Onko naisilla jotain sanottavaa puolustuksekseen siihen että menettävät neitsyytensä 13 vuotiaina ja harrastavat teineinä ryhmäseksiä?
Onko se normaalin ihmisen toimintaa?
Miten teistä on tullut tuollaisia?
Miten naisista on tullut tällaisia??
25
527
Vastaukset
- Jaa, no
mä en ole menettänyt vieläkään vaikka olen yli kolmenkymmenen. Ehkä mun pitäis tosissaan huolestua, ettei se kasva umpeen käytön puutten vuoksi.
- Miksi pitäisi
puolustaa toisten tekemisiä. Itse menetin neitsyyden 17-vuotiaana silloiselle poikaystävälle ja ryhmäseksiä en ikinä ole harrastunut, enkä yhden yön juttuja
- Yks ATM
Mitäs vikaa siinä on? Kyllä mäkin oisin halunnut menettää neitsyyden 13 vuotiaana.
- heissuliveih
Ja mä olen yhden miehen puumaneitsyt, joka sai viime vuonna kaksi kertaa ja tänä vuonna kerran.
- Eihän tuo
käsityksesi teinitytöistä pidä ollenkaan paikkaansa
- HöpöHöpöööööööö
Antakaapa ku minä kerron miten asian laita on, tämä ei sitten millään tavalla liity 13- vuotiaisiin tyttöihin vaan naisiin... Naisella on siis logiikkaa käytössään, mutta tuntuu nykyään ainakin itsestäni että teitä MIEHIÄ EI TAIDA KIINNOSTAA MINKÄÄNLAINEN YHDESSÄOLO NAISEN KANSSA JA VOIDAANKO SIITÄ MEITÄ SYYTTÄÄ?? Teitä ei kiinnosta mikään vakava Ai nii muuten, jos te ootte meistä naisista tätä mieltä nii miettikää tätä... Mitä jos meitä naisia ei oliskaan kohta olemassa?... Sori mut oli pakko sanoo asiat niinku ne oikeesti on. Ite kyllä liikun sellasella mielellä että vois mennä kahville vaikka jonkun kivan miehen kanssa mutta se ei tarkota sitä että pomppaisin heti tämän miehen kanssa sänkyyn tai olisin menossa naimisiin hänen kanssaan. ottakaa vaa nyt ihan rennosti!:)
- Yöäk !
13-vuotias ei ole nainen, vaan puberteetti-iässä oleva lapsi, ei vielä ihan teinikään. Vaikka fyysinen olemus olisi jo kehittynyt, henkinen elämä on lapsen kengissä. Jos 13-v. harrastaa seksiasioita, vika on vanhemmissa, kavereissa, mediassa, mainonnassa ... ja kaikenkarvaisissa mieäsotuksissa, jotka luulevat ja kuvittelevat lapsen haluavan ja tahtovan, kun pitävät itseään maailman parhaina erinomaisuuksina, joita joka nainen tahtoo 0 - 100 -vuoteen.
- Vanhemmat eivät
pidä lapsistaan riittävästi huolta. Liikaa vapauksia sallistaan. On ihan väärin että 13 v. lapsi saa olla ulko yli klo 22 puhumattakaan että saisi olla yötä poissa kotoa.
- Katovat liikaa
pienestä pitäen "Sinkkuelämää" ja lukevat Cosmon-kaltaisia saastaisia roskalehtiä
- järki käteen...
"Onko naisilla jotain sanottavaa puolustuksekseen siihen että menettävät neitsyytensä 13 vuotiaina ja harrastavat teineinä ryhmäseksiä?
Onko se normaalin ihmisen toimintaa?
Miten teistä on tullut tuollaisia? "
No tuota, eihän ne naiset keskenänsä sekstaile.. Vaan miesten kanssa!
Joten aivan yhtä suuri vastuu tosta asiasta on pojilla ja miehillä. Miksi he sitten harrastavat seksiä 13-vuotiaan kanssa? Voisi kai sitä kieltäytyäkin.
Ja sitten sellanen huomio, että kaikki tytöt/naiset EIVÄT harrastele ryhmäseksiä tai menetä neitsyyttä 13-vuotiaina. On paljon heitäkin jotka eivät noin tee, sekä miehissä että naisissa. - FF
Kenen pitäisi puolustautua, keneltä ja miksi? 13-vuotias on liian nuori, ilman muuta, mutta miten ja miksi aikuisten kirjoittajien pitäisi puolustautua?
Kenen kanssa ne 13-vuotiaat ovat seksiä harrastaneet? Ehkä sieltä löytyy taho, jonka olisi syytä katsoa peiliin.- ne korkkailijat
YT-miesten?
- Se on varmaan
miesten syy sekin!
- ei voisi enempää inh
Totta helvetissä on. Ei ne teinitytöt keskenään sitä seksiä harrasta. Nämä pedofiili sedät pitäisi kuohita ja työntää litran lasipullo perseeseen.
- teen-lover-MAN
ei voisi enempää inh kirjoitti:
Totta helvetissä on. Ei ne teinitytöt keskenään sitä seksiä harrasta. Nämä pedofiili sedät pitäisi kuohita ja työntää litran lasipullo perseeseen.
Suomessa naiset saa itse päättää kenen kanssa sekstailevat siihen on turha tulla kenenkään mussuttamaan. Ei se järvi soutamalla kulu!
- kerro meille
teen-lover-MAN kirjoitti:
Suomessa naiset saa itse päättää kenen kanssa sekstailevat siihen on turha tulla kenenkään mussuttamaan. Ei se järvi soutamalla kulu!
Eikö? Miksi sitten sinäkin aina veisaat samaa virttä mahdollisen vaimon seksikokeneisuudesta? Koska se järvi ei tosiaankaan kulu soutamalla.
Niinno, tätä kysymystä voi tietysti tiedustella vanhemmilta ja noilta lapsilta, jotka tota sekoilua harrastaa. En kuulu kohderyhmääsi, joten en voi vastata omasta puolestani.
Toivon vaan et vanhemmat alkais hiukan kattelee pentujensa perään. :-)
Ei pysty ei pysty, on aina selitys. Parempi olis koittaa pystymään, aika moni ei ees yritä pystyä.- if perhaps if
Naiset menettävät neitsyytensä Suomessa keskimäärin 16-v iässä. Kolmetoistavuotias on siis kaukana keskiarvosta.
13-v ikäinen on kuitenkin vasta peruskoulun 7. luokalla. Jokainen voi itse miettiä, että millainen on itse ollut yläasteelle siirtyessä. Veikkaanpa, että aika moni on silloin vielä täysi lapsi ja varsinkin se henkinen kehitys vielä ihan alkutekijöissään.
Tytöillä monilla vasta kuukautisetkin alkavat noilla tienoilla, joten olisihan se ihan älytöntä ajatella, että seksiä aletaan harrastaa ennen kuin edes menkat alkaa.- käytetty on käytetty
Kyllä suomessa varsin nuorena naiset nussitaan käytetyiksi. Eikä siinä mitään pahaa ole kunhan ei aleta tuolla lailla kaksoismoralisoimaan.
http://kuvake.net/clubs/thread.php?topic_id=1581&hash=a4e71a50edb15363fd7f1d2ef64e880b
- White wolf
On muuten aika hassua, että naisia nyt tälläisestä asiasta vaahdotaan mutta ei motkoteta niille aikuisille miehille, jotka himoittee näitä lapsia ja kehuskelee panneensa sen ikäisiä.
Oletteko ajatelleet, että moni tyttö on ehkä juotettu humalaan ja johdatettu noihin toimiin?- nuoressa vara paremp
Ei siinä ole mitään oksettavaa. Mikä sen mukavempaa kuin pitää lystiä nuoren vetreän pojan kanssa joka ei ole vielä kaavoihin kangistunut ja jolle voi näyttää kaikkia juttuja. Nuoret pojat tai miehen alut ovat innokkaita tyydyttämään naisen mutta eivät jää nurkkiin haaveilemaan sen enemmästä.
- 40ÄÖ.n mieskö?
Kuten tästä huomaamme tuo älyllinen kehitys ei kulje aina käsi kädessä ikääntymisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708