ML-palstan hallitusta muodostettaessa, kenestä rekatusta olisi ministeriksi?
http://kuvat.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/artikkeli/kuvat/kiviniemihall100012.jpg
ML-palstan hallitus, ministerit?
45
130
Vastaukset
- kundi.kundine
tää vois alkaa kundikundis- ministeriks.
ei vaa siis no papust tulis varmaa jotai siinon sellast potentiaalist.- just ice
Oikeusministeri papu nakkelisi elinkautisvankien sellinavaimet mereen.
- kundi.kundine
just ice kirjoitti:
ja hierontaöljyministeri kävis hlökoht poraamas ne paskaks. ei auttais vaiks kundikundis- ministeri jakelis avokätisesti armahduksii.
- 175 vuoden tuomioita
just ice kirjoitti:
.
kolmoismurhista vois olla ihan kohtuullista
Eikä mitään pään silittelyä eikä lomailua
.
Mä voisin ottaa ton öljyministerin pestin - kukaan ei voi sanoa (jos Soinia ei lasketa) et Suomen öljynporauslautat menis huonompaan jamaan mun ministerikauden aikana.
- Ahti, Norge
Öljynporaus merellä on syntiä. Siitä kertovat Norjan tulvatkin. Ahti ei jätä rankaisematta.
Ahti, Norge kirjoitti:
Öljynporaus merellä on syntiä. Siitä kertovat Norjan tulvatkin. Ahti ei jätä rankaisematta.
Nääh - siis alaikäisen tai naapurin vaimon poraaminen on syntiä. Öljystä Jumala ei sanonu yhtikäs mitään.
- kundi.kundine
porausöljyministeri vähänkö siistii.
hinnat pilviin niin maailma pelastuu - //Mies//
Pääministeri: MarttyyriMallariTTt
Valtiovarainministeri: yksinkertainen.blondi
Maahanmuuttoministeri: Papu Sparrow
Työministeri: Ratikkakuski
Kehitysyhteistyöministeri: Monte24
Oikeusministeri: Timanttia
Ympäristöministeri: Koppava Horo
Kulttuuriministeri: Runontaja
Maa- ja metsätalousministeri: Relaxed eyes
Sisäministeri: Richartti
Peruspalveluministeri: xena-183
Asuntoministeri: Genio.Mente
eduskunnan puhemies: Kukkomies
http://1.bp.blogspot.com/_jREc_I5PM0g/TQU8wpBf6uI/AAAAAAAAADA/B66oNcdk2NA/s1600/rainbow.jpg- :D
:D
Maahan ei pääsis enää sisään ilman Suomen passia tuon jälkeen. Jaa että työministeriksi. Minä luulen, ettei yksikään palstalainen toipuisi siitä ikinä. Ties vaikka työllistäisin kaikki makoilevat stallarit tukien menetyksen uhalla.
- :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Jaa että työministeriksi. Minä luulen, ettei yksikään palstalainen toipuisi siitä ikinä. Ties vaikka työllistäisin kaikki makoilevat stallarit tukien menetyksen uhalla.
Tuet saisi pitää, kun on töissä?
:D kirjoitti:
:D
Maahan ei pääsis enää sisään ilman Suomen passia tuon jälkeen.Ei tietenkään ja kaikenmaailman turvapaikkashoppailijat sun muut romanian romanit lähtis kuin kuppa töölöstä :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Jaa että työministeriksi. Minä luulen, ettei yksikään palstalainen toipuisi siitä ikinä. Ties vaikka työllistäisin kaikki makoilevat stallarit tukien menetyksen uhalla.
Mä kanssa heti katsoin ettei sitä yhtään huonompaa työministeriä keksitty. kokoomuslainen tuossa puuhassa tarkoittaa valtavaa kurjuutta kansalaisille ja palkkatöitten vaihtumisen orjatöihin ja sen johdosta sitten sisällissotaa.
Ai ai.. ei yhtään hyvä skenaario.- :D
Papu.Sparrow kirjoitti:
Ei tietenkään ja kaikenmaailman turvapaikkashoppailijat sun muut romanian romanit lähtis kuin kuppa töölöstä :D
Onhan meillä tosiaan näitä elämäntapa tuilla eläjiä omasta takaa.
Onhan meillä tosiaan näitä elämäntapa tuilla eläjiä omasta takaa.
Aivan, ja lisää ei tarvita. Ulkkikset voi makoilla sitten omien valtioitten tuilla ihan rauhassa siellä kotikonnuillaan.
Katsos kun Suomi ei ole rikas valtio, ja jokainen euro mikä annetaan muille on pois omalta porukalta ja pitää esim. verot korkeana yms.
Omat ensin, ja jos jotain jää, niin niillä sitten voidaan parantaa köyhien ihmisten asemaa kohdemaissa. Tänne niitä ei tarvitse raahata, koska se ei autä eikä hyödytä ketään. Tuhoaa vain tämänkin maan ja meidän elinolosuhteet ja mahdollisuudet.Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä kanssa heti katsoin ettei sitä yhtään huonompaa työministeriä keksitty. kokoomuslainen tuossa puuhassa tarkoittaa valtavaa kurjuutta kansalaisille ja palkkatöitten vaihtumisen orjatöihin ja sen johdosta sitten sisällissotaa.
Ai ai.. ei yhtään hyvä skenaario.No siis palstan vastustuksesta huolimatta se olisi aivan helvetin hyvä skenaario. Jokainen saisi tehdä vallankumousta ja unelmoida omaan ja läheistensä piikkiin.
Tosin täytyy sanoa, että Lauri Ihalainen siihen hommaan oli aivan helvetin hieno veto. Odotan innolla, mitä tuleman pitää.Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä olisin kyllä ihan paras maahanmuuttoministeri :D
Nimike täytyisi vissiin sitten muuttaa maastakarkoitusministeriksi.
Ratikkakuski kirjoitti:
Nimike täytyisi vissiin sitten muuttaa maastakarkoitusministeriksi.
Etkö muuten voisi samaan syssyyn muiluttaa suomalaisiakin sosiaalitukien väärinkäyttäjiä rajan taa?
- :D
Papu.Sparrow kirjoitti:
Aivan, ja lisää ei tarvita. Ulkkikset voi makoilla sitten omien valtioitten tuilla ihan rauhassa siellä kotikonnuillaan.
Katsos kun Suomi ei ole rikas valtio, ja jokainen euro mikä annetaan muille on pois omalta porukalta ja pitää esim. verot korkeana yms.
Omat ensin, ja jos jotain jää, niin niillä sitten voidaan parantaa köyhien ihmisten asemaa kohdemaissa. Tänne niitä ei tarvitse raahata, koska se ei autä eikä hyödytä ketään. Tuhoaa vain tämänkin maan ja meidän elinolosuhteet ja mahdollisuudet.Sinusta ja Rikusta tulisi kyllä taloudellinen yhdistelmä. Tosin, jos olisit ministeri, et enää olisi tuilla eläjä, jota Riku potkisi perseelle. No mutta saisipahan sinutkin pois loisimasta.
- //Mies//
Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä olisin kyllä ihan paras maahanmuuttoministeri :D
Papulle vähän luettavaa, tällä Persulla on tunnetusti mielipide jokaiseen asiaan:
Pauli Vahtera;
"Valtio käyttää satoja miljoonia euroja, jotta kaikki työ saadaan automatisoitua. Sen jälkeen käytetään miljardeja euroja, jotta työttömille kehitellään edes jotain tempputyöllisyyttä ja aikuiskoulutusta. Vasen käsi ei tiedä, mitä oikea tekee"
"Maapallolla on pian 7 miljardia ihmistä, joista 5 miljardilla ei ole mitään järkevää tekemistä.."
"Suomessa oli 60-luvulla 4000 lääkäriä, eikä jonoja ollut. Nyt meillä on 24.000 lääkäriä ja kuukausien jonot"
"Kun töissä on tylsää, pitää vapaa-ajan olla täynnä rientoja. Aerobiccia, kuntosalia, kirjapiiriä, rockkonserttia, oopperaa, mantan lakitusta, särkänniemeen, Viron kylpylää, risteilyä, kaupunkilomia, kauniita ja rohkeita, ruoanlaittokursseja, zumbaa .. ja tietenkin Facebookia"
http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/ Ratikkakuski kirjoitti:
No siis palstan vastustuksesta huolimatta se olisi aivan helvetin hyvä skenaario. Jokainen saisi tehdä vallankumousta ja unelmoida omaan ja läheistensä piikkiin.
Tosin täytyy sanoa, että Lauri Ihalainen siihen hommaan oli aivan helvetin hieno veto. Odotan innolla, mitä tuleman pitää.Vallankumousta mä kyllä kannatan.! Kautta historian on aina kaava mennyt sillain että osa porukasta alkaa varastaan yhteisiä rahoja jne. ja sitten lopulta ne listitään ja kierre alkaa alusta.
Semmoinen puhdistava vallankumous tekisi tännekkin terää, ja palauttaisi kapitalisteille ja wannabekapitalisteille hieman järkeä päähän.
Mjuu.. Ihalaisen puuhia voikin olla mielenkiintoista seurata. Luulis että siellä nyt olisi jonkinlaista tietotaitoa kuin myös ymmärrystä olla lähtemättä kapitalistien kelkkaan tuhoamaan yhteiskunnan elinmahdollisuuksia.Ratikkakuski kirjoitti:
Etkö muuten voisi samaan syssyyn muiluttaa suomalaisiakin sosiaalitukien väärinkäyttäjiä rajan taa?
kiva lukea normaalia keskustelua välillä, aaaah
//Mies// kirjoitti:
Papulle vähän luettavaa, tällä Persulla on tunnetusti mielipide jokaiseen asiaan:
Pauli Vahtera;
"Valtio käyttää satoja miljoonia euroja, jotta kaikki työ saadaan automatisoitua. Sen jälkeen käytetään miljardeja euroja, jotta työttömille kehitellään edes jotain tempputyöllisyyttä ja aikuiskoulutusta. Vasen käsi ei tiedä, mitä oikea tekee"
"Maapallolla on pian 7 miljardia ihmistä, joista 5 miljardilla ei ole mitään järkevää tekemistä.."
"Suomessa oli 60-luvulla 4000 lääkäriä, eikä jonoja ollut. Nyt meillä on 24.000 lääkäriä ja kuukausien jonot"
"Kun töissä on tylsää, pitää vapaa-ajan olla täynnä rientoja. Aerobiccia, kuntosalia, kirjapiiriä, rockkonserttia, oopperaa, mantan lakitusta, särkänniemeen, Viron kylpylää, risteilyä, kaupunkilomia, kauniita ja rohkeita, ruoanlaittokursseja, zumbaa .. ja tietenkin Facebookia"
http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/Niinpä, hyvältä kuulostaa.
Itsekkin olen yrittänyt jo muualla hieman takoa typerimpien päähän järkeä ettei tosiaan aleta yksityistään valtion yhtään mitään jne. Se on ihan järjen köyhää touhua. Vähennetään työpaikkoja ja tehostetaan kaikki kortistoon. Sitten porataan kun kaikki vaan makaa työhaluttomina kotona ja yritetään pakottaa ne 9e/pv orjatöihin ja taas yrittäjä kiittää. Valtio maksaa palkan ja voi vaihtaa vaikka kaikki työntekijät orjatyöläisiksi ja siten taas palkkatyöt vähenee.. kierre on valmis.
Aaargh.. mitä idiootteja.- y.b ei kirj.
Haaha, mistäköhän tää tuli? Onko mun säästäväisyys tullut jotenkin esiin täällä? :)
Mä ajattelin, että mä voisin olla hyvä kulttuuriministeri, vaikka Hunaja71 kyl olis vielä parempi. Ratikkakuski kirjoitti:
Tietenkään ei suomalaisia heitetä mihinkään. Se menee katsos sen mukaan mihin maahan syntyy niin se valtio on sitten vastuussa ko. henkilöstä (tämä pätee suomalaisten vnhempien suomalaisin lapsiin)
Joo, kyllä luuta lakaisisi. Pistäisin välittömään karkoitukseen maasta kaikenkarvaiset turvapaikkaturistit ja romanian romanit. Sen jälkeen näytettäisiin ovea kaikki ulkkisperäisislle jotka pvat syyllistyneet tukien väärinkäyttöön ja/tai rikoksiin. Sen lisäksi puskisin läpi burgha- ja nigabi kiellot ja niiden rikkojat (tai henkilöt jotka ovat pakottaneet käyttämään noita) karkoitetaan maasta. Lisäksi on paljon muitakin juttuja joita kerron sitten kun pääsen diktaattoriksi.
jne. jne. Kohta täällä ei olisi muita ulkkiksia kuin asiallisia ja se vähentää esim. kansalaisten tuntemaa avutonta suuttumusta ulkkiksia kohtaan kun ne tietää että nyt on ongelmat korjattu ja kaikki näkyvät ulkkikset on tosiaan ihan kunnollisia ja hoitavat omat hommansa niin ei ole mitään syytä olla vihaisia. Nythän suurin osa suuttumuksesta tulee siitä kunkaikki tietää että Suomen järjestelmää käytetään surutta hyväkseen ja väärin. Rahaa palaa satoja miljoonia ihan turhaan yms. ja jne.monte24 kirjoitti:
Joo, niin on. Harvinaista herkkua mutta eiköhän Ratikka kohta pilaa tätäkin alkamalla taas solvaan mua henkilökohtaisella tasolla niin loppuu lyhyeen auvoisia yritys :D
Toivotaan että se nyt pysyy asiallisena ja keskustelee itse asiasta.:D kirjoitti:
Sinusta ja Rikusta tulisi kyllä taloudellinen yhdistelmä. Tosin, jos olisit ministeri, et enää olisi tuilla eläjä, jota Riku potkisi perseelle. No mutta saisipahan sinutkin pois loisimasta.
Sori, mä opiskelen nyt opiskelut eka loppuun ja sitten vasta töihin. Haittaa se ketä hyvänsä kuinka paljon hyvänsä.
Ai niin, kyllähän mä nytkin välillä töissä käyn mutta älä kerro kenellekkään ettei mene ilo noilta :DKiitos, mielelläni pitäisin huolta myös työssäkävistä lapsiperheistä, jotka Kataisen vasemmistohallitus unohti
Papu.Sparrow kirjoitti:
Tietenkään ei suomalaisia heitetä mihinkään. Se menee katsos sen mukaan mihin maahan syntyy niin se valtio on sitten vastuussa ko. henkilöstä (tämä pätee suomalaisten vnhempien suomalaisin lapsiin)
Joo, kyllä luuta lakaisisi. Pistäisin välittömään karkoitukseen maasta kaikenkarvaiset turvapaikkaturistit ja romanian romanit. Sen jälkeen näytettäisiin ovea kaikki ulkkisperäisislle jotka pvat syyllistyneet tukien väärinkäyttöön ja/tai rikoksiin. Sen lisäksi puskisin läpi burgha- ja nigabi kiellot ja niiden rikkojat (tai henkilöt jotka ovat pakottaneet käyttämään noita) karkoitetaan maasta. Lisäksi on paljon muitakin juttuja joita kerron sitten kun pääsen diktaattoriksi.
jne. jne. Kohta täällä ei olisi muita ulkkiksia kuin asiallisia ja se vähentää esim. kansalaisten tuntemaa avutonta suuttumusta ulkkiksia kohtaan kun ne tietää että nyt on ongelmat korjattu ja kaikki näkyvät ulkkikset on tosiaan ihan kunnollisia ja hoitavat omat hommansa niin ei ole mitään syytä olla vihaisia. Nythän suurin osa suuttumuksesta tulee siitä kunkaikki tietää että Suomen järjestelmää käytetään surutta hyväkseen ja väärin. Rahaa palaa satoja miljoonia ihan turhaan yms. ja jne.Entäs jos on syntynyt Neuvostoliitossa?
Saisko sun ohjelmaan myös lippiskiellon, kun musta ne on tyhmän näköisiä.- CARAMBA:.!1%#+?!!
ttuplai kirjoitti:
Entäs jos on syntynyt Neuvostoliitossa?
Saisko sun ohjelmaan myös lippiskiellon, kun musta ne on tyhmän näköisiä..
menkääs kaikki ulkomaalaiset omiin Neuvostoliittoihinne siitä :)
. CARAMBA:.!1%#+?!! kirjoitti:
.
menkääs kaikki ulkomaalaiset omiin Neuvostoliittoihinne siitä :)
.Mä olen saamelainen ja toivoisin et finskit häipyis mun maasta.
- yh-akka
Papu.Sparrow kirjoitti:
Niinpä, hyvältä kuulostaa.
Itsekkin olen yrittänyt jo muualla hieman takoa typerimpien päähän järkeä ettei tosiaan aleta yksityistään valtion yhtään mitään jne. Se on ihan järjen köyhää touhua. Vähennetään työpaikkoja ja tehostetaan kaikki kortistoon. Sitten porataan kun kaikki vaan makaa työhaluttomina kotona ja yritetään pakottaa ne 9e/pv orjatöihin ja taas yrittäjä kiittää. Valtio maksaa palkan ja voi vaihtaa vaikka kaikki työntekijät orjatyöläisiksi ja siten taas palkkatyöt vähenee.. kierre on valmis.
Aaargh.. mitä idiootteja.Kauppojen ovella kerjäävät huostaanotetut suomalaisäpärät voisi lahettää Romaniaan
- Soinin Timppa
Ratikkakuski kirjoitti:
Palstalla asumaan ehtivä pohatta Ratikkakuski sopisi oppositioon esittämään välikysymymkset huuhaapalstalla
ttuplai kirjoitti:
Mä olen saamelainen ja toivoisin et finskit häipyis mun maasta.
mie oon homeopaatti
- Ratikkakuski ´
Tuet saisi pitää, kun on töissä?
Saa tietenkin mitä vaan, kun on työajat palstalla kokoomksesne Göbbelsinä
Ei tarvitse enää kadehtia, muita, kuin älykkäämpää lapsuustoveriani
nyyyh nyyh
http://www.youtube.com/watch?v=fVKVwqxYZjA - Ja paaskat:.11%#?+
ttuplai kirjoitti:
Mä olen saamelainen ja toivoisin et finskit häipyis mun maasta.
.
Olet joku kielenvaihtajahurrin jälkeläinen :)
. - urea gay
monte24 kirjoitti:
Nokian Elop on mamu ja 6000 virolaista rakennussniestä vievät Suomen kansalaisen duunit betonimyllärinä.
Ja paperityöläisenä montella olisi hommia Urugayssa, kun EU ei anna Suomalaisten myydä puutavaraa halvemmalla, kuin Etelä-Amerikan sademetsät
Sossun hylkypäätöksien paperi tuoksuu Eycalyptuspuulta
- rose18
ML-palstan, Sosiaali- ja terveysministeri : Minä 8D
- Kaikille synnyttänei
.
äideille oma mopo
Vroooommmmm
. - Mr Cardone
Kaikille synnyttänei kirjoitti:
.
äideille oma mopo
Vroooommmmm
.Kapitalistisen imperailismin imperialismin vastustajajan murhasi
CIA agentti Felix Rodrigeuz yhdellä laukaukauksella Bolivivialaiseksi sotilaaksi naamoituneena..........ei vaan AK-47 rynnäkkökiväärit loppuneet
Hölmä puolustusministeri Rehn L Poro-Lissu osti 200 000 kpl lisää Kiinasta ja tearpeettoana omuna myytiiin Afganistaniiin ampumaan suomalaisia rauhanturavaajia.
ÄMMILLÄ EI JÄRKEÄ OLE
http://www.youtube.com/watch?v=PEj7jnR--Dg - Pepsodent Stumppi
Mr Cardone kirjoitti:
Kapitalistisen imperailismin imperialismin vastustajajan murhasi
CIA agentti Felix Rodrigeuz yhdellä laukaukauksella Bolivivialaiseksi sotilaaksi naamoituneena..........ei vaan AK-47 rynnäkkökiväärit loppuneet
Hölmä puolustusministeri Rehn L Poro-Lissu osti 200 000 kpl lisää Kiinasta ja tearpeettoana omuna myytiiin Afganistaniiin ampumaan suomalaisia rauhanturavaajia.
ÄMMILLÄ EI JÄRKEÄ OLE
http://www.youtube.com/watch?v=PEj7jnR--DgSuomen diktaattoriksi.
Tumppihan voittaa thrialtonit joka maassa ja tietää, että kalashnikovAK-47 tehokkaampia pyssyjä saa kuningashuoneelta, joka enitene EU:tukiaisiakin saa
Stumbbi saa kannatusta heiltä ja Kuninkaalliselta laivastolta
Royal Navy
http://www.youtube.com/watch?v=PEj7jnR--Dg
- Royal Navy
- Puumalan rotuhygieni
Puumalan Papu heittää USA:n pääkaupungin tummaihoisset Siperiaan
Niitähän on vain80% asukkaista
http://en.wikipedia.org/wiki/Washington_(state)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1177010Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1084767L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa594036TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133374Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7042117Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2401479- 661368
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581348Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531306Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12982