Kuntosaleja alle 15-vuotiaille?

liian nuori

Tietääkö kukaan Turussa olevia kuntosaleja alle 15-vuotiaille? Kuntosaleja Turussa kyllä riittää, mutta nettisivuilta on hankala löytää ikärajoja, kun suurin osa saleista on tarkoitettu vain aikuisille. Pienin ikäraja jonka löysin oli 15, mutta onko 14-vuotiaille olemassa minkäänlaisia urheilumahdollisuuksia?

12

5440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13vee

      Salossa on ikäraja aikuisen kanssa 13 :PPP

    • goottipojka

      ei kannata tolla iällä ainaskaan painoa nostella, hidastuu luunkasvu eli pituus.

      harrasta juoksua/uintia/ ja 17 salille.

      • Anonyymi

        Tämä myytti lisäpainoharjoittelun vaikutuksesta pituuskasvuun on täyttä kukkua. Sen sijaan on todettu mm. luiden tiheyden kasvavan ja näin tekevän luista kestävämpiä. Ja luonnollisesti voimatasot kasvaa, lihakset kasvaa jne.


    • Alice97

      Mistä löysit tuon 15 vuoden ikärajan? Olen nähnyt ainoastaan K-16 kuntosaleja.

    • urheilijaisolla U

      Alle 15 vuotiaana ei kannata kysellä kuntosaleja..olen useasti nähnyt kuntosalilla kouluryhmiä jossa alle 15 vuotiaita..eivät tee yhtään mitään hihittelee ja katselee itseään peilistä..
      syövät perunalastuja pukkarissa ja piilottelee opettajaa ...tätä on koulu pakko liikunta..pilaavat tosiLIIKKUJAN KUNTOSALI päivän sitten vasta salille kun on motivaatio kohdallaan ja tullaan salille todella jotain tekemään..kotonakin voi katsella peilistä ja hihitellä...ja syödä-kuntosali ei ole siihen tarkoitettu!!!

    • Anonyymi

      Haluaisin itsekkin tietää! Haluisin käydä treenaamassa näin talvella sisällä kun ulkona on kylmä. Kesäsin treeanaan ulkona. Ja olen 13v turusta

      • Anonyymi

        Elixia youth. 11-14 vuotiaille. En tiedä mitä pitää sisällään muutaku et vanhemman tai valtuutetun aikuisen kaa saa mennä


    • Anonyymi

      Valehtele ikäs, niin mäkin aina teen jos on ikäraja jossain. Ei kukaan tuu fr tietään ootko sä 13 vai 19 jos tarpeeks vanhalta näytät ja tarpeeks uskottavalta kuulostat. Muttei ehkä kannata alkaa silloin suhteeseen sen ikäisen tyypin kanssa joka vois olla vaikka isäs xD Mutta siis en tajua mikä ongelma on skideillä sanoo tommonen viaton valhe joka ei ketään satuta ja täällä sit ihmetellään, kun vois olla siellä salilla jo.

    • Anonyymi

      mun mielest iha 13v sais mennä salille

    • Anonyymi

      Mä oon 10 v ja mä oon ihan hulluna sporttiin mut en viel pääse punttikselle mitä teen😰😭

      • Anonyymi

        mee ulos ulkona on varmaa hyvin sellasii puntti mestoi


    • Anonyymi

      Ja jos kukaan tietää löytyiskö helsingistä samanlaista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe