Tietääkö kukaan Turussa olevia kuntosaleja alle 15-vuotiaille? Kuntosaleja Turussa kyllä riittää, mutta nettisivuilta on hankala löytää ikärajoja, kun suurin osa saleista on tarkoitettu vain aikuisille. Pienin ikäraja jonka löysin oli 15, mutta onko 14-vuotiaille olemassa minkäänlaisia urheilumahdollisuuksia?
Kuntosaleja alle 15-vuotiaille?
12
5597
Vastaukset
- 13vee
Salossa on ikäraja aikuisen kanssa 13 :PPP
- goottipojka
ei kannata tolla iällä ainaskaan painoa nostella, hidastuu luunkasvu eli pituus.
harrasta juoksua/uintia/ ja 17 salille.- Anonyymi
Tämä myytti lisäpainoharjoittelun vaikutuksesta pituuskasvuun on täyttä kukkua. Sen sijaan on todettu mm. luiden tiheyden kasvavan ja näin tekevän luista kestävämpiä. Ja luonnollisesti voimatasot kasvaa, lihakset kasvaa jne.
- Alice97
Mistä löysit tuon 15 vuoden ikärajan? Olen nähnyt ainoastaan K-16 kuntosaleja.
- urheilijaisolla U
Alle 15 vuotiaana ei kannata kysellä kuntosaleja..olen useasti nähnyt kuntosalilla kouluryhmiä jossa alle 15 vuotiaita..eivät tee yhtään mitään hihittelee ja katselee itseään peilistä..
syövät perunalastuja pukkarissa ja piilottelee opettajaa ...tätä on koulu pakko liikunta..pilaavat tosiLIIKKUJAN KUNTOSALI päivän sitten vasta salille kun on motivaatio kohdallaan ja tullaan salille todella jotain tekemään..kotonakin voi katsella peilistä ja hihitellä...ja syödä-kuntosali ei ole siihen tarkoitettu!!! - Anonyymi
Haluaisin itsekkin tietää! Haluisin käydä treenaamassa näin talvella sisällä kun ulkona on kylmä. Kesäsin treeanaan ulkona. Ja olen 13v turusta
- Anonyymi
Elixia youth. 11-14 vuotiaille. En tiedä mitä pitää sisällään muutaku et vanhemman tai valtuutetun aikuisen kaa saa mennä
- Anonyymi
Valehtele ikäs, niin mäkin aina teen jos on ikäraja jossain. Ei kukaan tuu fr tietään ootko sä 13 vai 19 jos tarpeeks vanhalta näytät ja tarpeeks uskottavalta kuulostat. Muttei ehkä kannata alkaa silloin suhteeseen sen ikäisen tyypin kanssa joka vois olla vaikka isäs xD Mutta siis en tajua mikä ongelma on skideillä sanoo tommonen viaton valhe joka ei ketään satuta ja täällä sit ihmetellään, kun vois olla siellä salilla jo.
- Anonyymi
mun mielest iha 13v sais mennä salille
- Anonyymi
Mä oon 10 v ja mä oon ihan hulluna sporttiin mut en viel pääse punttikselle mitä teen😰😭
- Anonyymi
mee ulos ulkona on varmaa hyvin sellasii puntti mestoi
- Anonyymi
Ja jos kukaan tietää löytyiskö helsingistä samanlaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828