Naisen ravaprosentti on luonnostaan korkeampi kuin miehen. Kovalla työlläkään nainen ei niin helposti saa itseään niin timmiin kuntoon kuin mies.
Väite että tavalliselle hoikalle miehelle kuuluisi hoikka tavisnainen on virheellinen. Oikeasti tasot menee näin
Reilusti ylipainoinen nainen- ylipainoinen mies
ylipainoinen nainen - lievästi ylipainoinen mies
lievästi ylipainoinen nainen - normaalipainoinen mies
normaalipainoinen nainen -timmi mies
hoikka nainen - oikeasti treenattu mies
Hoikka narukäsiolmimies vastaisi ehlä ylipainoista miestä tai ehkä jopa reilusti ylipainoista.
Naisen lihavuus on hyväksyttävämpää kuin miehen.
6
122
Vastaukset
Kyllä naiset tosiaan vieroksuvat läskiä paljon miehiä hanakammin.
- fagrgh
Sain normaalipainoisena miestisseillä varustettuna narukäsimiehenä hoikkaa naista. Harmittaako?
- 35+3
Sama täällä. Jatkoilta pokattu nainen kertoi painokseen 42kg, oli tosi kirppu. Valitettavasti ei enää sen jälkeen tavattu.
Kuka saa treenattua naista :(
Urheilullisuus kunniaan.- Älyn haamu
Läskeille naisille kuuluu läski mies.
- toimistotyösyndrooma
Väärin, niin sen pitäisi olla kuten artikuloit, mutta...
Läskejä naisia on niin paljon, että osa normaalipainoisista miehistä joutuu pillujahdissa tyytymään läskiin naiseen..
Läskeillä siis käy flaksi, koska läskejä on suhteellisesti paljon enemmän vapaana markkinoilla kuin laihoja.
Edellä mainittu asia johtaa siis siihen, että läskit kohtaavat toisensa suuremmalla todennäköisyydellä, kuin tiukemmassa kunnossa olevat, koska sopusuhtaiset ihmiset edustavat vähemmistöä tarjonnassa.
Ja ei, en halua läskiä muijaa en, ei siinä luonne mitään auta. Vaikka sinä ihana lihavuus et nalkuttaisikaan minulle esim. laajamittaisesta päihteiden käytöstäni ja boheemista elämäntyylistäni, sekä antaisit minulle joka aamu ja ilta pillua, en minä voisi itseäni kuvitella suklaata-ja eineksiä ahmivan tyttölapsen rinnalle.
En ymmärrä miten parhaassa iässä oleva ihminen (alle 30) voi olla sellaisessa kuosissa, että näyttää olevan lähempänä mummomaisuutta kuin eroottista, sekä sensuellia älykkyyttä tihkuvaa hippityttöä..
Mikä itseinho ja välinpitämättömyys pitää ihmisellä olla kun päästää itsensä lässähtämään? Tasa-arvon nimissä tämä koskee myös miehiä, vaikka en teitä sillä silmällä katselekaan..
Miksi te ihmiset itsenne turvotatte muodottomiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131920Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28939Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917