Käytetty Susanna?

Vain kahden kaa?

17

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillitrooli

Tiedän kokemuksesta, että naiset sanovat usein tällaisia "olen seurustellut vain kahden kanssa" juttuja. Toinen, mitä monet naiset saattavat sanoa, on että ovat olleet sinkkuna esim. 7 vuotta. Selitys kumpaankin on se, että naisilla on valikoiva muisti. Naiset eivät muista ollenkaan niitä kymmeniä yhden illan juttuja ja vakipanoja, mitä on ollut vuosien varrella. Monien naisten mielestä myös sinkkuus jatkuu, vaikka naisella olisi vakipanoja tai tapailisi ihan parisuhdemielessäkin jotain miestä. Todella ärsyttävää tuollainen valikoiva muisti, mutta nykyään osaan sentään heti jättää kiinnostuksen naiseen, jos tulee ilmi tuollaista valikoivaa muistia.

• sinä et tiedä mitään

Älä jauha postaskaa. Se, mitä sinä luulet, ei ole tieto. Se mitä sinä kuvittelet ja miten sinä iha itse valitset asiat nähdä, ei ole mikään totuus. Olet lapsellinen ja typerä, näät mitä haluat nähdä ja ilmiselvästi, tutustut eli valitset tutustua vain tietyn tyyppisiin naisiin, ja sitten vahvistat sillä omia negaatioitasi, vaikka sen valitset. Haluat tuomita, että voisit esittää itse parempaa. Sinä tiedät kokemuksestasi vain oman kokemuksesi, mikä kertoo sinusta. Ei kaikista naisista.

• sillitrooli
        sinä et tiedä mitään kirjoitti:

Älä jauha postaskaa. Se, mitä sinä luulet, ei ole tieto. Se mitä sinä kuvittelet ja miten sinä iha itse valitset asiat nähdä, ei ole mikään totuus. Olet lapsellinen ja typerä, näät mitä haluat nähdä ja ilmiselvästi, tutustut eli valitset tutustua vain tietyn tyyppisiin naisiin, ja sitten vahvistat sillä omia negaatioitasi, vaikka sen valitset. Haluat tuomita, että voisit esittää itse parempaa. Sinä tiedät kokemuksestasi vain oman kokemuksesi, mikä kertoo sinusta. Ei kaikista naisista.

No tuo "valikoiva muisti" on tullut esiin sen verran monessa naisessa, että voin hyvin yleistää monien naisten sitä harrastavan. En väitä, että kaikki naiset tekevät sitä, mutta tiedän joka tapauksessa olla varuillaan, kun naisen juttuja kuuntelen.

• Miss Fury

Yhdenillan jututko pitäisi laskea seurustelusuhteeksi?

• sillitrooli
        Miss Fury kirjoitti:

Ei, mutta on epärehellistä sanoa, kuten useamman naisen suusta olen kuullut, että "oon ollut tässä kohta viis vuotta sinkkuna, ei ole ollut mitään miesten kanssa". Tämä on tällaista tarkoituksellista asioiden hämärtämistä.

Naistenvihaaja-leiman varmaan vahvistuu, mutta olen sitä mieltä, että naiset ovat erittäin taitavia hämärtämään tosiasioita.

• 40 pillun mies

Naiset haluavat antaa aina kuvan käyttämättömästä neidosta vaikka olisivat kuinka rasvaisia huoria. He siis tietävät ettei käytetyllä naisella tee mitään.

• pervompi kaveri
        Miss Fury kirjoitti:

Ihan näin teoriatasolla, ei pitäisi sanoa, että on ollut kaksi seurustelusuhdetta eikä pidä yhden yön jutuista, jos niitä on kuitenkin ollut. Pitäisi sanoa suoraan, että "ollessani 7 vuotta sinkkuna minulla oli kymmeniä yhden yön juttuja ja pari vakipanoa". Jos ei voi sanoa tätä suoraan (tuskin kukaan pystyy), niin sitten pitäisi kartella aihetta.

• 1+7=8

vanha - check,
      käytetty - check,
      yh - check,
      nirso - check.

En usko, että kelpaa tämän palstan kirjoittajille.

• Palindromi

Tissit, tosi isot... siis tosi isot tissit - check!

• FF

Niin, siis seurustellut. Ei kai kukaan laske tilapäissuhteita/yhden yön juttuja seurusteluksi? Ihan uskottavaa ettei ole kuin kaksi seurustelusuhdetta.

• sillitrooli

Jos harrastat vakipanoja, tai sinulla on ollut useamman kuukauden tapailuja, niin on epärehellistä sanoa jotain tyyliin "olen ollut sinkkuna 7 vuotta". En yhtään ihmettele, että sinä niin sanotkin. Sitä kyllä ihmettelen, että miksi. Etkö kehtaa sanoa totuutta, kun joudut maskeeraamaan sen?

• FF
        sillitrooli kirjoitti:

Jos harrastat vakipanoja, tai sinulla on ollut useamman kuukauden tapailuja, niin on epärehellistä sanoa jotain tyyliin "olen ollut sinkkuna 7 vuotta". En yhtään ihmettele, että sinä niin sanotkin. Sitä kyllä ihmettelen, että miksi. Etkö kehtaa sanoa totuutta, kun joudut maskeeraamaan sen?

Perustele miksi se on epärehellistä. Sinkku on parisuhteessa olevan vastakohta; jos ihminen ei ole parisuhteessa niin hän on sinkku (yksin elävä, yksin oleva, vapaa, vapaa ihastumaan/rakastumaan/solmimaan parisuhteen

• sillitrooli
        FF kirjoitti:

Perustele miksi se on epärehellistä. Sinkku on parisuhteessa olevan vastakohta; jos ihminen ei ole parisuhteessa niin hän on sinkku (yksin elävä, yksin oleva, vapaa, vapaa ihastumaan/rakastumaan/solmimaan parisuhteen

Se, että katsot voivasi kutsua itseäsi vapaaksi ihastumaan ja rakastumaan muihin (=pidät itseäsi sinkkuna), vaikka harrastaisit seksiä jonkun toisen kanssa, kertoo vain sinun moraalistasi.

• Mitäsesuakaivaa???

Tottakai uskoisin ja mitä väliä toisaalta, hänen yksityisasiansahan se on. Niin, kun on sana uhkea, sinä olet omien fantasioittesi, ennakkoluulojesi ja muun kanssa heti pulassa: sinä olet se, jonka silmät näkee tissit ja vain ne, yhdistää ne heti seksiin ja todennäköisesti itse olisit se, joka toimisi toisin. Jos pystyisi. Susanna on varmasti yhtä hyvä nainen ja ihminen kun kaikki muutkin.

• Vain kahden kaa?

Itse asiassa silikonitissit ovat minulle suuri turn-off, enkä muutenkaan välitä tuollaisista bimboista. Myöskin väite, että jokainen ihminen olisi hyvä, on falski, kuten palstan ATM-sektori hyvin tietää.

Kuten joku tuolla ylempänä kirjoitti, "uhkea Susanna" on varmastikin unohtanut kaikki väliaikaiset suhteensa. Ja suoranaisesti valehtelee ettei harrastaisi yhden yön juttuja. Miksi naiset ovat tällaisia?

• kurpan rima laskee

Käytetty mikä käytetty. Ja vielä kurppa.

• missille kiekkoilija

Onkohan Timo Jutila sinkku?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      18977
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5925
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      25
      5522
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      46
      5397
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5262
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      92
      5164
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4653
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4327
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3646
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3305
    Aihe