Sian pari vk sitten raskausarpia sivureisiin,sisäreisiin ja himmeitä takapuoleen. Tosi ruman näkösiä. Olen lukenut että nuo vaalenevat ajan kanssa,mutta kauankohan se mahtaa kestää? Ja auttaako hydrocortison noihin. Kun sen pitäisi vaalentaa arpia. Onko muita kohtalontovereita joka on saanut näitä teini-iässä? Olen siis hoikkavartaloinen.
Raskausarvet teini-iässä
7
2125
Vastaukset
- dssdfdd
Kyllä ne hiljalleen vaalenee varsinkin kun olet nuori
- pelästynyttyttö
Joo, mutta nolottaa nuiden takia enkä kehtaa mennä uimaan. :( Olis kiva tietää meneekä siinä vaalenemisessa pari vuotta vai kymmene vuotta.
- arpinen.............
Minä en ole koskaan ollut raskaana enkä haluakaan olla ikinä, silti minulla on paljon raskausarpia.
Ensimmäiset raskausarvet tulivat mulle kun olin n 12 vuotias ja aloin kasvamaan pituutta ja saamaan lisää painoa. Niitä on jaloissa.
Toiset arvet tulivat kun olin 16 ja lihoin lyhyessä ajassa. Tosi kamalaa kun niitä arpia tuli rintoihin, jalkoihin ja kylkiin. Kamalaa!!! Eikä ne arvet lähde pois, ne vaan vaalenee ja haalistuu ajan myötä. Mulla on tosi herkkä iho, alkaa punoittamaan jopa kosketuksesta, niin ei ihme että olen näin arpeutunut.- pelästynyttyttö
Huomaako niitä arpia kaukaa?
- äölkjhgf
pelästynyttyttö kirjoitti:
Huomaako niitä arpia kaukaa?
Pahoittelen valmiiksi jo jos tulee tyly vastaus.
Oletko lukenut naisten lehtien misten haastatteluja.. näin ne suurinpiirtein vastaa "Mitä väliä onko pientä pyöreyttä tai selluliittia, kunhan ei liiaksi. Tervettähän se vain on. Mutta todellinen miesten karkoittaja on nuo raskausarvet.."
Oon ite parikymppinen ja nyt pari vuotta raskausarvet komeillu sisäreisissä ja ihan yhtä punaisina kuin aina ennenkin. Oon kyllä lihonnu jonkin verran mutta en mitenkään erityisen nopeasti :< Ja juu, julkisesti ei alasti kehtaa olla :
- No Bikinis
Oon parikymppinen, ja mulla on juuri samanlaiset kuvailemasti arvet sivureisissä ja takapuolessa... ne tuli murrosiässä kun menkat ja muodot tuli hujauksessa 14-vuotiaana, ja edelleen näkyvät. Itsekin haluaisin tietää mikä saisi ne oikeasti himmenemään tai häviämään??? Kaukaa niitä ei huomaa niin tarkasti mutta lähempää kyllä! Tosi ärsyttävää kun muuten on hoikka ja liikkuu paljon mutta sitten nuo raskausarvet pilaa bikiniajan...... :-( mälsää.....
- pelästynyttyttö
joo saman ikäinen olen. Pahenevat vain koko ajan. Takaa katsottuna järkyttävän näköistä kun pakaroiden alapuolella järkyttävät juovat, Semmoiset sinipunaiset jotka loistaa :( Eipä enään tatte paljon uida : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078