Normaalin peniksen koko on todellisuudessa aika pieni .Miehelle peniksen koko on jonkinasteinen pakkomielle. Hän ajattelee usein elimensä olevan liian pieni tai ainakin pienempi kuin miehillä yleensä. Totuus on, että normaali pituus on vain noin 12,7–15,2 cm. Moni mies luulee, ettei naista pysty tyydyttämään 13 senttimetrin peniksellä, mutta todellisuudessa se on mahdollista – suurin osa miehistä suoriutuu hommasta ihan mallikkaasti! Suuret penikset ovat oikeastaan hyvin harvinaisia ja koolla ei ole naiselle niin paljon merkitystä. Mies, joka pitää hallussaan ennätystä maailman suurimmasta peniksestä (yli 33 cm), asui kotonaan äitinsä luona, joten koolla ei tässä tapauksessa tosiaankaan ole väliä!
Pieni penis ei ole mikään syy vältellä naisia
77
2004
Vastaukset
- Moni nainen on
myöntänyt että tuota "koolla ei ole merkitystä" juttua kerrotaan miehille vain, jotta nämä eivät masentuisi.
- turhuuttta
Tiesitkö, että naisen värkin syvyys on n. 10cm. Joten 20cm:n vehkeelläkin siitä jää toiset 10cm kokonaan ulkopuolelle, tämä myös haittaa sikäli kun rakastellessa ei pääse niin lähelle kumppania. Ja naisen värkin syvyys on oikeasti vain tuo 10cm, tästä on ollut monessa keskustelussa.
- hyi helv..
Oli niin ruman näköinen muija heti tuossa alussa, että jätin välistä koko videon. Mutta siis varmaan tuollaiset muijat on vuosien saatossa venyneet äärimmillen.
- shdfhg
turhuuttta kirjoitti:
Tiesitkö, että naisen värkin syvyys on n. 10cm. Joten 20cm:n vehkeelläkin siitä jää toiset 10cm kokonaan ulkopuolelle, tämä myös haittaa sikäli kun rakastellessa ei pääse niin lähelle kumppania. Ja naisen värkin syvyys on oikeasti vain tuo 10cm, tästä on ollut monessa keskustelussa.
Googlen "russian girls measure depth of their vaginas" haulla löytyviin "täteihin" uppoaa vähän enemmän kuin tuo kymmenen senttiä. :(
- Takapiru--
turhuuttta kirjoitti:
Paskapuhetta että 20cm peniksestä jäisi 10cm ulos,se on pikkumunaisten propaganda puheita niinkuin nuo koolla ei ole väliä jutut....aina on pohjaan pantu ja juuri tuolla 20cm koolla ja paksulla...
- Anonyymi
Takapiru-- kirjoitti:
Paskapuhetta että 20cm peniksestä jäisi 10cm ulos,se on pikkumunaisten propaganda puheita niinkuin nuo koolla ei ole väliä jutut....aina on pohjaan pantu ja juuri tuolla 20cm koolla ja paksulla...
Minulla on 19 pitkä ja 5 cm paksu, ja ihan valkoinen kantasuomalainen olen. Jäi kyllä se 10 senttiä ulos joissakin tapauksissa. Nuoriin uppoaa kokonaan sisälle, mutta iäkkäämpiä naisia hoidellessa menee vain tuon kymmenisen senttiä sisälle. En sitten tiedä ovatko naiset käyneet jotain kohdunpoistoleikkauksia, ja lääkärit ommelleet naisen tavaran liian matalaksi/lyhyeksi, tai miten sitä nyt kuvailisi.. En kuitenkaan pääse kokonaan sisälle.
Nuoriin menee kokonaan siälle. Iäkkäämpien naisten tulisi tehdä valitus ja vaatia leikkaus uusiksi niin että syvyyttäkin riittäisi ainakin 20 senttisille miehille.
- syy ja seuraus ketju
pieni penis > huono itsetunto > ATM
- think-tank
Minkä takia ATM:llä olisi huono itsetunto? Tämän palstan perusteella päinvastoin.
Pillunnuolijoillahan se huono itsetunto on kun pitää mielistellä. - pämppääjä sieltä
think-tank kirjoitti:
Minkä takia ATM:llä olisi huono itsetunto? Tämän palstan perusteella päinvastoin.
Pillunnuolijoillahan se huono itsetunto on kun pitää mielistellä.Eiköhän niillä naisten suhteen ole huono itsetunto. Palstalla on nähty näitä "en uskalla katsoa livenä naista silmiin" -selostuksia.
- Me
"Koolla ei ole merkitystä" - lausetta en koska edes päästäsin suusta, koska se on ---> VALHE!
KOOLLA ON MERKITYSTA, ja se on yksinkertainen fakta.
Ei tarvitse olla mega iso, mutta normaali koko ihan ok!- punahuuli_
ei pituus vaan paksuus...... :D
- mulla 14 cm
Mikä on mielestäsi normaalikoko?
Suomalainen keskikoko on useiden eri tutkimusten mukaan noin 13,5 cm
Riittääkö tuo Me:lle? - ..dido...
Johan tuo sanoi, että se 12-15,5cm on normaali peniksen koko miehillä. Siitä suuremmat alkaa olla ns. keskikokoa suurempia.
- köyttä ostamaan
punahuuli_ kirjoitti:
ei pituus vaan paksuus...... :D
Kiitti v***sti rohkaisusta.
t. Narum*na
- Me
Näin se on ;))
- Hmmm....
Koolla on siis merkitystä. Aikaisempia viestiketjuja seurailleena myös koulutuksella, työllä ja tulotasolla on merkitystä. Ulkonäollä on merkitystä. Pituudellakin on merkitystä. Varallisuudella. Suvulla, Kavereilla, Harrastuksilla, lemmikeillä, mielijohteilla, tavoilla, näkemyksillä, jne.
Hmmm.. Totta puhuen sun pitäis olla niin paljon kaikennäköistä, ettet kohta enään itsekkään tiedä, mitä tahtoisit olla.- komeakamu
" Hmmm.. Totta puhuen sun pitäis olla niin paljon kaikennäköistä, ettet kohta enään itsekään tiedä, mitä tahtoisit olla."
On paras olla vaan se oma otsensä, eikä yrittääkään olla mitään muuta.
Jos ei omana aitona itsenään kelpaa, niin sitten saa olla! - Me
komeakamu kirjoitti:
" Hmmm.. Totta puhuen sun pitäis olla niin paljon kaikennäköistä, ettet kohta enään itsekään tiedä, mitä tahtoisit olla."
Jos ei omana aitona itsenään kelpaa, niin sitten saa olla!"Jos ei omana aitona itsenään kelpaa, niin sitten saa olla! "
Nimenoman! - Me
//Aikaisempia viestiketjuja seurailleena myös koulutuksella, työllä ja tulotasolla on merkitystä. Ulkonäollä on merkitystä. Pituudellakin on merkitystä. Varallisuudella. Suvulla, Kavereilla, Harrastuksilla, lemmikeillä, mielijohteilla, tavoilla, näkemyksillä, jne.//
Olen Alfa-naaras ja kumpaniksi kelputan vain Alfa-uroksen.
Koska betat eivät ovat tarpeeksi vahvat ollaksen minun seurassa.
Katopa vaikka tämä palstan, ette uskalatte kirjoitta edes omalla nikillä täysin anoniimi palstalla !!!
Nimenomat se paljasta esimerkiksi sinun "omega" luonnen.
Eli, olet niin varovainen pelkuri, että et uskalla kirjoita jo valmiksi anonimi nikkiläsi !!!
Ja kuvittelet että Alfa-nainen kiinostu susta ?????? - Kerro Me
Me kirjoitti:
//Aikaisempia viestiketjuja seurailleena myös koulutuksella, työllä ja tulotasolla on merkitystä. Ulkonäollä on merkitystä. Pituudellakin on merkitystä. Varallisuudella. Suvulla, Kavereilla, Harrastuksilla, lemmikeillä, mielijohteilla, tavoilla, näkemyksillä, jne.//
Katopa vaikka tämä palstan, ette uskalatte kirjoitta edes omalla nikillä täysin anoniimi palstalla !!!
Eli, olet niin varovainen pelkuri, että et uskalla kirjoita jo valmiksi anonimi nikkiläsi !!!
Ja kuvittelet että Alfa-nainen kiinostu susta ??????ketkä ovat tämän palstan tosimiehiä ja tosinaisia, siis rohkeita?
- Hmmm....
Me kirjoitti:
Ja kuvittelet että Alfa-nainen kiinostu susta ??????Koska kirjoitan sen verran harvoin tänne, että mitään valmiiksi anonyymiä nikkiä ei edes ole.
Viestiisi liittyen. Oletko kuullut sellaisesta kuin: Narsismi? Saatat siis kärsiä liian suurista kuvitelmista itsesi suhteen, kuten monet muutkin naiset. Eli olet koko pienen ikäsi elellyt suurissa kuvitelmissa, eikä kukaan ole vielä palauttanut sinua maan pinnalle. Mutta älä huoli, kyllä sekin vielä joku päivä tapahtuu. - Me
Kerro Me kirjoitti:
ketkä ovat tämän palstan tosimiehiä ja tosinaisia, siis rohkeita?
Tämä palstalla enemmän tosinaisia kuin miehiä.
Naisesta rohkeat/rehellisimat ovat --> Eewuli, Pirunsosialistat ja minä.
Miehet ---> Pyöreä 0.
Miehet trollaille huomattavasti enemmän kuin naiset.
Ehkä Eino uskalla kirjoita omalla niikillä. No, Einohän vähän hullu tapauus, ei ihan terve/normaali mies.
Eli, tosimiehiä ei viihdy täälä palstalla. - Me
Hmmm.... kirjoitti:
Koska kirjoitan sen verran harvoin tänne, että mitään valmiiksi anonyymiä nikkiä ei edes ole.
Viestiisi liittyen. Oletko kuullut sellaisesta kuin: Narsismi? Saatat siis kärsiä liian suurista kuvitelmista itsesi suhteen, kuten monet muutkin naiset. Eli olet koko pienen ikäsi elellyt suurissa kuvitelmissa, eikä kukaan ole vielä palauttanut sinua maan pinnalle. Mutta älä huoli, kyllä sekin vielä joku päivä tapahtuu.//Koska kirjoitan sen verran harvoin tänne, että mitään valmiiksi anonyymiä nikkiä ei edes ole.//
Juu-juu! Uskotaan! - nir-
Me kirjoitti:
Ja kuvittelet että Alfa-nainen kiinostu susta ??????Alfat ja betat taas. En usko tuohon jakoon. Toki on kauniimpia ihmisiä ja rumempia ihmisiä, on verbaalisesti lahjakkaampia ja vähemmän lahjakkaita. Näillä on toki merkitystä kuten muillakin ominaisuuksilla.
En ole koskaan kiinnostunut Alfaksi itseään kutsuvista, en kavereina enkä seurustelukumppaneina. Siihen on ihan hyvä syy.
On tietenkin myös ihmisiä jotka pitävät itserakkaista ihmisistä. Heillä on usein niin matala itsetunto että haluavat paistatella jonkun "Alfan" loisteessa.
Vahvuuttakin on monenlaista. Tunnen ihmisiä joita yleensä pidetään todella vahvoina (aggressiivisa ja puheliaita, ulospäinsuuntautuneita, porukan "johtohahmoja"), mutta kun heidät paremmin oppii tuntemaan ovat niitä kaikkein rikkinäisimpiä ihmisiä, hakevat hyväksyntää epätoivoon asti. - Me
nir- kirjoitti:
Alfat ja betat taas. En usko tuohon jakoon. Toki on kauniimpia ihmisiä ja rumempia ihmisiä, on verbaalisesti lahjakkaampia ja vähemmän lahjakkaita. Näillä on toki merkitystä kuten muillakin ominaisuuksilla.
En ole koskaan kiinnostunut Alfaksi itseään kutsuvista, en kavereina enkä seurustelukumppaneina. Siihen on ihan hyvä syy.
On tietenkin myös ihmisiä jotka pitävät itserakkaista ihmisistä. Heillä on usein niin matala itsetunto että haluavat paistatella jonkun "Alfan" loisteessa.
Vahvuuttakin on monenlaista. Tunnen ihmisiä joita yleensä pidetään todella vahvoina (aggressiivisa ja puheliaita, ulospäinsuuntautuneita, porukan "johtohahmoja"), mutta kun heidät paremmin oppii tuntemaan ovat niitä kaikkein rikkinäisimpiä ihmisiä, hakevat hyväksyntää epätoivoon asti.Pelkkä ulkonäkö ei tee naisesta tai miehestä alfan. Vaan kokonaisuus.
Henkisesti vahva, älykäs, ehjää, empaatinen, luonollinen johtaja on minun mielestä aito alfa-ihminen.
Esimerkki hyvästä alfasta - Äiti Teresa.
Toki, on olemassa negatiiviset alfat. Hyvää esimerkki - Adolf Hitler, Timo Soini. - nir-
Me kirjoitti:
Pelkkä ulkonäkö ei tee naisesta tai miehestä alfan. Vaan kokonaisuus.
Henkisesti vahva, älykäs, ehjää, empaatinen, luonollinen johtaja on minun mielestä aito alfa-ihminen.
Esimerkki hyvästä alfasta - Äiti Teresa.
Toki, on olemassa negatiiviset alfat. Hyvää esimerkki - Adolf Hitler, Timo Soini.No tuossa on vähän enemmän järkeä. Oikeastihan se Alfa tarkoittaakin lauman johtajaa, jos olen oikein käsittänyt.
Tuo Alfa määritys on siten suhteellinen tällaisessa yhteiskunnassa jossa ryhmiä voi olla erilaisia. Erilaisissa ryhmissä eri henkilö toimii Alfana. Joissain ryhmissä minäkin. Joskus riippuu myös tilanteesta, eli johtaja voi vaihtua tilanteen mukaan.
Tai sitten minä vaan liikun keskimääräistä tasapäisemmissä porukoissa :) - Me
nir- kirjoitti:
No tuossa on vähän enemmän järkeä. Oikeastihan se Alfa tarkoittaakin lauman johtajaa, jos olen oikein käsittänyt.
Tuo Alfa määritys on siten suhteellinen tällaisessa yhteiskunnassa jossa ryhmiä voi olla erilaisia. Erilaisissa ryhmissä eri henkilö toimii Alfana. Joissain ryhmissä minäkin. Joskus riippuu myös tilanteesta, eli johtaja voi vaihtua tilanteen mukaan.
Tai sitten minä vaan liikun keskimääräistä tasapäisemmissä porukoissa :)Ihan mitä tahanssa porukassa alfan huoma aika nopeasti jos siellä sattu oleman selainen henkilö.
Alfat yleensä otta vastun omasta porukasta ja heikkot yksilöt takertuu alfoihin.
Esimerkiksi, minun työpaikassa aika monet miehet käy kysymässä neuvoja minulta tai "hyväksyntä" päätöksen tekemisen, vaikka he eivät ovat minun suora alaisia.
Se johtuu siitä et olen vahva nainen ja annan suora palautetta jos työt hoidetaan huonosti. - FF
komeakamu kirjoitti:
Jos ei omana aitona itsenään kelpaa, niin sitten saa olla!Juuri niin, komeakamu sen sanoi.
Eikä kukaan voi olla kaikille kaikkia vaan juuri siksi jokainen on jollekulle se ainutlaatuinen. Palstan miehet kuvittelevat, että kaikki naiset vaativat 17,8 cm kullia, 64 000 euron vuosituloja, 178 cm pituutta, 75 kgn painoa, tuuheaa tummaa tukkaa, leveitä hartioita, kapeaa pyllyä, kirurgin ammattia, jääkiekkoharrastusta jne jne, mutta kun siitä EI ole kysymys. Jokaisella naisella on omat toiveensa ja joku kaipaa jääkiekkoilijaa, toinen herkkää runopoikaa.
Mutta tätähän täällä ei uskota koska joku jumalasta seuraava laasanen on sanonut, että maailmassa pätee MAT. - Mies1985
FF kirjoitti:
Juuri niin, komeakamu sen sanoi.
Eikä kukaan voi olla kaikille kaikkia vaan juuri siksi jokainen on jollekulle se ainutlaatuinen. Palstan miehet kuvittelevat, että kaikki naiset vaativat 17,8 cm kullia, 64 000 euron vuosituloja, 178 cm pituutta, 75 kgn painoa, tuuheaa tummaa tukkaa, leveitä hartioita, kapeaa pyllyä, kirurgin ammattia, jääkiekkoharrastusta jne jne, mutta kun siitä EI ole kysymys. Jokaisella naisella on omat toiveensa ja joku kaipaa jääkiekkoilijaa, toinen herkkää runopoikaa.
Mutta tätähän täällä ei uskota koska joku jumalasta seuraava laasanen on sanonut, että maailmassa pätee MAT.Eeh? 178cm pituus on ihan tavallinen kuten myös tuo paino. Ei sitä voi verrata kirurgin ammattiin eikä edes leveisiin hartioihin...eikä keskimääräistä pitempään (17,8cm) penikseen.
- Atm no 28
FF kirjoitti:
Juuri niin, komeakamu sen sanoi.
Mutta tätähän täällä ei uskota koska joku jumalasta seuraava laasanen on sanonut, että maailmassa pätee MAT."jokainen on jollekulle se ainutlaatuinen" on karkea valhe ja täyttä paskanjauhantaa. On olemassa ihmisiä, jotka eivät ikinä pariudu eivätkä ole kenellekään ainutlaatuisia.
Tämän tosiasian tietää jokainen. Täytyykin olla nainen ja rakastaa valehtelua todella syvästi ja vihata totuutta kuin myrkkyä voidakseen tuottaa sellaisen läpimädän valheen kuin "jokainen on jollekulle se ainutlaatuinen". Nainen=väsymätön valehtelukone.
- Me
Minusta normaali koko 15cm -17cm, ja paksuhko.
Ympärimittauksella on myös merkityksensä.
"Pitkä kynä" ei todellakin kiinosta.
Vertauskuvana voisin kysyä, kuinka paljon viehettäisi polven asti roikkuvat tissit naisella. Jopa sellaisen naisen kanssa mies saa orkkun.
Mutta "lyhyt kynä" tai "pitkä kynä" ei pysty tydyttämän naisen.
Kylmä Fakta.- mulla 14 cm
Kylmä Fakta on se että esim. lesbot pystyvät tyydyttämään toisensa ilman minkäänlaisia " Kyniä"
Tää on Faktaa! - Mutta jos nainen
mulla 14 cm kirjoitti:
Kylmä Fakta on se että esim. lesbot pystyvät tyydyttämään toisensa ilman minkäänlaisia " Kyniä"
Tää on Faktaa!ei ole lesbo tai bi se tarvitsee penistä tyydyttyäkseen!
- Me
mulla 14 cm kirjoitti:
Tää on Faktaa!Mutta HETERO NAISET EI !
Olen hetero nainen ja vain miehet kiinosta ! - tää on totuus
Mutta jos nainen kirjoitti:
ei ole lesbo tai bi se tarvitsee penistä tyydyttyäkseen!
Tarviihan nainen myös miehen jolla se penis on ja siihen ei kelpaakaan mikä tahansa mies vaikka olisi kuinka iso kalu.
Vai kelpaako teille joku rantojen deeku jolla on yli 20 senttinen?
Jos esim. joku hunkseista tai sanotaanko heidän tapaisensa mies tarjoutuisi teille seksiseuraksi, niin varsin moni nainen suostuisi vaikka " Huns-tyypillä" olisi vain 10 senttinen muna ja tää on FAKTAA!
Ja se seksi 10 senttisen munan omistavan " Huns-tyypin" kanssa olisi naisten mielestä aivan taivaallista. - Arvostus tippui
Olet aika törkeä kun menet kertomaan tuollaisia intiimi yksityiskohtia tunnistettavasta miehestä tällä palstalla. Kuvasi on ollut esillä ja kotikylän ihmiset ainakin siksi tietävät kenestä miehestä on kyse.
- Eewuli.....
Arvostus tippui kirjoitti:
Olet aika törkeä kun menet kertomaan tuollaisia intiimi yksityiskohtia tunnistettavasta miehestä tällä palstalla. Kuvasi on ollut esillä ja kotikylän ihmiset ainakin siksi tietävät kenestä miehestä on kyse.
No mitä törkeää siinä on? En minä hävennyt häntä koskaan koska hän oli kaikin puolin täydellinen minusta. Ja valitan, ei minulla niin pientä kotikylää ole että kaikki tietäisi kenen kanssa olen seurustellut joskus. Ainoastaan suku juuri ja juuri tietää eivätkä he käy tällä palstalla.
Johan olen omatkin intiimiasiat kertonut joskus ja se on täysin sama asia.
Ja luuletko, että minua täällä muutenkaan kukaan arvostaa? Ei todellakaan, sen verran saa aina paskaa niskaan joka mielipiteestä niin mulle on kuule ihan sama mitä joku tuntematon mulle mussuttaa. - ..dido...
Mitä kamalaa tuossakin oli? Peniksistähän täällä puhutaan ja niiden koosta. Ja tuo nyt näyttää, ettei hävennyt exänsä normaalin kokoista penistä. Sinä tunnut häpeävän kun alat vaahdota. Kyseessä on ex-mies, joka on varmasti hänkin tahollaan kertoillut omille tahoillaan kaiken ex-naisestaan.
Ja mitä minäkin olen huomannut, niin ei häntä täällä kukaan todellakaan arvosta muutenkaan joten miksi hänen pitäisi välittää sinun "arvostuksestasi" joka muutenkin olematon. - White wolf
Minäkin voin kertoa oman exäni peniksen koon. Se oli n. 17cm.
Ja ei haittaa yhtään vaikka sen täällä paljastin, se on pientä kostoa kaiken sen jälkeen mitä minulle aiheutti.. - mulla 14 cm
White wolf kirjoitti:
Ja ei haittaa yhtään vaikka sen täällä paljastin, se on pientä kostoa kaiken sen jälkeen mitä minulle aiheutti..No mitä sinäkin "Paljastit" ? Eihän kukaan edes tiedä kuka sinä olet.
Mulla on vaan 14 senttii , eli sähän oot "saanut" keskitasoa suurempaa melaa
joten jos ja kun sä joskus löydät miehen, niin on varsin todennäköistä että joudut tyytymään pienempään kaluun, eli noin 13-15 senttiseen. - aisankannattajaATM
White wolf kirjoitti:
Ja ei haittaa yhtään vaikka sen täällä paljastin, se on pientä kostoa kaiken sen jälkeen mitä minulle aiheutti..isokyrpäinen ytm siis nussi sinut käytetyksi
- 1.mies
mulla 14 cm kirjoitti:
No mitä sinäkin "Paljastit" ? Eihän kukaan edes tiedä kuka sinä olet.
joten jos ja kun sä joskus löydät miehen, niin on varsin todennäköistä että joudut tyytymään pienempään kaluun, eli noin 13-15 senttiseen.Mä olen mies, ja mullakin on 17-senttinen. Paksuuskin on omaa luokkaansa, naiset ovat valitelleet vain kivun tunnetta. Muutenkin olen ihan ok-kundi, mutten silti pidä sitä mitenkään erityisenä asiana, saati hauku muita vaikka heillä pienempi olisikin, tai heidän nais-asioitaan. Mielestäni se on ala-arvoista.
- Arvostus tippui
mulla 14 cm kirjoitti:
joten jos ja kun sä joskus löydät miehen, niin on varsin todennäköistä että joudut tyytymään pienempään kaluun, eli noin 13-15 senttiseen.Olette törkeitä, kun menette kertomaan tuollaisia intiimiasioita tunnistettavista miehistä. Ei teidän kokonne kuulu kenellekään.
- Cobra'
Voi sinua pöljää.
Aiemmin kun sanoit, että exäsi oli seksiaddikti, niin meinasin jo tuolloin varoitella sua puhumasta täällä toisista tunnistettavista ihmisistä, syystä koska olet kirjoitellut omalla kuvallasi. Kävi mielessä,että kuinkahan kauan menee kun se kertoo exän mulkun mitan, no eipä menny montaa päivää.
Koettakaa hyvät ihmiset käsittää,että jos esiinnytte omilla kuvilla, niin sitten puhutaan vain ja ainoastaan itsestään, muuten kyseessä on kunnian loukkaus. - Eewuli.....
Cobra' kirjoitti:
Voi sinua pöljää.
Aiemmin kun sanoit, että exäsi oli seksiaddikti, niin meinasin jo tuolloin varoitella sua puhumasta täällä toisista tunnistettavista ihmisistä, syystä koska olet kirjoitellut omalla kuvallasi. Kävi mielessä,että kuinkahan kauan menee kun se kertoo exän mulkun mitan, no eipä menny montaa päivää.
Koettakaa hyvät ihmiset käsittää,että jos esiinnytte omilla kuvilla, niin sitten puhutaan vain ja ainoastaan itsestään, muuten kyseessä on kunnian loukkaus.Niin ensimmäinen exä oli addikti ja en hänen pituuksiaan ole kertonut.
Kannattaisi siis varmaan lukea tarkemmin juttuja.
Mie olen kahesti seurustellu. Ja molemmat existä on kuulemma minusta intiimijuttuja kertoillu etiäpäin ihan ennen minun paljasteluja.
Minusta onkin kiva sitte aina olla ku yhteiset tutut kuittailee intiimiasioista.
On vain oikeus ja kohtuus, jos saavat tuntea samat kivat tunteet.
Samalla mitalla takaisin. - Eewun exä
Cobra' kirjoitti:
Voi sinua pöljää.
Koettakaa hyvät ihmiset käsittää,että jos esiinnytte omilla kuvilla, niin sitten puhutaan vain ja ainoastaan itsestään, muuten kyseessä on kunnian loukkaus.Ilmiannoin sen viestit, tullaan poistamaan lähipäivinä.
- White wolf
mulla 14 cm kirjoitti:
joten jos ja kun sä joskus löydät miehen, niin on varsin todennäköistä että joudut tyytymään pienempään kaluun, eli noin 13-15 senttiseen.Kuka Eewulin sitten muka tuntee? Ei kukaan. Eikä taida sen tutut tätä palstaa lueskella.
- Miesten Mies
Cobra' kirjoitti:
Voi sinua pöljää.
Koettakaa hyvät ihmiset käsittää,että jos esiinnytte omilla kuvilla, niin sitten puhutaan vain ja ainoastaan itsestään, muuten kyseessä on kunnian loukkaus.Taitaa Eewuli olla katkera exilleen kun on noita juttuja kertonut.
Ihan ymmärrettävää, kun katsonut mitä jätkät tehneet mutta kieltämättä olisi varmaan kannattanut jättää sanomatta noita paria asiaa.
Toden totta, arvostus laski vaikken minä muutenkaan häntä arvostanut. Tylsä ihminen ja mielipiteet on massan mukana menevää.
Oikeastaan luulen jopa, että hän on keksinyt kaikki parisuhde juttunsakin. Tuskin tuo nyt on kertaakaan seurustellut. - White wolf
aisankannattajaATM kirjoitti:
isokyrpäinen ytm siis nussi sinut käytetyksi
Ja aiheutti keskenmenon minulle..
- Kumpa miekin
White wolf kirjoitti:
Kuka Eewulin sitten muka tuntee? Ei kukaan. Eikä taida sen tutut tätä palstaa lueskella.
Kyllä nyt moni nainen on kade White wolfille, kun oot saanu aika isoo !!!!
- 2+13
White wolf kirjoitti:
Ja aiheutti keskenmenon minulle..
Millä tavalla aiheutti?
- White wolf
2+13 kirjoitti:
Millä tavalla aiheutti?
No pettämällä, jäi minulle kiinni verekseltään joten suutuin silmittömästi.
Eli kyllä syy oli miehen. - Asiat on sovittu
Cobra' kirjoitti:
Voi sinua pöljää.
Koettakaa hyvät ihmiset käsittää,että jos esiinnytte omilla kuvilla, niin sitten puhutaan vain ja ainoastaan itsestään, muuten kyseessä on kunnian loukkaus.Neiti itse kertoi ja näytti mitä on kirjoitellut. Kävimme pienen keskustelun asioista ja sovimme että tuollaiset kirjoittelut loppuu nyt niin annan asian olla.
Samoin minä pidän vastedes suuni kiinni menneistä asioistamme. - Cobra'
Asiat on sovittu kirjoitti:
Neiti itse kertoi ja näytti mitä on kirjoitellut. Kävimme pienen keskustelun asioista ja sovimme että tuollaiset kirjoittelut loppuu nyt niin annan asian olla.
Samoin minä pidän vastedes suuni kiinni menneistä asioistamme.Hyvä kun juttu selvisi, ehkäpä ottaa opikseen.Tai jopa molemmat.
En ylipäätään käsitä miksi kahdenvälisiä intiimi asioita kerrotaan eteenpäin.
Tämän vuoksi vältän mm. työpaikkaromansseja viimeiseen asti. - näinkin.
Cobra' kirjoitti:
Voi sinua pöljää.
Koettakaa hyvät ihmiset käsittää,että jos esiinnytte omilla kuvilla, niin sitten puhutaan vain ja ainoastaan itsestään, muuten kyseessä on kunnian loukkaus.Ja muistakaa että tämä toimii toisinkin päin - oikealla naamallaan ja nimellään tunnistettavasti esiintyvän ihmisen esim. lutkittelu tai muu solvaus on kunnian loukkaus josta asianomainen halutessaan voi tehdä rikosilmoituksen.
- näinkin.
Eewuli..... kirjoitti:
Niin ensimmäinen exä oli addikti ja en hänen pituuksiaan ole kertonut.
Kannattaisi siis varmaan lukea tarkemmin juttuja.
Mie olen kahesti seurustellu. Ja molemmat existä on kuulemma minusta intiimijuttuja kertoillu etiäpäin ihan ennen minun paljasteluja.
Minusta onkin kiva sitte aina olla ku yhteiset tutut kuittailee intiimiasioista.
On vain oikeus ja kohtuus, jos saavat tuntea samat kivat tunteet.
Samalla mitalla takaisin.On eri asia kertoa jokin asia kavereille, kuin laittaa se nettiin kenen tahansa nähtäväksi. Jokaisen tänne tai muille keskustelupalstoille varsinkin omalla naamallaan kirjoittelevan pitäisi ymmärtää ja muistaa tämä.
Hyvä kun asia selvisi. - pertti peruspertti
Eewuli..... kirjoitti:
No mitä törkeää siinä on? En minä hävennyt häntä koskaan koska hän oli kaikin puolin täydellinen minusta. Ja valitan, ei minulla niin pientä kotikylää ole että kaikki tietäisi kenen kanssa olen seurustellut joskus. Ainoastaan suku juuri ja juuri tietää eivätkä he käy tällä palstalla.
Johan olen omatkin intiimiasiat kertonut joskus ja se on täysin sama asia.
Ja luuletko, että minua täällä muutenkaan kukaan arvostaa? Ei todellakaan, sen verran saa aina paskaa niskaan joka mielipiteestä niin mulle on kuule ihan sama mitä joku tuntematon mulle mussuttaa.Omista intiimiasioista voi tietysti kertoa ihan niin paljon kuin haluaa ja kehtaa, mutta kyllä siinä voisi vähän pitää rajaa, mitä ehkä tunnistettavista ihmisistä kertoo. Menee vähän maku noihin sunkin touhuihin.
- Eewuli.....
Cobra' kirjoitti:
Hyvä kun juttu selvisi, ehkäpä ottaa opikseen.Tai jopa molemmat.
En ylipäätään käsitä miksi kahdenvälisiä intiimi asioita kerrotaan eteenpäin.
Tämän vuoksi vältän mm. työpaikkaromansseja viimeiseen asti.Otin opikseni. Asiat tosiaan sovithin.
Katompa ensin mitä kirjotan ja niin pois päin. - ..dido...
pertti peruspertti kirjoitti:
Omista intiimiasioista voi tietysti kertoa ihan niin paljon kuin haluaa ja kehtaa, mutta kyllä siinä voisi vähän pitää rajaa, mitä ehkä tunnistettavista ihmisistä kertoo. Menee vähän maku noihin sunkin touhuihin.
Asiat on sovittu hänen ja exänsä kesken, joten annahan Eewulin olla.
Luehan alaspäin ja anna olla.
Neito otti opikseen ja sillä siisti.
Ja kyllähän se niin on ettei teistä kukaan muutenkaan arvosta tuon naisen juttuja.
- voi että on taas
Tiedätkö mitä.
Minä olen varma siitä että että tämä tällainen naisten välttely johtuu valataosiltaan ihan jostain muista asioista kuin siitä että mies katsoo peniksensä olevan liian pieni.
Itse asiassa tämä kommenttisi on surkuhupaisakin esimerkki siitä miten paljon pihalla ihmiset ovat parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneiden miesten tilanteesta, ja niistä tekijöistä jotka näitä miehiä syrjässä pitävät. Näin tai vaihtoehtoisesti sitten nämä ihmiset haluavat nimenomaan vasten parempaa tietoaan tehdä tällaisen tulkinnan asiasta. - erfd
häpeen omaa piliäni. se on kyllä kovana 16.8cm, mut se on levossa iha saatanan pieni varmaan alle 5cm. en edes halua mitata ettei tule paha mieli. no nainen ei yleensä kyllä näe veltostunutta kaluani koska se on melkein aina vähintään puolikova jos alkaa edes näyttämään siltä et piparia on tulossa
- Nainen. Jeh
Vittu on tunnoton suurimmaksi osaksi, joten ei sillä loppujen lopuksi ole kauheasti merkitystä meneekö pohjaan vai ei. :P Paksuus tärkeämpää.
- FF
Juu, emättimessä ei ole juurikaan tuntoa, olet ihan oikeassa. Orgasmi lähtee klitoriksesta ja siksi paksuus on merkittävämpää. Silti noin kolmannes naisista ei saa joka tapauksessa orgasmia yhdynnässä, joten ei paksuuskaan auta siihen asiaan.
Tottakai suuren ajatteleminen ja hyväileminen on kiihottavampaa kuin pienen, mutta sellaista elämä on. Joku mies voi joutua tyytymään pienirintaiseen naiseen, joku litteäpyllyiseen. Jos yksittäinen ruumiinosa nousee ihastumisen ja rakastumisen esteeksi niin silloin pitää etsiä sellainen kumppani, joka on siltä osin täydellinen.
Sitä paitsi koon lisäksi naisen kiihottumisen kannalta on olennaista myös jäykkyys. Ei isoakaan tee mieli, jos se lerpahtaa vähän väliä, mutta tomerasti seisova pikkukikkeli voi tuntua hyvin kiihottavalta.
- ihanaa gugu
itsehän lopetin itseni nöyrryyttämisen pienen peenikseni vuoksi ja aloin jakamaan persettä isokaluisille koville Miehille...
- Mies1985
Peniksen koolla on merkitystä.
Jotkut naiset pitävät suuremmista miehistä ja jotkut pienemmistä mutta kukaan nainen ei pidä pienestä peniksestä. Myös naisten mieltymykset miehen harrastusten, ammatin tai elämänkatsomuksen suhteen vaihtelevat mutta edelleenkään kukaan nainen ei pidä pienestä peniksestä. Eli jotkut naiset syttyvät ajatuksena juuri duunarimiehestä jonka tili ei ehkä ole kovin iso (ei sillä että kukaan nainen varsinaisesti ihannoisi keskipalkkaa mutta nainen ei oikeasti välitä siitä) ennemmin kuin isotuloisemmasta mutta vähemmän miehekkäältä tuntuvasta inssimiehestä tai mitä näitä onkin.
Sen lisäksi porno ja jopa naisten tv-sarjat ja elokuvat opettavat miehille että juuri penis on se asia mikä saa naisilta ihastelevia katseita ja ihmettelyä...siis kun se on iso. Tietysti tuo on myös siinä mielessä tärkeää että penis on miehen itsensä hyvinvoinnin kannalta tärkeä. Jos naiset ihastelisivat ja haluaisivat vaikka jonkun miehen nenää tai varvasta niin se olisi tietysti imartelevaa mutta ei yhtä tärkeä asia koska mies ei koe varvasta eikä nenää samalla tavalla kuin penistä!
Naiset myöskin saattavat liittää mystisiä höpöuskomuksia ja magiaa miehen penikseen sekä antropomorfisoida (jos se on iso tai kuuluu omalle rakkaalle) tavalla jota miehet eivät harrasta naisen vartalon suhteen, joka myös voi olla miehen mielestä imartelevaa ja kiihottavaa. Sen lisäksi pitempää penistä voi käsitellä monipuolisemmin (esim.nainen voi tarttua kahdella kädellä yhtä aikaa, ellei nainen ole miesmäisen pitkä tai lihava ja tällöin omaa isoja käsiä) mikä omalta osaltaan lisää myös seksin monipuolisuutta ja visuaalista antia. Naiset eivät ole kovin visuaalisia eikä naisia kiinnosta suuremmin miten mies naisen alapään kokee eikä naisen alapäätä voi käsitellä yhtä monipuolisesti joten naiset eivät luultavasti kovin usein tule ajatelleeksi tuota asiaa. Naisille on tärkeintä saada isoa sinne.
Mitä muuhun ulkonäköön tulee, on melkoista sattumankauppaa sattuuko miehen naama miellyttämään naista vai ei. Yleensä ottaen kenenkään tavallisen miehen naama ei miellytä naista suuremmin. Joitakin 'komeita' julkkiksiakin osa naisista haukkuu. Miehen komeus ei ole ihan samanlainen objektiivinen asia kuin naisten kauneus, vaikka myös komeutta voidaan ennustaa jossain määrin esim.kasvojen symmetrian avulla.
Naiset oppivat elokuvista, pornosta ja tv-sarjoista että melko tavallinen ja laitettu perusnätti nuori nainen on miesten mielestä jotain elämää suurempaa, eikä miesten kuva tästä naisesta muutu sen perusteella mitä naisen pikkareiden alta paljastuu, niin kauan kuin siellä jonkinlainen halkio on.- -Todellisuudesta-
"naisen alapäätä voi käsitellä yhtä monipuolisesti joten naiset eivät luultavasti kovin usein tule ajatelleeksi tuota asiaa."
Tästä ainakin näkee jo ettet tajua asiasta tasan tarkkaan YHTÄÄN MITÄÄN:
Miehen penikselle ei voi kovin ihmeellisiä monipuolisia juttuja tehdä tosiasiassa, mutta taas naisen alapäälle....
Ehkä sun kannattaa keskittyä pienen peniksesi säälittelyyn koska nuo juttusi ovat oikeasti aika kaukana todellisuudesta.
Kuten moni muukin asia elämässä niin koon merkitys tässä on SUHTEELLISTA.
Useimmiten kyse on enemmän esimerkikis juuri paksuudesta, mutta sekin asia ratkeaa jos naisella on sopiva vastakappale sekä vielä lantionpohjanlihakset kunnossa.
En voi kerskailla kaluni koolla varsinkaan pituudella, mutta naiset ovat kyllä olleet tyytyväisiä aika monellakin tapaa Mitään väljiä völlyköitä tosin ei ole tullut vastaankaan.
En käsitä miksi tämäkin asia jatkuvasti pulpahtaa esiin että onko koolla merkitystä vai ei yms.
Eikö elämässä oikeasti ole muusta kiinni kuin parista sentistä? Ehkä olisi aika laajentaa tajuntaansa?
Sitä paitsi psykologista kiihottavuutta voi hakea monesta asiasta, ns. kullihaukat ovat sitten erikseen jotka haluavat sitä isoa aivan väkisin. Tuo kiihotus sitten ratkaisee monesti miten hyvältä seksin kokee toisen kanssa eikä välttämättä ne fysiologiset tekijät. - Mies1985
-Todellisuudesta- kirjoitti:
"naisen alapäätä voi käsitellä yhtä monipuolisesti joten naiset eivät luultavasti kovin usein tule ajatelleeksi tuota asiaa."
Tästä ainakin näkee jo ettet tajua asiasta tasan tarkkaan YHTÄÄN MITÄÄN:
Miehen penikselle ei voi kovin ihmeellisiä monipuolisia juttuja tehdä tosiasiassa, mutta taas naisen alapäälle....
Ehkä sun kannattaa keskittyä pienen peniksesi säälittelyyn koska nuo juttusi ovat oikeasti aika kaukana todellisuudesta.
Kuten moni muukin asia elämässä niin koon merkitys tässä on SUHTEELLISTA.
Useimmiten kyse on enemmän esimerkikis juuri paksuudesta, mutta sekin asia ratkeaa jos naisella on sopiva vastakappale sekä vielä lantionpohjanlihakset kunnossa.
En voi kerskailla kaluni koolla varsinkaan pituudella, mutta naiset ovat kyllä olleet tyytyväisiä aika monellakin tapaa Mitään väljiä völlyköitä tosin ei ole tullut vastaankaan.
En käsitä miksi tämäkin asia jatkuvasti pulpahtaa esiin että onko koolla merkitystä vai ei yms.
Eikö elämässä oikeasti ole muusta kiinni kuin parista sentistä? Ehkä olisi aika laajentaa tajuntaansa?
Sitä paitsi psykologista kiihottavuutta voi hakea monesta asiasta, ns. kullihaukat ovat sitten erikseen jotka haluavat sitä isoa aivan väkisin. Tuo kiihotus sitten ratkaisee monesti miten hyvältä seksin kokee toisen kanssa eikä välttämättä ne fysiologiset tekijät.Vastaan jos jaksan. Sikäli kun et mitenkään perustellut tuota ylintä väitettäsi.
- -Todellisuudesta-
Mies1985 kirjoitti:
Vastaan jos jaksan. Sikäli kun et mitenkään perustellut tuota ylintä väitettäsi.
Ei tarvitse vastata. Tuskin jaksaa lukea. puhumattaakaan enää vastata.
Mikäs sinun perustlut sun väitteilles on?
Sinun kova tietämys naisseikkalujesi perusteella vai keskustelut teinituttaviesi kanssa?
Jos väität että naiset alapää on jotenkin yksinkertainen verrattuna miehen vastaavaan niin sinä tarviit herätyksen.
Se jo kertoo jotakin kun odottat perusteluje väitteellesi. Mitä jos avaat vaikka wikipedia tai mitä tahansa tietolähdettä niin ei tarvitse sinulle koko biologian oppituntia käydä läpi.
- agfhr
Jepa, lopetanpa yrittämisen sitten kokonaan, kun ei ole tarpeeksi paksu. Niinhän se ainut kokemani nainen myös totesi. Usein on tällainen olo:
http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/418214/410662.gif - Anonyymi
Ei kiinnosta nähdä vaivaa jos tietää jo valmiiksi että miehellä on pieni. Kyllä sillä koolla vaan on väliä.
- Anonyymi
Pikkiriikkiset alle 15cm kilttimieskikkelit nyt eivät vaan sytytä naisia. Komea, pitkä ja toimiva elin tyydyttää naisen kuin naisen. Pikkukulleille on naurettu kouluaikojen suihkutiloista asti.
- Anonyymi
näyttelijät sanovat, pitkää pitää varoa ja orkkua vaikeampi saada,
- Anonyymi
Naisia on aina syytä vältellä. Työmaita niistä aina tulee, pahimmassa tapauksessa koko perse.
- Anonyymi
tisellä 14cm,niin koolla voi juhlia, mutta kun koko keho on seksuulista alutetta, monisti naiset saa kun siletelee hieusrajaa päässä töystön yhtydessä,
- Anonyymi
Keep telling yourself that ohohoo
- Anonyymi
jalan pohjaan menee pisteet, sisä elimiin kuten myös vagina ,josta lähtee aktivoimaan hierossa,
- Anonyymi
Pieni vehje heikentää miehen itsetuntoa jolloin koko homma voi jäädä unholaan. Aloitus ei koske minua koska minulle on tässä vaiheessa jo täysin selvää etten tule ikinä ketään naista saamaan. Ensin luovutetaan, sitten katkeroidutaan ja lopulta hyväksytään faktat. Sitten ollaan nirvanassa. Pinsettejä en tarvitse siihen kun hoitelen omakätisesti tarpeitani 🤏. Ujous, epäluuloisuus, apatia. Onhan näitä muitakin piirteitä kuin vain fyysisiä mitkä voivat rajoittaa elämää ja pariutumista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865