Pilasinko kaiken työkaverin kanssa?

eiookivaa22

Olen pari kertaa säätänyt työkaverini kanssa, jonka kanssa olen flirttaillut töissä muutamat kuukaudet. Loppuun asti en ole mennyt hänen kanssaan, koska mulla on ollut menkat ja muutenkin oon ollu epävarma. Syyksi olen sanonut "ettei ole hyvä hetki siihen" (joo olen idiootti, ois pitäny vaan sanoa menkoista). Periaatteessa olen siis torjunut hänet pari kertaa, vaikka olen tosi kiinnostunut hänestä.

Keskustelumme tapahtuvat suurimmaksi osaksi töissä ja baareissa, kun siellä tapaamme. Yhtäkkiä työkaveri kuitenkin muuttui kylmäksi, ja hädin tuskin puhuu mitään minulle töissä. Yritin kysellä hänen vointiaan ja vastaukseksi sain jotain epämääräistä huonosta päivästä. Mutta näitä päiviä on ollut jo muutama. Muiden kanssa hän näyttää käyttäytyvän normaalisti. Lisäksi tämän viimeisimmän säätämisen jälkeen törmäsin häneen baarissa, jolloin hän taas oli normaali, jutteli, hymyili yms.

Mitä vittua tämä on? Olenko oikeasti loukannut häntä vai onko hän vain menettänyt kiinnostuksensa? Kehtaanko ottaa häneen yhteyttä?

3

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiookivaa22

Niin ja lisättäköön että hän muuttui kylmäksi pari päivää sen jälkeen kun oli torjunut hänet menkkojen takia. Ja sitten oltuaan päivällä kylmä, kyllä kännissä juttu luisti samana iltana.. wtf.

• LoisaLane

Työpaikkaromanssit on kamalia.

• pihtari paavo

Se luulee et olet pihtari ja sen takii hylkäs sut. Ei se haluu mitään vakavampaa kun luulee ettei saa enään sua sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe