Moikka!
Olen lukenut täältä kirjoituksia ihmisiltä, ketkä ovat saaneet tiputettua PALJON KILOJA vähähiilihydraattisella ruokavaliolla.
Todella hienoa ja kannustavaa luettavaa! :)
Nyt kysynkin, että mitä te tarkalleenottaen syötte päivän aikana?
Miten esim. teette perheellenne ruoan?
Ja kuinka paljon te syötte päivässä?
Olen lukenut jonkin verran ko.aiheesta, mutta jotain informaatiota tuntuu puuttuvan.
Olen käsittänyt, että kananmunia saa syödä jonkin verran ja lihaa/kalaa. Mutta kasvisten suhteen pitää olla jotenkin rajallinen?
Tarkoitan,että jos te teette esimerkiksi broileria uunissa, niin mitä syötte sen kanssa? (olen joskus yrittänyt itse tätä VHH:ta noudattaa, mutta en loppupeleissä keksinyt enää mitä voisin syödä) :(
joten tein sitten suuria annoksia salaattia (kurkku,tomaatti, paria eri lajia vihersalaattia, fetaa ja siihen kanaa valkosipulikastike) tai sitten keitin parsaa.
Entä, mitä te syötte iltaisin? en oikein osaa kuvitella, että söisin iltapalaksi myös jotain lihaa, kalaa tms.
Vähähiilihydraattinen ruokavalio
5
248
Vastaukset
- täältä reseptejä
- VHH-ateisti
Sivuston reseptit ovat varmasti todella herkullisia, mutta on jotenkin vaikea kuvitella että "juustoleipäsiä", "kinkkupiirakkaa" ja "suklaamuffinsseja" syömällä kilot lähtisivät (paitsi jos syö vähemmän kuin kuluttaa).
- VHH-hippi
L-U-E jokin vhh-diettiä käsittelevä kirja, tai vaihtoehtoisesti etsi tietoa netistä. Jos lontoo taipuu, niin englanniksi löytyy ainakin hyviä artikkeleita netistä. Ja karppaajien sivuilta löytyy hyviä kirjavinkkejä.
VHH ei ole mikään dietti jolle hypätään noin vain "hei nyt aloitan vhh:n". Etenkin pelottavaa, että ruokavaliosi on ollut täysin päin persettä ekalla yrittämällä. - EX-PULLUKKA
Sinun on syytä aloittaa tämä ruokavalio ensin jättämällä ns.nopeat hiilarit pois. Siis valkoinen sokeri! Peruna,vaalea leipä ja banani sekä viinirypäleet .Syö keitettyä porkkanaa ,kaalia,juustoja,lihaa. lihapullista jätä korppujauhot pois ja paista ne uunissa.Nämä pienenä esimerkkinä! Jatkossa ota selvää ruoka-aineiden hiilihytraatti pitoisuudet sillä se on "käsikirjasi".Kaupassa lue tarkkaan tuoteselosteet jätä ostamatta lisäaineelliset tuotteet varsinki ne jossa on aromivahvennetta-se lisää ruokahalua!!!!!! Tällä reseptillä aloitin ja jatkoin vähentämällä hiilareita n. 60g per.päivä. Aloitin huhtikuussa paino on pudonnut 12kg. Olotilani on kuin olisin unesta herännyt..... totesin että hiilihytraatti pitoinen ruoka väsyttää!!!!!!
- 1500 kcal / päivä
Laihduttaminen on lopulta todella yksinkertaista: Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu varmasti. Asiaa auttaa, jos syö terveellisesti ja monipuolisesti ja harrastaa liikuntaa.
"Laihdutuskuurit" joissa pitäisi rajoittaa vihannesten syöntiä, ovat varsinainen vitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756