Voiko netissä saada pakit?

pakittaja

Entä puhelimessa?

Mitä mieltä?

13

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kait se mahdollista on antaa pakit netissäkin ja puhelimessa. Kieltävä vastaus on käsittääkseni pakki? Tai mielipiteen muuttaminen, siten et joku sovittu tapaaminen vaikka peruuntuu eli tulee pakkia.

• ap.

Mutta useinhan ihminen muuttaa suunnitelmiaan. Ei kai tapaamisen peruminen ole pakit? Eihän tapaaminen aina tarkoita treffejä? Olenkohan antanut pakkeja tietämättäni..

• ap. kirjoitti:

Mutta useinhan ihminen muuttaa suunnitelmiaan. Ei kai tapaamisen peruminen ole pakit? Eihän tapaaminen aina tarkoita treffejä? Olenkohan antanut pakkeja tietämättäni..

Riippuu varmaan vähän mitä se peruminen sisältää. Lopullisesti peruuttaminen vai väliaikaisesti, kunnes tulee seuraava ehkä sopivampi kerta tavata. :-)

Niinno treffit on suomeksi tapaaminen, sovittu tapaaminen. Se vaan on otettu deittailusanastoon hiukan omivin elkein. Ikään kuin treffaaminen ei olisi muuta tapaamista, kuin deitti mielessä kiinnostuneille. :-)

• y.b ei kirj.
        tinka_tiger kirjoitti:

Riippuu varmaan vähän mitä se peruminen sisältää. Lopullisesti peruuttaminen vai väliaikaisesti, kunnes tulee seuraava ehkä sopivampi kerta tavata. :-)

Niinno treffit on suomeksi tapaaminen, sovittu tapaaminen. Se vaan on otettu deittailusanastoon hiukan omivin elkein. Ikään kuin treffaaminen ei olisi muuta tapaamista, kuin deitti mielessä kiinnostuneille. :-)

Heh, mä olen niin ulkona näistä. Mä ajattelin että treffit= deitti.. Ja siinä mielessä vastasin.

Vaikka puhunhan mä treffeistä ihan tyttökavereidenkin kanssa.. Vaikeaa. Pitää käyttää vastedes deitti-sanaa. Sillä ei ole monia merkityksiä.

• ap.
        tinka_tiger kirjoitti:

Eli jos sanoo, että perutaan deitti-tapaaminen lopullisesti. Se on sama kuin pakit. Okei. Tämä on ainakin selkeää.

• y.b ei kirj. kirjoitti:

Heh, mä olen niin ulkona näistä. Mä ajattelin että treffit= deitti.. Ja siinä mielessä vastasin.

Vaikka puhunhan mä treffeistä ihan tyttökavereidenkin kanssa.. Vaikeaa. Pitää käyttää vastedes deitti-sanaa. Sillä ei ole monia merkityksiä.

Tää on joskus sellaista sanoilla kikkailua. Aika paljon on käytännössä ihan turhia sanoja, jotka ei oikeastaan tarkoita mitään tai vastaa lainkaan tarkoitustaan. Suomenkieli osaa olla aikas monikasvoinen. :-)

• ap. kirjoitti:

Eli jos sanoo, että perutaan deitti-tapaaminen lopullisesti. Se on sama kuin pakit. Okei. Tämä on ainakin selkeää.

Ihan yhtä helposti se tapahtuu sanomalla, että mä en aio tavata sua nyt enkä jatkossakaan. Eli koskaan. Ei se deitti sanana ole välttämätön, eiköhän se julki käy ilman sitäkin, ettei tapaamista ole tulossa. Ja piste. :-)

• ap.
        y.b ei kirj. kirjoitti:

Parempi niin. Jos sanoo vastakkaiselle sukupuolelle, kaverille, että treffataan siellä, niin pahimmassa tapauksessa kaveri tuleekin kukka rintapielessä deiteille.

• y.b ei kirj.
        ap. kirjoitti:

Parempi niin. Jos sanoo vastakkaiselle sukupuolelle, kaverille, että treffataan siellä, niin pahimmassa tapauksessa kaveri tuleekin kukka rintapielessä deiteille.

Jep, monimutkaista. Mutta jos sanoo, että tavataan siellä ja siellä, niin silloin ei kai tule kaverin kanssa epäselvyyksiä? Tosin hyvä kaveri, vaikka olis vastakkaista sukupuolta, ei ota deiteiksi sitäkään, jos sanoo, että treffataan... Mutta ehkä silloin pitää tuntea toinen riittävän hyvin.

• ap. kirjoitti:

Deittikin on suomeentunut sanasta dating. Eri maissa sen merkitys hiukan vaihtelee. Vois nyt kuitenkin olettaa, että ihmiset ekskustelee ennen tapaamista sen suuntaisia juttuja, joista julki käy millä fiiliksellä ja tarkoituksessa ollaan tapaamassa. kaverina vai ehkä jotain intiimimpää yhdessäoloa kaipaillen. :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Dating

• y.b ei kirj.

Varmaan jossain treffipalstalla, luulisin, että jos sanoo, että en ole kiinnostunutkaan sinusta, ei tulekaan treffejä. Silloin on kyse pakeista netissä? En tosin tiedä, mitkä säännöt siellä pätevät, kun en ole sellaisessa ollut.

Puhelimessa voi, jos on sovittu tapaaminen treffi-mielessä ja ilmoittaa, että en haluakaan treffeille kanssasi. Tai toinen kysyy, haluaisitko treffeille kanssani ja toinen sanoo: en halua.

• Ei kiinnosta - mä juttelen nyt kaverieni kanssa.

• juu voi saada pakit puhelimessakin, voi perhana :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe