Naisella ei ole logiikkaa.
/forum
Naisen logiikka?
8
95
Vastaukset
- kyllä Kai
Yleistys joka pitää usein paikkansa, mutta ei kuulu tämän palstan aiheeseen.
Tällä palstalla keskustellaan siitä millaisella suhdelogiikalla nainen toimii suhteillessaan. Siinäkään ei monesti ole tolkkua, mutta on sellaisia yleistyksiä kuin: -nainen valitsee itseään eniten mainostavat miehet tai eniten medianäkyvyyttä omaavan miehen
-nainen valitsee miehen jonka toisetkin naiset ovat valinneet
-naiset valitsee miehen jolla on vaikutusvaltaa
eli miehen ominaisuuksilla ei ole niin suurta väliä, kunhan vain päästään toisten naisten edelle.
No onneksi yleistykset ei ole koko totuus, vaan löytyy niitä oikeita, ajattelevia ja inhimillisiä naisiakin. - roissy
"No onneksi yleistykset ei ole koko totuus, vaan löytyy niitä oikeita, ajattelevia ja inhimillisiä naisiakin."
Näytä mulle yksikin. Oikeesti, näytä! Missä ne on!?
Kumma kun 25v. sisällä ei ole tullut yhtäkään vastaan.- Mulla on yksi
Minä löysin yhden,
tosin sain etsiäkin 35 vuotta.
Eli älä vielä lannistu jatka etsintöjä vielä ainakin kymmenen vuotta. Jos ei siihen mennessä löydy, niin sitten on jo eri juttu.
Tosin sitä rimaa on kyllä laskettava. Miehen ei sovi olla ranttu yh:iden eikä muidenkaan muotoseikkojen osalta. Loppupeleissä ratkaisee luonne "vittumaiset kannattaa kuiteskii hylätä heti kättelyssä"
- Menikö ohi hilseen?
Ei kun se on vaan erilainen logiikka kuin miehillä, mutta kun miehet kuvittelee omistavansa ja hallitsevansa sekä maailman että naiset, niillä on vähän vaikeuksia minkään muunlaisen logiikan hiffaamisessa.
Ihan niinkun sullakin kuuluu olevan.
Jatka opintoja, kyllä maailman moninaisuus vielä sullekin selkiintyy. - Lopettakaa ruikutus!
Miettikääpäs nyt, kolme ensimmäistä kirjoittajaa, voisiko vika olla ihan teissä yksilöinä eikä kokonaisessa vastakkaisessa sukupuolessa?
Jos nainen kohtelee teitä kaltoin, etsikää semmoinen, joka ei kohtele teitä kaltoin. Jos kymmenen naista kohtelee teitä kaltoin, teidän alkaa jo tilastollisesti olla aihetta ruveta etsimään siihen syytä itsestänne - mikä voisi olla syynä siihen, että ympäröitte itsenne järjenvastaisesti ajattelevilla naisilla? Vedättekö te niitä tahtomattanne puoleenne vai valkkaatteko ihan tarkoituksella?
Minä olen tavannut ihan toivottoman yksinkertaisia miehiä, mutten silti hetkeäkään luule, että yksinkertaisuus olisi kaikkien miesten ominaisuus. Viihdyn nimittäin fiksujen miesten seurassa kotona ja muualla ja annan mahdollisuuksien mukaan niiden vähemmän fiksujen kulkea ohitse huomiota antamatta. - Meneekö sulla yli?
"Jos nainen kohtelee teitä kaltoin, etsikää semmoinen, joka ei kohtele teitä kaltoin."
Perus lässytystä, kuultu tuhanteen kertaan. Silti naiset aina samanlaisia.
"Jos kymmenen naista kohtelee teitä kaltoin, teidän alkaa jo tilastollisesti olla aihetta ruveta etsimään siihen syytä itsestänne - mikä voisi olla syynä siihen, että ympäröitte itsenne järjenvastaisesti ajattelevilla naisilla?"
Siksi koska muita ei ole? Kuvittelette että kun on olemassa fiksuja miehiä paljon, niin LUONNOLLISESTIKIN täytyy olla fiksuja naisia... Mutta sepäs ei menekään niin.
"Minä olen tavannut ihan toivottoman yksinkertaisia miehiä, mutten silti hetkeäkään luule, että yksinkertaisuus olisi kaikkien miesten ominaisuus."
Fiksuja miehiä on olemassa, ei tämä maailma muuten olisi näin pitkälle kehittynyt. Fiksuja naisia taas ei ole, tai jos on, niin erittäin, erittäin harvassa.- Lässytä pois vain
Jaha, sinä siis ympäröit itsesi tyhmillä naisilla ja ruikutat sitten sieltä kanalauman keskeltä, ettei ole kivaa? Ymmärrän kyllä, että sinunkin ympäriltäsi fiksut naiset kaikkoavat semmoista vauhtia, ettet sinä ehdi heitä edes huomata! XD
- Hah !
Ehei, naisten logiikka on vain niin monimuotoista ja paljon monimutkaisempaa kuin mieästen, että eivät pysy perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770