Olen lopen kyllästynyt siihen, että mieheni teettää minulla sekä kotityöt että suurimman osan ns. "miesten hommista". Tähän asti olen tätä joten kuten jaksanut, koska hän on hoitanut suurituloisempana suurimman osan laskuistamme. Mutta omat voimani alkavat ehtyä kotiorjan hommissa enkä ehdi harrastaa tai panostaa omiin asioihini laisinkaan. Olen kai läheisriippuvainen, koska en ole osannut lähteä suhteesta pois...
Miten saisin mieheni osallistumaan edes hieman kotitöihin ja nikkarointeihin? Vai onko ainut järkevä vaihtoehto lähteä suhteesta?
Mies teettää "miesten työt" naisellaan
7
91
Vastaukset
Ala nalkuttamaan. Kyllä se äijä joko ottaa jalat alleen tai sitten alkaa tekeen jotain. Sulle ei ilmeisesti kukaan ole kertonut sitä salaisuutta, että jokaisen nuoren kauniin naisen sisällä kasvaa vanha vihainen akka.
* ssssh, ei kerrota kelleen *Miten niin teettää? Älä tee, jätä tekemättä. Katso kuinka kauan se siinä sekamelskassa ja paskan seassa jaksaa pällistellä. Ja koska alkaa tekemään jotain asian eteen.
Verukkeena isommat tulot, kotiorjuudelle?- perheneuvoja Ratikka
Kannattaa harkita dildon hankkimista
Ei tarvitse pyykätä äijien työhaalareita - juh.
Ei kannata ottaa koko sikaa, kun kaupasta saa ulkofilettä.
Vaikka lähdet suhteesta, ne miesten työt sulle kuitenkin.
*'näpyttää maalisin näpein**- y.b ei kirj.
Sanot, että se saa tehdä sitten "naisten työt", jos "miehen työt" ei nappaa...
Ei palkka tohon vaikuta. Tietysti jos et ole töissä ollenkaan, niin silloin lankeaa sinulle kotityöt.. Jos olet vähemmän töissä kuin mies, niin silloinkin voit tehdä vähän enemmän. Mutta ei enempää mitä jaksaa ja kykenee, tietenkään. Sitten täytyy tilata ulkopuolelta tekijä, jos loppu jää tekemättä. - Ebenizer
"Miten saisin mieheni osallistumaan edes hieman kotitöihin ja nikkarointeihin? "
Vähän kaksipiippuinen juttu. Toisaalta yhteisen kodin pyörittäminen kuuluu molemmille. Toisaalta kotitöiden kokonaismäärä ei ole mikään vakio.
Joku nainen saattaa hämmästyä miten vähällä työmäärällä poikamiessinkun kotitalous voi toimia. Naisille koti voikin sitten olla jokin työleiri.
Toiseksi niiden laskujen maksamiseen tarvittavan rahan saamiseen on kenties myös joutunut tekemään työtä.
" Vai onko ainut järkevä vaihtoehto lähteä suhteesta? "
Sitten ei ainakaan tarvitsisi tapella töiden jakamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736