Mulla jäi mieleen yksi kumppani jolle ehdotin, että se pitää nyt tehdä heti tässä ja nyt mökki tiellä autossa luonnon keskellä. Mies oli hiukan hämillään ja pelkäsi koko ajan jos joku sienestäjä sattuu paikalle. Itse maalaistyttönä halusin kuitenkin sitä nyt ja heti, sienestäjät ei häiritse! Mies hädissään raivasi tilaa autossa ja nosti uuden kannettavan läppärinsä auton katolle kun oli tiellä. (katollehan ei kannata ikinä laittaa mitään) Mies oli niin tohkeissaan koko kokemuksesta, että ei muistanu kannettavaansa katolla enää vaan lähdettiin siitä ajeleen. Kone putosi tietenkin katolta metsään ja jäi vielä kaatosateen alle. Illalla mies meni totiseksi: nyt on tainu kone puota metsään. Sieltähän se löytyi ja rikki taisi vielä mennä. Siinä ois ollu ihmeellinen löytö sienestäjälle.
Hauskin seksi kokemuksenne?
Milla vaan
2
115
Vastaukset
- panin prismas
Mä panin kerran yhen prisman miesten vessassa tyttöystäväni kanssa. Muutaman kerran joku kävi kokeilee ovee, mut onneks laitettiin lukkoon. Se jotenkin jännää kun kuuli ihmisten puheita oven takaa.
- sinkkuelämäää
HUS POIS PANO-MILLAT JA EINOT PALSTALTA. SINKUT SAA SEKSIÄ VAIN JOS ANTAVAT SITÄ ITSELLEEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760