Melkein 20v jälkeen ei kuulemma ole enää mitään,sano et saat pitää lapset ja tönö jakoon ....
Vaimo haluaa eroa
10
494
Vastaukset
- paskanmäärä on vakio
Itsellä on lyhyempi avioliittotakana kuin sulla ollaan oltu noin 3vuotta yhdessä josta 2naimisissa ja jostain syystä kaikki alkoi mennä jossain välissä vaikeaksi, itse en sitä ilmeisesti ajoissa huomannut kun olen tehnyt ilmeisesti liikaa töitä ja nyt toinen ilmoitti ettei ole varma onko hänellä tunteita minua kohtaan..., kyllä tässä kaikki ratkaisut mietittiin ja päätettiin kokeilla asumuseroa. Ei sekään helppo ratkaisu ollut kun omasta kotoa joutuu lähtemään ja rakkaitten ihmisten luota, ajattelin kuitenkin että katsotaan toimiiko tämä jos ei niin sitten ei, paskalta on jo ehtinyt tuntua moneen kertaan, en mä tiedä itse olen valmis tekemään kaikkeni mutta jos homma ei toimi niin en todellakaan meinaa takertua sillä pallo on nyt naapurilla. Koitahan jaksaa!
- Erotettu kans
Tervetuloa meidän EROTETTUJEN joukkoon! Meillä kumppani oli jo löytänyt uuden, ennenkuin antoi minulle "potkut". Jos tästä jotain yhtää etsii niin, Kun itse joutuu kokemaan eron, sitä oppii paremmin ymmärtämään toisia eronneita.
- kaveri vai rakas?
Kaikkeni ja kaikkeni, joo..
Ette taida ukkopolot edes älytä, mitä se sisältää tuo "kaikkeni".
Miksi ihmeessä pitäisi olla enää kuolleessa suhteessa?
Ei rakkautta, ei kävelyjä käsikädessä, ei yhteisiä nauruhetkiä, lämpöä, suuteluja,
yhteisiä porinahetkiä ennen nukkumaan menoa, kiihkeää seksiä, lämpimiä tunteita toista ajatellessa, että ikävä tulee kesken kaiken töissäkin..
Kaikesta tuostako pitää luopua ja alkaa kävelemään kuin zombie ilman mitään mukavaa toisen kanssa?
Miksi?
On vain yksi elämä, en itse aio ainakaan pilata siitä loppuaikaa vain olemalla yhdessä jonkun kanssa pelkän kaveruuden voimalla, ei kiitos!
Sitä paitsi, on mukavaa taas kuulla uuden rakkaani suusta sanat:rakastan sinua, exältä sitäkään en kuulunut sitten papin aamenen!- vaiennut viulu
Hienoa!!!! Näin on,tunnen samoin,mutta olen vielä tässä tunteettomassa vankilassa,jossa olen vain SE.Voi kun kohtaisin samasieluisen!
- toista kertaa avioss
Oletko tai oletteko koskaan pysähtyneet ja ruvenneet keskustelemaan, mistä tämä kuolleisuus johtuu suhteessa? Ei mikään suhde toimi itsestään, vaan sen eteen on tehtävä jatkuvasti molempien töitä.
Itse olen tosta kertaa naimisissa ja ensinmäinen liitto meni tai annoimme sen mennä omalla painollaan. Niinpä se kuoli ja kuopattiin.
Nyt toista kertaa liitossa olevana olen ymmärtänyt mitä liitto vaatii. Vaikka meillä ollut omat hankaluutemme ja alkanut näyttämään viilentymään päin, on asiaan tartuttu heti ja selvitetty mistä asia johtuu. Omista tunteistaan pitää pystyä puhumaan ja sitä meillä on harjoiteltu kovasti ja opittukin avautumaan. Niinpä meillä menee tosi hyvin, kävelemme esim. käsikädessä vielä 15v.sen jälkeen kun avioiduimme ja rakastamme toisiamme todella paljon.
Ero on aina vaikea asia, vaikka siinä ei paljon rakkauden tunteita olisi mukana. Muistan sen itse. - Näin juuri
SO TRUE!!!
- jyhjr
Surullisia tarinoita eikä ole tarkoitus lyödä lyötyä mutta kyllä näin naisena ihmetyttää miten itsestäänselvyytenä miehet pitävät vaimojaan. Tekevät ympäripyöreitä päiviä töitä, vaimo hoitaa yksin kodin ja lapset ja sitten kun vaimo löytää uuden miehen joka kuuntelee ja antaa huomiota ja vaimo haluaa eron niin ihmetellään että mitäs hittoa...
Kyllä sekä nainen että mies kaipaa huomiota eikä se koti saa olla vaan nukkumapaikka ja pyykinpesupaikka, vaikka työ olisi miten tärkeä niin kyllä sitä suhdetta pitää oikeesti hoitaa, ei siihen riitä vain se että tulee yöksi viereen nukkumaan...- tämä on nähty.
Sanos muuta!
Se on vielä kummallisempaa, että vaimot kyllä oireilevat ja kertovat tunteensakkin ihan suoraan miehelleen, mutta silti tuntuu, että miehellä on vain ne läpät tiukasti korvillaan, eikä haluta kuunnella! Eikä varsinkaan puhua.
Surullista on murheellinen vaimo, joka uurastaa kodin ja lasten parissa ja monesti hoitaa vielä sen työnsäkkin ja saa mieheltä vain pikaista seksiä ja läpäytyksen takalistoon ja taas miestä viedään..
Sitten osat vaihtuvat, nainen muuttuu iloiseksi uuden miehen löydettyä, jolla on sitä aikaa naisellekkin ja surullinen mies jää myymään taloansa. - Näitä riittää
tämä on nähty. kirjoitti:
Sanos muuta!
Se on vielä kummallisempaa, että vaimot kyllä oireilevat ja kertovat tunteensakkin ihan suoraan miehelleen, mutta silti tuntuu, että miehellä on vain ne läpät tiukasti korvillaan, eikä haluta kuunnella! Eikä varsinkaan puhua.
Surullista on murheellinen vaimo, joka uurastaa kodin ja lasten parissa ja monesti hoitaa vielä sen työnsäkkin ja saa mieheltä vain pikaista seksiä ja läpäytyksen takalistoon ja taas miestä viedään..
Sitten osat vaihtuvat, nainen muuttuu iloiseksi uuden miehen löydettyä, jolla on sitä aikaa naisellekkin ja surullinen mies jää myymään taloansa.Se on näköjään sama oletko ollut naimisissa alle vuoden, vuoden tai useamman vuoden. Jos mies on niin tyhmä ettei tajua naistaan pitää hyvänä ja sanoa joskus sitä pientä mutta tärkeää sanaa toiselle (esim. minä rakastan sinua tai kiitos), niin on ihan turha ihmetellä, kun nainen löytää uuden onnen jossa näin tapahtuu.
Jos mies joskus arvoistaisi vaimoaan joka raataa kotona, työssä kuin lasten riennoissa ja monessa muussa paikassa. Olisi varmasti tilanteet toiset. Mutta kun ei.
Kun puhut miehelle on kuin puhuisi tyhjille seinille. Miksi? Koska mies ei kuuntele. Esimerkki: Auton ilmastointi on varmaan rikki, voisitko katsoa mikä siinä on. Mies on kuuntelevinaan mutta ajattelee muuta ja vastaa vaikkapa jaa... no kas kummaa mies joutuu syystä tai toisesta ajamaan kyseisellä autolla töihin kesähelteellä ja kotiin tultua sanoo, että et ole kertonut että on autossa ilmastointi rikki. Johon vastaat olen jo viime kesänä. Johan tapahtuu asioita...
Niin tyypillistä miehiltä.
On varmaan olemassa niitä jotka todellakin kuuntelee jne en sitä sano. Sanon sen, että pitäkää naiset niistä miehistä kiinni ja lujaa.
- huh hellettä.
Miehet kun on vielä niin tyhmiä ja kehittymättömiä etteivät osaa lukea naisten ajatuksia. Naiset tunnetusti osaavat tuonkin homman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626067Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813606Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242731- 212219
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402175Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85128281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281165