Koska tulee se hetki että pystyn

suru...llinen

unohtamaan tämän kaiken mitä olen joutunut kanssasi kokemaan. Sinä vain kiusaat koko ajan tehden oloni aina vain tuskaisemmaksi. Kun joku tietäisikin mitenkä paha olo onkaan sinä et siitä välitä. Tiedän millainen olet luonteeltasi eli et osaa tuntea toista kohtaa mitään muutenkuin että saat siitä itsellesi hyötyä silloin väität rakastavasi ja hetken päästä olet aivan kuin minua ei olisikaan olemassa. Itse sanot että haluat eron ja saman tien kuitenkin soitat ettet tarkoittanutkaan sitä niin. Sellaista tunteilla leikkimistä tämä on ollut koko ajan. Tunnen itseni niin huonoksi että kaikki vika on minussa. Tietäisinpä mitä tehdä mistä saada voimaa oikeaan päätökseen. Rakkaus sinuun tuntuu niin vaikealta ja se satuttaa todella paljon.

5

420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi elämä

Jos teillä ei ole yhteisiä lapsia,älä jää tuleen makaamaan.Kuulostat niin minulta. Itselläni on mises joka halveksii, vähättelee ja haistattelee minua varsinkin kun olemme kahden. Voi häipyä viikoiksi , lähettelee vain solvaus viestejä tai sitten valittaa omaa surkeuttaan.
      Kun on aikansa ollut poissa lupaa kaikkea ja kääntää pääni, hyvyyttä ei ylensä viikkoa enempää kestä, kun alkaa sama kierre. Muutenkin olen vuosia ollut pelkkä taloudenhoitaja.
      Meillä on kaksi murrosikäistä lasta ja olen henkisesti ja fyysisesti niin rikki että en saa aikaiseksi mitään ratkaisevaa.

• arttuvaa

voiku miekii tajuisin luovuttaa..... mut se ei vaa oikee oo helppoo, tunteet vetää puoleesa,,, mul on aikalail samnlain homma.....

• suru...llinen

tunteet ne myöskin vetää puoleensa ja siksi vaikea luovuttaa. Mitenkä ihmeessä pystyy luovuttamaan kun vain hän on se jota ajattelen. Yksipuolinen rakkaus on vaikeinta mitä vain voi olla :(

• arttuvaa

puhut vähän mut PALJON asiaakii !!!!

• Yksinmuttaeiyksinään

Tuollainen on rassaavaa ja ennenkaikkea se syö itsetuntoa. Tiedän kokemuksesta, koska olen elänyt on-off -suhteessa kolmen vuoden ajan. Mies ei yksinkertaisesti kykene sitoutumaan eikä omien sanojensa mukaan itsekkään tiedä mitä haluaa. Eroa tehtiin taas tänä aamuna ja toivottavasti pysymme nyt lujina emmekä enää ota yhteyttä puolin tai toisin. Oma olo on tällä hetkellä ahdistunut vaikka sisimmässäni tiedän, että kun aikaa kuluu näen asiat aivan toisessa valossa. En todellakaan halua olla kenenkään "hätävara" jonka kanssa paremman puutteessa ollaan tai kun siltä tuntuu, että seuraa haluataan. Harmittaa vain se, että luottamus kestävään parisuhteeseen on itseltäni mennyt. Näihin sitoutumiskammoisiin olen törmännyt turhankin useasti eroni (2005) jälkeen. Ilmeisesti miehet eivät käsittele omia erokokemuksiaan vaan antavat omien pelkojensa aikaisemmista kokemuksista vaikuttaa aina vain uudelleen. Mutta elämä jatkuu kaikesta huolimatta ja ehkä jaksan taas uskoa tulevaisuuteen, kun aikaa on kulunut eteenpäin. Jaksamista sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5405
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2176
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1790
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      142
      1742
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1525
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1328
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      210
      926
    Aihe