Jos tilaisuus tulee, niin ATM miehetkin pettävät. Olen varma siitä. Oletteko samaa mieltä?
Kaikki miehet pettävät
27
280
Vastaukset
- Wanha sanonta
"Tilaisuus tekee varkaan" -On tosi hyvä sanonta. Ei kukaan ole 100% luotettava.
- jhfgjfg
Ai kaikki miehet pettävät, nekin jotka eivät saa naista?
- violet.
Uskon että n. 90% länsimaisista miehistä ja naisista pettää tilaisuuden tullen, jos tarpeeksi houkuttava mies/nainen viettelee. Loput 10% kärsivät jonkin sortin potenssi-, itsetunto- tai aateongelmista tai ovat aseksuaaleja eivätkä sen takia pysty suoritukseen.
Se kuinka todennäköisesti ATM tällaiseen tilanteeseen joutuu tai pääsee on luokkaa 1/100000000000. Kuten tiedämme, ATM ei itse tee aloitteita. Hän myös vihaa rumia ja käytettyjä naisia, ja kauniit käyttämättömät teinit eivät AT-miestä kelpuuta. Parisuhteeseen pääsemisen todennäköisyys teinineitsyen kanssa on siis 1/10000000, joten tuleminen uudestaan teini-ikäisen neitsytvampin viettelemäksi on kuin loton pääpotin voittaminen toistamiseen.
Eli teoriassa kyllä, käytännössä ei.- jos atm
Joskus pääsisi suhteeseen niin pitäisihän sitä olla aika pöljä, jos rupeaisi pettämään. Vain tyhmät pettää. Älykäs tajuaa sen, että hyvä suhde on sen verran harvinaista herkkua ettei kannata pilata sitä hölmöilemällä. Onneksi naiset ovat sen verran passiivisia ettei edes tule kiusausta. Baarissakin saa olla ihan rauhassa.
- lisäksi vielä
jos atm kirjoitti:
Joskus pääsisi suhteeseen niin pitäisihän sitä olla aika pöljä, jos rupeaisi pettämään. Vain tyhmät pettää. Älykäs tajuaa sen, että hyvä suhde on sen verran harvinaista herkkua ettei kannata pilata sitä hölmöilemällä. Onneksi naiset ovat sen verran passiivisia ettei edes tule kiusausta. Baarissakin saa olla ihan rauhassa.
Se, että naisille tulee paljon enemmän tilaisuuksia kuin miehille. Eikös se mennyt niin, että joka epäilee toista pettämisestä niin se pettää itse.
- n83-
jos atm kirjoitti:
Asiaahan oli muistaakseni tutkittukin ja lopputulos oli, että pettäjillä on alhaisempi ÄO tms. Juurihan tuo on pettäjille tyypillistä perustella toimintaansa, että kaikki muutkin niin toimivat-no eivätpä toimi. Mielestäni saisivat pettäjät pariutua keskenään tai pysyä sinkkuna, jos eivät kykene uskollisia olemaan. Meitä uskollisia ihmisiäkin kun on.
- ...
jos atm kirjoitti:
Ei se parisuhdekkaan aina niin herkkua ole, kun täytyy koko ajan olla kumppanille tilivelvollinen joka asiasta. Ja aina täytyy olla jotain muuta kun mitä on. Jos ATM:ät näkisivät kulissien taakse, esim. Kaupoissa niitä riiteleviä pariskuntia, hän tuntisi ehkä lievää vahingoniloa heitä kohtaan. Mielestäni parisuhteesta yleensäkkin on vallalla hieman liian "ruusuinen" kuva.
Nimim. Parisuhteet läpikäynyt. - valitettavasti
... kirjoitti:
Ei se parisuhdekkaan aina niin herkkua ole, kun täytyy koko ajan olla kumppanille tilivelvollinen joka asiasta. Ja aina täytyy olla jotain muuta kun mitä on. Jos ATM:ät näkisivät kulissien taakse, esim. Kaupoissa niitä riiteleviä pariskuntia, hän tuntisi ehkä lievää vahingoniloa heitä kohtaan. Mielestäni parisuhteesta yleensäkkin on vallalla hieman liian "ruusuinen" kuva.
Nimim. Parisuhteet läpikäynyt.Monissa suhteissa taitaa olla valtataistelu käynnissä, minkä takia suhde ei ehkä tule toimimaan pitkässä juoksussa. Eikös monesti kuule sanottavan, että mies on tossun alla. Siihen asti se ehkä toimii jos mies haluaa olla tossun alla, mutta sitten jos mies rupeaa änkyröimään niin sitten se on menoa.
- flgfhlfkhl
Miksi pitäisi pettää, miksei selvittäisi voiko sen uuden kanssa aloittaa paremman suhteen kuin nykyisen kanssa, jos se on niin kiinnostava? Ei sitä nyt heti ole potenssiongelmia, jos ei petä...Mitä ovat aateongelmat sitäpaitsi?
Joillakin on vielä periaatteita suhteessa ollessaan. - myrskylintu nen
lisäksi vielä kirjoitti:
Se, että naisille tulee paljon enemmän tilaisuuksia kuin miehille. Eikös se mennyt niin, että joka epäilee toista pettämisestä niin se pettää itse.
Ei todellakaan mene aina niin. Joka epäilee toista pettämisestä, on voinut tarkkailla toisen luonnetta ja käyttäytymistä, olla siitä surullinen...
- violet.
flgfhlfkhl kirjoitti:
Miksi pitäisi pettää, miksei selvittäisi voiko sen uuden kanssa aloittaa paremman suhteen kuin nykyisen kanssa, jos se on niin kiinnostava? Ei sitä nyt heti ole potenssiongelmia, jos ei petä...Mitä ovat aateongelmat sitäpaitsi?
Joillakin on vielä periaatteita suhteessa ollessaan.Aateongelmiin luen tässä tapauksessa kaikki kuvitelluista tai todellisista syistä johtuvat suhteettoman suuret ja lamauttavat estot kuten erilaiset fobiat, pakko-oireet, uskon karman lakiin, jumalan tai puolison kostoon ja sitä rataa. Sekä vahvan sisäisen äänen, joka kieltää pettämästä koska se on väärin.
- flgfhlfkh
violet. kirjoitti:
Aateongelmiin luen tässä tapauksessa kaikki kuvitelluista tai todellisista syistä johtuvat suhteettoman suuret ja lamauttavat estot kuten erilaiset fobiat, pakko-oireet, uskon karman lakiin, jumalan tai puolison kostoon ja sitä rataa. Sekä vahvan sisäisen äänen, joka kieltää pettämästä koska se on väärin.
Vaikka olikin aika hauska viesti, niin et kyllä kovin uskolliseltakaan kuulosta. Vai onko usko miehiin vain mennyt?
- violet.
flgfhlfkh kirjoitti:
Vaikka olikin aika hauska viesti, niin et kyllä kovin uskolliseltakaan kuulosta. Vai onko usko miehiin vain mennyt?
No sanotaan että näkemykseni on syntynyt omakohtaisista kokemuksista ja ympäristöä tarkkailemalla. Tässä asiassa tilanne tosiaan tekee varkaan. Ja näiden passiivisten, potentiaalisesti vieteltävissä olevien, lisäksi moni parisuhteessa eläjä hakee itse varsin aktiivisesti suhteen ulkopuolista seksiä.
- Cranky_geek
Aika tasoihin tuo näyttää nykyään menevän. Vaikka joissain tuoreissa tutkimuksissa on saatu jopa vihiä siitä, että vastoin yleistä uskomusta naiset pettäisivät jopa miehiä enemmän.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010123112937993_lz.shtml
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/naisten-uskottomuus-lisaantyy/art-1288392841357.html#comments-anchor
Osaa miehetkin sanoa ei, mutta luonnollisesti tilaisuuksien määräkin vaikuttaa jossain määrin siihen miten altis on pettämiselle. Eihän sellainen voi pettää, jolla ei ole edes tilaisuuksia siihen. - thatstrue
Ei kaikki miehet petä ,niinkuin ei kaikki naisetkaan,mutta hyvän tilaisuuden tullen yllättävän moni on valmis pettämään.Monelle miehelle tilaisuuksia tulee aika harvoin,joten ehkä voisi ajatella että miehet pettävät tilaisuuksiin nähden hieman useammin kuin naiset. Tilaisuus todellakin tekee "varkaan".
Yksi galluppi. Tosin kovin suppealla otannalla.
En ole pettänyt - Miehet 108, Naiset 48
Olen pettänyt - Miehet 111, Naiset 66
"Olen ajatellut asiaa", eli... varmaankin pettäisivät jos sopiva sauma vaan aukeaa, vastasi miehistä 48 ja naisista 13.
Eli jos nyt noista laskettaisiin asiaa kovin harkinneetkin petollisiksi, niin tulos olisi... Miehistä 40,5% uskollisia ja naisista 37,8% uskollisia. Miesten asiaa harkinneiden määrä, suhteessa naisien vastaavaan, antaisi ymmärtää että tilaisuutta varkaudelle ei tule niin usein. Miehistä siis ~18% tässä asiaa ajatelleiden ryhmässä ja naisista 10,2%.
Mutta joo, pieni on otanta. Tuloksia voi joku vielä kiistellä siksi, että pieni otanta on vielä alastonsuomi.com sivuston käyttäjiä, mutta minusta luvut kuulostavat realistisilta.Kyllä on mustavalkoinen maailmankuva.
- Reipas Poikamies
No tässä taas palstan kettutyttö-idealistit unohtavat sen faktan että parisuhdemarkkinoilla kysytty ja hyvin pärjäävällä miehellä ei ole ongelmaa naisten saannissa joten tökkivä suhde tai muuten huonosti kolahtava nainen on helpo swapata toiseen mieluisempaan kentältä-jollainen nainen on ehkä aktiivisempi ottamaan miehen huomioon ja pitämään hyvänä.
Laadultaan välttävät miehet usein korostavat epäkelpoisuuttaan sosiaalisten klikkien myötä, joka rajaa kumppanin löytymistä selvästi: miksi vaatia kuuta taivaalta jos ei ole astronautti itse?
Haaste on miehellä miten pitää kumppaninsa tyytyväisenä parisuhteeseen ja yhdessä oloon jotta kiusaukselta voi kohteliaasti sanoa "kiitos ei". Toki nainen, joka on tottunut useiden laadukkaiden miesten piiritykseen, on otollisempi swappaamaan, kuin nainen joka joutuu seinaruusuna elelemään parisuhdemarkkinoillamme.
Tällainen ideaali-rakkauden lumo on tyypillistä naiselle, joka haluaa ne hyvät tunteet ikuisesti mieheltään. Auta armias jos vessanpöntön kansi on vaarin liian usein, tai haarukat väärinpäin kuivaustelineessä, niin tämä tunne lataus alkaa muuttua arkisemmaksi- "tätäkö suhde onkin" ? Eli toistuvat negaatiot tulee vallitseviksi tunteiksi sen utopia-rakkauden upottavaksi tunteiksi.
Uskon että jokaisella on tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi-on vain sääli että nykyään erilaiset sosiaaliset standardit luovat yhä enemmän esteitä jotka miehen tulee kyetä ylittämään parisuhdemarkkinoillamme. - Dyttis
Aika lohdutonta kuvaa maalailette. Olen huomannut, että ne jotka ovat itse valmiita pettämään kumppaniaan eivät kykene uskomaan, että ketkään toiset olisivat erilaisia tai korkeammalla moraalilla varustettuja. Pettäminen on aivan kuten mikä tahansa muukin asia, toiset tekisivät, toiset eivät. Joillain ihmisillä enemmän periaatteita ja kunnioitusta itseään ja kumppaniaan kohtaan kuin toisilla.
- The biggest ATM
Olen AT-mies ja pettäisin heti jos olisin suhteessa ja hyvännäköinen teinimisu tulisi tarjoamaan itseään. En mahda itselleni mitään, olen vehkeeni vietävissä.
- ja vielä atm
Tuosta just näkee, ettet ole minkään arvoinen toiselle suhteessa.
- The biggest ATM
ja vielä atm kirjoitti:
Tuosta just näkee, ettet ole minkään arvoinen toiselle suhteessa.
Valehtelin muuten tuossa yllä. Oikeasti olen KT-mies, en pettäisi millään, ja halusin vain vetää lokaan kaikki päätään aukovat ATM:t.
- FF
JOTKUT ATM-miehetKIN pettävät. Sen sijaan KAIKKI miehet eivät petä. Typerä yleistys.
- Vastuullinenpanomies
Ei kyse ole tilaisuudesta, vaan siitä, että ATM-miehillä ei ole rutiinia suhteessa olemiseen ja he sohlaavat ja sähläävät suhteen pilalle. Sellainen minäkin olin ATM-aikoinani. Nyt olen mies.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872