Sopiiko mineraalit akne ihoisille?

_metsä_

Eli sopiiko nää "jauhomaiset" mineraali meikkipohjat myös akne ihoisille? Sekä peittääkö ne tarpeeksi? Ja kyse olis siis ihan finneistä, punoituksesta ja ihohuokosista. Oon kyllästynyt nestemmäisiin pohjiin ja oon kuullu paljon juttuu näistä. Netissä oon selannu parin tuotemerkin sivuja : Buff'd, Alima, Everyday Minerals ja Lily Lolo. Vaaleita sävyjä löyty hyvin sopien mun ihon väriin mut osaatteko jo mineraalien käyttäjät suositella jotain hyvää merkii tms.? Ja onko näillä mahdollisesti jokin kuivattava vaikutus? Nääs ihoni on syvältä todella kuiva enkä mielellään kuivattais tota pinta osaakin :)

5

277

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27593016

hei, mulla on ollut jo kauan akneiho, ja vasta äskettäin siirryin käyttämään mineraalimeikkejä. Olen käyttänyt lumenen mineraali-irtopuuteria ja toimii tosi hyvin! ei kuivata ihoa. Mineraalimeikit eivät tuki ihohuokosia, joten sopivat varmasti epäpuhtaalle akneiholle :)

• eryhuery

Minulla iho kuivahti ja mineraalimeikin levittelyyn meni aina todella kauan että sain sen siistiksi, joten palasin nestemäisiin. Mutta monethan niistä tykkäävät, joten kannattaa kokeilla - näytteet ovat halpoja. Peittävimmät pohjat lienevät EDM:n Intensive ja LaurEssin Ethereal, tai sitten voit kokeilla levittää sienellä (flocked sponge) vähemmän peittäviä.

• eryhuery

LaurEssin neutraloija on muuten erinomainen punoituksen ja finnien peittoon.

• ziiiiiina

Mulla on kirjava akneiho, ja LilyLolo on sopinut todella hyvin. Kannattaa satsata primeriin, niin ei naama kuivu liikaa ja vari levittyy paremmin.

• _metsä_

Kiitos teille ihanille ihmisille! :) Nyt ainakin 100% varmasti tilaan noita näytteitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1573
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1352
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      899
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      783
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      10
      767
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      627
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      621
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      577
    Aihe