työsuhde alkanut 6.6.11 onko jussiaatto palkallinen vapaa? Kys metalliverstas.
juhannusaatto
6
135
Vastaukset
- 24
Vapaa on, työsuhteen alkamispäivä ei vaikuta asiaan.
- kesäpoikana
siis PALKALLINEN vapaa vai?
- eitiruiuyiuruiriyiot
Juhannusaatto on normaali arkipäivä ja suurimmalle osalle työpäivä ellei sitten lauantaiksi, jolloin viisipäivästä arkiviikkoa tekevällä se on vapaa.
- Tosi näin
Juhannusaatto on kyllä normaalityötä tekevälle vapaapäivä, ihan kuten jouluaattokin ja se on aina perjantaina. On palkallinen vapaapäivä ellei ole sitten vuorotyössä, jossa se voi olla työpäivä, mutta siitä pitää saada parempi korvaus.
- liitox
Juhannusaatto on palkallinen vapaapäivä ja 1. Juhannuspäivältä (lauantai) maksetaan tuntipalkka-aloilla arkipyhäkorvaus eri työehtosopimusten määräysten mukaisesti.
- ei kai
Muistelen, että pitää olla ollut kuukauden töissä ennen kuin voi saada palkan juhannusaatosta. Tämän voit helposti itsekin tarkistaa lukemalla tessistä tai kesäduunari-infosta http://www.sak.fi/suomi/tyossa.jsp?location1=2&sl2=3&lang=fi&id=25881
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701