Petät kumppania

Niin?

saako silminnäkijä kertoa kumppanille? Hakkaatko kertojan lavertelusta?

26

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, jos nyt leikitään ajatuksella, että lankeisin pettämään. Niin kyllä mä ihan ite sen kertoisin. Ja joo saisi kertoa silminnähnyt asiasta kumppanille. Jos on pokkaa pettää, pitää olla pokkaa kantaa vastuu teostaan.

• Ainii ja en hakkaisi. Valehtelijan voisin käsitellä, mutta en oikealla asialla olevaa. :-)

• Jos pettäisin hinta pitää tietää...---

• y.b ei kirj.

Hassu kysymys.. :D Saako kertoa? Saako pettää? Jos ei saa pettää, niin pitää kestää myös se, että muutkin tekevät mitä lystäävät. Hakkaanko? *Hihittelee.* Kylkyl.. Ainahan mä hakkaan kaikki, jotka tekee jotain, mistä mä en tykkää..

• hakkaan itteni ku oon ollut niin surkea etten ole onnistumaan naiseni tyydyttämisessä.
      viestin tuojalle tarkoon kaks iso tuoppia kaljaa.

• oho lukihäiriö iski, siis mie muka pettäisin nykyään, se olis valetta ja vetäisin valehtelijaa pataa niin että oppis olemaan valehtelematta ja sit tarjoaisin sovinnon eleeksi kaksi isoo tuoppia kaljaa.

• rose18

tuota olen luvannut itselleni että tapan itseni, jos petän 8)
      eli ei vaaraa,,

• Lain mukaan saa - ja saa myös pettää. Hakata taas ei saa - paitti valtion hyväksymiä vihollisia.

• Tää taiskin olla omantunnon kysymys, ei ehkä lakia nuoleskeleva. ;-)

• tinka_tiger kirjoitti:

Tää taiskin olla omantunnon kysymys, ei ehkä lakia nuoleskeleva. ;-)

Taas mä käsitin väärin - no sit mä vastaan et mitään ei saa tehdä, koska se voi olla vaarallista.

• ttuplai kirjoitti:

Taas mä käsitin väärin - no sit mä vastaan et mitään ei saa tehdä, koska se voi olla vaarallista.

Joo tai lakia vastaan, koska mä en ainakaan tunne lakia läpikotaisin. Mahdollisesti rikon sitä päivittäin tietämättäni. Siispä en ota paineita laista. :-)

• muute vihollisia ei saa hakata valtion luvalla ampua niitä saa mut ei hakata

• tinka_tiger kirjoitti:

Joo tai lakia vastaan, koska mä en ainakaan tunne lakia läpikotaisin. Mahdollisesti rikon sitä päivittäin tietämättäni. Siispä en ota paineita laista. :-)

Ei niistä yleensä tarvitsekaan ottaa - ei Suomen laki aivan pervo ole. Sanoisin et paljon kipeempi on juuri se paljon puhuttu yleinen moraali (tai miksi sitä nyt kutsutaankin).

• ttuplai kirjoitti:

Ei niistä yleensä tarvitsekaan ottaa - ei Suomen laki aivan pervo ole. Sanoisin et paljon kipeempi on juuri se paljon puhuttu yleinen moraali (tai miksi sitä nyt kutsutaankin).

No moraali kait on ns. selkäranka. Onhan meillä toisilla selkäsärkyjäkin, ehkä ne menee siihin samaan piikkiin. Moraalisia kipuja, mistä toiset voi nähdä irvistykset ja havaita tuskan, muttei tuntea niitä.

Mut joo moraaliakin sovelletaan mm. eri maissa erilailla.

• monte24 kirjoitti:

muute vihollisia ei saa hakata valtion luvalla ampua niitä saa mut ei hakata

Siis kyllä sitä päälle rynnistävää terroristia saa vähän kiväärin perällä mättää jos panokset loppuu tai muuten vaan ei ehdi liipaisimelle. Onko muuten suomen afganistanin ristiretkeläisillä syytesuoja vai koskeeko se vaan USAn (naton) sotilaita?

• ttuplai kirjoitti:

Siis kyllä sitä päälle rynnistävää terroristia saa vähän kiväärin perällä mättää jos panokset loppuu tai muuten vaan ei ehdi liipaisimelle. Onko muuten suomen afganistanin ristiretkeläisillä syytesuoja vai koskeeko se vaan USAn (naton) sotilaita?

mut ei paljain nyrkein, vähintään täytyy olla nyrkkiraudat kädessä ku mätkii geneven sopimus vaatii näin

• tinka_tiger kirjoitti:

No moraali kait on ns. selkäranka. Onhan meillä toisilla selkäsärkyjäkin, ehkä ne menee siihin samaan piikkiin. Moraalisia kipuja, mistä toiset voi nähdä irvistykset ja havaita tuskan, muttei tuntea niitä.

Mut joo moraaliakin sovelletaan mm. eri maissa erilailla.

Moraali on politiikkaa eli valtaa määritellä oikea ja väärä.

• monte24 kirjoitti:

mut ei paljain nyrkein, vähintään täytyy olla nyrkkiraudat kädessä ku mätkii geneven sopimus vaatii näin

Mikä on oikein, sillä paljain käsin menee rystyset rikki. Musta on hienoa, että sotiin on keksitty kunnon pelisäännöt - muuten olis vaikee seurata matsia telkkarissa. Siks mä en tykkää terroristeista.

• ttuplai kirjoitti:

Mikä on oikein, sillä paljain käsin menee rystyset rikki. Musta on hienoa, että sotiin on keksitty kunnon pelisäännöt - muuten olis vaikee seurata matsia telkkarissa. Siks mä en tykkää terroristeista.

jos kiväärinperä menee lähitaistelun aikana poikki täytyy viholliselle näyttää aikalisää jonka aikana on löydettävä uusi hakkausuloke, jos määräaikaan mennessä löydä uutta uloketta niin taistelija poistetaan taistelualueelta ankarasti nuhdellen.

• monte24 kirjoitti:

jos kiväärinperä menee lähitaistelun aikana poikki täytyy viholliselle näyttää aikalisää jonka aikana on löydettävä uusi hakkausuloke, jos määräaikaan mennessä löydä uutta uloketta niin taistelija poistetaan taistelualueelta ankarasti nuhdellen.

Ja mainoksien aikana voivat hetken levätä. Terroristienkin kuuluisi etukäteen ilmoittaa iskuista, jotta vältytään wtc-katastrofilta (eka kone meni melkein kaikilta ohi).

• Saisi kertoa enkä hakkaisi.

• eikö kertojan luotettavuudella ole merkitystä???aattele jos oikein kade vanhapiika sen kertois niin mitenkä uskottava sellainen voi olla?

• monte24 kirjoitti:

eikö kertojan luotettavuudella ole merkitystä???aattele jos oikein kade vanhapiika sen kertois niin mitenkä uskottava sellainen voi olla?

Minkähänlaista kateutta muka aiheuttaa kyky pettää ja huorata ympäri kyliä?? Semmoiseen pystyy kuka vaan mutta koittakaapas olla kunnolla... sinä onkin monille ylivoimaisen haasteellinen tehtävä ja kokevat kovasti kateutta niitä kohtaan jotka siihen pystyvät :D

Siis, tässähän kysyttiin vain että saisiko kertoa jos olen pettänyt. Eli pettäminen on tapahtunut. En mä vastaa siitä miten luotettavana kuulija kertojaa pitää tai ei pidä.

• Saa kertoa, vaikka itse henkilökohtaisesti en haluakaan sekaantua toisten asioihin, enkä pidä ihmisistä jotka niin tekevät, enkä halua sellaisten kanssa olla tekemisissä. Minäkö hakkaisin jonku....hah...

• No ei kai sitä hemmetti yleisön edessä pettää pidä jos niihin hommiin ryhtyy. Toinen asia on se, että juoruaako "rikostoveri".

Eiköhän siinä ansaitse kaiken loan mitä irtoaa, kun on tommosta menny tekemään.

• joo tosiaan ois jo aika monta tyyppiä kumossa jos kaikki hakkais jotka tekee jotain josta ei ite pidä... mut saahan se toki kertoa, niinhän ne voi kertoa kaikkea muutaki paskaa jotka ei välttämättä oo ees totta eli se onki sitte oma asia puhuuko sille kumppanille totta vai ei ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5900
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3269
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2441
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2028
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1629
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe