Poikaystäväni on ihana ja rakastan häntä paljon. Olemme olleet melkein vuoden yhdessä ja olin todella onnellinen, kunnes rupesin epäilemään tunteitani häntä kohtaan. Näin nimittäin komean miehen töissä ja viehätyin hänestä paljon. Siitä lähtien olen ajatellut jatkuvasti kuinka jännittävää olisi tavata uusi mies. En tajua miksi ajattelen yhtäkkiä näin... Olenko kyllästynyt poikaystävääni? Ahdistaa.
Mitä meille tapahtuu?
8
399
Vastaukset
- game over
Haluat toista munaa ja se kiihottaa sua. Et enään rakasta poikaystävääsi kun ajattelet toista. Teidän suhde loppui kun aloit ajattelemaan toista.
- >:|
Ihminen on luonteeltaan polyamorinen eläin. Tarkoittaa sitä, että vaikka kuinka olisit ihanan ihmisen kanssa, tulee eteen päivä jolloin haaraväliäsiä kutkuttaa kun näet jonkun toisen ihmisen.
Se, miten käsittelet nämä tunteet kertoo paljon siitä, minkälainen ihminen olet. Jos hyppäät jokaisen pinnallisen ihastuksen kyrvän päälle, olet pinnallinen jakorasia, joka ei tule eläessään kokemaan ainoatakaan kestävää suhdetta, koska noita ihastuksia tulee ja menee.
Sääliksi käy kyllä poikaystävääsi. - Olet kyllästynyt
Olet selvätsi kyllästynyt poikaystävääsi.
- kirj.virhe ed.
Olet selvästi kyllästynyt poikaystävääsi.
- Ei mitään hätää
On ihan normaalia huomata muitakin miehiä ympärillä. Ei se tarkoita, että teidän parisuhde nykyisen kanssa olisi mitenkään huono, tai olisit kyllästynyt.
Kyllä kaikille tulee matkan varrella pieniä ihastuksia, mutta niitä todellakin tulee ja menee. Se kuuluu tähän ihmisluonteeseen. - BH
Kyllähän ihastuksia voi tulla, se voi tosin uudelleen tulkittuna olla sinun tapauksessai jotain muutakin, esimerkiksi epävarmuutta, eikä ihastumista sinällään, koska olette tunteneet vielä niin vähän aikaa poikaystäväsi kanssa. Tuossa vaiheessa on usein vielä epäilyjä. Ja ne on tarkoitettu käsiteltäviksi vain, esimerkiksi juuri tuolla tavalla.
Itse en henkilökohtaisesti enää reagoi komeisiin miehiin tai ylipäänsä mihinkään miehiin juurikaan. Olen suhteessa itse. Toki saatan ajatella, että ompa sympaattinen ihminen, ei ihmisen hyville piirteille ole koskaan sokea, niin kuin ei sympaattisille naisillekaan. Miesten mahdollinen flirtti vain ärsyttää, koska minua ei kiinnosta yhtään (tosin eihän se miesten vika ole:). Näen komeat miehet komeina, mutta he ovat vain massaa ihmisjoukossa, koska mieheni on Erityinen. Jo siksikin että jaan elämäni hänen kanssaan. Hänkin sitäpaitsi on komea, miksi tarvitsisin enää komeaa miestä, varsinkin kun minulla on maailman paras sellainen. Lakkasin hänet tavattuani vain näkemästi muita miehiä kiinnostavina, eikä se ole ainakaan kuuteen vuoteen mihinkään muuttunut. En tosin pelästyisi vaikka muuttuisikin. - Setämiehen paluu
Rakastuminen kestää maksimissaan pari-kolme vuotta. Tunteet siis loppuvat joka tapauksessa poikaystävääsi kohtaan. Sun täytyy ratkaista, miten hoidat tilanteen sen jälkeen, jäätkö suhteeseen ja miksi, vai hyppäätkö kukasta kukkaan, kun ihastut johonkin toiseen.
- :3
Siis 'Ihastuminen kestää maksimissaan pari-kolme vuotta". Siihen mennessä pitäisi rakastua tai homma kaatuu siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057