Kuntosaleja alle 15-vuotiaille?

liian nuori

Tietääkö kukaan Turussa olevia kuntosaleja alle 15-vuotiaille? Kuntosaleja Turussa kyllä riittää, mutta nettisivuilta on hankala löytää ikärajoja, kun suurin osa saleista on tarkoitettu vain aikuisille. Pienin ikäraja jonka löysin oli 15, mutta onko 14-vuotiaille olemassa minkäänlaisia urheilumahdollisuuksia?

12

5732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13vee

Salossa on ikäraja aikuisen kanssa 13 :PPP

• goottipojka

ei kannata tolla iällä ainaskaan painoa nostella, hidastuu luunkasvu eli pituus.

harrasta juoksua/uintia/ ja 17 salille.

• Anonyymi

Tämä myytti lisäpainoharjoittelun vaikutuksesta pituuskasvuun on täyttä kukkua. Sen sijaan on todettu mm. luiden tiheyden kasvavan ja näin tekevän luista kestävämpiä. Ja luonnollisesti voimatasot kasvaa, lihakset kasvaa jne.

• Alice97

Mistä löysit tuon 15 vuoden ikärajan? Olen nähnyt ainoastaan K-16 kuntosaleja.

• urheilijaisolla U

Alle 15 vuotiaana ei kannata kysellä kuntosaleja..olen useasti nähnyt kuntosalilla kouluryhmiä jossa alle 15 vuotiaita..eivät tee yhtään mitään hihittelee ja katselee itseään peilistä..
      syövät perunalastuja pukkarissa ja piilottelee opettajaa ...tätä on koulu pakko liikunta..pilaavat tosiLIIKKUJAN KUNTOSALI päivän sitten vasta salille kun on motivaatio kohdallaan ja tullaan salille todella jotain tekemään..kotonakin voi katsella peilistä ja hihitellä...ja syödä-kuntosali ei ole siihen tarkoitettu!!!

• Anonyymi

Haluaisin itsekkin tietää! Haluisin käydä treenaamassa näin talvella sisällä kun ulkona on kylmä. Kesäsin treeanaan ulkona. Ja olen 13v turusta

• Anonyymi

Elixia youth. 11-14 vuotiaille. En tiedä mitä pitää sisällään muutaku et vanhemman tai valtuutetun aikuisen kaa saa mennä

• Anonyymi

Valehtele ikäs, niin mäkin aina teen jos on ikäraja jossain. Ei kukaan tuu fr tietään ootko sä 13 vai 19 jos tarpeeks vanhalta näytät ja tarpeeks uskottavalta kuulostat. Muttei ehkä kannata alkaa silloin suhteeseen sen ikäisen tyypin kanssa joka vois olla vaikka isäs xD Mutta siis en tajua mikä ongelma on skideillä sanoo tommonen viaton valhe joka ei ketään satuta ja täällä sit ihmetellään, kun vois olla siellä salilla jo.

• Anonyymi

mun mielest iha 13v sais mennä salille

• Anonyymi

Mä oon 10 v ja mä oon ihan hulluna sporttiin mut en viel pääse punttikselle mitä teen😰😭

• Anonyymi

mee ulos ulkona on varmaa hyvin sellasii puntti mestoi

• Anonyymi

Ja jos kukaan tietää löytyiskö helsingistä samanlaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5172
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4607
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1392
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1350
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1014
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      885
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      833
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      799
    Aihe