Mitä mieltä naiset ovat

tämän miehen

16

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko Onko osa

laittaa tekstistä nimimerkkiin?

• razamus

Meikit pois ja parempi tukka. Naama on sievä.

• Kaunis ja ihan symppis, mutta ei parisuhdemielessä minun makuuni. - Eikä olisi ollut silloinkaan kun olin vielä sopivan ikäinen ;)

• ihmettelijä?

>mutta ei parisuhdemielessä minun makuuni

Miksi ei? Fiksu tyyppi, on hoitanut asiansa hyvin. On hyvässä avioliitossa. Lopuksi, on myös taloudellisesti pärjännyt. Mikä noista ei kelpaisi neiti nirppanokalle?

• Jaa'a ? Ehkä se fakta, että en miellyttäisi häntä on se tekijä, miksi en pysty ajattelemaan häntä parisuhdemielessä. - Katsos... Onhan tuo prinssi Harrykin vielä vapaana, vaikka William jo menikin ;)
        P.S. En ole neiti XD

• Görkka.

"On hyvässä avioliitossa..."

On muuten kai avoliitossa. Mutta muuten hyvä tyyppi. Varmaan kaikkien naisten unelmapaketti.

• SagiaC

Ei kelpaa.

• äoöilukfyjdhcgvhbjkl

En ole koskaan nähnyt livenä joten en tiedä miltä näyttää. Kuvassa kuka tahansa voi näyttää miltä tahansa.

• djfgkjdk

Ei kai nyt kuitenkaan?

• Sinkku Neiti JL

Ei kiitos. En pidä ulkonäöstä enkä ole rokkareiden perään. Pulloposkinen ja meikkiä miehellä, yäk. Skippaan tämän.

• Söpö mieshän

tuo Ylösen Late on.

• nainen 30 v

Ei minun tyyppiäni.
      En ole koskaan ollut mitenkään kovin ihastunut ton jäbän ulkonäköön, ei siis herätä tunteita suuntaan jos toiseenkaan.

• ...

Ihan söpö pieni mies..Mut ei mun makuuni.

• Nainen 36v.

En tykkää lapsenkasvoisista miehistä. Meikki ja hiuskoristeet miehellä turn-off.

Lauri Ylönen vaikuttaa symppikseltä kaverilta.

• Eewuli.....

Meikit pois ja tukka erilailla eikä noin tyttömäisesti. Ei oikein iskeä miehellä meikit ja tukka tyttömäisesti laitettuna.

Muutenhan se on söpö.

• On huolestuttavaa, jos miehellä on enemmän meikkiä kuin mulla.

Muutenkin, mitä oon miehen radiossa kuullu puhuvan, tuntuu, että mulla on möreämpi äänikin kuin sillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe