Kuntosaleja alle 15-vuotiaille?

liian nuori

Tietääkö kukaan Turussa olevia kuntosaleja alle 15-vuotiaille? Kuntosaleja Turussa kyllä riittää, mutta nettisivuilta on hankala löytää ikärajoja, kun suurin osa saleista on tarkoitettu vain aikuisille. Pienin ikäraja jonka löysin oli 15, mutta onko 14-vuotiaille olemassa minkäänlaisia urheilumahdollisuuksia?

12

5767

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13vee

Salossa on ikäraja aikuisen kanssa 13 :PPP

• goottipojka

ei kannata tolla iällä ainaskaan painoa nostella, hidastuu luunkasvu eli pituus.

harrasta juoksua/uintia/ ja 17 salille.

• Anonyymi

Tämä myytti lisäpainoharjoittelun vaikutuksesta pituuskasvuun on täyttä kukkua. Sen sijaan on todettu mm. luiden tiheyden kasvavan ja näin tekevän luista kestävämpiä. Ja luonnollisesti voimatasot kasvaa, lihakset kasvaa jne.

• Alice97

Mistä löysit tuon 15 vuoden ikärajan? Olen nähnyt ainoastaan K-16 kuntosaleja.

• urheilijaisolla U

Alle 15 vuotiaana ei kannata kysellä kuntosaleja..olen useasti nähnyt kuntosalilla kouluryhmiä jossa alle 15 vuotiaita..eivät tee yhtään mitään hihittelee ja katselee itseään peilistä..
      syövät perunalastuja pukkarissa ja piilottelee opettajaa ...tätä on koulu pakko liikunta..pilaavat tosiLIIKKUJAN KUNTOSALI päivän sitten vasta salille kun on motivaatio kohdallaan ja tullaan salille todella jotain tekemään..kotonakin voi katsella peilistä ja hihitellä...ja syödä-kuntosali ei ole siihen tarkoitettu!!!

• Anonyymi

Haluaisin itsekkin tietää! Haluisin käydä treenaamassa näin talvella sisällä kun ulkona on kylmä. Kesäsin treeanaan ulkona. Ja olen 13v turusta

• Anonyymi

Elixia youth. 11-14 vuotiaille. En tiedä mitä pitää sisällään muutaku et vanhemman tai valtuutetun aikuisen kaa saa mennä

• Anonyymi

Valehtele ikäs, niin mäkin aina teen jos on ikäraja jossain. Ei kukaan tuu fr tietään ootko sä 13 vai 19 jos tarpeeks vanhalta näytät ja tarpeeks uskottavalta kuulostat. Muttei ehkä kannata alkaa silloin suhteeseen sen ikäisen tyypin kanssa joka vois olla vaikka isäs xD Mutta siis en tajua mikä ongelma on skideillä sanoo tommonen viaton valhe joka ei ketään satuta ja täällä sit ihmetellään, kun vois olla siellä salilla jo.

• Anonyymi

mun mielest iha 13v sais mennä salille

• Anonyymi

Mä oon 10 v ja mä oon ihan hulluna sporttiin mut en viel pääse punttikselle mitä teen😰😭

• Anonyymi

mee ulos ulkona on varmaa hyvin sellasii puntti mestoi

• Anonyymi

Ja jos kukaan tietää löytyiskö helsingistä samanlaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3814
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2041
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      229
      1365
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1266
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1158
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      112
      1138
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1050
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35