Onko teidän mielestä oikeudenmukaista että olette hilluneet pahisten kanssa 13 vuotiaina ja antaneet neitsyytenne niille ja harrastaneet ryhmäseksiä ja nyt kun olette aikuisia niin jonkun kiltin miehen pitäisi ottaa teidät?
Eikö siinä ole mitään väärää mielestänne että teininä harrastitte seksiä pahisten kanssa ja nyt sitten haluatte vakiintumiseen kiltin tavallisen miehen?
Kysymys naisille
42
374
Vastaukset
- Mikä esti miestä
hillumasta teininä? Tuo jotain typerää kateutta, kun itse ei uskaltanut nuorena elää!
- Tämä on niin VÄÄRIN
En olisi halunnutkaan olla mikään huoraava pahis teininä. Olen ylpeä siitä että olen ollut kiltti teini.
Vastaa siihen että missä on oikeudenmukaisuus!
Kerro nyt! Onko mielestäsi oikeudenmukaista että teininä harrastit ryhmäseksiä pahisten kanssa ja nyt oletat saavasi kiltin tavallisen miehen? - vaahterasiirappi.
Tämä on niin VÄÄRIN kirjoitti:
En olisi halunnutkaan olla mikään huoraava pahis teininä. Olen ylpeä siitä että olen ollut kiltti teini.
Vastaa siihen että missä on oikeudenmukaisuus!
Kerro nyt! Onko mielestäsi oikeudenmukaista että teininä harrastit ryhmäseksiä pahisten kanssa ja nyt oletat saavasi kiltin tavallisen miehen?Joo on tässä taas aloitus. Että on epäoikeudenmukaista, siis sua kohtaan ilmeisesti, että joku on menettänyt neitsyytensä tietyn ikäisenä? Mikäs tässä asiassa on niin epäoikeudenmukaista ja väärin? Voitko jotenkin selittää?
Kuule sun ei ole mikään pakko ottaa sellaista naista jota et halua. Sulla on valinnanvapaus samoin kuin kenellä tahansa muullakin. Otat sellaisen naisen joka sua miellyttää. Miten se sun oikeuksia polkee jos jotku menettää neitsyytensä silloin kun menettää?
Munkin mielestä 13v on aika aikaista, ja se keskimääräinen ikä neitsyyden menetämiseen onkin vanhempi, mutta miyä vitun epäoikeudenmukaista siinä on sua kohtaan? Tää maapallo on täynnä ihmisiä jotka elää elämänsä eri tavalla kuin sinä. Mitä sitten? Ei sun tarvitse olla niiden paras kaveri. Sä voit elää omalla tyylilläsi ja hengailla ja seurustella sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa sulla on mukava olla. Mitä sä täällä itket? - Ei ATM voi elää
nuorena kun sitä koulukiusataan!
- tai jos
kerran vahindossa, kännissä.
- sexsyy
Voisi se kiltti poju saada sänkyynsä oikean pedon ja voisi olla tyytyväinenkin, kun ei tarvitse kilttinä ujona opettaa, saa vaan nauttia naisen käsittelystä,...
se minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Harmittaa, kun niin harva mies on todella hyvä sängyssä ja niitä täytyy aina jokaista alkaa ensitöikseen opettaan ;(- Tämä on niin VÄÄRIN
Minä en halua naista joka on nussinut teiniikänsä pahisten kanssa!!! Tuo ei ole normaalia tajuatko!!!
- Moonie20
Kaikki naiset eivät ole antaneet neitsyyttään 13-vuotiaana.
T: 20v neitsyt En ole 13-vuotiaana viettänyt aikaani pahisten kanssa. Ja en todellakaan ole antanut neitsyyttäni miellekkään pahikselle, tai yhtään kenellekään 13-vuotiaana. Enkä kyllä myöhemminkään oo antanut neitsyyttäni pahikselle, sillä sellaiset ei kiinnosta mua.
Mutta siittä huolimatta en meinaa löytää itselleni kilttiä mukavaa miestä, jonka kanssa tulisin hyvin juttuu.- Eewuli.....
No voi yhen kerran! Kuka täälläki on sanonu olleensa 13 vuotiaana pahiksen kanssa ja harrastanu ryhmäseksiä?
Ihme alotus taas..- Tämä on niin VÄÄRIN
Luin toisessa ketjussa annettua linkkiä neitsyyskeskusteluun. Siellä keskustelussa oli kymmeniä ellei satoja nuoria naisia jotka kaikki olivat menettäneet neitsyytensä 12-15 vuotiaina. 13 vuotta oli nopeasti katsoen yleisin ikä. Ryhmäseksistä puhuttiin myös kun selasin lisää. En kestä sitä että kaikki naiset ovat tuollaisia!! En kestä!!
- Eewuli.....
Luin toisessa ketjussa annettua linkkiä neitsyyskeskusteluun. Siellä keskustelussa oli kymmeniä ellei satoja nuoria naisia jotka kaikki olivat menettäneet neitsyytensä 12-15 vuotiaina. 13 vuotta oli nopeasti katsoen yleisin ikä. Ryhmäseksistä puhuttiin myös kun selasin lisää. En kestä sitä että kaikki naiset ovat tuollaisia!! En kestä!!
Mutta kun kaikki naiset ei ole tuollaisia. Ei sitä voi sanoa, että KAIKKI naiset on menettäny neitsyytensä just tuossa iässä jonku keskustelun perusteella. Kun sanot kaikki, niin myös tarkoitat kaikkia naisia Suomessa ja muuallakin.
Ite ainakin leikin vielä 12-15 ikävuosien välissä,olin kiltti tyttö eikä mielestäni seksi kuulunut sen ikäisten puuhiin. Eikä kuulu minusta vieläkään. - Tämä on niin VÄÄRIN
Eewuli..... kirjoitti:
Mutta kun kaikki naiset ei ole tuollaisia. Ei sitä voi sanoa, että KAIKKI naiset on menettäny neitsyytensä just tuossa iässä jonku keskustelun perusteella. Kun sanot kaikki, niin myös tarkoitat kaikkia naisia Suomessa ja muuallakin.
Ite ainakin leikin vielä 12-15 ikävuosien välissä,olin kiltti tyttö eikä mielestäni seksi kuulunut sen ikäisten puuhiin. Eikä kuulu minusta vieläkään.Anteeksi ei sitten kaikki naiset! Olet ihan oikeassa ei kaikki naiset. Kamalan moni kumminkin!
- Eewuli.....
Anteeksi ei sitten kaikki naiset! Olet ihan oikeassa ei kaikki naiset. Kamalan moni kumminkin!
No son niitten monien muitten häpeä. Itte katuisin, jos niin nuorena oisin seksiä harrastanu. Onneksi en kuitenkaan ollu "pahis" niinku moni ikätovereista oli.
- t4556bg
Ehkä se baari-hevijuusereiden palsta ei ole ihan edustavin otos suomalaisista nuorista miehistä tai naisista. Vai montako ATM:ää tai edes A-KTM:ää sieltä osui silmiin?
- Moonie20
Kuten jo tuli sanottua. Vaikka tuollaisiakin naisia on niin eivät kaikki ole menettäneet neitsyyttään 13-vuotiaana.
- Miss Fury
Alku oletuksesi ei päde, joten vähän vaikea vastata.
Neitsyys meni 18-vuotiaana mukavalle vähän vanhemmalle pojalle. Ensimmäiselle poikaystävälleni siis (joka oli se lihaksikas, lyhyt ja ruskettunut :D). Ryhmäseksi ei kiinnosta. Kolmenkimppa on mielestäni maksimi määrä ihmisiä, enemmän jos on niin koko homma menee vähän sekavaksi ja intiimiys katoaa.
Enkä kyllä ole koskaan harrastanut seksiä minkään "pahiksen" kanssa. Tai mistä minä tiedän mikä on sinun mielestäsi pahis.- kilotaat
Kolmen kimppa luokitellaan ryhmäseksiksi.
- Miss Fury
kilotaat kirjoitti:
Kolmen kimppa luokitellaan ryhmäseksiksi.
So?
- kilotaat
Miss Fury kirjoitti:
So?
Voi vittu nyt poistuin tältä palstalta enkä palaa enää koskaa.
- Tupolevin veljes
Olitko kännissä kun kirjoitit tämän kappaleen?
"Ryhmäseksi ei kiinnosta. Kolmenkimppa on mielestäni maksimi määrä ihmisiä, enemmän jos on niin koko homma menee vähän sekavaksi ja intiimiys katoaa."
- Tyttönen_82
"Onko teidän mielestä oikeudenmukaista että olette hilluneet pahisten kanssa 13 vuotiaina ja antaneet neitsyytenne niille ja harrastaneet ryhmäseksiä ja nyt kun olette aikuisia niin jonkun kiltin miehen pitäisi ottaa teidät?"
Ei tarvitse ottaa. Valitkaa parisuhteeseen joku kiltti nainen jolla on ollut yhtä vähän ottajia kuin teillä. Eihän kukaan pakota seurustelemaan nuorena rellestäneen naisen kanssa. Totuus taitaa vaan valitettavasti olla se, että teille ei kelpaa sellainen kiltti ja tavallinen tyttö, pitäisi olla vähän enemmän jännitystä ja glamouria mukana. Sellaista haastetta, jota ei löydy siitä tavis-tytöstä.- Veli Vähämieli
"Valitkaa parisuhteeseen joku kiltti nainen jolla on ollut yhtä vähän ottajia kuin teillä."
Sellaisia naisia ei ole olemassakaan, joilla on yhtä vähän ottajia kuin ATM:llä.
Essi ja Jungfrau -tyyliset eukot taas ei huoli ketään miestä. - ATMstä törähtää
Veli Vähämieli kirjoitti:
"Valitkaa parisuhteeseen joku kiltti nainen jolla on ollut yhtä vähän ottajia kuin teillä."
Sellaisia naisia ei ole olemassakaan, joilla on yhtä vähän ottajia kuin ATM:llä.
Essi ja Jungfrau -tyyliset eukot taas ei huoli ketään miestä.Täällä on monta eukkoa jotka ei oikeasti huoli ketään miestä. Essi, Jungfrau, Shaman Blues, Me ja Milla Magia ainakin.
- -sivustaseuraaja
Veli Vähämieli kirjoitti:
Essi ja Jungfrau -tyyliset eukot taas ei huoli ketään miestä.On olemassa myös todellisia ATN:iä.
Lisäksi sanoisin, että keskiveromiehelle (KTM) moni nainen kelpaa seksisuhteeseen, muttei todellakaan parisuhteeseen asti. Tämä on merkittävä huomio.
- Tyttönen_82
""Valitkaa parisuhteeseen joku kiltti nainen jolla on ollut yhtä vähän ottajia kuin teillä."
Sellaisia naisia ei ole olemassakaan, joilla on yhtä vähän ottajia kuin ATM:llä."
Korjataan sitten näin: Valitkaa parisuhteeseen joku kiltti nainen jolla on ollut vähän vientiä miesrintamalla.- Veli Vähämieli
Ok. Valitsen Essin. Mutta mahtaako hän suostua?
- Tyttönen_82
"Ok. Valitsen Essin. Mutta mahtaako hän suostua?"
Sun pitää kysyä sitä Essiltä. :o)
"On olemassa myös todellisia ATN:iä.
Lisäksi sanoisin, että keskiveromiehelle (KTM) moni nainen kelpaa seksisuhteeseen, muttei todellakaan parisuhteeseen asti. Tämä on merkittävä huomio."
Sanopa muuta, eikä edellytä edes mitenkään rumaa ulkonäköä tämä Alemman Tason Naiseus.- Veli Vähämieli
Essi hei! Alatko parisuhteeseen?
- 7
Ööh, mitäköhän väliä sillä on, mitä joku on tehnyt joskus 13-vuotiaana? Ihmiset muuttuvat koko ajan. Et ole itsekään enää sama ihminen kuin 5 vuotta aiemmin.
- ëthyjukilö
Kuka pakottaa kiltin miehen ottamaan itsensä? Miten pakottaa, aseella uhaten???
- violet.
Ei siinä ole mitään väärää. Kukin ottaa sen kenet haluaa tai saa.
Mulla on paljonkin tuttuja, jotka edustavat tuota kuvaamaasi, eikä heillä koskaan ole ollut vaikeuksia saada haluamaansa miestä itselleen. Eräskin tätä nykyä avioliitossa oleva perheenäiti on käynyt läpi n. 150 miestä ja harrastanut alaikäisenä ryhmäseksiä 5:n miehen kanssa. Aviomiehensä on kiltti ja hyvätuloinen. Ovat onnellisia yhdessä.- violet.
Miksi?
- violet.
Taidan elää kuplassa. Tai sitten se olet sinä, joka vertaat seksielämää rikollisuuteen.
Parisuhde on kahden sopimus, ja kukin itse päättää millaisen menneisyyden kumppaniltaan hyväksyy...tai hänelle kertoo. Vitut siitä mitä "normaalit ihmiset" tekevät tai ajattelevat. - violet.
En tiedä.
- Ktb
En yhtään tiä, mistä puhut?
Mutta elämä on paljon kivempaa sillai, ku pipo ei o niin kireellä, et näkö sumenee. - ei liian nuorena
Miksi kiltin miehen PITÄISI ottaa heidät? Mitä toi oikein tarkottaa..? Saahan ihminen valita kenet tahtoo.
Ja siks toisekseen, miten ihmeessä tässä taas vain naisia moititaan. Entäs ne MIEHET jotka on vienyt neitsyyden noilta 13-vuotiailta. Missä heidän moraalinsa ja vastuunsa? - FF
En ole hillunut pahisten kanssa minkään ikäisenä, en ole menettänyt neitsyyttäni 13-vuotiaana, en ole koskaan harrastanut ryhmäseksiä enkä todellakaan halua, että "joku kiltti mies ottaisi minut".
Minulle kelpaa ihan normaali mies, joka _tahtoo_ minut Sellaisiakin nimittäin on. - 40 pillun mies
Kyllä suomessa ilmaista huoranvittua riittää.
- neiti ruiskukka
Voihan huoh. En ole hillunut pahisten kanssa 13 vuotiaina. Tämän palstan perusteella ei ehkä kannata tehdä kovin pitkälle ulottuvia johtopäätöksiä.
- Yhden-miehen-nainen
Olet kateellinen naisille koska he päättävät elämästään ihan itse eivätkä kysy sinun lupaasi kuten toivoisit?
Itse harjoittelin seksiä ensikerran 16-vuotiaana 20-vuotiaan pojan kanssa joka oli kiltti ja hellä. Ei todellakaan pahis. En kadu lainkaan. Olemme yhä läheisiä ja hän on elämäni mies vaikka myöhemmin hän tajusi olevansa homo ja on pitkässä parisuhteessa miehen kanssa. Rakastan häntä jotenkin yhä. Onko se mielestäsi väärin? - Meitäkin on
Olin neitsyt kun vakiinnuin kiltin tavallisen mieheni kanssa 19v.
Rehellisyyden nimissä en itsekään huolisi jotain ex-Don Juania, joka on maannut kaikkien naisten kanssa. Eläkööt muut elämänsä miten tahtovat, mutten halua parisuhteeseen ihmistä, jolla näyttää olevan täysin erilaiset arvot!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756