Minua ihmetyttää. Laihoille naisille / tytöille kommentoidaan lähes aina "kannustavasti", että "Söisit tyttö enemmän niin saisit muotoja."
Minusta tuo on aika outoa. Ihan kuin muodot (tiimalasivartalo) olisivat itsestäänselvyys. Mitä jos kaikki naisen syömä ylimääräinen ruoka varastoituukin keskivartaloon, ja hänestä tulee pönäkkä, eikä Marilyn Monroe? Entä jos rasva meneekin vasta ihan viimeiseksi "sinne, minne sen pitäisi mennä" eli rintoihin ja takamukseen? Tämä on ihan mahdollista.
Neuvonne on kelvoton. Taidan pysyä laihana eli sellaisena kuin olen.
Muotojen vaatiminen yhtä luonnotonta
10
421
Vastaukset
- Mies23vkl
Taitaa olla lähinnä kateellisten puhetta tuo muotojen saaminen. Tai sitten vanhemmat muistavat itse olleensa tukevampia tuon ikäisenä ja näin ollen kuvittelevat hoikan olevan liian laiha.
Vaikka olisikin kyseessä oikeasti liian laiha, ei tuon sanominen kovin järkevää ole. Hieman sama kun sanoisi lihavalle, että syö vähemmän jotta olisit seksikkäämpi. - OOOHHHMYPUSSYIDIOTS
Miksi mua ei kiinnosta tämä yhtään?
Haittaako teitä muuten miehet, että olen maailman seksikkäin nainen? Niin ja kaunein ja empaattisin myös? - ennen oli ennen
Ennen ihmiset olivat eri mallisia ja timmimpiä. Liekö syy nykyisessä ruokavaliossa vai missä? Nykyään syödään heikkolaatuista ja vähäkalorista ruokaa, urheilua varten pitää lähteä jonnekin sisätiloihin hikoilemaan. Tulos on kaikesta huolimatta sellainen laihaläski ja epäterveellä tavalla laiha.
Olen kokeillut äitini vaatteita. Hän on aina ollut rehevän näköinen muodoiltaan. Olen itse hoikka, mutta en hänen vanhoihin vaatteisiinsa kuitenkaan mahdu. Olemme suunnilleen samanpituisia ja painoisia. Äidilläni on kapea uuma ja isohkot rinnat. - Kamalia kommentteja
Minä olen saanut kuulla tuota ihan samaa, mutta minkäs minä sille voin ettei minulle ole ilmaantunut muhkeaa isoa takamusta ja isoja rintoja!? Ja kyllä se minua välillä häiritseekin ja loukkaa, jos joku kehoittaa syömään lisää, jotta saisin muotoja. Olen aina ollut kovin hoikka ja syön kyllä tarpeeksi ja NORMAALISTI - 2 lämmintä ateriaa päivässä ja aamupalat, iltapalat ja välipalat. Äitini on myös siro ja "muodoton" ja häneltä olen tämän perinyt ja hänkin syö terveellisesti ja normaalisti. Voi kyllä minä haluaisin ne D-kupin tissit ja muhkean takapuolen, mutta ei niitä ainakaan syömällä saa! Ja tiedän, jos rupeaisin ihan hirmusti mättäämään ruokaa kehooni (enemmän siis mitä naisen tulee syödä) niin ei ne ihrat kyllä mene rintoihin ja takapuoleen vaan vyötärölle ja sitä en halua!
- small tits wide hips
Kyllähän niitä muotoja ainakin johonkin tulee syömällä. Olen huomannut, että pikkutissisillä on usein melko leveä perse, ei välttämättä muodokas, mutta leveä ainakin.
- ......
Ne muodot tulee monesti perseeseen tai mahaan. Harvalla on sellainen tiimalasikroppa, että kertyisi tasaisesti rintoihin, takapuoleen ja reisiin.
- rosa-m
Itselläni on kaksi ystävää, jotka ovat pituudeltaan 165-170 cm ja painavat 45-50 eivätkä liho, vaikka syövät aivan hullun paljon. Eräänkin kerran, kun menimme johonkin Raxin tapaiseen paikkaan syömään, toinen heistä sanoi että taitaa syödä vähän vähemän kun ei ole oikein nälkä. Heh, menipä hänellä neljä täyttä lautasellista ruokaa eikä näy missään! Liikkuu kyllä ihan normaalisti, pari kertaa viikossa mutta se ei todellakaan selitä, minne nuo järkyttävät ruokamäärät katoavat.
Toisilla on, toisilla ei :) - hjhhgjygiu
lkmjjgnbgnoumh
- LAELIANE
Anoreksian perushoitoa on se,että kun kriittinen vaihe (vellin-ja puuron-sekä filepihvinsyöntivaihe) on ohitettu pitää oppia tunnistamaan oireiden kulkua.Jos hengität pelkkää ilmaa ulos hiilidioksiidina olet ihan liian tyhjä vatsassasi.
Heti kun alat syödä vaatekankaitasi, mene ulos syömään pikaruokaa.Silloin ei ehdi laittaa ruokaa itse.Ehtii menehtyä nälkään muuten.
Tässä vaiheessa kun huomaa miten näläntunne "on herännyt ja toimii" kannattaa syödä isoja annoksia - niin paljon että lounaskanttiinista oikein rullaa ulos.
Älä missään nimessä täyttele itseäsi makeilla herkuilla.Syö ruoan jälkeen esim. yksi kuppikakku/suklaamousseannos.Pitkin vuorokautta jos haluat napostella, varaa siihen pähkinöitä.Cashewpähkinät sisältävät hyviä rasvoja. Kannattaa pysyä sellaisena kuin on. Kyllä kaikille löytyy ottaja. Se on vaan länsimaissa, että kaikkien pitäisi mahtua yhteen muottiin ja olla samanlaisia. Ei saisi olla laiha tai lihava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862