Nyt toivoisin etenkin naisilta vastausta. Olen 23 v, mies (sinkku) ja olen joutunut mykistävään tilanteeseen siskoni parhaan keverin kanssa, 26 v. Kyseessä on siskoni lapsuuden kaveri, joten tuntenut hänet alle kouluiästä tähän hetkeen asti. Hän on fiksu, hyvännäköinen ja ollut hyvä kaverini aina. Nyt hän on menossa vajaan kolmen viikon päästä naimisiin.
Vime viikonloppuna hän kutsui minut eräälle mökille ja oletin jutun liittyvän häihin. Sinne illalla mennessäni sauna oli lämpiämässä. Pian kuitenkin minullekin valkeni kutsun juoni ja ilta meni saunoessa, uidessa ja ihan suoraan sanottuna seksin merkeissä. Ei siis mikään pikajuttu ja oli harkittu juttu häneltä. Hän sanoi, että oli aina halunnut vähän enemmän kanssani ja sitä sitten tehtiin.
Nyt olen vähän ymmällä. Jouduin aikataulun takia lähtemään ilman lopullisia lopputekstejä aamulla ja nyt mietin, että mitä tekisin. Minä olisin tosi kiinnostunut hänetä, mutta oliko kyseessä joku hääaluspaneskelu? Eli en tiedä, että onko hän kiinnostunut minusta. Mitä teen ja miten? Häihin on vajaa kolme viikkoa.
Siskon paras kaveri
15
605
Vastaukset
- se on petturi lutka
Mää kertoisin ainakin sen miehelle et sen tuleva vaimo kävis tos naimassa meikäläistä.
- no huh huh...
onks tämä provo?! Ei voi olla totta.. Komppaan edellistä. Paras kertoa miehelle. Eikä tollainen tyyppi voi olla edes kovin kaksinen kaveri. Itse varmaankin laittaisin naisen kanssa välit poikki.
- Mitä_tekis
Ei ole provo. Henkilö on tosiaan fiksu, joskin verran opiskellutkin ja on oikeasti ollut aina loistava kaveri, = rehellinen, luotettava ja auttavainen. . Enkä olisi ikinä itsekään luullut joutuvani moiseen tilanteeseen. Ajattelin, että pitäiskö kertoa kiinnostuksestani hänelle kunnolla, jospa ne häät peruuntuis sitä kautta. Mies ei tulisi koskaan tietämään tuota touhuilua.Vähän kyllä ihmettelen noita hääaikeita itsekin.
- Yhden miehen tyttö
Mitä_tekis kirjoitti:
Ei ole provo. Henkilö on tosiaan fiksu, joskin verran opiskellutkin ja on oikeasti ollut aina loistava kaveri, = rehellinen, luotettava ja auttavainen. . Enkä olisi ikinä itsekään luullut joutuvani moiseen tilanteeseen. Ajattelin, että pitäiskö kertoa kiinnostuksestani hänelle kunnolla, jospa ne häät peruuntuis sitä kautta. Mies ei tulisi koskaan tietämään tuota touhuilua.Vähän kyllä ihmettelen noita hääaikeita itsekin.
Mikä tuon tytön koulutus sitten on? Vaikka ei koulutetut ole sen luotettavampia.
- Mitä_tekis
Yhden miehen tyttö kirjoitti:
Mikä tuon tytön koulutus sitten on? Vaikka ei koulutetut ole sen luotettavampia.
Maisterin paperit sillä on. Ei koulutus tee luotettavampaa naisesta/tytöstä. Tiedän muitakin äiti teresa -tyylisiä viattomuuden perikuvia, jotka ovat sitten touhuilleet yllättäviä asioita.
- Mutta kysymys kuuluu
Miksi ihmeessä lähdit tuollaiseen mukaan kun tiesit että nainen on varattu. Kunniallisena ja itseään kunnioittavana miehenä olisit voinut kieltäytyä. Itse en koskisi tikullakaan varattuun, edes emotionaalisesti "varattuun". Tietenkin tuosta täytyy kertoa... Tuohon on avioliiton häväistys. Eipä taida olla kovin korkea moraali kummallakaan.
- Neuvot Viisaat
Nyt et jätä asiaa tuolleen. Vähän jäi epäselväksi, että haluaisitko suhteen tuon naisen kanssa. Joka tapauksessa anna mennä ja viettele samantien hänet uudelleen sänkyyn. Silloin häät peruuntuu ja saat ainakin yrittää hänen kanssaan. Jos ei mitään tuollaisia mahiksia ole, niin siltikin kannattaa ottaa uusiksi. Todennääköisesti nainen tajuaa olevansa tekemässä virhettä naimisiin menossa ja häät varmaan peruuntuu vielä. Ja hän kiittää sua silloinkin.
- naisen vinkki
Naisena neuvoisin, että ihan oikeesti voisit yrittää siskosi kaveria uudestaan heti. Tuskin tulisi häitä ja loppu hyvin. Miehelle en kertoisi, vaan antaisin naisen lopettaa suhteen. Viimeisellä viikolla vihjaisin nimettömästi riittävillä tiedoilla.
- Mitä_tekis
Nyt tuo uudestaan yrittäminenkin on tehty ja tosi toimiin päädyttiin. Minusta tuntuu ettei häitä tule. Aika mietteliäs hän oli.
- eryiuetie
Ei tässä muuten mitään, mutta mitä ihmiset oikein ajattelee, menossa häihin, vaikka ihan muut ihmiset kiinnostaa?
- KorjaajaX
OP nyt meni väärään ketjuun ... seksinovellit on toisessa ketjussa :D
- Beumiz
Viimeistään viikkoo ennen häitä ilmiannat miehelle jutus, ellei nainen itse tajua tekevänsä väärin.
- Mitä_tekis
Häät on peruttu. :) Erosivat juhannuksena.
- hähähäää
Ihan pakko kysyä, että oletko ajatellut ehkä vieväsi hänet vihille?
- Mitä_tekis
hähähäää kirjoitti:
Ihan pakko kysyä, että oletko ajatellut ehkä vieväsi hänet vihille?
Vähän aikaista puhua vihille menosta. Otetaan ihan rauhallinen etenemistahti, kun hän näyttää olevan kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780