Missä olisi vapaa yli 190 cm mies?

Ersien

Niin, ei tunnu oikein tositarkoituksella olevan ketään liikkeellä.
Kaikki n. 39- 49 vuotiaat kunnolliset pitkät miehet ovat ainakin Uudella maalla varattuja. Tai sitten kaatuu siihen kun minulla on 2 lasta...

42

685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vain

En usko et kaikki on varattuja ; ) mäkin oon vain yli 200 cm.

• Alkuperäinen kirj.

Kiinnostaisiko tutustua?
        Tietekin ikä ja paikkakunta myös vaikuttaa

• Ei missään.

"Missä olisi vapaa yli 190 cm mies?"

Ei missään, olen tähän kysymykseen vastannut toisessa aloituksessa jo aikaisemmin. Olen itsekin pitkä nainen ja haen tuollaista ihmettä, mutta ei siihen pelkkä "vapaa"-kriteeri riitä. Noin pitkiä miehiä on suhteellisesti hyvin vähän, ja ko. otos on samassa määrin varattuja, sitoutumiskammoisia, playereita ja muuten vain samaa kuin kaikki muutkin miehet.

• vapaa yli 190cm mies

Ehkäpä tuolla "kaikki miehet"-asenteella kohtaat vain "sitoutumiskammoisia" miehiä. Ehkäpä sinä olet vain vaikea.

• ,kut

Vai pitää olla yli 190cm, mitä häh? Täällähän on jo kommentoitu tuota pituusasiaa, jotenka onko niin että 180- 185cm on hukkapätkä.

Eikai tässä muu auta, kuin mennä kasvatuslaitokseen, mikäli meinaa
      menestyä naisrintamalla. Eipä voi kuin sanoa, kuin hyvää päivää ja näkemiin.

Vouhottakaa ihan rauhassa kukin yksinänne !

• PikkuPätkä

Älä nyt hikeenny suotta. Yritä ymmärtää, että pituudella on väliä ;)
        No ei vaan - leikki sikseen, mutta onhan isokokoisia pitkiä naisia ja ihan ymmärrettävästi he kaipaavat suhteessa sopivaa miestä. Onhan se sama asia jos mies on esim. 180 cm ja nainen 150cm. Pituuseroa siinäkin.

• voi helkkari

Kyllä sun kannattaa mennä kasvatuslaitokseen, pääset tuosta vauvanherkkyydestäsi. Pitäiskö sinun kelvata ihan jokaiselle, että tuntisit kelpaavasi edes jollekin?

• novoivoi...
        voi helkkari kirjoitti:

Kyllä sun kannattaa mennä kasvatuslaitokseen, pääset tuosta vauvanherkkyydestäsi. Pitäiskö sinun kelvata ihan jokaiselle, että tuntisit kelpaavasi edes jollekin?

"Pitäisikö sinun kelvata ihan jokaiselle, että tuntisit kelpaavasi edes jollekkin"
        Tässä taas jonkun jauhoaivon aforismi, miten niin kaikille ?

• ,,,kut
        voi helkkari kirjoitti:

Totista porukkaa, tuo mun kasvatuslaitosjuttu oli tsoukkia ja sen loppukom-
        mentti. Arvasin että jollakin palaa käämit.

Minä olen 184cm hukkapätkä, enkä pode "vauvanherkkyyttä" muuten kamalan pitkät ihmiset menee katkasu hoitoon.

• ??

Miks pitää olla 190cm? 180 cm riittää ihan hyvin.

• Siksi.

"Miks pitää olla 190cm? 180 cm riittää ihan hyvin."

Ei riitä, jos on esim. 180cm pitkä nainen joka haluaa itseään pidemmän miehen. :D

...Samalla voisi kysyä, että miksi sitten miehet vaativat että naisen pitää olla kaunis, hoikka, urheilullinen, isotissinen ja sitä sun tätä??? Miksi ei kelpaa pyöreä, pienitissinen tai normaalinäköinen?...

• Miksi.
        Siksi. kirjoitti:

Ei riitä, jos on esim. 180cm pitkä nainen joka haluaa itseään pidemmän miehen. :D

...Samalla voisi kysyä, että miksi sitten miehet vaativat että naisen pitää olla kaunis, hoikka, urheilullinen, isotissinen ja sitä sun tätä??? Miksi ei kelpaa pyöreä, pienitissinen tai normaalinäköinen?...

Ehkä kannattaa harkita itsetunnon kohennusta jos ei kehtaa näyttäytyä kaupungilla ja ystävien seurassa itseäsi lyhyemmän miehen kanssa.

• Mies.
        Siksi. kirjoitti:

No jos on 180cm nii kyllä se samanpituinen 180cm mies kelpaa ihan hyvin.

• täksipä

Siinäs kysyt, kyllä kelpaa pienitissinen ja normaalinnäköinen, mut ei 180cm
      hujoppi.

• Aikunsattuu ;)

"Siinäs kysyt, kyllä kelpaa pienitissinen ja normaalinnäköinen, mut ei 180cm
        hujoppi."

Ai että tää pituuskysymys on miehille sitten niin loputtoman KIPEÄ... :DD

• täksipä
        Aikunsattuu ;) kirjoitti:

"Siinäs kysyt, kyllä kelpaa pienitissinen ja normaalinnäköinen, mut ei 180cm
        hujoppi."

Ai että tää pituuskysymys on miehille sitten niin loputtoman KIPEÄ... :DD

Nainen on jättiläinen, jos pituutta yli 180, itse olen 186cm. Ei minuun satu yhtään,
        PÄINVASTOIN.....moikka

• harvassa_

Valitettavasti tuon pituiset miehet taitaa olla kortilla, sillä en tunne yhtään
      yli 190cm olevaa miestä, ei varattua, eikäpä vapaatakaan.

Lihavissa kyllä löytyy.

• 20+12

Tarkennetulla haulla voi hakea suomi24 treffeiltä, laittaa minimipituuden. On siellä noita vapaitakin jos vaan muuten ajatukset natsaa.

• sepäsejuuri

Olen itse 182 cm, mieheni on 187 cm, joten kyllä se alle 190cm käy. Minua ei haittaa, jos mies on "vaan" saman pituinen kuin itse olen, mutta yllätys yllätys, miehet tuntevat itsensä hämmentyneiksi.
      Ja jatkoa on jälkikasvussa luvassa. Poika on 192cm ja tytär 180, joten silälailla...

• Honkain kalistaja

Oletko nyt aivan varma, että kaikki pitkät ovat varattuja? Esimerkiksi minulta et satavarmasti ole siviilysäätyäni tiedustellut.

• alkup. kirj

Saattaa olla. Oletko siis vapaa ja jos niin kiinnostaisiko sinua tutustua?
        T: Alkuperäinen

• ...........

kyllä löytyy mutta ihmisessä on muutakin kun pituus, jos ei muu natsaa, ei tuu yhtään mitään..

• Yo. Kalistaja

Vapaa olen muista paitsi arjen kahleista.

Tutustumishalukkuudestani on vaikea juuta tahi jaata sanoa, koska en tiedä Sinusta vielä mitään. Toki jos tietämättömyydelleni jotain tehdä tahdot, niin mainittakoon, että tänne mahtuu tiedonantoja: [email protected]

• ..--.. / ..--..

191cm, sinkku, sitoutumiskammoinen peluri löytyis ;-) niin ja hyvin osais valehdellakin :D

• 202cm

Onhan meitä reippaan 2 metriä pitkiäkin vapaina.. Liekö sitten se syynä ettei ole rikas vai mikä että on vielä vapaa...

• Alkup.

Jos jätät meiliosoitteesi niin lupaan ottaa yhteyttä ja kertoa enemmän. Ei sitä tiedä vaikka sielunkumppaninsa löytäisi.
        Kiitos

• 202cm

Jos mulle kirjotit niin mikä nottei, pikkusen oon ohi tuon ikähaarukan vain, 35v. enivei, [email protected] Mikäli kiinnostaa :)

• Alkup.

Voi kun olisit ollut muutaman vuoden vanhempi.

• 202

No juu, ehken on parempi ettet kirjottele, mikäli numerot noin tärkeitä ovat :)

• Alkup.

Ajattelin vain sitä, että olet siinä iässä, että varmaan haluat perustaa perheen ja minulla kun on jo lapset.

• 202

No jospa sitä sattuis niin että perustettaisi perhe, käsittääkseni heistä tulis mun lapsia kanssa, vaikkakaan ei biologisesti.

• Alkup.

Olen vastannut sinun meiliisi.

• Uiiiiiiih
        Alkup. kirjoitti:

Olen vastannut sinun meiliisi.

"Olen vastannut sinun meiliisi."

Muistakaa sitten kertoa meillekin, tuliko tästä se vuosisadan rakkaustarina ;)

...kun tässä on näin pitkään tätä nyt seurattu...

• Alkup.
        Uiiiiiiih kirjoitti:

"Olen vastannut sinun meiliisi."

Muistakaa sitten kertoa meillekin, tuliko tästä se vuosisadan rakkaustarina ;)

...kun tässä on näin pitkään tätä nyt seurattu...

Tiedä sitä tuleeko vuosisadan rakkaustarinaa. Ei ole vielä ainakaan ottanut yhteyttä, mutta etsintäni jatkuu. En luovuta koska olen varma, että jossain vaiheessa tapaan sen oikean.
        Pidän kumminkin lukijat ajantasalla.

• 1+1 = ?

Jännittää........... ............... ...............

• ...ainakin minä

Tännekkös ne treffit onkin siirtynyt. Mies olis sitten hakusessa, 175 hattupäässä riittäs ja vatsakaan ei ole este(ehkä hidaste)olkoon sitten vaikka100 kiloo lihan iloo, mutta mielummin isompi kun itelläni :) Kokonaisuus ratkaisee kuitenkin. Ehdoton vaatimus on pk seutu, ettei kaukosuhteita tarvi harastaa. Lapsi tulisi kylkiäisenä, joten toimeen pitäisi tulla vielä jokunen vuosi. Ei kun "kynä" sauhuamaan ja viestiä [email protected] (mitä miehet murisee, ettei kukaan huoli.) Toki jos pulonpohjan läpi maailmaa katselee, niin sitten täytyy ruveta itsekkin miettimään. Kai sitä sisimmissään jokainen tietää, mitä tarkoitetaan ns. kunnon miehellä. Niistä naiset tykkää.....

• hiljastaon

Tänneppä tänne, mutta tsäkä on vielläkin huononpi,kuin treffipuolella,
      sillä tilanne on kojo-kojo........

• ....ainakin minä

No enpä sitten rupee hakuilmotuksia rustaamaan. Jos ei täällä tärppää ja "unelma" miestä pienillä reunaehdoilla löydy, niin täytynee tyytyä yksinoloon. Jääköön siis viimeiseksi "ilmoituksesksi". Mitä he....onhan mulla kaksi tervettä kättä, eli en edes p...miestä kaipaa, mutta elämänkumppaniks ei kädet käy, vaikka voihan sitä itteensä halata, mut jutella ei(ainakaan julkisella paikalla ei suotavaa). Ei täältä ole edes matkaseuraa itelle ja lapselle löytynyt. Jos laittais marketin ilmotustaululle...hm.... olisikohan kovempi kysyntä.

• hiljastaon

Niin... siis olen nähnyt töllöstä, että ihmiset halaa ja höpisee puille, eikun
      metsään, saa valita mieluisensa kokoisen, joko hoikan, tai sitten vähän
      tukevamman. Voi muuten ottaa eväät ja sumpin mukaan ja
      kuvitella olevansa treffeillä. Uskon että ei tuu pettymystä, puolin ei toisin.

Unohda s-marketin ilmoitustaulu, minä kokeilin ja yks sitten soitti, että
      teilläkös se polkupyörä oli myynnissä, oli ottanut, (kun ei ollut laseja)
      väärästä ilmoituksesta numeron nääs.

• ....ainakin minä

Oisit sanonu,ettei pyörää ole,mut polkasta vois kerran ;)

• miten on ?

Mitäs sitten, jos mies on 189cm ja vapaa, käykö vai eiko käy ?
      Tai valehtelee olevansa yli 190 sillä eihän sitä kahta kolmea cm voi noin vain silmämutikalla huomata, niin pitkässä miehessä...

• cm+cm=2 cm

nehän pannaan seinää vasten ja mitataan kun koululaiset ja varjele jos ei sentit täsmää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe