: Unilääkkeet on tabu. Ne vaikuttaa keskushermostoon. Voi kamala. Uskokaa hyvällä: Piristävät ovat vielä suurempi tabu. Niitä en ole vielä saanut. Heitin vitsinä lääkärille. Vaikkei väsymykseni olekaan mikään vitsi. Mutta kaikesta minun pitää tehdä vitsi. Todellisuus on niin inhottava. Väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Enkä ole pätkääkään masentunut.

Sen melkein lääkärini tajuaa.Okei. Hesari kirjoittaa, että voi olla kyseessä kilpirauhasen alituotanto. Niin voi. Niin tädilläni. Serkullani kilpirauhasen ylituotanto. Minulla voi olla miesten viihdevuodet. Joka muuten olisi todennäköisintä. En muuten juttele tälläisista lääkärilleni sillä 45 minuuttia menee ihan muihin, tärkeimpiin asioihin.

Tietenkin lääkärini kiinnittää huomionsa "masentuneisuuteeni". Menihän tajuni kankaalle viime vuonna. Siitä saa kuulla, vaikka itse soitin 112:seen. En tiedä vieläkään miksi tajuni meni kankaalle - eikä lääkäritkään. Vakituisen lääkärin vihje on unilääkkeet ja alkoholi. Että varo yhdistelmää. Selitin yhteisvaikutuksen olevan mahdollinen. Yli litra kaksi desiä viiniä. Greippimehua ja kuumetta. Ei tuntunut vakuuttavalta lääkärin mielestä.

Oli sitten vakuuttavaa tai ei - näin vain kävi. 3,5 litraa viiniä on normaaliannokseni, Eikä silloin huimaa. Kyse on aivan jostain muusta. Ei alkoholin määrästä.

0

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
        Maailman menoa
        244
        2165
      2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
        Ikävä
        189
        1644
      3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
        Kauhava
        46
        1302
      4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
        Ikävä
        50
        1005
      5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
        Ikävä
        41
        816
      6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
        Kuusankoski
        14
        800
      7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
        Kauhava
        30
        771
      8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
        Hyrynsalmi
        21
        760
      9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
        Puolanka
        25
        746
      10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        46
        647
      Aihe