Alati täällä kysellään ,voinko rakastua,olen ihastunut, rakastaako hän mua ym ym
Eikö se ole jokaisen päässä selvää,onko rakastunut,ihastunut.
Sitten tämä ikuisuus kysymys: Tunteita on exään ,enkä pääse niistä eroon, yrityksiä monia mutta ensihuuman jälkeen exä palaa mieleen.
Niin,miksi se palaa, yksinkertaiseti rakkaus ei ole loppunut, kuinka silloin voidaan aloittaa uutta suhdetta ja sydän ei ole mukana.
En tajua kuinka ihmiset on niin typeriä etteivät tajua noin yksinkertaista asiaa.
Ei se rakkaus ole mikään kakkupala joka häviää kun sen syö tai tarjolla on uusi leivos.
Se on siellä sydämmessä ja pois sitä ei saa vaikka kuinka itseään ja muita pettäisi.
Luulisi olevan kaikille täyspäisille selvää pässinlihaa.
Typeriä on maailma näköjään pullollaan.
Niin tai Näin
2
178
Vastaukset
- weqewqeqw
Kai se on niin, että tunteet ja teot aiheuttaa ristiriitoja.. Tunteet tehdään näkyviksi tekojen kautta... Ei sanojen...
- ei toivoaan menettän
Mä oon vasta jälkeen päin huomannut ja ajatellu, ettei se exä mitään vakavaa enää halunnutkaan vaan jotain muuta.
Tuli vasta mieleeni kun keskustelin erään eronneen ihmisen kanssa joka keskustelun lomassa kertoi, ettei enää usko löytävänsä mitään loppuelämän suhdetta ja eikä edes usko enää sellaiseen.
Ei kai muuten kukaan voi aloittaa uusia suhteita noin vaan edellisten perään ja niitä on useita, jo ennen minuakin.
Edellinen soitti hänelle vielä perään minunkin aikanani ja niinhän minäkin tein hänelle, että sellasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872