Pilasinko kaiken työkaverin kanssa?

eiookivaa22

Olen pari kertaa säätänyt työkaverini kanssa, jonka kanssa olen flirttaillut töissä muutamat kuukaudet. Loppuun asti en ole mennyt hänen kanssaan, koska mulla on ollut menkat ja muutenkin oon ollu epävarma. Syyksi olen sanonut "ettei ole hyvä hetki siihen" (joo olen idiootti, ois pitäny vaan sanoa menkoista). Periaatteessa olen siis torjunut hänet pari kertaa, vaikka olen tosi kiinnostunut hänestä.

Keskustelumme tapahtuvat suurimmaksi osaksi töissä ja baareissa, kun siellä tapaamme. Yhtäkkiä työkaveri kuitenkin muuttui kylmäksi, ja hädin tuskin puhuu mitään minulle töissä. Yritin kysellä hänen vointiaan ja vastaukseksi sain jotain epämääräistä huonosta päivästä. Mutta näitä päiviä on ollut jo muutama. Muiden kanssa hän näyttää käyttäytyvän normaalisti. Lisäksi tämän viimeisimmän säätämisen jälkeen törmäsin häneen baarissa, jolloin hän taas oli normaali, jutteli, hymyili yms.

Mitä vittua tämä on? Olenko oikeasti loukannut häntä vai onko hän vain menettänyt kiinnostuksensa? Kehtaanko ottaa häneen yhteyttä?

3

451

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiookivaa22

Niin ja lisättäköön että hän muuttui kylmäksi pari päivää sen jälkeen kun oli torjunut hänet menkkojen takia. Ja sitten oltuaan päivällä kylmä, kyllä kännissä juttu luisti samana iltana.. wtf.

• LoisaLane

Työpaikkaromanssit on kamalia.

• pihtari paavo

Se luulee et olet pihtari ja sen takii hylkäs sut. Ei se haluu mitään vakavampaa kun luulee ettei saa enään sua sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe