Nuoruus on kadehdittavaa aikaa.

wanderer1900

Me erottiin kuukausia sitten. Kolmannella kerralla ero oli lopullinen.

Paneuduin työhön, opin rakastamaan sitä, mutta nyt kun on kesä eikä mitään tärkeää tekemistä, ei mitään, mihin uppoutua. Joten mä vaan luen vanhoja viestejäsi ja katson kuvia susta. Päähän lyö ajatus: entä jos tämä onkin se, mihin tulee oppia ja sopeutua?

Voi miksi, miksi ihmisellä on tunteet?! Olisin mielelläni kone, tasaisesti eteenpäin kulkeva kone.

Kukaan ei nähnyt sitä ristiriitaa mun sisällä, sitä miten erilaiset meidän maailmat oli, ja miten se vei multa kaiken järjen.

Sitä puristusta ei olisi kestänyt kukaan, joten pakotettuna tein sen, mitä mun täytyi tehdä - lähdin.

Olit ihminen, johon olisin kestänyt pettyäkin. Niin hyvä ja hieno, että tiesin olevani ihmisenä pelkkää roskaa sun rinnalla. Kaikki muut tuntuu yksinkertaisilta ja sokeilta, mä vaan kävelen päiväni niiden keskellä, heitän ojiin tarjoukset ja nauran jokaiselle hyvännäköiselle, pitkälle katseelle halveksuen. "Sun pitäis hankkia uusi mies..." Idiootit.

Ironista, että kaiken lisäksi mä olen meistä se, joka pitää etäisyyttä. Pian lopetat kuulumisien kyselemisen, sopeudut uuteen tilanteeseen, löydät sen toisen. Silloin mun täytyy vielä hymyillä ja toivottaa onnea, katsoa ettei mun jalat täysin petä kun törmään suhun ja kauniiseen, fiksuun naiseesi kaupassa lauantai-iltapäivällä. Ja sitten täytyy jatkaa sitä kävelemistä... opetella olemaan yksin ja tyytymään, sopeutumaan.

Kipu ei ole mitään verrattuna siihen, miten paljon haluaisin vain irti tästä tilanteesta. Irti sun tuntemisesta, tietoisuudesta, että sinä todella yhä olet.

Huvittavaa, miten kaikki ympärillä unohtaa, vaikenee. Kukaan ei enää lausu ääneen sun nimeä, mutta kaikki ihmettelee, miten ne menevät rakkaudenkin ohi. Mutta jos otat pois kaiken, minkä päällä seison ja annat tilalle ihmisen tunteista riippuvaisen rakkauden, tekisit minusta ehkä hetken onnellisen, mutta saisit minut kadottamaan sen, kuka oikeasti olen. voisiko sille rakentaa mitään pysyvää?

Mutta miten järjetöntä elää tätä ja olla nuori - ja jo nyt katkeroitunut, vihainen ja hiljaa yksin. Vihaan sitä, että päivät ovat pitkiä ja mun suurin haluni on vain elää ne kaikki nopeasti läpi. Yhdentekevää joku onnellisuus, kunhan vain saisin turrutettua tämän ikävän.

Joskus mä halusin kohtalaista onnea, mutta nyt mä haluan vain kyvyn selviytyä..
Haluan vain kyvyn hengittää eteenpäin jäämättä rypemään tähän vuosikymmeniksi? En tarvitse toisia rakkauksia, haluan vaan sen keinon, jolla taivutan itseni kestämään tämän ajan hitaan kulumisen.

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap kirj.

* "kaikki ihmettelevät, miten mun periaatteet menevät rakkaudenkin ohi"

• Rikkinäinen mies

Viestisi kosketti. Olen pari kuukautta sitten menettänyt rakkaani, koska järki suhteen mahdottomuudesta voitti puolin ja toisin. Kyseessä oli salasuhde, mutta ei se katso sitä, kun sattuu.

Koen elämää juuri samalla tavalla kuin sinä. En jaksaisi olla. Kaikki muistuttaa hänestä. Kaipaan niin , että voisin repiä sydämeni irti. Ja kuitenkin joudun olemaan töissä ja kotona ns. normaalisti. Hymyni on kuitenkin valheellinen. Koko elämäni on valhetta. Koko elämä on syvältä.

En kuitenkaan kadu, että rakastuin, sillä sain uskomatonta vastarakkautta. Nuo hetket muistoissani auttavat hieman. Olen onnellinen, että olen saanut kokea jotain tuollaista.

Koitetaan jaksaa. Vielä tulee päivä, jolloin nostamme katseemme.

• moneymoney p

Aloittaja on kyllä tukevasti "oravanpyörässä" kiinni.

• orgasmatron

Minä kadun, että rakastuin. Samaan naiseen, kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta oli teini-iän suuri rakkaus. Silloin oli vielä mukavaa, sain vastarakkautta. Juttu loppui lyhyeen, kuten arvata saattaa. Sattui niin perkeleesti. Yli päästyäni ajattelin, että ei enää ikinä. Äskettäin niin tapahtui jälleen - en ole kehenkään yhtä tulisesti rakastunut kuin häneen. Nyt sattuu taas. Kovemmin kuin ikinä. Häntä en saanut, enkä tule kuulemma koskaan saamaankaan. Ystävyyskin on katkolla. Olen tietoinen, että meidänkin maailmamme ovat kovin erilaisia. Mikään ei tunnu auttavan tässä tilanteessa... Jonain päivänä koittaa se aamu, kun herään kuin heräänkin voittajana. Jonain päivänä koittaa se aamu, jona herään vielä ihanamman naisen vierestä. Silloin on hyvä hetki miettiä, että tässä sitä ollaan. Kaiken jälkeen. Siihen on pakko uskoa.

• asdfqwerty_M85

Tunteet ovat oikeasti ainoa asia, joka tekee elämästä elämisen arvoista.
      Kuulostaa tyhmältä nyt, mutta koe ja nauti siitä mitä juuri nyt tunnet. Oli se sitten hyvää tai pahaa.

Ilman surua, et osaa arvostaa iloa.
      Ilman kipua, et voi ymmärtää onnea.
      Ilman menetyksen tuskaa, et oikeasti tiedä, mitä sinulla oli.

Kaunis sana. Herkkä katse. Hellä kosketus. Saat kokea kaikkia jälleen, mutta anna ensin surun kyllästää itsesi.

Tuska tekee sinusta aidon ihmisen, mutta älä katkeroidu. Silloin menetät kaiken.

Terveisin
      jätetty..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6087
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3636
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2761
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2239
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2185
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1292
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe