Uskotko olevasi nykyisen miehesi/naisesi kanssa loppuelämäsi? Vai onko jostain syystä takaraivossa ajatus, että ehkä ei sittenkään?
Parisuhteellinen gallup
11
101
Vastaukset
- ...,,,...
Kaikki muuttuu
kaikki muuttuu
et pysyväistä sä majaa saa...Tästä tuli mieleen Wickholmin Janin kappale. :-) Kaikki muuttuu. Hyvä biisi.
http://www.youtube.com/watch?v=WRmOG5Rbn3Q
- :)))))))))))
Ei ollenkaan hankala kysymys ole. Aion olla mieheni kanssa niin kauan kuin henki vähänkin pihisee.
On mulla niin ihana mies:)))))))))) Ja vieläpä Jii mies.- mikä on
Jii?
- mielikuvitusmies..
mikä on kirjoitti:
Jii?
Jii olen minä, kaikkien vanhapiikojen haave
- iuytredfghjkm
mielikuvitusmies.. kirjoitti:
Jii olen minä, kaikkien vanhapiikojen haave
Juuh, yhdyssanataivutuskin sujuu, olet unelma.
Toivon olevani, mutta yleisen elämänkokemukseni perusteella en pistäisi sen puolesta ropojani likoon. Maailmassa kun asiat usein muuttuvat kovin äkkiä ja yllättäen. Mutta jos yhteiselo jatkuu edes jotakuinkin tällaisena tulevaisuudessakin, niin uskon tämän kestävän. Vaan jatkuuko se?
- en usko.
En usko että tuo on hengissä minun loppuelämäni.
- h00a
Eihän tuollaseen voi uskoa. Itseni määrittelisin uskolliseksi ja lojaaliksi kumppaniksi. Olen sillä tavalla realisti että en odota alkuhuuman säilyvän lopuniän mutta uskon pitkään kumppanuuteen. Jos hyvä tyyppi siis osuu kohdalle. Uskon että voit pitää kipinää yllä ja vihastua ja ihastua samaan ihmiseen monesti. Mutta miten se toinen ihminen ajattelee ja tuntee? Eihän sellasta voi tietää eikä hallita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760