Parisuhteen/seksin tarkoitus on lisääntyminen. Tarkoituksena on se, että jälkeläisillä olisi mahdollisimman hyvät/terveet geenit. Kysymyksessä on darwinistinen eloonjäämiskamppailu. Kysymyksessä on myös kristillinen arvo. Kysymyksessä on myös natsistinen arvo.
Parisuhteen/seksin tarkoitus ei ole pitää hauskaa. Sen tarkoitus ei ole olla aina kivaa. Sen tarkoitus ei ole "kokea" uusia kokemuksia ja elämyksiä. Sen tarkoitus ei ole mitään muitakaan uusliberialistisia uusmodernja sekopäisiä utopioita. Ihmiset ovat eläimiä ja nämä eläintet lait koskevat myös ihmisiä. Ihmiset eivät ole luonnonlaeista erillään olevia otuksia. Se tarkoitus on se, että jälkeläisillä olisi niin hyvät geenit, että ne eivät tarvitsee 1001 lääkettä pysyäkseen hengissä.
Parisuhteen/seksin tarkoitus?
3
60
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Monella AT-miehellä on hyvät geenit ja terve, pitkäikäinen sukutausta.
- Gordon Gekko
Eiköhän osatarkoituksena ole pitää hauskaa ja saada uusia elämyksiä, niin kuin melkein kaikessa muussakin ihmisen toiminnassa.
Kiitos muuten tilastoista kesäkuun maaotteluista! Hyvää työtä. :D - Naapurin Erkki
Samoin opein vois yleistää, että viinan juonnin tarkoitus on krapulan saaminen. Mutta eiköhän sitä juoda nousuhumalan vuoksi? Samoin saattaa olla rakastelun suhteen, onneksi kumi on keksitty et maapallo ei räjähdä väestötungoksesta.
(Onhan nytkin jo väkimäärä puolet liikaa maapallon kestävän kehityksen kannalta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898